Все, що ви хотіли знати про інтернет-магазин, в одній статті. Робимо сайт та бізнес ефективнішими
Якщо ви володієте інтернет-магазином або бачите його у снах, прочитайте матеріали, зібрані дбайливими руками редактора в цій статті. Тут і про внутрішню оптимізацію, і про розкрутку, і про рекламні кампанії. Загалом всі корисні матеріали для власника інтернет-магазину з блогу Inweb, написані практиками.Яка користь з цієї статті для вас? Інформація з матеріалів збереже ваш час, нерви та гроші. Як результат – міцний сон та здоровий апетит.
Як обрати CRM?
Якщо ви налаштовані продавати, вам обов’язково потрібна система обліку клієнтів. Навіть якщо на старті очікуються скромні результати, все одно налаштуйте її. Як обрати? Які переваги? Для цього читайте статтю «Українські CRM-системи, варті уваги». Тут ви знайдете відповіді на багато питань, якими задається будь-який бізнес при виборі системи обліку:
- Як вибрати CRM і не натрапити на російський сервіс? Інструменти країни-агресора користувалися величезною популярністю в Україні, і вони справді функціональні. Але тепер вибір російського програмного забезпечення – це не тільки підтримка окупанта, але й ризик втратити доступ до даних, які ви встигнете зібрати.
- Всі пункти переваг по кожному сервісу без акценту на одному з них – обирайте той, чиї переваги є актуальнішими для вас. Наприклад, інтеграції з конкретною телефонією, наявність звітів Google Data Studio, наявність функціоналу для обліку офлайн-точки продажу або облік специфіки B2B.
Окремо для товарного бізнесу ми маємо таблицю з порівняльною характеристикою CRM-систем. У матеріалі читайте про те, як користуватися таблицею, і там ви знайдете відео-інструкцію. Таблиця постійно допрацьовується та доповнюється, наші фахівці знаходять цікаві інструменти та додають їх у файл, доступний усім читачам блогу Inweb.
Для чого потрібна аналітика інтернет-магазину?
Must have проектів, орієнтованих на продаж, – зрозумілі та прості інструкції для налаштування веб-аналітики. Чому це важливо?
- Аналітика дозволяє оцінювати ефективність зусиль – просування, рекламних кампаній, розуміти, наскільки виправданими є вкладення в ті чи інші інструменти.
- Фіксувати максимально прибуткові та маржинальні товари, регулювати таким чином роботу з постачальниками та замовляти саме ті позиції, які не будуть довго лежати на складі та будуть вигідні для вас.
- Будь-яке масштабування можливе лише з оцінкою наявних результатів. Відкриття нової точки продажу, розширення асортименту, наймання додаткових співробітників – будь-які рішення приймаються лише на основі статистики. Жодних авантюрних рішень.
Саме тому рекомендуємо матеріал від веб-аналітика Inweb з економічною освітою – «Як налаштувати Google Analytics 4». Тут показано кожен крок. Навіть якщо досвіду в налаштуванні Universal Analytics у вас немає, відкривайте статтю Google Analytics у сусідній вкладці, і за інструкцією ви легко підключите сайт, щоб збирати актуальну статистику. Ми прагнемо, щоб інструкції від фахівців Inweb працювали саме так.
Онлайн-консультант на сайті: навіщо?
- Не потрібно наймати окрему людину для спілкування – штучний інтелект усередині онлайн-консультанта впорається з базовим консультуванням відвідувача, зберігши інтерес.
- Це легке утримання клієнта, який отримує відповідь на запит, навіть якщо ваша команда не на робочому місці.
- Простий спосіб зібрати персональні дані – номер телефону, email, ім’я. Їх потім можна використовувати для утеплення контактів – розсилки акцій з персональними пропозиціями.
- Ви також зможете оцінювати роботу менеджерів, які продовжать спілкування з клієнтами, а також їхню результативність як сейлзів, рівень конверсії.
Всі переваги та недоліки онлайн-чатів (без російських сервісів) читайте у докладному матеріалі « Топ-5 онлайн чатів для сайту. Переваги, недоліки, користь для бізнесу». Обирайте той, який найбільше підходить, і підключайте до свого ресурсу. На сайті кожного є проста інструкція, як це зробити.
SEO: як реалізувати та що потрібно знати власнику інтернет-магазину?
Навіть якщо ви не плануєте особисто займатися пошуковим просуванням сайту, рекомендуємо вивчити, як працює цей інструмент. Насамперед, почати варто з якості сайту та внутрішньої оптимізації. Позиції ресурсу, оцінка його Google насамперед залежать від наповнення та структури сайту.
Перед тим як створювати сам ресурс, новий розділ або щось змінювати, прочитайте матеріал «Правильна структура веб-сайту під SEO: що таке структура сайту та як її проаналізувати». Це фундамент майбутніх успіхів сайту та його розвитку. Навігація, ієрархія, семантичне ядро та орієнтація на нього у формуванні всієї структури – тут ви знайдете неочевидні вимоги до сайту, які важливо враховувати.
Якщо ви вже все зробили, рекомендуємо статтю «Як покращити позиції в Google безкоштовно: всього 5 простих дій». Звідси ви дізнаєтесь, як:
- Провести технічну оптимізацію сайту. Покращити файл Robots.txt, карту сайту, редиректи, 404 сторінки, дублі сторінок.
- Правильно працювати з метатегами.
- Оптимізувати завантаження сайту.
- Поліпшити мобільну версію сайту.
- Контролювати якість контенту, що впливає на SEO-позиції.
Коли вам все стало відомо про свій сайт, є сенс перевірити конкурентів. Для цього вам знадобляться сервіси Netpeak Checker, Serpstat, SimilarWeb, Ahrefs, Netpeak Spider.
- Джерела та обсяг трафіку конкурентів.
- Репутація домену.
- Маса посилань.
- Проіндексовані пошуковою системою сторінки.
- Ключові слова конкурентів, фрази, позиції, частотність і т. д.
- Популярний контент, структура сайту суперників, сильні та слабкі сторони для розвитку власного проєкту.
Про те, як отримати всі ці дані, читайте у матеріалі «SEO-аналіз конкурентів і як його провести».
Що таке контекстна реклама, кому вона потрібна, як працює та чим відрізняється від SEO?
Вивчати можливості контекстної реклами рекомендуємо вже тоді, коли ваш сайт працює стабільно, здійснено внутрішню оптимізацію і ви готові отримати додаткове навантаження на ваш ресурс. Чому це так? Контекстна реклама – це велика кількість переходів на сайт, замовлення товарів чи послуг, миттєвий результат за умови правильно настроєної рекламної кампанії. Починати знайомство з нею логічно зі статті «Що таке контекстна реклама і як вона працює» . Що ще ви знайдете тут:
- Візуальні ілюстрації різних видів контекстної реклами.
- Типи рекламних кампаній та місця показів.
- Переваги та недоліки контекстної реклами. Вона підходить не всім, хоча первинний опис може створити враження, ніби це чарівна паличка, яка приносить лише замовлення, гроші та успіх. Користуємося розумно.
- Чим відрізняється контекстна реклама від SEO. Цей пункт рекомендуємо тим, хто ніколи раніше не стикався з SEO, ні з PPC. Це одне з топ-питань від наших нових клієнтів.
- Що таке ремаркетинг і кого можна повернути, якщо він навіть пішов із вашого сайту.
Контекстна реклама – справді крутий інструмент підвищення продажів, якщо ви вмієте ним користуватися. Для покращення ваших навичок можна переходити до матеріалу «12 помилок під час налаштування контекстної реклами: знайти та знешкодити». Чому це важливий матеріал? PPC може як дати крутий результат і прибуток, так і виявитися інструментом, на який ви витратите гроші. Тому налаштуванню контекстної реклами треба вчитися. І тут про:
- Зв’язок Google Analytics та Google Ads.
- Імпортування цілей у Google Ads.
- Аналіз фактичної ефективності рекламної кампанії.
- Види конверсій та «занадто багато продажів», мікро- та макроконверсії.
- Мінус-слова та їх відсутність.
- Вилучення майданчиків показів.
- Відмінність між РК на пошуку та КММ.
- Важливість розширень в оголошеннях.
- Якість оголошень.
- Коректне розташування та можливості доставки.
- Стратегії призначення ставок.
У чомусь сумніваєтеся чи забули? Обов’язково перевірте свою рекламну кампанію, а краще прочитайте перед запуском показів.
Про що ще ви хочете прочитати, щоб оптимізувати сайт, покращити позиції у пошуку, збільшити продажі та отримати успішний проект? Пишіть у коментарях! Зовсім не знаєте, з чого розпочати просування або налаштування рекламної кампанії? Просто залиште заявку, щоб ми підібрали найкраще рішення для вашого бізнесу.