Для чого бізнесу потрібен онлайн-чат

Нерідко серед власників бізнесу можна зустріти думку, що онлайн-чат (живий чат, онлайн-консультант) на сайті необхідний як ще один, альтернативний метод, для зв’язку з відвідувачем сайту. Скоріш за все, вони або не бачать широкого потенціалу можливостей, який відкриває перед ними онлайн-чат, або не усвідомлюють користь від них.

Онлайн-чат – дуже гнучкий інструмент. Він допомагає надавати особам інформацію. З його допомогою можна в рази збільшити продажі, всього лише в потрібний час і в потрібному місці запропонувавши користувачеві зв’язатися з менеджером. Крім цього, вміла робота з онлайн-чатом допоможе отримати важливу інформацію не тільки щодо користувачів, а й про стан вашого бізнесу.

Один з найпопулярніших онлайн-чатів на ринку,Jivosite, може знайти собі застосування набагато ширші, ніж просто ще один спосіб зв’язку з клієнтом поряд з телефоном та електронною поштою.

Як це працює?

Принцип роботи всіх онлайн-чатів дуже схожий, і Jivosite працює так само: відвідувачеві в певний момент показується віконце з активною пропозицією почати бесіду, або ж сам користувач може натиснути на віджет і поставити питання співробітнику команди підтримки.

jivosite-1

Електронна пошта і телефонний дзвінок, на перший погляд, дають ті ж можливості. Але на відміну від них, онлайн-чат також дає співробітникам відділу підтримки детальну інформацію про те, хто наразі знаходиться на сайті. За допомогою цього інструменту можна провести аналіз по тих користувачах, даних яких в іншому випадку не було, лише загальні цифри сервісів Google Analytics або Яндекс.Метрики.

Телефонні розмови не дають ніякої інформації про користувача, крім тієї, яку повідомить він сам. Jivosite знімає цю пов’язку з очей: ви отримуєте актуальну інформацію про те, скільки відвідувачів знаходяться на сайті зараз, звідки вони прийшли та чи були вони на сайті раніше. За допомогою цієї інформації можна змінити стратегію з пасивного очікування першого кроку від відвідувача на активне їх залучення, що не може не позначитися позитивно на продажах.

jivosite-2

Технічна підтримка користувачів

Крім збільшення продажів, онлайн-чат можна також використовувати для технічної (і не тільки) підтримки користувачів. Чим онлайн-чат краще традиційних способів зв’язку в цьому аспекті? По-перше, він швидше, ніж електронна пошта, допоможе користувачеві вирішити проблему. По-друге, на відміну від телефонного дзвінка, оператор техпідтримки не обмежений однією розмовою в один момент часу: за наявністю належного досвіду оператор техпідтримки може підтримувати одразу кілька активних діалогів одночасно. А якщо у вашій галузі є питання, які користувачі ставлять найчастіше, Jivosite дає можливість заготовити відповіді на них заздалегідь. Втім, скористатися цією фічею можна і для швидкого вітання / завершення бесіди:

jivosite-3

Не можна не згадати можливість оператора спостерігати за тим, як клієнт набирає текст, в режимі реального часу – це також в позитивну сторону вплине на швидкість відповіді.

Оптимізація праці операторів і автоматична статистика

Оператори не прив’язані до робочого місця і мають можливість вести діалог з користувачем там, де їм зручно – додаток для операторів Jivosite можна встановити як на десктоп (Mac + Windows), так і на мобільний (Android, iOS), або зайти в веб-версію додатка.

Вся статистика діалогів з користувачами, а також розмітка по днях і ініціатором бесід доступна для перегляду і відстеження в особистому кабінеті:

jivosite-4

Висновок

Серйозні інструменти вимагають серйозного підходу – всі переваги онлайн-чату можуть піти прахом, якщо відвідувачі не будуть отримувати через нього зворотний зв’язок. В такому випадку дійсно, можливо, варто обмежитися блоком контактів через електронну пошту. Тому ми рекомендуємо нашим клієнтам, у яких все ще не встановлено онлайн-чат, підключати Jivosite тільки якщо у них є людина, яка зможе регулярно обробляти вхідні повідомлення користувачів.