Контекстна реклама

Контекстна та таргетована реклама (РРС)

Контекстна реклама сайту або реклама з оплатою за клік (з англ. PPC — pay per click) дозволяє залучати на сайт лише тих користувачів, які справді готові зробити покупку або залишити заявку на послугу.

Варіанти ведення контекстної реклами у Google

Для тих, хто готовий замовити налаштування контекстної реклами в Inweb, ми пропонуємо різні PPC-стратегії залежно від бюджету та типу сайту клієнта (інтернет-магазин/корпоративний сайт/сайт послуг тощо):


  • Basic

    Підходить для невеликих інтернет-магазинів та компаній, які готові замовити контекстну рекламу Google, отримати її якісне налаштування та оптимізацію, а також побачити точки зростання бізнесу разом із командою фахівців Inweb.

  • Optimal

    Стратегія відмінно підійде невеликим та середнім бізнесам, які додатково до реклами в Google готові спробувати та замовити таргетовану рекламу у соцмережах. Комплексний підхід дозволяє використовувати більше digital-інструментів, фундаментальніше опрацювати стратегію онлайн-просування, якісніше використовувати доступні рекламні бюджети та оптимізувати витрати.

  • Market leader

    Стратегія просування для великих e-commerce проєктів. Індивідуально складений roadmap, спрямований на масштабування бізнесу клієнта у digital.

Налаштування контекстної реклами Google та таргетованої реклами в соцмережах — послуга, яка дозволить показувати рекламні оголошення вашого продукту зацікавленій аудиторії. Тим самим збільшуючи знання бренду та прибуток від продажів в інтернеті.

Отримати індивідуальну пропозицію

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

Чому замовляти контекстну рекламу треба у нас?

Прозорість
У нас прозора система витрат
рекламного бюджету та комісії.

Медіапланування
Ми вміємо прогнозувати результати
для кожного проєкту.

Робота з оплатою за KPI
Наша команда працює на результат
для клієнтського бізнесу.

QA
Ми проводимо тестування
кожного проєкту.

Програмування
Якщо у вас немає в штаті прогрмістів,
ми з радістю підключимо своїх.

Звітність
Ви будете отримувати
зрозумілий і показовий Dashboard.

Контекстна реклама від агенства «Inweb»

PPC — це оплата за клік, якщо говорити дуже коротко. Така модель передбачає списання грошей за кожен клік, а не покази оголошення. Це справедлива модель, тому що ви платите за людину, яка клікнула і перейшла на сайт (інший ресурс) за вашим оголошенням.

Контекстна реклама показується користувачам у пошукових системах, різних сайтах, в мобільних додатках та інших ресурсах. В Inweb ми працюємо з:

  • Search Ads;
  • Shopping Ads;
  • Display and Video Ads;
  • Social Ads;
  • Apps Ads.

Чому слід звернути увагу на контекстну рекламу?

Аудиторія. Одна з головних переваг грамотно налаштованої рекламної кампанії полягає у показі реклами лише зацікавленій частині аудиторії, яка вже готова придбати товар чи послугу. Наприклад, контекстна реклама для інтернет-магазинів збільшить продаж, навіть якщо магазин працює у висококонкурентному середовищі.

Віддача. Результат видно вже у найближчі 5-10 днів після старту рекламної кампанії. Ефект буде помітний завдяки конверсіям у продаж, потоку звернень до кол-центрів, зростанню впізнаваності бренду. Така реклама дасть можливість зробити приплив клієнтів незмінним.

Торгові кампанії. Це ідеальний формат для e-commerce проектів (сайтів-продавців). Ви зможете рекламувати свої товари у вигляді привабливих карток із зображенням та ціною.

Якщо ваша аудиторія є серед користувачів мобільних додатків, вам підійде форма універсальних кампаній для мобільних додатків в Google Ads. Знайдемо ваших клієнтів і там.

Ви можете скористатися можливостями медійної мережі Google Ads. Це реклама на сайтах, у додатках та інших ресурсах партнерів Google. Робота з медійною мережею допомагає залучити аудиторію, яка ще не знайома з продуктом компанії.

Відеореклама. Інтерактивна реклама у форматі відео. Якщо ви запускаєте рекламу в Google Ads, як майданчик можна вибрати YouTube.

Ретаргетинг (ремаркетинг). Конверсійний вид реклами, як дбайливий менеджер, повторно «стосується» клієнта і переконує зробити покупку.

Який би не був у вас бізнес, контекстна реклама стане ядерним паливом ваших продажів, у зручному форматі та на потрібному майданчику.

7 причин замовити контекстну рекламу в Inweb

Знайти компанію, яка готова розділити з вами бізнес-ризики, має достатній досвід, великий інструментарій, штат із сертифікованих фахівців, нагороди та базу кейсів практично у всіх галузях бізнесу, а також величезний пул партнерів – дуже складне завдання. Inweb – саме така компанія.

  • Ми працюємо з усіма клієнтами відкрито: в особистому кабінеті ви особисто контролюєте витрати, роботу команди.
  • В нас великий штат. Для вас це означає, що якщо якийсь фахівець занедужає/піде у відпустку, то робота над вашим проектом не зупиниться, якість послуг буде незмінно високою. Чому? Тому що вся наша команда — сертифіковані досвідчені фахівці. Inweb — партнер Google. Таке партнерство дає можливість зробити бонус 10 000 гривень на рекламний бюджет клієнта, користуватися новими інструментами.
  • Inweb на ринку 10 років. Для вас це означає ось що: немає на ринку такої ніші, з якою б ми не працювали. Маємо успішні кейси у різних тематиках та на різних платформах.
Раскрутка сайтов в поисковых системах от агенства «Inweb»
  • Входимо у різні топ-рейтинги. Це означає, що за нас голосують улюблені клієнти. З деякими з них ми працюємо понад 7 років, буквально вирощуємо бізнес разом.
  • Працюючи з агентством Inweb, клієнт отримує повний доступ до облікового запису, де видно налаштування контекстної реклами Google Ads і вся необхідна аналітика. Там же відображаються всі витрати на рекламну кампанію, тому все прозоро: ви бачите, як, куди і чому витрачено ваш рекламний бюджет.
  • При будь-яких змінах у рекламі наші фахівці своєчасно вносять правки, тому налаштування контекстної реклами в Google працюватиме правильно і ефективно. Також ми попередимо вас, якщо бюджет на рекламу добігає кінця. Прикрих випадків не буде.
  • Inweb входить до Netpeak Group: це означає, що у нас є надійні партнери — сервіси аналітики та коллтрекінгу.

Яких принципів ми дотримуємось у своїй роботі?

Один із принципів нашої роботи — не намагатися продати те, що не принесе користі клієнту. Це означає, що якщо ваш сайт з якихось причин не готовий до просування, ми розповімо про це, порадимо, що змінити, як підготуватися до запуску рекламних кампаній.

Ставимося до бізнесу клієнта як до свого. Кожен співробітник агентства залучений до процесів поліпшення будь-якого проєкту. Розуміючи, що бюджет на певні завдання дуже обмежений, ми аналізуємо ситуацію та пропонуємо раціональне та економічно обґрунтоване рішення налаштування контекстної реклами.

Остаточна мета. Нам важливо зрозуміти завдання клієнта. Іноді ми радимося та змінюємо стратегії, якщо бачимо, що попередній план дій не спрацьовує.

Насправді все просто: відкритість, чесність, хороша стратегія з боку Inweb плюс рекламний бюджет і готовність спілкуватися з боку клієнта — дають відмінний результат

Чим відрізняється налаштування контекстної реклами в нашому агентстві?

  • Проводимо аналіз конкурентів.
  • Є можливість роботи з оплатою KPI.
  • Плануємо результати рекламної кампанії.
  • Підключаємо системи аналітики до сайту, якщо їх немає.
  • Над вашим проектом працює ціла команда.

Все перераховане вище допоможе ефективно налаштувати контекстну рекламу і вивести сайт на лідируючі позиції в Google.

💙 Пошукова реклама: Залучає найтеплішу та найцікавішу аудиторію на ваш сайт, готову до покупки товару або до замовлення послуг.
💛 Google Shopping або товарна реклама: Добре підходить для інтернет-магазинів. Приваблює конверсійний трафік, забезпечує зростання доходу.
⭐ Банерна реклама: Охоплюючий інструмент. Добре підійде тим, хто хоче збільшити впізнаваність компанії на ринку.
📹 Реклама у YouTube Підійде тим, хто працює над зростанням знання бренду. Оголошення у різних форматах побачать глядачі YouTube-каналів.
⌚ Реклама у соціальних мережах Інструмент реклами, що дозволяє бізнесу збільшити продаж з таких майданчиків, як Facebook, Instagram, TikTok та ін.

FAQ про послугу Налаштування контекстної реклами

Скільки часу має пройти від оплати до запуску рекламної кампанії?


Після погодження пропозиції та оплати за послуги Inweb, протягом 1-7 днів ми формуємо стратегію просування та здійснюємо технічну підготовку облікового запису. З 4-15 ня відбувається налаштування рекламних кампаній та безпосередньо старт рекламної кампанії. Важливо: терміни запуску оголошень дуже залежать від залучення клієнта та надання всіх необхідних доступів та матеріалів.


Коли можна буде побачити перші результати від рекламної кампанії?


Перші результати можна буде побачити приблизно за 3 місяці робіт (в індивідуальних випадках — швидше). Це оптимальний час для збору статистичних даних, які аналізує Google виходячи із зібраних конверсій. Створюється свого роду внутрішня екосистема рекламного акаунту. На основі зібраної інформації Гугл створює портрет цільової аудиторії, яка з великою ймовірністю буде здійснювати необхідні конверсії (замовлення, купівля, заповнення форми і т.д.). Якщо брати дані менше ніж за 3 місяці, статистики буде мало і обліковий запис не встигне оптимізуватися.


У яких нішах у вас є досвід роботи?


У нашому портофоліо понад 1000 задоволених клієнтів різних ніш та сфер бізнесу. Ми маємо глибоку експертизу у просуванні ecommerce-проектів та сайтів послуг. Медична сфера, послуги доставки їжі, продаж дитячих товарів, одягу та взуття, книг та канцтоварів, текстилю та бьюті-коштів, послуги будівництва та матеріали, товари та сервіси в автотематиці, агентства нерухомості та багато інших. На ринку України працюємо понад 10 років, у команді — понад 50 сертифікованих фахівців, які готові просунути і ваш сайт.


Що є основною конкурентною перевагою роботи з агентством Inweb?


Inweb має понад 10 років досвіду в digital-маркетингу, зокрема в інструментах платного трафіку (контекст, таргет). Ми входимо до топ-5 digital-агентств України, є частиною IT-холдингу Netpeak Group. Ми готові працювати з прив'язкою до KPI і у нас є для кожного клієнта особистий кабінет, де видно повну та прозору фінансову звітність щодо проекту, виконання плану робіт. У нашому портфоліо понад 1000 задоволених клієнтів, серед яких Smil.ua, Checkbox, Megazakaz, AutoRIA, Смартлаб, Чудо-Острів та інші.


Який рекламний бюджет потрібен?


Розмір рекламного бюджету формується індивідуально під кожен проект, залежно від бізнес-цілей та ніші клієнта. Ми знайомимося з клієнтом, глибоко аналізуємо сайт, оцінюємо попит, опрацьовуємо конкурентів та на підставі зібраних даних формуємо медіаплан з контекстної реклами для проекту. Ми не маємо універсальної пропозиції для всіх, ми максимально заточені на індивідуальний підхід і рішення.

