Як фонд «Повернись живим» став ефективніше збирати на потреби ЗСУ за допомогою Google Ad Grants — кейс

Як фонд «Повернись живим» став ефективніше збирати на потреби ЗСУ за допомогою Google Ad Grants — кейс

Сфера діяльності

Благодійний фонд

Послуга

Google Ad Grants

Період просування

13.02.2023–дотепер


Вже рік відділ Nonprofit-маркетингу агенції Inweb допомагає фонду «Повернись живим» у налаштуванні та веденні рекламних кампаній за програмою Google Ad Grants.

Програма Google Ad Grants надає можливість неприбутковим організаціям запускати контекстну рекламу в Google без витрат на рекламний бюджет з боку організації. Розказуємо, як ми допомогли благодійному фонду більше збирати на потреби ЗСУ.

Кожна неприбуткова організація має можливість отримати Google Ad Grants. Грантові кошти дозволено використовувати лише на контекстну рекламу у сервісах Google.

Фонд «Повернись живим» скористався можливістю і взяв участь у програмі від Google, щоб посилити діяльність із залучення донатів.

Для ефективного використання можливостей програми Google Ad Grants до просування долучилися професійні спеціалісти агенції Inweb, які використали грантову суму з максимальною ефективністю, маючи відповідний досвід.

Про фонд «Повернись живим»

Фонд «Повернись живим» веде роботу з 2014 року, а зараз є одним з найвідоміших фондів України. Українці йому довіряють та готові донатити. Це і допомагає фонду тримати лідерство у зборах та фінансуванні важливих військових і соціальних ініціатив:

Дані дослідження компанії Kantar Ukraine станом на квітень 2023

«Повернись живим» — це фонд компетентної допомоги армії, а також громадська організація, що займається аналітикою у секторі безпеки та оборони, реалізує проєкти з реабілітації ветеранів.

Ось як фонд пише про себе:

«Повернись живим» — найбільша в Україні благодійна організація допомоги війську. Ми працюємо з 2014 року, акумулювали для війська понад 11 мільярдів гривень і продовжуємо компетентно впливати на хід війни. Фонд реалізовує проєкти, які рятують життя наших захисників і допомагають їм звільняти від загарбників українську землю».

«Повернись живим» до програми Google Ad Grants

Аудиторія благодійного фонду «Повернись живим» — це компанії, бізнеси та люди, що донатять. У пошуковій видачі він конкурує з іншими фондами, оскільки в Україні з початком повномасштабної війни стався вибуховий ріст кількості благодійних організацій.

Частина видачі по запиту «благодійний фонд»

До співпраці з нами «Повернись живим» мав лише органічний трафік. Співпрацю починали з того, що фонд отримав грант Google на рекламу. Благодійні організації можуть використовувати його лише для поширення інформації про свою діяльність та чинні проєкти у пошуку Google. Також грантова реклама має свої правила та обмеження.

Команда Inweb підключилась саме для ефективного налаштування рекламних компаній і залучення нових та наявних донатерів, а також їх пожертв на потреби Сил оборони України.

Дійшли результату завдяки активній залученості представників «Повернись живим»

Фонд має безліч проєктів та благодійних ініціатив, та разом з цим команда «Повернись живим» оперативно відповідала на наші запити й узгоджувала пропозиції, навіть у позаробочий час.

Така залученість допомогла нам отримати бажані результати. З таким клієнтом завжди приємно працювати, бо його включеність у процеси просування — це завжди плюс до ефективності.

Чому почали співпрацю з Inweb

Артем Бородатюк, засновник Netpeak Group, порадив фонду нашу агенцію, бо ми спеціалізуємось на просуванні Nonprofit-організацій.

Відділ Nonprofit-маркетингу в Inweb унікальний для української диджитал-сфери, а для благодійного фонду такого масштабу — це допомога у залученні ще більшої кількості донатерів для реалізації важливих ініціатив.

Щоб ефективно використати Google Ad Grant у PPC-просуванні, фонд «Повернись живим» звернувся до нас.

Задачі фонду «Повернись живим»

Збільшити кількість донатів через Google.

Дії команди спеціалістів агенції

Для початку:

  • провели SEO-аудит;
  • зібрали семантику;
  • налаштували аналітику і Google Tag Manager для відстеження суми проведених донатів — для цього залучили аналітика;
  • впровадили необхідні редиректи на сайті фонду для коректного відображення сторінок у пошуку;
  • рекомендували написання статей на сайт;
  • встановили сервіс Microsoft Clarity для відстеження поведінки користувачів на сайті, щоб розуміти, який саме шлях вони проходять до успішного донату.

Працювали спринтами — це дозволяє швидко реагувати на зміни. Тобто ставили собі задачі на певний проміжок часу і потім звітували про їх виконання. Це дає нам можливість швидко коригувати стратегію та оперативно представляти проміжкові результати.

Також ми запустили рекламні оголошення по широкій семантиці та з брендовими запитами. Назва благодійного фонду, вже сформований бренд «Повернись живим», добре впізнають українці, що допомагало нам отримати кращі результати.

Приклади оголошень:

Просували такі посадкові сторінки:

Результати просування

Ми підвищили рівень конверсії та залучаємо більше донатерів на тимчасові збори — це основні завдання фонду «Повернись живим», які ми успішно виконуємо та продовжуємо реалізовувати.

Дані з Looker Studio

Динаміка успішних донатів за останній рік виглядає так:

Дані з Looker Studio

Пряма мова проєктного менеджера Inweb, Катерини Гавдан:

«Ми працювали дуже швидко. Я оперативно виходила на зустрічі. Олег, інтернет-маркетолог, налаштовував всі кампанії у максимально стислі терміни. Ми брали участь в усіх зборах за останній рік, що нам доручали.

Ми круто налаштували аналітику. Це унікальний інструмент: взяли за основу електронну торгівлю, і адаптували її для відстежування донатів — замість успішної покупки.

Ми — молодці. Ми старались і принесли результат. Я особисто пишаюсь тим, що ми робимо, і що маємо стосунок до такого важливого проєкту».

Пряма мова керівника відділу аналітики Inweb, Катерини Ніколаєвої:

«Налаштували відстеження успішних донатів в GA4 для перегляду статистики в розрізі каналів трафіку.

Задача була спрощена для нас, оскільки в рівень даних сайт вже віддав повідомлення з параметрами успішного платежу. Мені необхідно було лише перекласти цю інформацію на мову Google Analytics та відправити подію з параметрами в систему аналітики. При цьому додатково вдалось налаштувати відстеження в аналітиці напрямку, на який було здійснено донат.

Особисто для мене було важливо взяти участь у реалізації цієї задачі для фонду. Хотілось реалізувати роботу швидко та якісно, особливо, для такого проєкту».

Відгук про співпрацю з Inweb

Офіційний відгук фонду на бланку про співпрацю з агенцією диджитал-маркетингу Inweb.

Inweb та «Повернись живим» — співпраця заради допомоги Україні

Наразі ми повністю використовуємо можливості, які надає Google Ad Grants. Це приводить більше донатерів, що жертвують кошти на допомогу ЗСУ. Маємо стабільний ріст конверсії — успішних донатів та більшу аудиторію.

Не збираємося зупинятися, бо відчуваємо свою відповідальність у нашій спільній справі — перемозі України.


Команда проєкту

Катерина Гавдан,
Project Manager

Олег Ярченко,
PPC Specialist

Катя Ніколаєва,
Head of Analytics


Про автора

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого