Українські CRM-системи, що варті уваги

Повномасштабна війна росії проти України спровокувала масову відмову українського бізнесу від російського програмного забезпечення та сервісів. Серед них – і CRM-системи. Комусь потрібна заміна, а хтось буде впроваджувати CRM вперше, й хотів би підтримати саме українських розробників.

Ми знаємо, що серед українських CRM-систем є достойні, і навіть кращі, ніж російські та іноземні варіанти. Вони максимально закривають всі потреби локальних компаній. Українські маркетплейси, служби доставки, банки — все це вже одразу налаштовано.

Наш партнер, компанія CRMiUM, підготував для вас підбірку кращих українських CRM та розкрив детально основні переваги кожної з них.

NetHunt

Українська CRM для малого та середнього бізнесу, яка здатна організувати бази даних та систематизувати всі бізнес-процеси в компанії. Система дуже гнучка, тому її можна налаштувати під різні ніші, а для компаній, що працюють у сегменті B2B, ця CRM стане оптимальним вибором.

NetHunt

Головні переваги NetHunt:

  • Гнучкість та можливість створювати окремі модулі. Крім стандартного функціонала, NetHunt дає змогу створювати також окремі модулі під будь-який тип бізнесу чи запит. Таким чином, є можливість не тільки відстежувати кожного клієнта в рамках воронки продажів, а також згрупувати їх за відповідними критеріями та працювати з окремою групою.
  • Широкі можливості внутрішньої автоматизації. Ви можете інтегрувати сайти, лендінги одразу в CRM, без використання додаткових систем та без залучення розробників. На відміну від більшості CRM, в NetHunt ви отримуєте дані напряму, і вже в системі, за допомогою внутрішньої автоматизації, можете працювати з кожним лідом. При цьому ви не використовуєте проміжні сервіси й, відповідно, не переплачуєте за них.
  • Інтеграція з Google Data Studio та побудова професійних аналітичних звітів. Завдяки цьому ви можете налаштовувати звіти, не обмежуючись функціоналом лише CRM-системи.
  • Інтеграція з Linkedin. Має великий попит і дає можливість додавати лідів із соцмережі одразу в CRM, та при подальшому спілкуванні відстежувати всю історію листування. Крім того, в NetHunt доступна також інтеграція із преміум-версією Linkedin – Sales Navigator, а отже, ви зможете знаходити потенційних клієнтів ще швидше та працювати з ними ще ефективніше.
  • Інтеграція з Google поштою. Завдяки цьому можна відстежувати кожен контакт та працювати з ним безпосередньо в Gmail, налаштовувати воронку продажів, надсилати як персоналізовані, так і масові листи, а також аналізувати ефективність кожної компанії.
  • Інтеграції з телефоніями Ringostat, Stream Telecom, Binotel, що дозволяє здійснювати та приймати дзвінки в самій CRM-системі й надалі аналізувати їх ефективність та коригувати стратегію відповідно до отриманих результатів.
  • Вбудований Telegram-бот. Система дає можливість приєднати один або кілька Telegram-ботів, щоб спілкуватися з потенційними клієнтами в системі, відстежувати всі попередні повідомлення, а в разі необхідності перейти в картку контакту та переглянути необхідні деталі.

Key CRM

Ще одна українська система, яка ідеально підійде для компаній, що працюють у сфері e-commerce. Key CRM має всі необхідні функції та пропонує безліч готових інтеграції для ритейл-бізнесу.

Key CRM UA

Головні переваги Key CRM:

  • Невисока ціна на відміну від інших систем. В Key CRM діє єдиний тарифний план незалежно від кількості користувачів та функціоналу. В разі необхідності за додаткову плату можна придбати інтеграції з маркетплейсами. Крім того, система має досить цікаве ціноутворення відносно замовлень — за кожні 200 успішних замовлень за результатом місяця знімається фіксована сума.
  • Широкий функціонал роботи зі складом. Працюйте з товарами різних категорій, відстежуйте рух та актуальні залишки, формуйте накладні для клієнтів — і все це всередині CRM. Однією з особливостей цієї системи є можливість додати декілька складів, прив’язати до кожного конкретний маркетплейс та обирати, з якого складу відбудеться відвантаження.
  • Простота системи та філософія під «самостійне налаштування». Ви досить легко і швидко зможете розібратися з функціоналом цієї системи та виконувати всі необхідні налаштування самостійно. Під кожним із модулів є інструкції, які детально описують усе покроково, тому будь-які додаткові впровадження можна здійснювати навіть без залучення сторонніх спеціалістів.
  • Можливість no-code інтеграцій із багатьма необхідними сервісами/каналами комунікацій/маркетплейсами. Серед тих, що мають найбільший попит, — інтеграції з Instagram, Facebook, а також багатьма західними сервісами (Amazon, Etsy, PayPal тощо).
  • Найкрасивіший і найзрозуміліший інтерфейс серед аналогів на ринку. Звичайно, краса — поняття відносне. Проте, маючи досвід роботи з багатьма системами, можемо з упевненістю сказати, що візуал у Key CRM один із найбільш привабливих і що найголовніше — інтуїтивно зрозумілий.

KeepinCRM

Досить молода система, яка регулярно змінюється та масштабується, постійно збільшує свої можливості й таким чином оперативно реагує на запити ринку. KeepinCRM насамперед підійде для e-commerce та ритейл компаній, крім цього функціонал дозволяє також використовувати цю систему і для сфери послуг.

