Зростання трафіку на 100% за рік: кейс SEO для SHARK-таксі
Послуга: Комплексне просування.Тематика: Служба таксі.
Регіон: Україна, пріоритет (усі міста, де є представництва)
Період просування кейсу: з листопада 2017.
Таксі SHARK — це українська мережа таксі з представництвами по всій країні.
Мета та завдання від клієнта, з якими він прийшов в Inweb
Проєкт надійшов в роботу восени 2017 го року (30.11.17). Основне завдання клієнта полягало у збільшенні трафіку у 2 рази за рік. Такою була умова продовження роботи через 12 місяців. Тобто, якби ми не досягли мети проєкту, припинили б співпрацю.
Варто згадати що основний KPI проєкту це завантаження додатків для Android і iOS. Збільшення кількості замовлень таксі за номером, який вказаний на сайті не було важливим завданням. У зв’язку з цим номер замовлення таксі було вказано на сайті тільки у футері, а не на видному місці.
Завдання нестандартне і викликає певні складнощі для просування, оскільки основна маса користувачів хоче побачити на сайті номер телефону і викликати машину вже зараз, а не витрачати час на звантаження програми. У зв’язку з цим сайт не на 100% вирішував завдання користувачів, а це безпосередньо впливає на поведінкові метрики, які враховуються при ранжируванні. Можна з упевненістю сказати що відсоток повернень у видачу був досить високий, що уповільнювало зростання органічного трафіку.
Трафік на момент старту робіт:
За місяцями:
Місяць | Кількість сеансів |
грудень | 4900 |
січень | 4870 |
лютий | 12642 |
березень | 8346 |
квітень | 6531 |
травень | 6839 |
червень | 6142 |
липень | 5900 |
серпень | 5688 |
вересень | 5152 |
жовтень | 4913 |
листопад | 6392 |
* в лютому приріст безкоштовного трафіку був “аномально” великим. Це пов’язано з тим, що клієнт запустив масову рекламну кампанію (TV, білборди, оголошення), що викликало тимчасове збільшення кількості переходів за брендовими запитами “Шарк”, “таксі Шарк”.
Які роботи було проведено для досягнення результату
1. Найголовніше, що ми зробили — змінили дизайн посадних сторінок-міст.
Було:
Раніше на посадкових сторінках було стандартне зображення і полотно тексту без CTA і корисної інформації для клієнта. Було прийнято рішення в корені змінити підхід до надання інформації відвідувачам і зробити упор на візуальні елементи.
Як ми змінили посадкові сторінки:
Частина 1. Додали на всі посадкові сторінки блоки з основним УТП таксі SHARK.
Завдяки блокам ми візуалізували основні плюси програми та спонукали до його завантаження.
Частина 2. Додали супровідну інформацію:
- номер телефону,
- форма оплати,
- подача,
- хв. замовлення,
- ціна містом,
- ціна за містом,
- вартість очікування,
- наші послуги,
- автопарк.
За допомогою блоку ми надали потенційним клієнтам повну інформацію за цінами, автомобілів і додаткових послуг.
Частина 3: додали наступні блоки:
- популярні напрямки (і їх вартість);
- відгуки клієнтів;
- конверсійні кнопки замовлення через додаток (основний KPI).
Макет розроблявся на основі аналізу топових конкурентів і «потреб» ніші. Ми запитали у клієнта і провели опитування серед співробітників агентства (бо самі користуємося послугами таксі), яка інформація на сторінці допомогла б користувачеві в оформленні замовлення.
2. Щомісяця проводили роботи для нарощування посилальної маси.
Для цього використовували крауд – маркетинг і Outreach. Все реалізовували власними силами, оскільки в агенції є свій відділ Link Building, в штаті понад 5 фахівців з крауд -маркетингу та окремий співробітник, який займається розміщенням рекламних матеріалів на зовнішніх майданчиках.
Також команда проєкту проводила роботи з відгуками клієнтів на різних сайтах відгуків та Google my Business.
3. Створили для всіх представництв компанії в регіонах профілі в Google my Business.
Це необхідно для того, щоб профіль компанії ранжувався в локальній видачі за картками, а також під час введення вітальних запитів з’являлася картка організації.
Для всіх профілів додали опис, фотографії, години роботи, номери телефонів та іншу інформацію для клієнтів.
4. Повністю переписали контент для сторінок-міст, зробили їх більш природними та корисними:
- розбили тексти на смислові блоки;
- додали для кожного блоку релевантний заголовок;
- прибрали посилання у вигляді комерційних запитів “замовити таксі”, “замовлення таксі в [топонім]”
- додали інформаційні блоки з відповідями на питання по типу “чи можна замовити таксі онлайн”, “популярні напрямки в місті”;
- зробили скролінг текстів, щоб скоротити довжину сторінки та акцентувати увагу на конверсійних діях і корисної інформації за ціною, автопарку etc.
5. Виправили всі технічні помилки на сайті та допрацювали функціонал:
- прибрали внутрішні биті посилання,
- прибрали 301 внутрішні посилання, які витрачали краулінговий бюджет пошукових роботів;
- додали розмітку організації на головну сторінку сайту;
- відкрили до індексації ua й en версії сторінок, впровадили шаблони метатегів для даних мовних версій;
- налаштували багатомовність на сайті за допомогою атрибута hreflang ;
- наші розробники виконали максимально можливу кількість рекомендацій сервісу PageSpeed Insight для мобільної версії;
- налаштували ЧПУ для сторінок-міст;
- вивели карту міст з посиланнями на міста на головній сторінці сайту;
- виправили дублі метатегів на сайті;
- створили html карту сайту з усіма корисними посиланнями;
- прибрали тег shortlink з 301 посиланнями з усіх сторінок сайту;
- впровадили розмітку для відгуків клієнтів;
- вивели сторінки підкатегорій у випадаючому меню для мобільної версії;
- налаштували хлібні крихти таким чином, щоб підтягувався Н 1 з юнікодом акули (для потенційного збільшення CTR).
6. Додали сайт у каталоги таксі (десь безперешкодно додавали інформацію, десь довго зв’язувалися з адміністраторами, щоб додати інформацію про службу).
Приклади каталогів:
Результати виконаних робіт
За рік співпраці командою проекту було виконано значний обсяг робіт по оптимізації сайту. Особливо складним було реалізувати нові посадкові сторінки з абсолютно іншим наданням інформації для клієнтів.
Завдяки старанній роботі як агентства, так і клієнта нам вдалося дійти поставленої задачі.
5.1. Порівняння трафіку до початку робіт і після:
Місяць | Кількість сеансів (до початку робіт) |
Кількість сеансів (після початку робіт) |
Відсоток приросту |
---|---|---|---|
грудень | 4900 | 9269 | 89% |
січень | 4870 | 7630 | 57% |
лютий | 12642 | 6973 | – 55% |
березень | 8346 | 9032 | 8% |
квітень | 6531 | 7746 | 18% |
травень | 6839 | 8874 | 29% |
червень | 6142 | 9840 | 60% |
липень | 5900 | 11859 | 101% |
серпень | 5688 | 13092 | 130% |
вересень | 5152 | 12828 | 148% |
жовтень | 4913 | 12980 | 164% |
листопад | 6392 | 13798 | 115% |
Разом : | 78315 | 123 921 | 58% |
Середньомісячний трафік виріс у 2 і більше разів, отже мета клієнта була виконана.
5.2. У велич кількість завантажень програм на сайті (клієнт був дуже зацікавлений в цьому).
Приклад динаміки завантажень додатків:
Місяць , 2018 рік | Appstore | Google Play |
---|---|---|
липень | 900 | 228 |
серпень | 1595 | 399 |
вересень | 1478 | 334 |
жовтень | 2225 | 309 |
листопад | 2391 | 445 |
грудень | 2378 | 473 |
Працювати з проектом і клієнтом, їм керував, було дуже приємно і продуктивно, оскільки він прислухався до наших рекомендацій, повністю надавши нам свободу в реалізації завдань, які були необхідні для виконання мети клієнта.
Було виділено необхідний бюджет на посилальне просування після того, як ми показали клієнту результати посилального аналізу конкурентів.
Команда проекту
Висновки
На основі цього проекту ми зайвий раз переконалися, як важливо не тільки прописати метатеги, тексти та провести роботи із закупівлі посилань, але і зробити грамотний макет сторінок, з якими потрібно буде взаємодіяти відвідувачам.
Зміна макету була вирішальним фактором у досягненні наших результатів. Завжди потрібно дивитися, які напрацювання топів в ніші та намагатися зробити ще краще.
У сфері послуг потрібно вміти ставити собі питання на випередження, що буде цікаво відвідувачу, коли він зайде на сайт і яка інформація допоможе йому прийняти рішення щодо замовлення.
Однак, крім виконання завдань, нам дуже допомогла лояльність клієнта, який не гальмував роботу, а оперативно надавав всю інформацію, налагодив зв’язок між нами та керівниками представництв для реєстрації аккаунтів Google My Business.