Як покращити показники органічного трафіку у 7,5 разів? Кейс SEO для сервісного центру
Послуга: комплексне просування .Тематика: сервісний центр з ремонту електроніки.
Сайт: smart-service.ua .
Регіон: Одеса.
Опис проекту
« Smart Service » вже понад дванадцять років надає послуги ремонту електроніки в Одесі. Олександр — керівник центру — звернувся в Inweb за поліпшенням поточних позицій сайту за пріоритетними послугами і збільшенням заявок на ремонт електроніки < em>.
Перед формуванням стратегії наша команда знайомиться з ринком, бізнесом і конкурентами. Такий аналіз допомагає визначити основні переваги клієнта і використовувати їх у просуванні сайту. У Smart Service ми виділили такі:
- власний склад оригінальних комплектуючих і аксесуарів від виробника, що дозволяє швидко замінити будь-який елемент в пристрої;
- виїзд майстра додому (особливо актуально в часи карантину);
- високоточне обладнання для ремонту.
Що ми зробили, щоб отримати результат
1. Семантичне ядро
Для всіх сторінок сайту зібрали та опрацювали семантику за допомогою Serpstat . За комерційними сторінками вийшло понад 500 запитів.
Зробили підбір семантичного ядра і для підтвердження бронювання. Це дозволило не тільки коректно скласти технічні завдання з контенту, але і відстежувати динаміку позицій за інформаційними запитами.
2. Метатеги
Прописали метатеги — це важливо для всіх адміністративних, комерційних та інформаційних матеріалів з урахуванням семантики і ключових слів. Додали символи юнікоду, щоб збільшити CTR сніпетів.
Сніппет — це інформація, яка виводиться разом із посиланням у видачі. Сніппет містить інформацію (заголовок, опис), яка дозволяє користувачеві оцінити релевантність сайту своїм запитом.
Юнікод — унікальний код будь-якого символу. Включає в себе знаки майже всіх письмових мов світу ( посилання на Вікіпедію ).
CTR — відношення кількості кліків за посиланням до показів. Вимірюється в процентах.
3. Структура сайту
- Після збору семантики і аналізу пошукової видачі, наша команда вивчає попит в тематиці клієнта. Саме він і показав необхідність окремих сторінок з ремонту брендів.Наприклад:Ми створили і оптимізували сторінки, які приносять трафік на сайт:
- Пандемія диктує свої правила і необхідність швидко впроваджувати зміни: під час карантину ми створили абсолютно нову групу сторінок за викликом майстра з ремонту техніки на будинок:
4. Розмітки
Щоб поліпшити показник CTR у видачі та коректно передавати дані про зміст сторінок пошуковим системам впровадили такі розмітки :
- BreadcrumbList.
- LocalBusiness.
- Article.
5. Новий дизайн сторінки 404
Перед підготовкою пропозиції з оптимізації сайту для Smart Service, ми провели SEO-аудит, щоб знайти помилки і неточності. Незрозумілою для нас виявилася сторінка 404 помилки — її оформлення ввело в оману. Прийняли рішення міняти дизайн.
Дизайнер розробив сторінку, клієнт узгодив, програміст впровадив. Після реалізації завдання 404 сторінка стала зрозумілою: користувач, який потрапив на неї, розуміє де він і може перейти за внутрішнім посиланням.
6. Захищений протокол HTTPS
Здійснили переїзд на захищений протокол, використовуючи інструкцію , яку самі ж і підготували.
Купили сертифікат Sectigo RSA Domain Validation Secure Server CA і оплатили його використання на кілька років вперед.
В процесі переїзду на HTTPS змінили домен зі smart-service.com.ua на smart-service.ua. Що це означає? А тє, що ми одразу прописали редіректи на новий домен, що містить SSL-сертифікат. Переїзд пройшов успішно, просаджування трафіку не помітили.
7. Українська версія сайту
У зв’язку з Законом України « Про забезпечення функціонування української мови як державної » і необхідністю обов’язкового перекладу сайтів на українську мову , зараз активно займаємося розробкою української версії сайту .
8. Зміни в дизайні
Головна мета дизайну будь-якого сайту — користувачу повинно бути зручно шукати і знаходити інформацію. Ми звернули увагу, що smart-service.ua в тому вигляді, в якому до нас прийшов на початку робіт, не зовсім задовольняє відвідувачів — занадто високий рівень вкладеності сторінок послуг не дозволяє швидко знайти те, що треба.
Рівень вкладеності сторінок — розташування конкретної сторінки в структурі сайту по відношенню до головної. Вимірюється кількість кліків, яку необхідно здійснити, щоб потрапити на сторінку.
Прийняли рішення зменшити її. Дизайнер намалював, клієнт погодив, програміст впровадив:
- реалізували меню, що випадає з окремими іконками під кожну послугу
- викотили блок з відгуками і цінами на сторінках послуг:
10. Технічні помилки
За час роботи закрили від індексації або перенаправили велику кількість дублікатів сторінок, які генерувала CMS-система (сайт клієнта працює на jQuery ).
Дублі — це окремі сторінки сайту, контент яких повністю або частково збігається. По суті, це копії всієї сторінки або її певної частини, доступні за унікальною URL-адресою.
Працювали із зовнішніми факторами ранжування
У зовнішній оптимізації активно використовували крауд-маркетинг і Outreach . Під час роботи ми не робили упор на кількість посилань, а займалися внутрішньою оптимізацією і писали контент на блог.
Аналіз конкурентів показав, що у них немає великої кількості посилань, отже, ми їх нарощували за залишковим принципом.
Основні показники конкурентів клієнта
В таблиці видно, що тільки у itprofi.in.ua значна кількість зовнішніх посилань, у інших таких або немає, або менше ніж у Smart Service.
Outreach
Коротко про те, що ми робимо в рамках роботи з аутріч:
- Підбираємо донорів у власній базі і погоджуємо їх з клієнтом.
- Підбираємо теми для написання статей і погоджуємо їх з клієнтом.
- Пишемо тексти за підібраними і узгодженими темами.
- Самостійно домовляємося з майданчиками про розміщення матеріалу і перевіряємо правильність виконаної роботи.
- Надаємо клієнту повний звіт за розміщенихми посиланнями.
Приклад outreach-статті для нашого клієнта https://techtoday.in.ua/ru/news-ru/greetsya-iphone-эto-normalno-yly-ploho-120019.html
Приклад звіту розміщення матеріалів:
Крауд-маркетинг
Крауд-маркетинг напевно найсуперечливіший SEO-інструмент, проте актуальність його не знижується — сеошники активно користуються краудом у просуванні сайтів.
Крауд-маркетинг — органічні коментарі-відгуки користувачів на різних майданчиках з метою залучення уваги до бренду і переходу на сайт. Крауд дозволяє безпечно наростити кількість посилань, створити правильний анкор-лист, збільшити рівень довіри пошукової системи до сайту.
За весь час роботи ми розмістили більше 200 посилань. Варто відзначити, що всі розміщені посилання ми завжди узгоджуємо з клієнтом, так само як і завдання з їх розміщення.
Приклад звіту з крауд-маркетингу для клієнта:
Динаміка зміни кількості посилань на сайт
Результати, яких ми досягли
-
Зростання трафіку
За весь період роботи ми збільшили трафік на сайт клієнта з 2 294 сеансів на місяць до 16 365, у 7,5 раз.
Кожен місяць протягом тривалого періоду був незначний ріст органічного трафіку — кількість відвідувачів стабільно йшла вгору. І тільки в травні 2020 року, після поновлення алгоритмів пошукової системи Google May Core Update , трафік виріс з 7 300 сеансів до 16 000 за місяць.
Позитивна динаміка в цей період зумовлена, в тому числі, і зростанням позицій за інформаційними запитами, під які ми регулярно писали статті.
Основною точкою зростання даного проекту є розвиток блогу і регулярна публікація інформаційних матеріалів.
Графік зростання органічного трафіку
Динаміка трафіку за роками і місяцями
Січень
3 110
4 056
6 768
Месяц 2018 2019 2020 Лютий 2 963 3 731 7 203 Березень 2 990 3 788 6 799 Квітень 2 714 4 059 7 318 Травень 2 731 4 644 8 844 Червень 2 723 4 753 12 387 Липень 3 345 5 960 16 045 Серпень 3 412 6 656 16 365 Вересень 3 275 6 267 15 039 Жовтень 3 975 5 108 13 178 Листопад 3 812 5 099 12 005 Грудень 3 712 5 434 11 935 Разом: 38 762 59 555 109 946 Виходить, що в 2020 році, в порівнянні з 2019, загальний органічний трафік виріс майже в 2 рази.
-
Зростання позицій сайту за пріоритетними послугами
Для клієнта були дуже важливі позиції з ремонту техніки Apple, оскільки саме вони користуються великим попитом і приносять значну частину прибутку сервісного центру.
Завдяки спільній роботі нам вдалося виконати це завдання і, практично всі, пріоритетні запити вивести у топ 5:
Позиції сайту за непріоритетними категоріями нам теж вдалося значно поліпшити і вивести в топ видачі Google:
-
Динаміка зміни кількості ключових фраз в базі Serpstat
Різкий стрибок кількості ключових фраз в жовтні 2019 року — це оновлення бази ключових слів в сервісі Serpstat . Адже, судячи з даних Google Analytics, в цей час не було будь-яких значних змін в органічному трафіку.
Найбільш відвідувані сторінки з пошукових систем за даними Serpstat
Якщо порівнювати з даними Google Analytics – ситуація ідентична. Найбільш трафіковий сторінками є кілька успішних інформаційних матеріалів, головна сторінка та пріоритетні послуги з ремонту.
Команда проекту
Відгук фахівця по роботі з проектом
Довгу співпрацю з проектом smart-service точно можна назвати плідною — коли клієнт всіляко йде на зустріч, результат не змусить себе чекати. Олександр оперативно погоджував всі технічні завдання, довіряв нашій експертизі, завжди давав зворотний зв’язок, активно розширював лінійку послуг і пропонував різні поліпшення проекту зі своєї сторони. Завдяки довірливим відносинам і взаємодії нам вдалося отримати хороші результати за проектом, на яких зупинятися наша команда не планує.
Сергій Слібезун, Junior SEO IM
Висновки
Щоб поліпшити показники органічного трафіку в 7,5 раз, потрібно:
- налагодити спільну роботу з клієнтом і стати експертом в його очах;
- підготувати інформативний SEO-аудит, який стане планом робіт спочатку співпраці;
- провести аналіз конкурентів і розставити пріоритети в завданнях;
- зробити сайт максимально зручним для користувачів і роботів пошукових систем.
Працювати над просуванням центру « Smart Service » цікаво, драйвово і продуктивно. А все тому, що клієнт максимально залучений, сфокусований на результаті і довірі до команди проекту.