Інструменти, які ми використовуємо

Пошукова реклама

Банерна реклама

Ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг

Торгівельні кампанії

Відеореклама YouTube

Таргетована реклама в соцмережах

Як ми будуємо робочий процес

1
1-7 день
Стратегія просування та
технічна підготовка
  • зробимо аналіз рекламних кампаній, що використовувалися раніше (якщо були)
  • зробимо аналіз онлайн-просування конкурентів;
  • проведемо QA-тестування сайту;
  • проведемо аналіз конкурентів по функціоналу сайту;
  • налаштуємо веб-аналітику;
  • створимо та налаштуємо акаунт Google Ads (+подаруємо 10 000 грн за програмою Google Partners);
  • напишемо необхідні технічні завдання;
  • підготуємо структуру рекламних кампаній до узгодження.
2
4-15 день
Налаштування рекламних кампаній
  • налаштуємо пошукові рекламні кампанії;
  • налаштуємо рекламні кампанії на ремаркетинг;
  • налаштуємо медійні рекламні кампанії;
  • налаштуємо рекламні кампанії у Facebook, Instagram.
5
1-3 день нового місяця
План робіт на новий місяць
  • складемо план робіт на новий період;
  • складемо медіа-план по досягненню KPI на наступний місяць.

Схема роботи
PPC

3
Аналіз й оптимізація
  • будемо моніторити пошукові запити й місця розміщення реклами;
  • будемо аналізувати й оптимізувати KPI;
  • будемо тестувати нові налаштування рекламних кампаній;
  • будемо вимикати неефективні й вмикати нові рекламні кампанії.
4
1-3 день нового місяця
Підведення підсумків місяця
  • сформуємо звіт про виконану роботу;
  • складемо дашборд за основними показниками (KPI) у Google Data Studio.

Стратегії просування бізнесу в інтернеті

award-basic
basic
award-optimal
optimal
award-optimal
Market Leader
Кому підійде?
Невеликий інтернет-магазин
Невеликий та середній інтернет-магазин
Цілі та результати співробі­тництва
Налаштування та оптимізація, визначення точок росту бізнесу
Опрацювання стратегії онлайн-просування, робота над досягненням KPI та впізнаваністю бренда
Час на запуск реклами
8-12 робочих днів
10-15 робочих днів
Кількість налаштованих кампаній
Необмежено, залежить від бюджету та стратегії. Налаштування нових пошукових кампаній на 1-3 категорії в місяць
Необмежено, залежить від бюджету та стратегії. Налаштування нових пошукових кампаній на 3-5 категорій в місяць
Основні інструменти залучення трафіку
  • Пошукова реклама
  • Товарна реклама / Торгові кампанії по фіду товарів (Google Shopping)
  • Медійна банерна реклама
  • Медійна відеореклама
  • Ремаркетинг для повернення користувачів на сайт
  • Таргетована реклама в соціальних мережах
  • Пошукова реклама
  • Товарна реклама / Торгові кампанії по фіду товарів (Google Shopping)
  • Медійна банерна реклама
  • Медійна відеореклама
  • Ремаркетинг для повернення користувачів на сайт
  • Таргетована реклама в соціальних мережах
Всі інструменти обговорюються індивідуально.
Команда проєкту

4 спеціалісти

IMIM - інтернет-маркетолог, PMPM - проєктний менеджер, TLTL — тімлід команди, Web AnalystWeb Analyst — веб-аналітик

6 спеціалістів

2 IMIM - інтернет-маркетолог, PMPM - проєктний менеджер, TLTL — тімлід команди, Web AnalystWeb Analyst — веб-аналітик

7+ спеціалістів

3 IMIM - інтернет-маркетолог, PMPM - проєктний менеджер, TLTL — тімлід команди, Web AnalystWeb Analyst — веб-аналітик PPC DHDH — керівник відділу РРС

Бюджет на рекламу
до 30 000 грн.
від 30 000 до 100 000 грн.
від 100 000 грн.

