ВЕДЕМО ДО УСПІХУ ВАШ БІЗНЕС У СОЦМЕРЕЖАХ
Проаналізуємо сторінки та підготуємо комплексну SMM-стратегію або тактичний план дій з просування у Facebook, Instagram.
Social media marketing
проєкти
від ідеї до супроводження
досвід
роботи у
100+ сферах
SMM ДОПОМАГАЄ БІЗНЕСУ
Збільшувати онлайн та офлайн продажі
Якісна сторінка та професійний менеджер разом можуть забезпечити ріст доходу.
Нарощувати цільовий трафік на сайт
Особливо цінне для інформаційних проєктів, інтернет-магазинів, дорогих продуктів та B2B.
Ростити лояльну аудиторію
Втримати споживача, повертати знову; спонукати до того, щоб він рекомендував ваш продукт.
Виділятись серед конкурентів
Донести цінність та сильні риси свого продукту. Бути особливим на фоні конкурентів.
ПОСЛУГИ, ЯКІ МИ ПРОПОНУЄМО
ТАКТИЧНИЙ ПЛАН
Глибокий аналіз сторінок з розбором помилок та інструкцією, як їх виправити. Якщо просування соцмереж зайшло у глухий кут, то такий план – це дорожня карта, яка покаже результат вже і зараз.
  1. Аудит:
    • дослідження цільової аудиторії
    • аналіз 5 конкурентів
    • аудит профілю Instagram та Facebook
  2. Тактичний план дій:
    • технічне завдання «Як виправити помилки».
    • технічне завдання «Що та як додати?».
    • опис точок росту та можливостей профілів.
    • перелік додаткових інструментів та опис «Як користуватись».
SMM-СТРАТЕГІЯ
План просування в соціальних мережах. Визначає вектор розвитку, а також упорядковує дії для поступового досягнення поставленої мети. Складається, як мінімум, на 3-6 місяців.
  1. Аналіз поточного стану Instagram та Facebook.
  2. Аналіз цільової аудиторії
  3. Аналіз 5 конкурентів.
  4. Розробка візуальної концепції стрічки Instagram та Facebook з 12 постів.
  5. Аналіз статистики акаунту.
  6. Стратегія просування.
  7. Внесення змін та коригування тематик контент-плану з постів та stories в залежності від активності.
ПІДСИЛИТИ ВАШ МАРКЕТИНГ У СОЦМЕРЕЖАХ?
КЕЙСИ АГЕНЦІЇ INWEB
КОНСАЛТИНГ ДЛЯ LAMELIS. РОЗРОБКА ПЛАНУ SMM-ДІЙ НА 6 МІСЯЦІВ
на 134%
Збільшилась кількість замовлень
СТВОРЕННЯ СТОРІНКИ ДЛЯ МАГАЗИНУ НАСТІЛЬНИХ ІГОР ТА ПОВНЕ ВЕДЕННЯ
+ 470
Нових читачів за 3 міс. без використання таргету
КОМПЛЕКСНИЙ SMM ДЛЯ БРЕНДУ ОДЯГУ
у 5 разів
Збільшилась кількість замовлень
НАПИСАННЯ ТАКТИЧНОГО ПЛАНУ ДЛЯ СЕВІСУ ОРЕНДИ ЕЛЕКТРОСАМОКАТІВ
НАПИСАННЯ ТАКТИЧНОГО ПЛАНУ ДЛЯ МАГАЗИНУ АВТОМОБІЛЬНИХ ШИН
6 сегментів
Цільової аудиторії
ВЕДЕННЯ СТОРІНКИ ВИРОБНИКА МЕБЛІВ У КИЄВІ
КЕЙС СТВОРЕННЯ СТОРІНКИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПОДІЇ ДЛЯ ТЕЛЕВЕДУЧИХ
ВЕДЕННЯ СТОРІНКИ УНІВЕРСИТЕТУ З КАЗАХСТАНУ
СТВОРЕННЯ СТОРІНКИ ТА ТАРГЕТИНГ КУРСУ ДЛЯ ПЕРУКАРІВ
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДУ INWEB
Занурюємося
Глибоко аналізуємо цільову аудиторію та розробляємо індивідуальну стратегію.
Підкреслюємо
Висвітлюємо всі конкурентні переваги бізнесу.
Вдосконалюємо
Тестуємо гіпотези, оптимізуємо просування та масштабуємо найкращі рішення.
Говоримо правду
Ніколи не пропонуємо рішення, які не вигідні, не потрібні клієнту. Не робимо контент заради контенту.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ З SMM
КРЕАТИВ ТА СТРАТЕГІЯ
  1. Розробка стратегії присутності бренду в соцмережах.
  2. Розробка детального плану дій, який можете втілити самостійно, або зі своїм спеціалістом.
КОНСАЛТИНГ
  1. Аудит Instagram профіля.
  2. Аудит рекламного кабінету.
  3. Безкоштовні консультації 30 хв.
  4. Платні консультації, або серія — від години до вирішення проблеми.
  5. Навчання SMM-відділу.
СТВОРЕННЯ ПРОДУКТІВ
  1. Комерційна зйомка.
  2. Створення пакету сторіс.
  3. Створення інсталендінгу.
  4. Сценарії для рілсів, або створення рілсів.
  5. Розробка та супроводження акцій.
  6. Гейміфікація.
  7. Розробка скриптів для збільшення продажів та зменшення негативу.
ЗОВНІШНІЙ SMM-ВІДДІЛ
  1. Команда, готова втілювати стратегію просування у соцмережах.
  2. Аккаунтінг( особистий менеджер).
  3. Створення контенту.
  4. Таргетинг ( реклама у соцмережах).
ХТО КОНСУЛЬТУЄ?
Марина Свист
Керівниця відділу SMM в Inweb
  1. З 2016 працюю з Facebook.
  2. З 2018 в Instagram.
  3. У першій спільноті більше 15 тис. читачів.
  4. Працювала зі 120+ нішами.
  5. Щомісяця маю 20 годин бізнес-консультацій для малого та середнього бізнесу.
  6. Фішка: етикет, професійність, щирість, доступність, без занудства і складності.
ХТО КОНСУЛЬТУЄ?
Консультація — це завжди взаємовигідний обмін. Я вивчаю особливості різних бізнесів, ніш, запитів. Тому саме бесіди з підприємцями надихають мене генерувати ідеї, пропонувати цікаві рішення.
Є ДВА ФОРМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЙ
Для тих, хто сумнівається у SMM або має кілька запитань
  1. Кількість безплатних консультацій на місяць: 10.
  2. В консультацію входить аудит Instagram-профілю.
Для тих, хто використовує SMM, не бачить результатів, але хоче їх отримати
  1. Зустріч в ZOOM #1. Визначаємо цілі та питання. Марина Свист бере час на підготовку відповідей та рекомендацій (3 робочих дні).
  2. Зустріч в ZOOM #2. Замовник отримує відповіді, план дій по SMM та поради.
  3. Клієнт розуміє що робити далі із соцмережами.
ОТРИМАТИ БЕЗПЛАТНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ З SMM
КОМАНДА,
ЩО ПРАЦЮЄ З ПРОЄКТОМ
Cтратег
Маркетолог із досвідом, знається на контент-плануванні та слідуванні SMM-трендам. Відповідає за створення ефективного плану дій, дотримання голосу бренду та стилю проєкта.
Менеджер проєкту
Адмініструє роботу команди, на зв’язку із клієнтом. Відповідає на всі питання, звітує, рекомендує та слідкує за строками.
Контент-менеджер
На основі загальної стратегії розробляє контент-план та продумує шляхи його реалізації у кожному форматі, що відповідає соцмедіа-маркетингу.
Копірайтер
Втілює SMM-стратегію через тексти. Пише, редагує, узгоджує. Відповідає за текстове наповнення контенту.
Дизайнер
Може бути один або декілька з різними спеціалізаціями. Відповідає за візуальну складову контенту.
Розкажіть про цілі і ми знайдемо рішення, як закохати соцмережі у ваш бренд.
ЕТАПИ РОБІТ У SMM
01
ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
  1. Проведемо зустріч Бізнес-SMM Team: обговорюємо бізнес-процеси, цілі та специфіку ніші/продукту, складаємо бриф.
  2. Отриння доступів до потрібних сторінок.
  3. Отримання інформації по проєкту (тексти, фото, відео матеріали).
  4. Додаткова зустріч з клієнтом, на основі вивченої інформації.
  5. Переведення облікового запису в бізнес-профіль / обліковий профіль автора.
02
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ
  1. Аналіз профілю:
    - аватарка профілю, опис профілю
    - highlights, якість контенту в Stories
    - cтрічка, тексти постів, коментарі
    - позначки облікового запису
    - аналіз ER
  2. Розробка базової стратегії:
    - формування цілей в SMM
    - опис цільової аудиторії
    - аналіз соціальних мереж конкуретів
    - контент-стратегія
    - tone of voice бренду
    - візуальний стиль соціальних мереж
    - методи просування
  3. Погодження стратегії з замовником.
03
ОФОРМЛЕННЯ ПРОФІЛЮ