KeepinCRM

Головні переваги KeepinCRM:

  • Найпотужніша автоматизація серед інших систем у цьому сегменті. А це – вища продуктивність роботи.
  • Можливість роботи з календарем послуг та бронювання ресурсів. Це зручний функціонал, який стане в пригоді компаніям, що надають послуги (лікарні, салони краси, консалтингові послуги та інші). Робіть записи щодо клієнтів, відстежуйте взаємодію з ними, налаштовуйте нагадування про наступне відвідування та аналізуйте загалом завантаженість ваших працівників.
  • Можливість роботи не тільки зі складом, а й із сировиною та запчастинами. Це, зокрема, підійде для handmade або унікальних товарів, які виготовляються із різних складових, що потребують обліку.
  • Можливість роботи з офлайн точками. Цей модуль ще знаходиться в активній розробці. Проте новий функціонал з’являється дуже швидко, над ним йде активна робота, і частково налаштування вже доступні. Це дозволить відкривати необмежену кількість кас та реєструвати під кожну свій склад, швидко створювати та фіскалізувати чеки через Checkbox, працювати зі сканером штрихкодів, автоматично списувати товар — усе це в рамках одного модуля.

Asteril CRM

Ця CRM-система також призначена насамперед для онлайн-торгівлі й стане оптимальним вибором для малого бізнесу.

Asteril CRM

На момент публікації компанія в процесі перекладу інтерфейсу та матеріалів українською. Чекаємо на результат!

Основні переваги Asteril CRM:

  • Є можливість налаштовувати тригерну автоматизацію. За допомогою певних команд система дозволяє автоматизувати більшість рутинних задач менеджера. Є можливість відправляти клієнту SMS з номером ТТН, нагадування про оплату, e-mail з проханням залишити відгук і таким чином налаштовувати гнучку автоматизацію по воронках продажів.
  • Можливість вести облік власного складу та складу постачальника. Ви можете контролювати залишки товарів у режимі онлайн, причому відстеження доступне як за кількістю, так і за наявністю. Додатково система дозволяє налаштувати інтеграції по API з різними складськими програмами.
  • Усі необхідні інтеграції для інтернет-продажів. Соцмережі, месенджери, маркетплейси, інтернет-банкінг, служби доставки, SMS та відправка листів — усе це та багато іншого вже є в Ateril CRM.
  • Зручне ціноутворення. Ціна розділена на пакети, що дозволяє обрати для себе оптимальний тариф і не переплачувати за функціонал, яким ви не користуєтесь. Крім того, до кожного тарифу за певну плату можна додатково підключити користувача або магазин.

SendPulse

Український сервіс, який надає ряд інструментів для автоматизації маркетингу, а також оптимізації комунікації з клієнтами. CRM від SendPulse підходить для малого та середнього бізнесу у сферах послуг, освіти, перевезень, сільського господарства, туризму, виробництва, торгівлі та багатьох інших. Система зручна і проста у роботі навіть для новачків.

Система зручна і проста у роботі навіть для новачків

Основні переваги SendPulse:

  • Сервіс повністю безкоштовний. Щоб почати використовувати CRM, потрібно лише зареєструватися та виконати необхідні налаштування.
  • Інтерфейс доступний кількома мовами. Можна працювати українською, англійською, російською, іспанською та іншими.
  • Великий вибір вбудованих інструментів комунікації. Серед них email розсилки, чат-боти у Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, SMS.
  • Наявність корисних інтеграцій. Наприклад, телефонія Binotel, Google Календар.
  • Робота з угодами в команді. SendPulse дозволяє відстежувати роботу менеджерів та розподіляти роботу між ними, призначати відповідальних осіб.
  • Автоматизовані воронки продажів. Можна безшовно об’єднувати різні канали в єдину стратегію, щоб консультувати, боротися з запереченнями, стимулювати покупки. Для зручності сервіс пропонує готові шаблони автоматизованих ланцюжків, які можна адаптувати під свій бізнес.
  • Зручна робота з угодами. Їх можна відображати у вигляді списку, канбан-дошки, календаря. Для зручності роботи SendPulse дозволяє фільтрувати угоди за датою, статусом, сумою, джерелом створення та іншими параметрами. Також передбачено опцію швидкого додавання угод вручну.

RoriCRM

Молода українська CRM система, яка дуже активно розвивається та має інтеграції з популярними сервісами. Орієнтована перш за все на інтернет магазини як зі своїм складом, так і без нього. Також в системі можна вести облік бізнесам, що надають послуги клієнтам.

roricrm

Основні переваги RoriCRM:

  • Безплатний тариф для малого бізнесу. RoriCRM має декілька тарифних планів, але для малого бізнесу з одним користувачем є безплатний, що дає змогу використовувати програму без обмежень у часі.
  • Аналітика продажів. Можливість отримувати інформацію про прибутковість товарів, суму продажів, маржинальність за будь-який проміжок часу. Також бачити дані продажів по клієнтам.
    Інтеграції з популярними сервісами. Автоматичне отримання замовлень, зміна статусів, вивантаження залишків у Prom, Rozetka, Хорошоп, Opencart, WordPress. Інтеграція з Новою поштою, Укрпоштою та автоматична SMS- розсилка накладних.
  • Робота зі складом. Відстеження товарних запасів на складі, їх собівартість, можливість відображення залишків у постачальників.
  • Календар запису. Зручний календар для салонів краси, автосервісів, фотографів та інших бізнесів, які надають послуги.

Вибір правильної CRM-системи — це один із найважливіших кроків у процесі масштабування та автоматизації бізнесу. Навіть найпросунутіша система, що не пристосована саме для вашого бізнесу, в результаті не принесе бажаних результатів. Тому перед тим, як зупинити свій вибір на тій чи іншій CRM радимо ретельно аналізувати її загальні, технічні характеристики й те, наскільки платформа задовольняє потреби конкретно вашої ніші.

Не пропустіть