Українські CRM-системи, що варті уваги

Повномасштабна війна росії проти України спровокувала масову відмову українського бізнесу від російського програмного забезпечення та сервісів. Серед них – і CRM-системи. Комусь потрібна заміна, а хтось буде впроваджувати CRM вперше, й хотів би підтримати саме українських розробників.

Ми знаємо, що серед українських CRM-систем є достойні, і навіть кращі, ніж російські та іноземні варіанти. Вони максимально закривають всі потреби локальних компаній. Українські маркетплейси, служби доставки, банки — все це вже одразу налаштовано.

Наш партнер, компанія CRMiUM, підготував для вас підбірку кращих українських CRM та розкрив детально основні переваги кожної з них.

NetHunt

Українська CRM для малого та середнього бізнесу, яка здатна організувати бази даних та систематизувати всі бізнес-процеси в компанії. Система дуже гнучка, тому її можна налаштувати під різні ніші, а для компаній, що працюють у сегменті B2B, ця CRM стане оптимальним вибором.

NetHunt

Головні переваги NetHunt:

  1. Гнучкість та можливість створювати окремі модулі. Крім стандартного функціонала, NetHunt дає змогу створювати також окремі модулі під будь-який тип бізнесу чи запит. Таким чином, є можливість не тільки відстежувати кожного клієнта в рамках воронки продажів, а також згрупувати їх за відповідними критеріями та працювати з окремою групою.
  2. Широкі можливості внутрішньої автоматизації. Ви можете інтегрувати сайти, лендінги одразу в CRM, без використання додаткових систем та без залучення розробників. На відміну від більшості CRM, в NetHunt ви отримуєте дані напряму, і вже в системі, за допомогою внутрішньої автоматизації, можете працювати з кожним лідом. При цьому ви не використовуєте проміжні сервіси й, відповідно, не переплачуєте за них.
  3. Інтеграція з Google Data Studio та побудова професійних аналітичних звітів. Завдяки цьому ви можете налаштовувати звіти, не обмежуючись функціоналом лише CRM-системи.
  4. Інтеграція з Linkedin. Має великий попит і дає можливість додавати лідів із соцмережі одразу в CRM, та при подальшому спілкуванні відстежувати всю історію листування. Крім того, в NetHunt доступна також інтеграція із преміум-версією Linkedin – Sales Navigator, а отже, ви зможете знаходити потенційних клієнтів ще швидше та працювати з ними ще ефективніше.
  5. Інтеграція з Google поштою. Завдяки цьому можна відстежувати кожен контакт та працювати з ним безпосередньо в Gmail, налаштовувати воронку продажів, надсилати як персоналізовані, так і масові листи, а також аналізувати ефективність кожної компанії.
  6. Інтеграції з телефоніями Ringostat, Stream Telecom, Binotel, що дозволяє здійснювати та приймати дзвінки в самій CRM-системі й надалі аналізувати їх ефективність та коригувати стратегію відповідно до отриманих результатів.
  7. Вбудований Telegram-бот. Система дає можливість приєднати один або кілька Telegram-ботів, щоб спілкуватися з потенційними клієнтами в системі, відстежувати всі попередні повідомлення, а в разі необхідності перейти в картку контакту та переглянути необхідні деталі.

Key CRM

Ще одна українська система, яка ідеально підійде для компаній, що працюють у сфері e-commerce. Key CRM має всі необхідні функції та пропонує безліч готових інтеграції для ритейл-бізнесу.

Key CRM UA

Головні переваги Key CRM:

  1. Невисока ціна на відміну від інших систем. В Key CRM діє єдиний тарифний план незалежно від кількості користувачів та функціоналу. В разі необхідності за додаткову плату можна придбати інтеграції з маркетплейсами. Крім того, система має досить цікаве ціноутворення відносно замовлень — за кожні 200 успішних замовлень за результатом місяця знімається фіксована сума.
  2. Широкий функціонал роботи зі складом. Працюйте з товарами різних категорій, відстежуйте рух та актуальні залишки, формуйте накладні для клієнтів — і все це всередині CRM. Однією з особливостей цієї системи є можливість додати декілька складів, прив’язати до кожного конкретний маркетплейс та обирати, з якого складу відбудеться відвантаження.
  3. Простота системи та філософія під «самостійне налаштування». Ви досить легко і швидко зможете розібратися з функціоналом цієї системи та виконувати всі необхідні налаштування самостійно. Під кожним із модулів є інструкції, які детально описують усе покроково, тому будь-які додаткові впровадження можна здійснювати навіть без залучення сторонніх спеціалістів.
  4. Можливість no-code інтеграцій із багатьма необхідними сервісами/каналами комунікацій/маркетплейсами. Серед тих, що мають найбільший попит, — інтеграції з Instagram, Facebook, а також багатьма західними сервісами (Amazon, Etsy, PayPal тощо).
  5. Найкрасивіший і найзрозуміліший інтерфейс серед аналогів на ринку. Звичайно, краса — поняття відносне. Проте, маючи досвід роботи з багатьма системами, можемо з упевненістю сказати, що візуал у Key CRM один із найбільш привабливих і що найголовніше — інтуїтивно зрозумілий.

KeepinCRM

Досить молода система, яка регулярно змінюється та масштабується, постійно збільшує свої можливості й таким чином оперативно реагує на запити ринку. KeepinCRM насамперед підійде для e-commerce та ритейл компаній, крім цього функціонал дозволяє також використовувати цю систему і для сфери послуг.

KeepinCRM

Головні переваги KeepinCRM:

  1. Найпотужніша автоматизація серед інших систем у цьому сегменті. А це – вища продуктивність роботи.
  2. Можливість роботи з календарем послуг та бронювання ресурсів. Це зручний функціонал, який стане в пригоді компаніям, що надають послуги (лікарні, салони краси, консалтингові послуги та інші). Робіть записи щодо клієнтів, відстежуйте взаємодію з ними, налаштовуйте нагадування про наступне відвідування та аналізуйте загалом завантаженість ваших працівників.
  3. Можливість роботи не тільки зі складом, а й із сировиною та запчастинами. Це, зокрема, підійде для handmade або унікальних товарів, які виготовляються із різних складових, що потребують обліку.
  4. Можливість роботи з офлайн точками. Цей модуль ще знаходиться в активній розробці. Проте новий функціонал з’являється дуже швидко, над ним йде активна робота, і частково налаштування вже доступні. Це дозволить відкривати необмежену кількість кас та реєструвати під кожну свій склад, швидко створювати та фіскалізувати чеки через Checkbox, працювати зі сканером штрихкодів, автоматично списувати товар — усе це в рамках одного модуля.

Asteril CRM

Ця CRM-система також призначена насамперед для онлайн-торгівлі й стане оптимальним вибором для малого бізнесу.

Asteril CRM

На момент публікації компанія в процесі перекладу інтерфейсу та матеріалів українською. Чекаємо на результат!

Основні переваги Asteril CRM:

  1. Є можливість налаштовувати тригерну автоматизацію. За допомогою певних команд система дозволяє автоматизувати більшість рутинних задач менеджера. Є можливість відправляти клієнту SMS з номером ТТН, нагадування про оплату, e-mail з проханням залишити відгук і таким чином налаштовувати гнучку автоматизацію по воронках продажів.
  2. Можливість вести облік власного складу та складу постачальника. Ви можете контролювати залишки товарів у режимі онлайн, причому відстеження доступне як за кількістю, так і за наявністю. Додатково система дозволяє налаштувати інтеграції по API з різними складськими програмами.
  3. Усі необхідні інтеграції для інтернет-продажів. Соцмережі, месенджери, маркетплейси, інтернет-банкінг, служби доставки, SMS та відправка листів — усе це та багато іншого вже є в Ateril CRM.
  4. Зручне ціноутворення. Ціна розділена на пакети, що дозволяє обрати для себе оптимальний тариф і не переплачувати за функціонал, яким ви не користуєтесь. Крім того, до кожного тарифу за певну плату можна додатково підключити користувача або магазин.

Вибір правильної CRM-системи — це один із найважливіших кроків у процесі масштабування та автоматизації бізнесу. Навіть найпросунутіша система, що не пристосована саме для вашого бізнесу, в результаті не принесе бажаних результатів. Тому перед тим, як зупинити свій вибір на тій чи іншій CRM радимо ретельно аналізувати її загальні, технічні характеристики й те, наскільки платформа задовольняє потреби конкретно вашої ніші.

Не пропустіть