Кейси з контекстної реклами від агентства Inweb

Кіт.Дарує — інтернет-магазин подарунків
Подарунки собі та своїм близьким
Транзакції +690%
Дохід +623%
Детальніше про кейс Посилання
Box-Catering — доставка їжі
Доставка готової їжі в коробках
Транзакції +275%
Дохід +344%
Детальніше про кейс Посилання
Standartpark — торгово-інжинірингова компанія
Благоустрій території, відведення та очищення води
Дзвінків +101%
Дохід +1 111%
Детальніше про кейс Посилання
Чудо-Острів — інтернет-магазин дитячих іграшок
Національна мережа дитячих магазинів
Транзакції +60%
Дохід +146%
Детальніше про кейс Посилання

Команда проєкту

Менеджер PPC-проєкта
Менеджер PPC-проєкта
Головний відповідальний за зв'язку «клієнт+команда». Призначає зустрічі, відповідає на запитання, обговорює плани та результати роботи з клієнтом. Контролює дедлайн.
РРС-тімлід
РРС-тімлід
Разом із командою складає стратегію та шукає точки зростання, перевіряє якість виконання завдань та контролює проміжні підсумки.
РРС-спеціаліст
РРС-спеціаліст
Налаштовує рекламний обліковий запис, запускає рекламу та регулярно моніторить результати. Постійно оптимізує ключові KPI. Може самостійно писати оголошення, працювати і в Google, і в соцмережах.
Веб-аналитик для контекстной рекламы
Веб-аналітик
Підключає системи аналітики (GA, GTM, Microsoft Clarity та ін.) для моніторингу результатів реклами. Налаштовує цілі та події.
Таргетолог
Таргетолог
Налаштовує показ реклами у Facebook, Instagram. Підбирає аудиторію, цілі та формат. Постійно оптимізує ключові KPI.
Копірайтер
Копірайтер
Пише тексти для рекламних оголошень Google, Facebook, Instagram на основі УТП бізнесу клієнта. Працює з ТЗ від РРС-фахівця.
Дизайнер
Дизайнер
Приймає у роботу ТЗ від РРС-фахівця. Готує креативи для реклами (статичні, динамічні, HTML-5).
Програміст
Програміст
Приймає в роботу чіткі та зрозумілі ТЗ з виправлення технічних помилок та покращення сайту. Має доступ до адмінки сайту, виконує технічні завдання.

Особистий кабінет клієнта Inweb

Мета особистого кабінету прозорість перед клієнтом.

Завдяки особистому кабинету ви у будь-який момент можете:

  • Ознайомитися з виконаними роботами і поточними завданнями.
  • Знайти будь-які документи по проекту. Від договору до текстів.
  • Дізнатися на що і коли витрачені кошти.
  • Подивитися виконання KPI по проекту.
  • Відстежувати зміни основних показників у порівнянні з конкурентами.
Особистий кабінет клієнта Inweb

Переваги нашої команди

Про нас говорять

Є запитання? Ви в одному кроці від відповіді!
Залиште заявку на контекстну рекламу або замовте зворотній дзвінок та отримайте вичерпну інформацію від менеджерів.
Дякуємо!
Ми вам скоро зателефонуємо
Не вдалось
Ввести номер ще раз
Або зателефонуйте нам: +38 (048) 770‒10‒70

Завжди готові відповісти на питання

Вадим
Вадим
Менеджер з розвитку
Юлія
Юлія
Керівник відділу продажу
Олександр
Олександр
Менеджер по підбору рішень
Тетяна
Тетяна
Керівник менеджерів
Сергій
Сергій
Менеджер SEO-проектів
Костянтин
Костянтин
Тімлід РРС-проектів
Максим
Максим
Менеджер SEO-проектів
Вадим
Вадим
Менеджер SEO-проектів
Сергій
Сергій
Тімлід PPC-проектів
Юрій
Юрій
Менеджер PPC-проектів
Діана
Діана
Менеджер PPC-проектів
Леся
Леся
Менеджер SEO-проектів
Вадим
Вадим
Специаліст Google for Nonprofits