- аватар
- логін
- ім'я профілю
- опис профілю
- контакти
- геопозиція
- активне посилання (сайт або налаштування сервісу мультипосилання для розміщення у шапці профілю)
- актуальність та оновлення інформації Highlights (збережені сторіс)
- обкладинки Highlights в одному стилі

04
СТВОРЕННЯ КОНТЕНТ-ПЛАНУ
  1. Розробка tone of voice.
  2. Розробка контент-плану для соціальних мереж (9-15 тем в залежності від ніші).
  3. Створення сценаріїв для відео. Кількість залежить від тематики.
  4. Погодження контент-плану з замовником.
05
ДИЗАЙН
  1. Підготовка візуальної концепції по матеріалам замовника.
  2. Підготовка ТЗ фотографу, дизайнеру, або ТЗ на зйомку.
  3. Дизайн шаблонів.
06
ВЕДЕННЯ ПРОФІЛЮ
  1. Налаштування кроспостингу для соціальної мережі Facebook.
  2. Створення та публікація контенту (публікації, reels). Кількість залежить від тематики.
  3. Розробка контент-плану по Stories. Створення креативів та постинг. Кількість залежить від тематики.
  4. Відслідковування реакцій на контент та охоплення.
  5. Комунікація з аудиторією, модерація коментарів.
  6. Коригування стратегії за потреби.
07
ПРОСУВАННЯ ПРОФІЛЮ
  1. Підбір хештегів.
  2. Просування публікацій, які мають (або можуть принести) найбільше охоплення.
  3. Регулярна комунікація з клієнтом із робочих питань.
08
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ
  1. Підготуємо підсумки за відпрацьований звітний період та плани на наступний.
  2. Проведемо зустріч Бізнес-SMM Team за погодженням подальших дій щодо проєкту.

ВАЖЛИВО! Визначити KPI за проєктом. Для SMM це може бути кількість підписників, коментарі, репости та лайки. До додаткових KPI відносять охоплення, залучення, вартість одного залученого учасника, цільові дії та якісні показники, ER.

ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
Олена Фадюк, дизайнер
Олена Фадюк, дизайнер

Дуже дякую Марині Свіст за знання та консультацію! Завдяки її порадам попит на мої послуги виріс. І це ще навіть без підключення платної реклами. Вважаю, що конаслтінг від Марини найкращий подарунок людині, яка хоче просувати свій бізнес через соцмережі.

Дякую та рекомендую!

В'ячеслав Ганейчук, рієлтор
В'ячеслав Ганейчук, рієлтор

Рекомендую Марину як висококваліфікована фахівця у сфері просування у соцмережах. Консультації чіткі, лаконічні та корисні. А найголовніше — практичні. План дій, запропонований командою Inweb, приніс зростання підписників та замовлень на мої послуги.

З вдячністю рекомендую.

ГОТОВІ СПРОБУВАТИ SMM ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ?