Як покращити показники органічного трафіку у 7,5 разів? Кейс SEO для сервісного центру

Послуга: комплексне просування .
Тематика: сервісний центр з ремонту електроніки.
Сайт: smart-service.ua .
Регіон: Одеса.

Опис проекту

« Smart Service » вже понад дванадцять років надає послуги ремонту електроніки в Одесі. Олександр — керівник центру — звернувся в Inweb за поліпшенням поточних позицій сайту за пріоритетними послугами і збільшенням заявок на ремонт електроніки < em>.

Перед формуванням стратегії наша команда знайомиться з ринком, бізнесом і конкурентами. Такий аналіз допомагає визначити основні переваги клієнта і використовувати їх у просуванні сайту. У Smart Service ми виділили такі:

  • власний склад оригінальних комплектуючих і аксесуарів від виробника, що дозволяє швидко замінити будь-який елемент в пристрої;
  • виїзд майстра додому (особливо актуально в часи карантину);
  • високоточне обладнання для ремонту.

Що ми зробили, щоб отримати результат

1. Семантичне ядро

Для всіх сторінок сайту зібрали та опрацювали семантику за допомогою Serpstat . За комерційними сторінками вийшло понад 500 запитів.

Зробили підбір семантичного ядра і для підтвердження бронювання. Це дозволило не тільки коректно скласти технічні завдання з контенту, але і відстежувати динаміку позицій за інформаційними запитами.

2. Метатеги

Прописали метатеги — це важливо для всіх адміністративних, комерційних та інформаційних матеріалів з урахуванням семантики і ключових слів. Додали символи юнікоду, щоб збільшити CTR сніпетів.

Сніппет — це інформація, яка виводиться разом із посиланням у видачі. Сніппет містить інформацію (заголовок, опис), яка дозволяє користувачеві оцінити релевантність сайту своїм запитом.

Юнікод — унікальний код будь-якого символу. Включає в себе знаки майже всіх письмових мов світу ( посилання на Вікіпедію ).

CTR — відношення кількості кліків за посиланням до показів. Вимірюється в процентах.

 Зовнішній вигляд метатегів smart-service.ua в пошуковій ситеме Google

3. Структура сайту

  1. Після збору семантики і аналізу пошукової видачі, наша команда вивчає попит в тематиці клієнта. Саме він і показав необхідність окремих сторінок з ремонту брендів.Наприклад: Сайт smart-service.ua в результатах пошукової системи Google за запитом ремонт техніки Samsung

    Ми створили і оптимізували сторінки, які приносять трафік на сайт:

     Бренди представлені в категоріях на сайті smart-service.ua

  2. Пандемія диктує свої правила і необхідність швидко впроваджувати зміни: під час карантину ми створили абсолютно нову групу сторінок за викликом майстра з ремонту техніки на будинок:Перлік послуг, що надаються майстрами smart-service.ua

4. Розмітки

Щоб поліпшити показник CTR у видачі та коректно передавати дані про зміст сторінок пошуковим системам впровадили такі розмітки :

  1. BreadcrumbList.
  2. LocalBusiness.
  3. Article.

5. Новий дизайн сторінки 404

Перед підготовкою пропозиції з оптимізації сайту для Smart Service, ми провели SEO-аудит, щоб знайти помилки і неточності. Незрозумілою для нас виявилася сторінка 404 помилки — її оформлення ввело в оману. Прийняли рішення міняти дизайн.

Дизайнер розробив сторінку, клієнт узгодив, програміст впровадив. Після реалізації завдання 404 сторінка стала зрозумілою: користувач, який потрапив на неї, розуміє де він і може перейти за внутрішнім посиланням.

 Сторінка з помилкою 404 на сайті smart-service.ua

6. Захищений протокол HTTPS

Здійснили переїзд на захищений протокол, використовуючи інструкцію , яку самі ж і підготували.

Купили сертифікат Sectigo RSA Domain Validation Secure Server CA і оплатили його використання на кілька років вперед.

В процесі переїзду на HTTPS змінили домен зі smart-service.com.ua на smart-service.ua. Що це означає? А тє, що ми одразу прописали редіректи на новий домен, що містить SSL-сертифікат. Переїзд пройшов успішно, просаджування трафіку не помітили.

 Показники зростання органічного трафіку на сайт smart-service.ua після переїзду на HTTPS

7. Українська версія сайту

У зв’язку з Законом України « Про забезпечення функціонування української мови як державної » і необхідністю обов’язкового перекладу сайтів на українську мову , зараз активно займаємося розробкою української версії сайту .

 Опис плану робіт на сайті smart-service.ua

8. Зміни в дизайні

Головна мета дизайну будь-якого сайту — користувачу повинно бути зручно шукати і знаходити інформацію. Ми звернули увагу, що smart-service.ua в тому вигляді, в якому до нас прийшов на початку робіт, не зовсім задовольняє відвідувачів — занадто високий рівень вкладеності сторінок послуг не дозволяє швидко знайти те, що треба.

Рівень вкладеності сторінок — розташування конкретної сторінки в структурі сайту по відношенню до головної. Вимірюється кількість кліків, яку необхідно здійснити, щоб потрапити на сторінку.

Прийняли рішення зменшити її. Дизайнер намалював, клієнт погодив, програміст впровадив:

 Меню, що випадає з окремими іконками під кожну послугу на сайті smart-service.ua

  1. реалізували меню, що випадає з окремими іконками під кожну послугу
  2. викотили блок з відгуками і цінами на сторінках послуг: Блок з відгуками і цінами на сторінках послуг на сайті smart-service.ua

10. Технічні помилки

За час роботи закрили від індексації або перенаправили велику кількість дублікатів сторінок, які генерувала CMS-система (сайт клієнта працює на jQuery ).

 Сайт smart-service.ua зверстаний на jQuery

Дублі — це окремі сторінки сайту, контент яких повністю або частково збігається. По суті, це копії всієї сторінки або її певної частини, доступні за унікальною URL-адресою.

Працювали із зовнішніми факторами ранжування

У зовнішній оптимізації активно використовували крауд-маркетинг і Outreach . Під час роботи ми не робили упор на кількість посилань, а займалися внутрішньою оптимізацією і писали контент на блог.

Аналіз конкурентів показав, що у них немає великої кількості посилань, отже, ми їх нарощували за залишковим принципом.

Основні показники конкурентів клієнта

 Основні показники конкурентів сайту smart-service.ua

В таблиці видно, що тільки у itprofi.in.ua значна кількість зовнішніх посилань, у інших таких або немає, або менше ніж у Smart Service.

Outreach

Коротко про те, що ми робимо в рамках роботи з аутріч:

  1. Підбираємо донорів у власній базі і погоджуємо їх з клієнтом.
  2. Підбираємо теми для написання статей і погоджуємо їх з клієнтом.
  3. Пишемо тексти за підібраними і узгодженими темами.
  4. Самостійно домовляємося з майданчиками про розміщення матеріалу і перевіряємо правильність виконаної роботи.
  5. Надаємо клієнту повний звіт за розміщенихми посиланнями.

Приклад outreach-статті для нашого клієнта https://techtoday.in.ua/ru/news-ru/greetsya-iphone-эto-normalno-yly-ploho-120019.html

Приклад outreach-статті від сайту smart-service.ua

Приклад звіту розміщення матеріалів:

 Приклад звіту розміщення матеріалів smart-service.ua

Крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг напевно найсуперечливіший SEO-інструмент, проте актуальність його не знижується — сеошники активно користуються краудом у просуванні сайтів.

Крауд-маркетинг — органічні коментарі-відгуки користувачів на різних майданчиках з метою залучення уваги до бренду і переходу на сайт. Крауд дозволяє безпечно наростити кількість посилань, створити правильний анкор-лист, збільшити рівень довіри пошукової системи до сайту.

За весь час роботи ми розмістили більше 200 посилань. Варто відзначити, що всі розміщені посилання ми завжди узгоджуємо з клієнтом, так само як і завдання з їх розміщення.

Приклад звіту з крауд-маркетингу для клієнта:

 Приклад звіту з крауд-маркетингу для smart-service.ua

Динаміка зміни кількості посилань на сайт

 Динаміка зміни кількості посилань на сайт smart-service.ua

Результати, яких ми досягли

  1. Зростання трафіку

    За весь період роботи ми збільшили трафік на сайт клієнта з 2 294 сеансів на місяць до 16 365, у 7,5 раз.

    Кожен місяць протягом тривалого періоду був незначний ріст органічного трафіку — кількість відвідувачів стабільно йшла вгору. І тільки в травні 2020 року, після поновлення алгоритмів пошукової системи Google May Core Update , трафік виріс з 7 300 сеансів до 16 000 за місяць.

    Позитивна динаміка в цей період зумовлена, в тому числі, і зростанням позицій за інформаційними запитами, під які ми регулярно писали статті.

    Наприклад, стаття « Чому не працює мікрофон в Air Pods » принесла майже 4 000 сеансів на місяць. Інформаційні матеріали генерують більшу частину трафіку з пошукових систем. Варто врахувати, що це не « порожній трафік », а якраз навпаки — він приносить велику кількість звернень за ремонтом в сервісний центр.

    Основною точкою зростання даного проекту є розвиток блогу і регулярна публікація інформаційних матеріалів.

    Графік зростання органічного трафіку

     Графік зростання органічного трафіку на сайт smart-service.ua

    Динаміка трафіку за роками і місяцями

    Січень

    3 110

    4 056

    6 768

    Месяц201820192020
    Лютий2 9633 7317 203
    Березень2 9903 7886 799
    Квітень2 7144 0597 318
    Травень2 7314 6448 844
    Червень2 7234 75312 387
    Липень3 3455 96016 045
    Серпень3 4126 65616 365
    Вересень3 2756 26715 039
    Жовтень3 9755 10813 178
    Листопад3 8125 09912 005
    Грудень3 7125 43411 935
    Разом:38 76259 555109 946

    Виходить, що в 2020 році, в порівнянні з 2019, загальний органічний трафік виріс майже в 2 рази.

  2. Зростання позицій сайту за пріоритетними послугами

    Для клієнта були дуже важливі позиції з ремонту техніки Apple, оскільки саме вони користуються великим попитом і приносять значну частину прибутку сервісного центру.

    Завдяки спільній роботі нам вдалося виконати це завдання і, практично всі, пріоритетні запити вивести у топ 5:

     Позиції сайту smart-service.ua за пріоритетними категоріями у топ-5 видачі Google

    Позиції сайту за непріоритетними категоріями нам теж вдалося значно поліпшити і вивести в топ видачі Google:

     Позиції сайту smart-service.ua за непріоритетними категоріями в топі видачі Google

  3. Динаміка зміни кількості ключових фраз в базі Serpstat

 Динаміка зміни кількості ключових фраз smart-service.ua в базі Serpstat

Різкий стрибок кількості ключових фраз в жовтні 2019 року — це оновлення бази ключових слів в сервісі Serpstat . Адже, судячи з даних Google Analytics, в цей час не було будь-яких значних змін в органічному трафіку.

Найбільш відвідувані сторінки з пошукових систем за даними Serpstat

 Найбільш відвідувані сторінки сайту smart-service.ua з пошукових систем за даними Serpstat

Якщо порівнювати з даними Google Analytics – ситуація ідентична. Найбільш трафіковий сторінками є кілька успішних інформаційних матеріалів, головна сторінка та пріоритетні послуги з ремонту.

 Трафікові сторінки на сайті smart-service.ua

Команда проекту

Євген Кравчук
Євген Кравчук
Team Lead SEO IM
Сергій Слібезун
Сергій Слібезун
Junior SEO IM
Максим Григор'єв
Максим Григор'єв
Middle SEO PM

Відгук фахівця по роботі з проектом

Довгу співпрацю з проектом smart-service точно можна назвати плідною — коли клієнт всіляко йде на зустріч, результат не змусить себе чекати. Олександр оперативно погоджував всі технічні завдання, довіряв нашій експертизі, завжди давав зворотний зв’язок, активно розширював лінійку послуг і пропонував різні поліпшення проекту зі своєї сторони. Завдяки довірливим відносинам і взаємодії нам вдалося отримати хороші результати за проектом, на яких зупинятися наша команда не планує.

Сергій Слібезун, Junior SEO IM

Висновки

Щоб поліпшити показники органічного трафіку в 7,5 раз, потрібно:

  1. налагодити спільну роботу з клієнтом і стати експертом в його очах;
  2. підготувати інформативний SEO-аудит, який стане планом робіт спочатку співпраці;
  3. провести аналіз конкурентів і розставити пріоритети в завданнях;
  4. зробити сайт максимально зручним для користувачів і роботів пошукових систем.

Працювати над просуванням центру « Smart Service » цікаво, драйвово і продуктивно. А все тому, що клієнт максимально залучений, сфокусований на результаті і довірі до команди проекту.