SMM просування

ВЕДЕМО ДО УСПІХУ
ВАШ БІЗНЕС У СОЦМЕРЕЖАХ
Проаналізуємо сторінки та підготуємо комплексну SMM-стратегію або тактичний план дій з просування у Facebook, Instagram.

SMM ДОПОМАГАЄ БІЗНЕСУ

Збільшувати онлайн та офлайн продажі
Якісна сторінка та професійний менеджер разом можуть забезпечити ріст доходу.
Нарощувати цільовий трафік на сайт
Особливо цінне для інформаційних проєктів, інтернет-магазинів, дорогих продуктів та B2B.
Ростити лояльну аудиторію
Втримати споживача, повертати знову; спонукати до того, щоб він рекомендував ваш продукт.
Виділятись серед конкурентів
Донести цінність та сильні риси свого продукту. Бути особливим на фоні конкурентів.
ПОСЛУГИ, ЯКІ МИ ПРОПОНУЄМО
ТАКТИЧНИЙ ПЛАН
Глибокий аналіз сторінок з розбором помилок та інструкцією, як їх виправити. Якщо просування соцмереж зайшло у глухий кут, то такий план – це дорожня карта, яка покаже результат вже і зараз.
  1. Аудит:
    • дослідження цільової аудиторії
    • аналіз 5 конкурентів
    • аудит профілю Instagram та Facebook
  2. Тактичний план дій:
    • технічне завдання «Як виправити помилки».
    • технічне завдання «Що та як додати?».
    • опис точок росту та можливостей профілів.
    • перелік додаткових інструментів та опис «Як користуватись».
SMM-СТРАТЕГІЯ
План просування в соціальних мережах. Визначає вектор розвитку, а також упорядковує дії для поступового досягнення поставленої мети. Складається, як мінімум, на 3-6 місяців.
  1. Аналіз поточного стану Instagram та Facebook.
  2. Аналіз цільової аудиторії
  3. Аналіз 5 конкурентів.
  4. Розробка візуальної концепції стрічки Instagram та Facebook з 12 постів.
  5. Аналіз статистики акаунту.
  6. Стратегія просування.
  7. Внесення змін та коригування тематик контент-плану з постів та stories в залежності від активності.
ПІДСИЛИТИ ВАШ МАРКЕТИНГ У СОЦМЕРЕЖАХ?
КЕЙСИ АГЕНЦІЇ INWEB
КОНСАЛТИНГ ДЛЯ LAMELIS. РОЗРОБКА ПЛАНУ SMM-ДІЙ НА 6 МІСЯЦІВ
на 134%
Збільшилась кількість замовлень
СТВОРЕННЯ СТОРІНКИ ДЛЯ МАГАЗИНУ НАСТІЛЬНИХ ІГОР ТА ПОВНЕ ВЕДЕННЯ
+ 470
Нових читачів за 3 міс. без використання таргету
КОМПЛЕКСНИЙ SMM ДЛЯ БРЕНДУ ОДЯГУ
у 5 разів
Збільшилась кількість замовлень
НАПИСАННЯ ТАКТИЧНОГО ПЛАНУ ДЛЯ СЕВІСУ ОРЕНДИ ЕЛЕКТРОСАМОКАТІВ
ОСОБЛИВОСТІ ПІДХОДУ
Занурюємося
Глибоко аналізуємо цільову аудиторію та розробляємо індивідуальну стратегію.
Підкреслюємо
Висвітлюємо всі конкурентні переваги бізнесу.
Вдосконалюємо
Тестуємо гіпотези, оптимізуємо просування та масштабуємо найкращі рішення.
Говоримо правду
Ніколи не пропонуємо рішення, які не вигідні, не потрібні клієнту. Не робимо контент заради контенту.

ДОДАТКОВІ SMM-ПОСЛУГИ

01
КРЕАТИВ ТА СТРАТЕГІЯ
Розробляємо індивідуальні стратегії просування у соцмережах, втілюючі всі креативні побажання клієнта.
02
КОНСАЛТИНГ
PRO BONO
Проводимо безплатні півгодинні онлайн-аудити. Формуємо зрозумілий план дій під час консультації.
03
СТВОРЕННЯ ПРОДУКТІВ
Організуємо комерційну зйомку вашого продукту, розробляємо сценарії для Reels & Stories.
04
ЗОВНІШНІЙ SMM ВІДДІЛ
Виділяємо індивідуальну SMM-команду під ваш проєкт. Можемо підключити таргетовану рекламу.
ХТО КОНСУЛЬТУЄ?
Марина Свист
Керівниця відділу SMM в Inweb
  1. З 2016 працюю з Facebook.
  2. З 2018 в Instagram.
  3. У першій спільноті більше 15 тис. читачів.
  4. Працювала зі 120+ нішами.
  5. Щомісяця маю 20 годин бізнес-консультацій для малого та середнього бізнесу.
  6. Фішка: етикет, професійність, щирість, доступність, без занудства і складності.
ХТО КОНСУЛЬТУЄ?
Консультація — це завжди взаємовигідний обмін. Я вивчаю особливості різних бізнесів, ніш, запитів. Тому саме бесіди з підприємцями надихають мене генерувати ідеї, пропонувати цікаві рішення.
Є ДВА ФОРМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЙ
Для тих, хто сумнівається у SMM або має кілька запитань
  1. Кількість безплатних консультацій на місяць: 10.
  2. В консультацію входить аудит Instagram-профілю.
Для тих, хто використовує SMM, не бачить результатів, але хоче їх отримати
  1. Зустріч в ZOOM #1. Визначаємо цілі та питання. Марина Свист бере час на підготовку відповідей та рекомендацій (3 робочих дні).
  2. Зустріч в ZOOM #2. Замовник отримує відповіді, план дій по SMM та поради.
  3. Клієнт розуміє що робити далі із соцмережами.
ОТРИМАТИ БЕЗПЛАТНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ З SMM
КОМАНДА,
ЩО ПРАЦЮЄ З ПРОЄКТОМ
Cтратег
Маркетолог із досвідом, знається на контент-плануванні та слідуванні SMM-трендам. Відповідає за створення ефективного плану дій, дотримання голосу бренду та стилю проєкта.
Менеджер проєкту
Адмініструє роботу команди, на зв’язку із клієнтом. Відповідає на всі питання, звітує, рекомендує та слідкує за строками.
Контент-менеджер
На основі загальної стратегії розробляє контент-план та продумує шляхи його реалізації у кожному форматі, що відповідає соцмедіа-маркетингу.
Копірайтер
Втілює SMM-стратегію через тексти. Пише, редагує, узгоджує. Відповідає за текстове наповнення контенту.
Дизайнер
Може бути один або декілька з різними спеціалізаціями. Відповідає за візуальну складову контенту.
Розкажіть про цілі і ми знайдемо рішення, як закохати соцмережі у ваш бренд.

ЕТАПИ РОБІТ У SMM

ПІДГОТОВЧИЙ
ЕТАП
  1. Обговоримо цілі, складемо бриф.
  2. Запросимо доступ до соцмереж.
  3. Отримуємо матеріали проєкту (тексти, фото, відео).
  4. Проводимо зустріч з клієнтом.
  5. Налаштуємо обліковий запис.
РОЗРОБКА
СТРАТЕГІЇ
  1. Аналіз профілю.
  2. Розробляємо базову SMM-стратегію.
  3. Погоджуємо стратегію з замовником.
ОФОРМЛЕННЯ
ПРОФІЛЮ
  1. Оформлюємо профіль: опис, посилання, ім’я, аватар тощо.
  2. Актуалізуємо інформацію у Highlights (збережені stories).
  3. Оформлюємо візуал Highlights в одному стилі.
СТВОРЕННЯ
КОНТЕНТ-ПЛАНУ
  1. Розробка Tone of Voice.
  2. Розробка контент-плану.
  3. Створення сценаріїв для відео.
  4. Погодження контент-плану.
ДИЗАЙН
  1. Підготовка візуалу по матеріалам замовника.
  2. Підготовка ТЗ фотографу, дизайнеру, або ТЗ на зйомку.
  3. Дизайн шаблонів.
ВЕДЕННЯ
ПРОФІЛЮ
  1. Налаштування кроспостингу для Facebook.
  2. Створення та публікація контенту.
  3. Розробка контент-плану. Створення креативів та публікація Stories.
  4. Відслідковування залученності та охоплення.
  5. Комунікація з аудиторією, модерація коментарів.
  6. Коригування стратегії за потреби.
ПРОСУВАННЯ
ПРОФІЛЮ
  1. Підбір хештегів.
  2. Просування публікацій, які мають найбільше охоплення.
  3. Регулярні зустрічі клієнт → команда.
ПІДБИТТЯ
ПІДСУМКІВ
  1. Підготуємо звіт за відпрацьований період та плани на наступний.
  2. Проведемо зустріч за погодженням подальших дій у SMM.
  3. Визначаємося з KPI проєкту.
ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
Відгук Олена Фадюк, дизайнер
Відгук В'ячеслав Ганейчук, рієлтор
Mykola Kravchuk
ГОТОВІ СПРОБУВАТИ SMM ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ?