8 типів розмітки для корпоративного сайту

Що таке мікророзмітка? Якщо простою мовою – це розмітка даних на сторінці та передача цієї інформації в структурованому вигляді пошуковим системам.

Наявність мікророзмітки на сайті – один з фіційно підтверджених факторів ранжирування (про що повідомив представник Google Gary Illyes). У своїх рекомендаціях пошуковий гігант Google рекомендує використовувати мікророзмітки JSON-LD (про що йдеться в офіційному «Керівництві» Google, саме тому в статті мова йтиме про неї:

8 типів розмітки для корпоративного сайту

Радимо вам вивчити цю статтю і впровадити мікророзмітку для наступних типів контенту на сайті:

  • інформація про відгуки;
  • сторінка «питання / відповідь»;
  • інформація, яку зазначено в таблицях (наприклад, прайс-лист);
  • інформація з актуальними вакансіями;
  • сторінки з послугами;
  • проведені заходи;
  • сторінка з контактами;
  • статті або новини.

Мікророзмітки для відгуків (Review)

Якщо на вашому сайті є сторінка з відгуками – для неї можна застосувати такий вигляд мікророзмітки:

Приклад сторінки, де впроваджена мікророзмітка для відгуків:

8 типів розмітки для корпоративного сайту

FAQ – сторінки питання/ відповідь

Часто на корпоративних сайтах є розділ «питання / Відповідь», на якому користувачі можуть отримати відповіді на актуальні питання. Цю інформацію також можна розмітити, але не завжди! У разі, коли користувач може додати свою відповідь – мікророзмітка доречна, в разі, коли додавати відповідь користувачеві не можна – за вимогами Google дана розмітка буде недоречною:

Приклад сторінки, де впроваджені мікророзмітка для «Питання/відповідь»:

8 типів розмітки для корпоративного сайту

Розмітка інформації, яку зазначено в таблицях

Якщо у вас корпоративний сайт,  ви уявляєте, як багато інформації знаходиться в електронних документах, доданих на сайт: починаючи від прайс-листів і закінчуючи різними кількісними даними.

Як зробити так, щоб ці дані були видимі та правильно зрозумілі не тільки людям, а й пошуковим системам?

Мікророзмітки Dataset – можливість структурувати дані з таблиці та зображати їх в пошуковій видачі. Великий гайд з впровадження мікророзмітки Dataset написав Віктор – наш SEO-фахівець. Обов’язково рекомендуємо вам вивчити цей матеріал

Ця мікророзмітка знаходиться на стадії Beta-тестування – її впровадження не означає 100% відображення в пошуковій видачі.

8 типів розмітки для корпоративного сайту

Вакансії

Ви велика компанія, яка прогресує і розвивається? У вас є відкриті вакансії на перспективні посади? Їх також можна розмітити відповідною мікророзміткою.

Ця мікророзмітка не працює в Україні. Повний перелік активних країн можна побачити в офіційному довіднику Google.

8 типів розмітки для корпоративного сайту

Послуги

Є можливість застосувати мікророзмітку й тут! Пам’ятайте, що в мікророзмітці необхідно використовувати тільки достовірну інформацію (тому намагайтеся вказувати на сайті реальні ціни):

Цей вид мікророзмітки у видачі не відображається!

Заходи

Часто компанії проводять event-події. Цілей може бути багато: заявити про себе, знайти потенційних колег або партнерів, отримати прибуток. У будь-якому випадку, можна повідомити пошуковій системі про проведення відповідних заходів, при цьому важливо вказати – вхід вільний чи платний (від цього залежить структура мікророзмітки):

Для івентів з вільним входом

Для платних заходів

8 типів розмітки для корпоративного сайту

Контактна інформація

Кожна компанія, створюючи сайт передбачає сторінку з контактною інформацією. Оформити контактну інформацію з мікророзмітки зовсім не складно. Для цього вам знадобиться застосувати невеликий фрагмент коду (єдине уточнення – на вимогу Google тут завжди, незалежно від роду діяльності компанії, вказується “@ type”: “Organization”):

Останнім часом перестала відображатися у видачі.

Блог, новини, статті

Практично кожна компанія розвиває у себе на сайті блог: публікує корисні матеріали, цікаві гайди, новини – все це дозволяє компаніям збільшити трафік, конвертувати його в продажі та підвищити свою експертність.
Будь-які матеріали, інструкції, пости в блозі можна розмічати мікророзмітку. Найприємніше – що в залежності від типу матеріалу змінюється всього лише ключ “@type”: “ Тип матеріалу “,:

  • Article – для статей;
  • NewsArticle – для новин;
  • BlogPosting – для постів в блозі;
  • TechArticle – для інструкцій та інших технічних матеріалів;
  • Report – для звітів;
  • ScholarlyArticle – для наукових матеріалів;
  • SatiricalArticle – для сатиричних матеріалів;
  • AdvertiserContentArticle – для рекламних роликів і матеріалів нативної реклами.

Саму мікророзмітки ви можете побачити нижче:

Не відображається у видачі.

Підсумуємо

Тип мікророзмітки Відображення в сніпеті Коментар
Review (відгуки) Так
QApage (питання / відповідь) Так
Dataset (інфо в табл.) Не завжди Beta-тестування, може працювати з перебоями
JobPosting (вакансії) Так В Україні не працює. Список доступних країн тут
Service (послуги) Ні
Event (захід) Так
ContactPoint (контакти) В останнім часом не з’явиться повідомлення
* Article (матеріали) Ні

Навіть якщо мікророзмітка не впливає на сніппет сайту у видачі – вона передає пошуковим системам інформацію в структурованому вигляді, саме в цьому і полягає «прихована» перевага використання мікророзмітки.

Пам’ятайте, після впровадження мікророзмітки JSON-LD на сторінки сайту – завжди виконуйте перевірку структурованих даних. Перевірка мікророзмітки в Google Structure Data важлива – в разі наявності хоча б однієї помилки зміни в пошукову видачу НЕ підтягнуться.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди