SEO для сайту медичної клініки: як збільшити кількість відвідувань в більш ніж 6 раз

SEO для сайту медичної клініки: як збільшити кількість відвідувань в більш ніж 6 раз Послуга: комплексне просування сайту.
Тематика: клініка пластичної хірургії в м. Полтава.
Регіон просування: Україна.
Сайт: klinika.pl.ua
Період роботи: з січня 2017 по березень 2020.

Медичний центр «Клініка пластичної косметологічної хірургії» знаходиться в місті Полтава. Основний напрямок діяльності клініки – проведення хірургічних операцій для вирішення естетичних проблем.

Зручне розташування клініки та високий рівень кваліфікації хірургів налаштовує на те, що пацієнти з усіх довколишніх великих міст України звертаються за допомогою в цей медичний центр.

Клієнт звернувся до нас за просуванням сайту у 2017 році.

Дано:

  • на момент звернення в Inweb, відвідуваність ресурсу з органіки становила близько 4000 користувачів в місяць.
  • пріоритетні процедури медичного центру – ринопластика і пластика грудей.

Що потрібно: важливо було збільшити кількість звернень з сайту саме за цими послугами.

Органічний трафік сайту клініки пластичної хірургії

Просування сайту медичної тематики має свою особливість. Умовно, його можна розділити на кілька етапів – виправлення помилок базової оптимізації та доопрацювання сайту відповідно до вимог алгоритму YMYL.

YMYL (скорочено від «Your Money Your Life») — так називається одне з оновлень алгоритму пошукової системи Google. Під YMYL-cайти потрапили всі інтернет-ресурси медичної тематики, інформаційні сайти, які так чи інакше можуть вплинути на здоров’я, фінанси і безпеку людини.

Що ми зробили

Базова оптимізація

Базова оптимізація сайту складалася з впровадження стандартних завдань з оптимізації:

  1. Видалили сміттєві сторінки.
  2. Виправили на технічних сторінках заголовок h1.
  3. Реалізували шаблон генерації метатегів для сторінок пагінації.
  4. Оптимізували метатеги (title, description) для технічних сторінок.
  5. Провели QA-тестування сайту на мобільність, кроссбраузерность і функціональність сайту, виправили знайдені помилки.
  6. Для підвищення CTR-сніпетів, впровадили розмітку на сайті (Article, QAPage, BreadcrumbList, Review та ін.).
  7. Оптимізували вже існуючі мовні версії (російська, українська, англійська), виправили помилку з некоректним посиланням в тезі alternate:

<link hreflang=”ru-UA” rel=”alternate” href=”https://klinika.pl.ua/“>
<link hreflang=”en-UA” rel=”alternate” href=”https://klinika.pl.ua/en/“>
<link hreflang=”uk-UA” rel=”alternate” href=”https://klinika.pl.ua/uk/“>

Особливості просування сайту медичних послуг

Під час роботи з сайтом медичної тематики варто враховувати, що пошукові запити користувача спрямовані, в першу чергу, на рішення його естетичної або медичної проблеми. Але, для вирішення однієї проблеми пацієнта, існує безліч варіантів вирішення. Наприклад, видалити родимку можна:

  • лазером;
  • хірургічно;
  • азотом;
  • своїми руками 🙈 ;
  • не найбільш гуманними «народними способами».

Під час підготовки оптимізації сторінок послуг медичного закладу важливо враховувати особливості тих методів, за допомогою яких клініка пропонує вирішити проблему і «біль» свого пацієнта.

Під час збору семантичного ядра ми завжди робили акцент на можливість розширити структуру сайту, створюючи додаткові посадкові сторінки. Це питання ретельно обговорювалося з клієнтом, оскільки розібратися в кількості хірургічних методів проведення операцій може допомогти тільки практик лікар клініки.

Тому шляхом тісної співпраці з клієнтом, нам вдалося збільшити кількість сторінок послуг сайту в кілька разів. Наприклад, повністю з нуля було створено та оформлені сторінки розділу «Видалення новоутворень», розширена структура розділу «Пластика носа».

Схема сторінок послуг клініки пластичної хірургії

YMYL: вплив, дії та активний приріст трафіку

Оновлення алгоритмів Google YMYL з 1 серпня 2018 року вплинуло на трафік і позиції сайту. Завдяки роботі SEO-фахівців і оперативному впровадженню завдань з боку клієнта, нам вдалося не тільки повернути показники сайту до апдейта, але і примножити їх.

Графік приросту трафіку на сайт клініки пластичної хірургії

Для відповідності сайту вимогам до EAT сторінок алгоритму YMYL , керівництва для асессоров Google і підвищення авторитетності ресурсу, ми зробили наступне:

  1. Зробили сторінку УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ
  2. Зробили окрему сторінку, вивели посилання в футер сайту на ЛІЦЕНЗІЯ МОЗ УКРАЇНИ.
  3. Додали статей, опублікованих на сайті, авторства клініки.

  4. Додали на сторінку «Ціни» блок зі способами оплати.


    Розділ способів оплати на сайті клініки пластичної хірургії

  5. Вивели блок з відгуками пацієнтів на сторінках послуг. Варто зауважити, що відгуки клініки – реальні і публікувалися на сайті задовго до нашої з ним роботи. Тому основне завдання була лише в тому, щоб прив’язати відгуки до послуг і вивести на відповідних сторінках.
    Розділ з відгуками про клініку пластичної хірургії


  6. Оптимізували розділ «Фото до і після», розділивши його на підкатегорії послуг. Це дозволило зробити його зручнішим для користувачів і залучити додатковий трафік за пошуковими запитами.


    Розділ з прикладом робіт клініки пластичної хірургії

Робота зі сторінками послуг

Для поліпшення юзабіліті сторінок послуг медичного центру, рекомендували клієнтові розмістити інфографіку про підготовку до процедури, процесу та реабілітації.

Варіант інфографіки підготовки до процедур клініки пластичної хірургії

Оформили інфографіку про важливе: тривалість процедури, який тип анестезії буде застосований, чи буде потрібно стаціонар після, скільки триває реабілітація, і т.і.

Варіант інфографіки реабілітації після процедур клініки пластичної хірургії

Додали блок «Схожі послуги» для перелінкування сторінок послуг.

Важливий момент: для сайту медичних послуг рандомний перелік виведення схожих сторінок – не підходить. Якщо процедура не має аналогів, на такій сторінці блок зі схожими послугами – не виводиться. Для кожної сторінки схожі послуги ми підбирали індивідуально разом з клієнтом.
Розділ схожих послуг на сайті клініки пластичної хірургії

Додали на сторінку послуги функціонал прямого звернення до фахівців клініки, що дозволяє користувачеві не просто написати повідомлення, а й прикріпити фотографію вади, яку пацієнт хоче усунути.

Робота з блогом

Не секрет, що практично кожна людина, перш ніж звернутися до лікаря, звертається за допомогою до пошукової системою – шукає інформацію про свою проблему та варіанти її виправлення, дивиться фото до і після процедури, аналізує, які можуть бути ускладнення і як можна їх уникнути.

Кожен такий інформаційний запит – унікальний, і чим точніше інформація на сайті відповідає запиту користувача, тим більше шансів побачити трансформацію цього користувача з просто читача в пацієнта клініки.

Саме тому SEO-фахівці агентства приділяють багато уваги роботі з контентом для блогу сайту. Ця робота складається з таких завдань:

  • підбір теми для статті, яка буде максимально відповідати пошуковому запиту користувача;
  • підготовка тезового плану статті;
  • складання переліку ключових слів для використання під час підготовки матеріалу;
  • використання внутрішніх посилань, які логічно вписуються в тексті;
  • написання тексту, обговорення виправлень з фахівцями клініки;
  • публікація контенту і оптимізація сторінки метатегами;
  • додавання блоків перелінкування в кожній статті;
  • додавання CTA-кнопки в статтях, які дозволяють користувачеві зв’язатися з фахівцями клініки, не покидаючи сторінку;
  • створення рубрик статей для зручності користувачів.
 Рубрики на блозі клініки пластичної хірургії

Результати роботи з блогом


  1. Відвідуваність блогу зросла в 7 разів за 2020 рік у порівнянні з 2019 роком.


    Графік відвідуваності блога клініки пластичної хірургії


  2. У вересні 2020 році підключили систему call-трекінга Ringostat. На графіку видно, що за останні 2 місяці (вересень-жовтень 2020 року) тільки зі сторінок статей було 14 дзвінків.


    Графік дзвінків з сайту в клініку пластичної хірургії

Експлуатація посилальним профілем

Якщо коротко – купували тільки якісний Outreach.

Спочатку у ресурсу був досить хороший природний контрольний профіль. Фахівці Inweb регулярно писали статті і розміщували Outreach посилання на якісних донорів.

Приклад 1

Стаття про інтимну пластику на блозі клініки пластичної хірургії

Приклад 2

Приклад статті на блозі клініки пластичної хірургії

Для зручності і звітності облік посилань ведемо в таблиці:

Звіт по розміщенню посилань на медичних порталах і на сайтах ЗМІ

Після запуску алгоритму Google YMYL в 2018 році, з метою підвищити тематичну авторитетність ресурсу, фахівці відділу лінкбілдінга зосередилися на розміщенні outreach-статті на медичних порталах і на сайтах ЗМІ.

Закуповуваний outreach розбавлявся регулярними природними посиланнями на форумах, завдяки гарній репутації клініки і активного обговорення результатів її роботи.

Результати

Зростання відвідуваності комерційних сторінок послуг з початку роботи за проектом виріс в 6 разів.

Динаміка зростання органічного трафіку клініки пластичної хірургії

Період Кількість сеансів на місяць
2016 2017 2018 2019
Січень 5 455 6 945 9 632 21 697
Лютий 5 469 5 813 9 417 20 423
Березень 5 605 6 274 10 379 22 001
Квітень 4 959 5 452 7 983 20 040
Травень 4 808 5 827 8 984 21 398
Червень 4 669 6 221 8 570 13 624
Липень 4 752 7 096 10 121 12 470
Серпень 4 673 7 399 8 691 11 766
Вересень 4 802 6 733 7 917 11 649
Жовень 5 519 7 395 12 281 24 259
Листопад 6 036 7 146 13 404 27831
Грудень 5 255 6 893 14 686 32862

Зростання відвідуваності блогу — з 0 до 550 нових користувачів на добу.

Графік зростання відвідуваності блога клініки пластичної хірургії

ТОП послуг за відвідуваністю:

ТОП послуг по відвідуваності на сайті клініки пластичної хірургії

Топ сторінок лідерів за даними Seprstat:

Топ сторінок лідерів по даними Seprstat клініки пластичної хірургії

Розподіл пошукових фраз за позиціями за даними Serpstat:

Розподіл пошукових фраз клініки пластичної хірургії

Динаміка зростання пошукових фраз:

Динаміка зростання пошукових фраз клініки пластичної хірургії

Команда проекту

 

Відгук клієнта про роботу з командою Inweb

Здатність швидко і оперативно розуміти клієнта з його складними і непростими завданнями, які він ставить перед командою Inweb, вміння вникнути в складні медичні теми, терміни, особливо що стосуються естетичної медицини, професіоналізм і доброзичливість — ось основні характеристики компанії, з якою ми співпрацюємо вже близько двох років.

Особлива подяка менеджеру, Тетяні Авксентьєвій, саме з нею ми вирішуємо непрості завдання в плані просування сайту нашої клініки, і треба відзначити, досить успішно.

Бажаємо Inweb і далі триматися на такому високому рівні і всіляких гараздів і успіхів!

Леся Слюсарева, директор, головний лікар медичного центру

Відгук менеджера проекту

Один з небагатьох проектів, де клієнт готовий був майже на всі наші експерименти і легко працювалося з програмістом клієнта, оскыльки швидкість впровадження технічних завдань і рекомендацій на сайті – один з основних факторів успішного проекту.

Тетяна Авксентьєва, Middle SEO PM

Висновки

Сайт з медичної тематики має свої особливості просування, які ми врахували під час роботи з проектом. Для клініки естетичної медицини важливо наповнювати сайт ознайомлювальним контентом. З його допомогою клієнт може не тільки підібрати необхідну для себе процедуру, знати про наслідки її проведення, а й може переконатися в якості і безпеці, подивитися фото з результатами інших пацієнтів.
Завдяки відкритості, прозорості та грамотному поясненню необхідних поліпшень, результат не змусив себе довго чекати. За три роки спільної роботи з klinika.pl.ua їх сайт змінився на краще, а показники зросли в 6 разів.

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого