Особливості SEO-просування односторінкового сайту

Чи можна просувати лендинг за допомогою SEO? Дехто стверджує, що ні, а насправді виявляється, що можна. Процес не такий простий. Важливо розуміти, що ефект від СЕО просування згодом тільки зростає й отримані результати залишаються надовго.

SEO-просування лендингів: плюси та мінуси

Завдяки своїй простій структурі Landing Page ефективний та зрозумілий, можна навіть сказати, вже звичний інструмент для залучення клієнтів. Але саме ця особливість ускладнює його просування у пошукових системах.

Що ускладнює SEO-просування односторінника?

  • У висококонкурентних нішах односторінник просунути за допомогою SEO практично неможливо. Маю на увазі медицину, продовольчі та будівельні товари, фінансові організації та товари для дому.
  • Обмеженість семантики. Мало запитів просування.
  • Цільова аудиторія лендингів, зазвичай, вузька.
  • Лендингу важко набрати масу посилань.
  • Довго чекати результату.

Тож чи має сенс SEO-оптимізація цільової сторінки? Чому я все-таки «за» SEO для односторінників? Є цілих три вагомі причини:

  1. Відсутність дублів. Ви не стикнетеся з частою бідою інтернет-магазинів, коли з’являється безліч дубльованих сторінок. На лендінгу дублі повністю відсутні.
  2. Просте відстеження та усунення битих посилань. Концепція Landing Page передбачає відсутність посилань усередині ресурсу. Отже, 404 сторінки не будуть проіндексовані.
  3. Вага на головній сторінці, тож пошуковим системам вона здасться значною.

Всупереч очевидним розбіжностям між вимогами ресурсними та оптимізаторськими, способи просування односторінкового сайту все ж таки є. У SEO не існує універсальних рішень, які підходять для всіх. Це поле для експериментів, яке складається з безлічі факторів.

Рекомендації щодо SEO-оптимізації лендингу

Щоб односторінник міг конкурувати у видачі, необхідно приділити увагу кожному етапу його оптимізації.

    1. Складіть семантичне ядро (​​СЯ)

      Семантика сторінки визначає запити, за якими відвідувачі переходитимуть на сайт.
      Усі ключові слова, які ви розміщуєте на цільовій сторінці, повинні належати до однієї групи запитів користувача.
      Залучення відвідувачів та їх готовність виконати замовлення залежатиме від її вибору.
      Якщо ви спробуєте охопити кілька різних груп запитів, сайт не зможе зайняти високі позиції в пошуку, оскільки алгоритми пошукових систем сприйматимуть частину вмісту сторінки як нерелевантну. Крім того, вам доведеться збільшити обсяг матеріалу, а це негативно позначиться на досвіді користувача.

    2. Оптимізуйте контент і нехай він буде якісний, корисний та унікальний для користувача

      Складання семантики – це лише початок. Потім треба максимально природно вписати це в контент, і тут виникає безліч складнощів.

      Найчастіша помилка при спробі вписати головний ключ в офер — текст заголовка посадкової сторінки. Офер без перебільшення є найважливішим компонентом односторінкової сторінки. Це стрижень усієї комерційної пропозиції, при першому погляді на яку з перших секунд має бути зрозуміло, про що йдеться. Тут немає місця компромісам між інформативністю та сеошністю. Хороша пропозиція завжди максимально конкретна, коротка і чітка.

Сильна пропозиція — це 80% успіху сторінки, що просувається нами, і тут краще утриматися від SEO-вставок, які нашкодять тексту.

Заголовок H1 із входженням основного запиту розміщується під офером. Текст ділять на логічні блоки, виділяючи кожен із них тегом.

Оскільки краулери будуть сканувати ці фрагменти як самодостатні секції, ви можете написати окремий H1 для кожної частини.

Потрібна оптимізація заголовків H1, H2 та H3 — без винятків. Приклад реалізації —  односторінник, де Inweb презентує свої послуги:

inweb-delaet-seo

prodvigenie-mobilnih

    1. Попрацюйте над покращенням поведінкових факторів

      Тривалість сесій та показник відмов допоможуть знайти слабкі місця сайту. Проаналізуйте поведінку користувачів на сайті, щоб зрозуміти її.

      Крім звичайного тексту, односторінковий сайт повинен мати яскраві зображення з товарами, анімацію, таблиці, відеоролики, які зможуть утримати користувача якомога довше. Повна інформація про послуги чи товари позитивно вплине у разі сумнівів. Все має підштовхувати та мотивувати користувача до здійснення цільової дії.

Чим дорожчий і складніший товар для просування (або послуга), тим більше потрібно думати над його елементами. І розглянемо  приклади. Ось вам два лендінги з однієї складної ніші: франшиза з продажу чистої води. Ми не стали порівнювати відверто слабку посадкову сторінку з крутою. Ці два лендінги хороші.

Цей лендінг перший у видачі. Тут є вся необхідна інформація + хороше SEO. Заморочитись таки варто, бо франшизу продавати довго, це складний бізнес. І видача у пошуку важлива.

prodaga-vodi

А це другий лендінг. Він більш «залипательний», з анімацією.

    1. Приділіть достатньо уваги технічним факторам. Чек-лист перевірки

      Оскільки для просування використовується лише одна сторінка, з технічної точки зору вона має бути бездоганною. Розгляньмо основні пункти.

Головне дзеркало сайту

Ідеально, якщо односторінник доступний лише з однієї адреси: або www.site.com, або site.com. Якщо обидві адреси мають код відповіді сервера 200, необхідно налаштувати 301 редирект на одну з версій.

Заповнення метатегів

У Title треба написати основну ключову фразу та кілька слів, що її розбавляють. Description має бути більш об’ємним та рекламним, а заголовок H1 – містити основну ідею сайту. Потрібно використовувати різні юнікоди, щоб залучити користувача.

Мобільна версія сайту

Не забувайте про адаптивність Landing Page. Мобільна версія сайту має коректно показуватися на всіх пристроях та у всіх браузерах.

QA тестування

Необхідно провести QA тестування нашого лендінгу, щоб усі кнопки та елементи працювали на 100%.

Швидкість завантаження сайту

Цей фактор SEO ранжирування — один із небагатьох, опублікованих та підтверджених Google.

Перевірте швидкість завантаження вашого сайту за допомогою Google Pagespeed Insights або WebPageTest. Дотримуйтесь рекомендацій оптимізації сервісів. Часто це стиснення зображень, css і js файлів.

  1. Займіться зовнішньою оптимізацією

    Зовнішня оптимізація сайту — це окрема велика тема для розмови, але якщо коротко, то необхідно стежити за тим, щоб на сайті постійно зростала маса посилань, а також інші важливі фактори: соціальні сигнали, кнопки «Поділитись» / «Мені подобається», відгуки, сервіси пошукових систем (Google Мій бізнес) та інші.

За посиланнями рекомендуємо відразу розміщувати Outreach. Це дасть гарний буст вашому лендінгу. Також важливо правильно працювати з анкор-листом.

Якщо хочете більше знати про SEO

Просто запитайте. Просування лендингу за допомогою SEO потрібно не завжди. Великим успіхом будуть мати односторінники Beauty-індустрії. Якщо ви хочете продавати високо конкурентну продукцію, то вам треба створювати та просувати інтернет-магазин. Але якщо ви все ж таки вирішили до нього вдатися, враховуйте наші поради вище. Звертайте увагу на нюанси оптимізації односторінників, щоб дійсно вивести сайт в топ і не згаяти час.