Крауд-маркетинг і аутріч: як отримати ефективні посилання

Хочете дізнатися, як не «злити” бюджет на зовнішнє просування і отримати ефективні посилання? Як вийти з-під фільтра за неякісні беклінки та збільшити трафік з пошукових систем? Досвідом і реальними прикладами ділиться Анастасія Коцур, менеджер сервісу LinkParty.

Скільки посилань необхідно для ефективного просування

З чого почати роботу  із зовнішнього посилального просування?

Якщо сайт вже має контрольний профіль – аналізуємо його і відхиляємо у disavow неякісні донори:

  • мала відвідуваність (менше ніж 100 осіб на добу);
  • АГС;
  • нетематичні ресурси;
  • наскрізні посилання;
  • безліч посилань з однієї підмережі;
  • ресурси, невідповідні регіону (особливо важливо для комерційних ресурсів).

Також звертаємо увагу на тип беклінків – контрольний профіль повинен бути різноманітним:

  • dofollow-посилання;
  • посилання через редирект;
  • з атрибутом rel = “nofollow”;
  • посилання на зображення.

В ідеалі співвідношення анкорних посилань (посилання з ключових слів) до безанкорних – 1 до 10, тому що за надмірне використання анкорних посилань сайт може потрапити під фільтр пошукових систем. Зокрема Google у своїх рекомендаціях щодо забезпечення якості наводить приклад штучних посилань:

image14

Якщо сайт новий, то починаємо формувати контрольний профіль сайту після того, як:

  • проведені роботи з внутрішній оптимізації;
  • сайт наповнений основним контентом;
  • пройшов 1 місяць після індексації просуваються сторінок.

Скільки посилань купувати в місяць: 10 або 100? Для кожного сайту відповідь буде різною. Перше, від чого треба відштовхуватися – аналіз конкурентів. Знайти прямих конкурентів допоможе “Графік конкурентів” в сумарному звіті Serpstat:

image20

 

Вибираємо конкурента з найбільшою видимістю та аналізуємо динаміку проставлення беклінків.

У конкурента в прикладі спостерігаємо “аномальне” зростання посилань:

image2

image8

Бачимо, що 15 521 посилання проставлені з одного домену (сайт-агрегатор) та їх враховувати під час розрахунку не будемо.

Далі розраховуємо середнє число посилань на місяць і отримуємо ту цифру, до якої будемо прагнути.
Для молодого сайту починаємо нарощувати кількість посилань поступово з 10 беклінків / місяць.

Використовуємо співвідношення 1 контекстне посилання (аутріч) до 10 крауд-посиланнь.

Аутріч – одна зі стратегій лінкбілдінга, мета якої – домовитися з власниками сайтів або блогерами про розміщення статту з посиланням на їх ресурсі.

До крауд-посиланнь відносяться посилання з постів на форумах і в соцмережах, в коментарях до статей, посилання з сервісів питання / відповідь.

Як визначити пріоритетні сторінки для просування крауд-посиланнями та аутріч

Для визначення пріоритетних сторінок можна зняти позиції ядра або скористатися інструментом “SEO-аналіз / Позиції”.

Для визначення пріоритетних сторінок для крауда виставляємо:

  • фільтр по позиції домену: 15-25;
  • сортування частотності спаданням.

 

image5

Часто для нових сайтів при фільтрі по позиціях 15-25 нічого не знаходить. в такому випадку поступово збільшуємо діапазон.

Для визначення пріоритетних сторінок для аутріч виставляємо:

  • фільтр по позиції домену: 5-15;
  • сортування частотності по спадній.

Як ми відфільтровуємо донорів для посилань

Вимоги до майданчиків для розміщення посилань аутріч:

  • Тематичність (шукаємо релевантні майданчики по ВЧ ключам, або аналізуємо контрольний профіль конкурентів);
  • ТІЦ 100;
  • Відвідуваність від 100 / добу;
  • Alexa< 1M;
  • Кількість сторінок в індексі > 100;

До майданчиків для розміщення крауд-посилань вимоги менше, ніж до майданчиків аутріч:

  • Тематичність (тему шукаємо по ВЧ ключам у зв’язці з операторами пошуку, або аналізуємо контрольний профіль конкурентів);
  • ТІЦ 20;
  • Alexa< 10M;

Які інструменти допомагають автоматизувати процес

BoardReader – пошук по форумах. Тут не треба вказувати додаткові зв’язки до ключового слова, можна також вибрати: шукати ключове слово в повідомленні на форумі або в назві гілки.

CheckTrust – перевірка якості донорів посилань (ТІЦ, Alexa, LinkPad, кількість сторінок в індексі)

Serpstat – аналіз конкурентів, підбір пріоритетних сторінок для просування.

LinkParty – підбір донорів по заданих ключах і встановлених метрик, автоматична перевірка наявності посилання у звіті від виконавця, також спрощує роботу з контактами в аутріч і є можливість моніторингу посилань.

Реальні приклади

Висновок сайту з-під “Минусинска”

image7

Сайт: інтернет-магазин Lester

Проблема: падіння трафіку з ПС Яндекс у 8 разів

Причина: фільтр “Минусинск” (спамний анкор-лист, неякісні донори)

Як “лікували” сайт: зняття посилань з неякісних ресурсів, розведення посилального профілю крауд-посиланнями (100% безанкор).

Результат:

  • Відновлення трафіку з ПС Яндекс:
    image10
  • Збільшення трафіку з ПС Google:
    image4

Збільшення трафіку молодого сайту

image9

Сайт: автомобільний портал Okuzove

Проблема: видимість сайту в ТОП – 20 Яндекс (за даними Serpstat) нульова, трафік з пошуку становив в середньому 300 осіб

Причина: відсутність беклінків

Як “лікували” сайт: формування природного посилального профілю: в місяць проставляем 1-2 контекстні посилання + 15-20 крауд-посилань, 10% – посилання на головну сторінку, 90% посилань – безанкор. Тип беклінків: Dofollow, Nofollow, редирект, посилання на зображення.

Динаміка приросту посилань:
image19

Типи посилань:

image15

Результат:

Зростання трафіку з пошукових систем: середньодобовий трафік за липень 2017 склав 7 475 осіб:

image6

Зростання прямих заходів:

image3

Додаткове джерело трафіку – соц.мережі та посилання на сайтах:

image11

Поліпшення впізнаваності сайту

image13

Сайт: Інтернет-магазин товарів для рукоділля “Вишивай голочка”

Проблема: на початок просування сайт в середньому мав трафік з органічного пошуку 10 осіб, новий бренд (на старті просування вік сайту 5 місяців).

Причина: Кількість зворотних посилань на сайт дорівнює нулю.

Як “лікували” сайт:  розміщення постів з посиланнями або згадуванням домену на тематичних майданчиках.

Динаміка приросту посилань:

image18

Результат:

Зростання трафіку з ПС Яндекс:
image17

Трафік з брендових запитів:

image16

Висновок

Правильно підібрані майданчики для крауд- і аутріч-посилань допоможуть у багатьох ситуаціях: як вивести сайт з-під фільтрів, так і розкрутити новий і залучити до нього увагу. Для автоматизації процесу підбору майданчиків для розміщення беклінків підходять інструменти BoardReader, CheckTrust, Serpstat и LinkParty.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди