Як за рік збільшити органічний трафік на 701% – кейс для сайту продажу авто з США
Послуга: комплексне просування.Тематика: продаж автомобілів зі США.
Регіон: Україна.
Сайт: lubeavto.com.ua.
Термін співпраці: з 10.07.2019 по 01.10.2020
Опис проєкту
Купівлею автомобіля зі Сполучених Штатів Америки здивувати складно: така послуга є дуже популярною серед українців, оскільки заощаджує декілька тисяч американських доларів. У цій справі головне підібрати сумлінного партнера, який допоможе з вибором та доставкою бажаного авто.
Автодилер «Lubeavto» — один з лідерів з купівлі та продажу автомобілів зі США та Канади. У компанії є акредитація на аукціонах Copart, Iaai, Impact. Всі угоди прозорі, проводиться сертифікація. Компанія працює під ключ: кожен покупець отримує готовий до експлуатації розмитнений автомобіль. Якщо клієнт не хоче чекати доставку з США, у «Lubeavto» є великий асортимент машин, які вже знаходяться в Україні.
Коли клієнт звернувся до нас за просуванням сайту, основним завданням стало збільшення органічного трафіку на сайт і, як наслідок, нарощування клієнтської бази — отримання більшої кількості заявок і дзвінків сайту.
Що ми зробили для досягнення результату
Перед тим, як відправити комерційну пропозицію, ми провели експрес-аудит сайту за всіма основними помилками. Навіть швидка SEO-перевірка дозволяє клієнту зрозуміти критичні моменти, точки зростання та можливості, а майбутній команді проєкту скласти перелік стратегічних завдань та підготувати детальний план робіт.
Такий звіт ми підготували й для «Lubeavto». Отже, як тільки проєкт надійшов в роботу, команда вже знала основні точки зростання проєкту:
- Відсутність російської версії сайту.
- Відсутність посадових сторінок під бренди автомобілів.
- Третій рівень вкладеності основних трафікогенерірующіх сторінок.
- Застарілий дизайн.
Працювали з семантичним ядром і структурою
- на всі основні сторінки сайту зібрали семантичне ядро (при чому зробили це і для російської версії, якій на старті співпраці не було);
- проаналізували попит в ніші та поточні позиції сайту за допомогою SEO-інструменту Serpstat . Такий аналіз допоміг сформувати рекомендації по розширенню структури;
- реалізували меню, що випадає з марками автомобілів, яке зменшило рівень вкладеності даних сторінок.
Коли клієнт звернувся до нас, ми помітили, що найбільш трафікогенеруючі сторінки — сторінки з марками автомобілів були третього рівня вкладеності. Це не дуже добре з точки зору оптимізації, через те, що такі сторінки гірше індексуються і, відповідно, недоотримують трафік. Цю проблему вирішив, що випадає. Після його впровадження, сторінки стали частіше скануватися, індексуватися і, отже, більш важливими на сайті.
Працювали з внутрішньою оптимізацією
Створили російську версію сайту
Одна з найскладніших й найдовших змін — створення російської версії сайту. Оптимізація мовних версій з точки зору SEO , як і створення функціоналу, не займає багато часу і ресурсів, але здійснити коректний переклад всіх розділів сайту, контенту, метатегів, адміністративних елементів – дуже трудомісткий процес, якому потрібно приділити не один місяць.
Ми реалізували російську версію сайту силами наших розробників та контент-менеджера. Зараз вона приносить близько 40% органічного трафіку.
Одне з важливих завдань SEO — забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії. Саме для цього ми завжди опрацьовуємо семантичне ядро та створюємо додаткові посадкові сторінки, щоб боротися за клієнтів за всіма релевантними запитами, в тому числі інформаційними.
Аналогічна ситуація з мовними версіями. Без наявності російської або української версії, сайт втрачає охоплення цільової аудиторії та не може конкурувати за релевантними запитами.
Виправили технічні помилки
- Зробили розмітки BreadcrumbList, AutoDealer, FaQPage.
- Виправили помилки у внутрішніх посиланнях, щоб вони вели на існуючі сторінки та робили це без перенаправлень.
- Провели QA-тестування сайту. Виявили та виправили всі Можливі критичні помилки в кроссбраузерність, адаптивності та функціонал сайту.
- Закрили від індексації безліч дублікатів сторінок, які генерувалися CMS.
- Оптимізували вміст файлу Robots.txt. Прибрали зайві директиви та закрили від індексації всі сторінки через метатег robots
- Створили оновлену .xml карту сайту, яка не містить сміттєвих сторінок.
- оптимізували сторінки пагінацію, прописали на них унікальні метатеги, додав фрагмент «- Сторінка №Х».
- Прописали 301 редіректи з неіснуючих сторінок на релевантні документи.
Прописали метатеги
Для всіх сторінок сайту ми прописали релевантні метатеги з використанням символів юнікоду, виходячи з семантичного ядра, з метою підвищення CTR (відношення переходів до показів у видачі). Запровадили розмітку FaQPage, що теж позитивно вплинуло на кількість відвідувачів сайту.
Ми завжди прописуємо релевантні метатеги та заголовок h1 для всіх сторінок сайту, які доступні до індексування пошуковими системами. Це позитивно впливає на місце в пошуковій видачі та допомагає залучити більшу кількість користувачів на сайт.
Змінили дизайну сайту
Як тільки проєкт надійшов в роботу, одразу стало ясно, що потрібно працювати з поточним дизайном сайту: він застарілий, проблеми з версткою є в кожному елементі. Що саме ми змінили в дизайні, розповідаємо далі.
Оновили футер сайту
Як було спочатку роботи нашої команди над проєктом:
Як стало:Наш дизайнер оновив дизайн футера, а верстальник впровадив і зробив адаптивну версію для мобільних пристроїв, що є запорукою успішного просуванняя в будь-яку епоху існування сайту.
-
- Додали зображення на перший екранДля кожної марки автомобілів намалювали та впровадили зображення для першого екрану:
- Додали блок «Доставлені авто»Відмальований блок з доставленими машинами та їх характеристиками. Запровадили його на кожній сторінці марки автомобілів:
- Виправили помилки у верстанні
Виявили безліч помилок у верстанні сайту на різних дивайсах. Усунули більшість, над іншими продовжуємо працювати (обмежений бюджет на залучення команди програмістів не дозволяє виправляти всі помилки оперативно).
- Додали зображення на перший екранДля кожної марки автомобілів намалювали та впровадили зображення для першого екрану:
Налаштували веб-аналітику
Провели повне налаштування аналітичних інструментів для коректного відстеження зміни динаміки органічного трафіку та кількості замовлень.
Що конкретно зробили:
- Встановили та налаштували Ringostat .
- Налаштували відстеження всіх мікро- і макро- конверсій сайту.
- Налаштували відстеження відвідувань неіснуючих сторінок .
- Налаштували воронку продажів через Google Analytics .
- Виконали понад 15 базових налаштувань, наприклад, додавання фільтрів, зв’язку з GSC.
Важливо! Ми не налаштовуємо через Google Analytics різні оповіщення стосовно просідання трафіку або конверсій. Такий функціонал є в особистому кабінеті кожного клієнта Inweb, який дозволяє всій команді проєкту отримувати такі повідомлення в Telegram та оперативно реагувати на зміни.Працювали з зовнішніми факторами ранжування
У перший місяць робіт ми провели аналіз поточної посилальної маси (це важливий момент, коли клієнт приходить від інших підрядників по SEO, як в цьому випадку). Особливих проблем не виявили, але все ж, все неякісні та неприродні посилання з бірж видалили, а що не змогли видалити — відхилили через інструмент Disavow Links.
На поточний момент, нам вдалося розмістити трохи посилань, тому, що команда проєкт була сфокусована на усунення технічних помилок, роботі з дизайном і створенні російської версії сайту. Відповідно, більша частина бюджету була спрямована саме на це.
Для цього проєкту ми використовували Outreach + крауд-маркетинг . Розмістили за весь час 9 Outreach і 80 крауд-посилань.
Важливо! Усі розміщені посилання ми узгоджуємо з клієнтом і надаємо детальні звіти про виконану роботу та витрачені кошти.Кількість вхідних посилань і графік зростання посилань за даними Serpstat :
Результати, яких ми досягли
За час роботи над проєктом (з липня минулого року), ми впровадили більшість необхідних змін, які сприяють значному зростанню органічного трафіку. І тільки у квітні поточного року вони дали результат. Багато задач вимагали глибинного рішення та великої кількості часу на їх впровадження, отже, і на реакцію пошукових систем.
Зміни органічного трафіку за весь період роботи:
Таблиця зміни трафіку за календарними місяцями:
20192020 Січень04 704Лютий03 551Березень03 120Квітень04 265Травень010 072Червень012 451Липень1 43615 720Серпень2 94117 497Вересень3 61220 634Жовтень4 417 Листопад4 455 Грудень3 384 За час роботи над проєктом, нам вдалося вивести багато високочастотні запити в ТОП Google:
Розширення структури, а саме створення сторінок марок автомобілів, дозволило сайту добре ранжуватися. Позиції за брендом Citroen:
Динаміка зміни кількості ключових слів у домені за даними Serpstat :
Основні сторінки сайту, які приносять пошуковий трафік:
В результаті роботи над оптимізацією, трафік з пошукових систем вдалося збільшити в 7 разів: с 2 941 до 20 634 сеансів. Політика NDA не дозволяє нам публікувати досягнуті результати щодо зростання заявок з сайту, однак, ми точно можемо сказати, що вони не є межею.
Потенціал у сайту клієнта великий, точок для зростання досить, над ними продовжує працювати команда проєкту.
Відгук фахівця роботі з клієнтом
Сергій Слібезун, Junior SEO IM
Нам вдалося збільшити трафік на сайті в 7 разів завдяки оперативному зворотньому зв’язку від клієнта, готовності до глобальних змін та довірі клієнта до команди Inweb. Ми швидко усували технічні помилки, покращували дизайн і виконували інші завдання по SEO.Довіра з боку Андрія істотно прискорила всі процеси, ми не витрачали ресурси на часові обговорення якості посилань, текстів, не потрібно було доводити чому необхідно розширювати структуру. Всі ресурси команди були спрямовані на внесення необхідних змін та поліпшення сайту.
Про роботу з командою від клієнта «ЛюбеАВТО»
Андрій Дулик, керівник компанії
«Компанія «ЛюбеАВТО» на ринку більш як три роки, питання розробки та вдосконалення сайту виникло одразу. Скажу чесно, користувались послугами багатьох агентств і, на жаль, безрезультатно, Inweb порадили друзі друзів, як хорошу компанію, що прогресує і результат не примусив себе чекати.Ми отримали оновлений сайт, ефективно налаштовану контекстну рекламу та якісну пошукову оптимізацію. Висококваліфіковані спеціалісти, позитивна команда і просто приємні й хороші люди. Рекомендую!».
Висновки
Навіть в умовах високої конкуренції можна досягти збільшення трафіку з пошукових систем в 7 разів за рік роботи. Зрозуміло, зростання пошукового трафіку почалося не одразу, а тільки після впровадження безлічі змін на сайті. Процес поліпшення займає час і вимагає ресурсів. Не варто очікувати від SEO результатів з перших місяців робіт.
Коли клієнт звернувся до нас, його сайт не відповідав пошуковим запитам, оскільки був незручний у використанні, з відсутністю інформації про автомобілі та незрозумілою формою замовлення. Важливо розуміти, що навіть такий канал залучення трафіку, як контекстна реклама, теж не дав бажаного результату та точно був нерентабельним — сайт не задовольняв запит користувача повністю.
В рамках робіт за проєктом lubeavto.com.ua, ми сконцентрувалися на внутрішній оптимізації та поліпшенні загальної якості сайту для користувачів. SEO — не просто купування посилань та накрутка факторів ранжирування, це регулярна робота над поліпшенням сайту та задоволення попиту користувачів.