Як з довірою клієнта та нестандартними рішеннями ми збільшили прибуток до +80% та транзакції до +100% – кейс магазину мотозапчастин

Нестандартні рішення для рекламної кампанії та можливості масштабування середнього бізнесу – це вже завдання для фахівців. Рекомендуємо кейс, де ми чесно розповідаємо та показуємо, як отримували трафік конкурентів та просували інтернет-магазин запчастин для мотоциклів, скутерів, тракторів та велосипедів.

Зверніть особливу увагу, якщо ви:

  • розвиваєте свій бізнес у форматі дропшипінгу, у будь-якій тематиці;
  • суперничаєте з великою кількістю інтернет-магазинів з приблизно однаковим асортиментом;
  • у вашого бізнесу виражена сезонність.

Команда проєкту та дані

Менеджер проєкту – Віталій Панченко.
Диджитал-маркетолог – Олександр Чернорай.
Період просування – 06.2022 зараз.
Регіон просування – Україна.

Про проєкт

Benzopila.in.ua працює на ринку України з 2012 року. Пропонує запчастини на мопеди та іншу техніку високої якості з повною адаптацією до різних моделей – універсальні запчастини.

Цільова аудиторія покупців – чоловіки 25-44 років із набором інтересів: Ar Brakes 8.6, Lawn Care & Gardening Supplies, Engine & Transmission.

На квітень-липень припадає максимум транзакцій та попиту.

Причина звернення до Inweb

Низька ефективність роботи рекламного акаунту, а також технічні помилки в налаштуванні реклами.

Завдання клієнта

Початковим завданням було разове налаштування рекламного облікового запису, без тривалої співпраці та ведення кампаній нашими фахівцями. У ході цього було дві основні цілі:

  • збільшити ефективність реклами;
  • виправлення помилок, що впливають на це.

Вихідні умови

  • Немає можливості додати параметр GTIN, міжнародний стандарт коду виробника, у фід для використання інструменту «Конкурентність цін» для порівняння. Це відбувається тому, що фід для дропшипінгу надає постачальник, і він один для всіх рітейлерів, тобто неунікальний.
  • Товари часто відхиляються через наявність водяного знака на зображеннях, які також надає постачальник. Google блокує картинки, які розцінили як неоригінальні. Так неможливо планувати продаж за конкретним товаром.
  • Висока конкуренція між магазинами з однаковим асортиментом.

Сильні сторони та точки зростання

  • Великий асортимент, 35 000 товарів, все в одному місці, тому клієнт один раз платить за доставку кількох товарів.
  • Немає обмежень від клієнта по роботі в акаунті (готовий до експериментів), головне — це досягнення цілей та зростання.

Дії команди

  • Запуск основної кампанії Performance Max на весь асортимент інтернет-магазину для набору даних, щоб далі приймати рішення щодо масштабування проєкту та виконання завдань клієнта.
  • Сегментація кампанії за декількома методиками на підставі даних ефективності. Розділили кампанії за категоріями, наприклад: Запчастини для мопедів, Запчастини для скутерів, Запчастини для тракторів.
  • Оптимізація кампанії.
  • Тестування різних наборів налаштувань кампаній Performance Max: використання сигналів, робота з об’єктами та без.
  • Тестування та введення в роботу інших інструментів (SER, DSA, RLSA).

Старт просування з Inweb

Зробили аудит та підготували план робіт, обговорили з клієнтом та розпочали впровадження. Ми цінуємо те, що клієнт повністю довіряє нам і дає можливість виходити на новий рівень у тому числі через нестандартні рішення.

Була одна кампанія, яка автоматично переклалася на Performance Max. Кількість даних для її ефективної роботи не вистачала.

Была одна кампания, которая автоматически перевелась на Performance Max

Ми в Inweb працюємо щотижневими спринтами: зустрічаємося раз на тиждень та оцінюємо ефективність наших дій за цей період. На основі цього ставимо завдання наступного тижня. Це дозволяє більш прозоро та чітко відстежувати ефективність наших дій та запобігати можливим проблемам.

Один раз на квартал ми проводимо аналіз ринку для оцінки наших позицій, шукаємо точки зростання та фокусу. Ось приклади деяких рекомендацій, які ми надавали клієнту:

  • Впровадити програму лояльності для клієнтів.
  • Замінити зображення по відхиленим товарам, очищаючи їх за допомогою Watermarker Remover. До речі, це корисно всім, хто стикається з подібною проблемою через неунікальні картинки.
  • Зробити промо для повернення клієнтів: ретаргетинг із націлюванням на тих, хто кинув замовлення в кошику, а також промокод для клієнтів.
  • Підключити динамічний коллтрекінг та побудувати аналітику та оцінку дзвінків.
  • Підключення GA4 у період несезону для найменших втрат даних.

Нестандартні рішення

  • Використовували як сигнал для кампанії Performance Max сигнал на URL сайту конкурента:
    Использовали в качестве сигнала для кампании Performance Max сигнал на URL сайта конкурента

До цього мотивував такий факт: ступінь перетину в аукціонах по товарах — 83%, і наші позиції були завжди нижчими.

Спочатку ми зробили запуск лише на одну категорію, але це не спрацювало. Потім ми зробили нову кампанію на всі товари та додали сигнал. Це дало результат.

Кампанія безперервно зростає два місяці:

Кампанія безперервно росте два місяці

  • Сегментували за ціною товарів із попереднім аналізом для угруповання. Багато товарів втратили трафіку при сегментації за категоріями.Настройка из Google Merchant Center

Налаштування через Google Merchant Center

Кампанії з поділом за ціною виглядали так:

Кампанії з поділом за ціною виглядали так

Результати просування

Наочно результати за період липень 2022-березень 2023 виглядають так:

Наглядно результаты за период июль 2022-март 2023 года выглядят так

Зростання кількості кліків та конверсій у березні 2023 року:

Рост количества кликов и конверсий в марте 2023 года

Ще результати у цифрах:

  • Зростання з 4 000 кліків до 22 000 кліків на піку.
  • Відносне зростання кількості транзакцій склало +50-100%.
  • Зростання прибутку за час нашої роботи склало 50-80%.
  • Ми отримали від клієнта дані щодо маржинальності та розрахували прийнятний ДРР для прямих покупок у магазині – 15%. Це комфортний показник для роботи в прибутку та конкуренції в рекламі.

Коментар команди

Віталій Панченко:

«Перед нами стояло завдання вирівнятися в аукціонах із конкурентом та збільшити кількість товарів, які потрапляють у видачу. Сигнал на конкурента + сегментація за ціною вирішили це завдання».

Олександр Чернорай:

«Тут саме та ситуація, коли треба пробувати, шукати, підбирати рішення. І наша гіпотеза виявилася вірною, все вийшло. Добре, коли клієнт дає можливість знайти рішення, яке виявилося нестандартним, проте ефективним.

Ми очікували на труднощі, що велика конкуренція може сильно підвищити ДРР, але ми змогли збалансувати кампанії, побоювання не підтвердилися. Також багато в чому допомогла довіра клієнта нашій експертизі та досвіду.

Найбільша складність полягала у великому обсязі інформації, яку потрібно було постійно аналізувати та вносити коригування для покращення результативності. Але при роботі з таким асортиментом та кількістю найменувань це нормально. Ми не боїмося таких проєктів знову-таки завдяки досвіду».

Висновки

Ми досягли всіх цілей, які стояли перед нами на початку просування, і виконали завдання, що з’являлися внаслідок зростання конверсій та замовлень. Таким чином, у роботі над цим проєктом нам удалося:

  1. Збільшили кількість транзакцій та дохід за потрібного для клієнта ДРР.
  2. Сегментували товари так, щоб максимально отримувати з них вигоду та кількість конверсій: націнка на товари різна залежно від ціни товару, відповідно вибудували систему так, щоб дешевші товари не втрачали у трафіку через обмеженість у потрібному ДРР.
  3. Запустили пошук, чим перехопили трафік у сайтів конкурентів і в цьому сегменті просування, і загалом загального трафіку на сайт та просування товарів.
  4. Запустили додаткові кампанії на ремаркетинг для утримання постійних користувачів та покупців.

Співпраця продовжується. Згодом будемо раді поділитися новими результатами та досягненнями! Бажаєте успішну стратегію просування для свого сайту чи магазину? Звертайтеся до фахівців Inweb!

Не пропустіть