>

Як покращити показники органічного трафіку у 7,5 разів? Кейс SEO для сервісного центру

Послуга: комплексне просування .
Тематика: сервісний центр з ремонту електроніки.
Сайт: smart-service.ua .
Регіон: Одеса.

Опис проекту

« Smart Service » вже понад дванадцять років надає послуги ремонту електроніки в Одесі. Олександр — керівник центру — звернувся в Inweb за поліпшенням поточних позицій сайту за пріоритетними послугами і збільшенням заявок на ремонт електроніки .

Перед формуванням стратегії наша команда знайомиться з ринком, бізнесом і конкурентами. Такий аналіз допомагає визначити основні переваги клієнта і використовувати їх у просуванні сайту. У Smart Service ми виділили такі:

  • власний склад оригінальних комплектуючих і аксесуарів від виробника, що дозволяє швидко замінити будь-який елемент в пристрої;
  • виїзд майстра додому (особливо актуально в часи карантину);
  • високоточне обладнання для ремонту.

Що ми зробили, щоб отримати результат

1. Семантичне ядро

Для всіх сторінок сайту зібрали та опрацювали семантику за допомогою Serpstat . За комерційними сторінками вийшло понад 500 запитів.

Зробили підбір семантичного ядра і для підтвердження бронювання. Це дозволило не тільки коректно скласти технічні завдання з контенту, але і відстежувати динаміку позицій за інформаційними запитами.

2. Метатеги

Прописали метатеги для всіх адміністративних, комерційних та інформаційних матеріалів з урахуванням семантики і ключових слів. Додали символи юнікоду, щоб збільшити CTR сніпетів.

Сніппет — це інформація, яка виводиться разом із посиланням у видачі. Сніппет містить інформацію (заголовок, опис), яка дозволяє користувачеві оцінити релевантність сайту своїм запитом.

Юнікод — унікальний код будь-якого символу. Включає в себе знаки майже всіх письмових мов світу ( посилання на Вікіпедію ).

CTR — відношення кількості кліків за посиланням до показів. Вимірюється в процентах.

 Зовнішній вигляд метатегів smart-service.ua в пошуковій ситеме Google

3. Структура сайту

  1. Після збору семантики і аналізу пошукової видачі, наша команда вивчає попит в тематиці клієнта. Саме він і показав необхідність окремих сторінок з ремонту брендів.

    Наприклад:

     Сайт smart-service.ua в результатах пошукової системи Google за запитом ремонт техніки Samsung

    Ми створили і оптимізували сторінки, які приносять трафік на сайт:

     Бренди представлені в категоріях на сайті smart-service.ua

  2. Пандемія диктує свої правила і необхідність швидко впроваджувати зміни: під час карантину ми створили абсолютно нову групу сторінок за викликом майстра з ремонту техніки на будинок:

    Перлік послуг, що надаються майстрами smart-service.ua

4. Розмітки

Щоб поліпшити показник CTR у видачі та коректно передавати дані про зміст сторінок пошуковим системам впровадили такі розмітки :

  1. BreadcrumbList.
  2. LocalBusiness.
  3. Article.

5. Новий дизайн сторінки 404

Перед підготовкою пропозиції з оптимізації сайту для Smart Service, ми провели SEO-аудит, щоб знайти помилки і неточності. Незрозумілою для нас виявилася сторінка 404 помилки — її оформлення ввело в оману. Прийняли рішення міняти дизайн.

Дизайнер розробив сторінку, клієнт узгодив, програміст впровадив. Після реалізації завдання 404 сторінка стала зрозумілою: користувач, який потрапив на неї, розуміє де він і може перейти за внутрішнім посиланням.

 Сторінка з помилкою 404 на сайті smart-service.ua

6. Захищений протокол HTTPS

Здійснили переїзд на захищений протокол, використовуючи інструкцію , яку самі ж і підготували.

Купили сертифікат Sectigo RSA Domain Validation Secure Server CA і оплатили його використання на кілька років вперед.

В процесі переїзду на HTTPS змінили домен зі smart-service.com.ua на smart-service.ua. Що це означає? А тє, що ми одразу прописали редіректи на новий домен, що містить SSL-сертифікат. Переїзд пройшов успішно, просаджування трафіку не помітили.

 Показники зростання органічного трафіку на сайт smart-service.ua після переїзду на HTTPS

7. Українська версія сайту

У зв’язку з Законом України « Про забезпечення функціонування української мови як державної » і необхідністю обов’язкового перекладу сайтів на українську мову , зараз активно займаємося розробкою української версії сайту .

 Опис плану робіт на сайті smart-service.ua

8. Зміни в дизайні

Головна мета дизайну будь-якого сайту — користувачу повинно бути зручно шукати і знаходити інформацію. Ми звернули увагу, що smart-service.ua в тому вигляді, в якому до нас прийшов на початку робіт, не зовсім задовольняє відвідувачів — занадто високий рівень вкладеності сторінок послуг не дозволяє швидко знайти те, що треба.

Рівень вкладеності сторінок — розташування конкретної сторінки в структурі сайту по відношенню до головної. Вимірюється кількість кліків, яку необхідно здійснити, щоб потрапити на сторінку.

Прийняли рішення зменшити її. Дизайнер намалював, клієнт погодив, програміст впровадив:

 Меню, що випадає з окремими іконками під кожну послугу на сайті smart-service.ua

  1. реалізували меню, що випадає з окремими іконками під кожну послугу
  2. викотили блок з відгуками і цінами на сторінках послуг:

     Блок з відгуками і цінами на сторінках послуг на сайті smart-service.ua

10. Технічні помилки

За час роботи закрили від індексації або перенаправили велику кількість дублікатів сторінок, які генерувала CMS-система (сайт клієнта працює на jQuery ).

 Сайт smart-service.ua зверстаний на jQuery

Дублі — це окремі сторінки сайту, контент яких повністю або частково збігається. По суті, це копії всієї сторінки або її певної частини, доступні за унікальною URL-адресою.

Працювали із зовнішніми факторами ранжування

У зовнішній оптимізації активно використовували крауд-маркетинг і Outreach . Під час роботи ми не робили упор на кількість посилань, а займалися внутрішньою оптимізацією і писали контент на блог.

Аналіз конкурентів показав, що у них немає великої кількості посилань, отже, ми їх нарощували за залишковим принципом.

Основні показники конкурентів клієнта

 Основні показники конкурентів сайту smart-service.ua

В таблиці видно, що тільки у itprofi.in.ua значна кількість зовнішніх посилань, у інших таких або немає, або менше ніж у Smart Service.

Outreach

Коротко про те, що ми робимо в рамках роботи з аутріч:

  1. Підбираємо донорів у власній базі і погоджуємо їх з клієнтом.
  2. Підбираємо теми для написання статей і погоджуємо їх з клієнтом.
  3. Пишемо тексти за підібраними і узгодженими темами.
  4. Самостійно домовляємося з майданчиками про розміщення матеріалу і перевіряємо правильність виконаної роботи.
  5. Надаємо клієнту повний звіт за розміщенихми посиланнями.

Приклад outreach-статті для нашого клієнта https://techtoday.in.ua/ru/news-ru/greetsya-iphone-эto-normalno-yly-ploho-120019.html

 Приклад outreach-статті від сайту smart-service.ua

Приклад звіту розміщення матеріалів:

 Приклад звіту розміщення матеріалів smart-service.ua

Крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг напевно найсуперечливіший SEO-інструмент, проте актуальність його не знижується — сеошники активно користуються краудом у просуванні сайтів.

Крауд-маркетинг — органічні коментарі-відгуки користувачів на різних майданчиках з метою залучення уваги до бренду і переходу на сайт. Крауд дозволяє безпечно наростити кількість посилань, створити правильний анкор-лист, збільшити рівень довіри пошукової системи до сайту.

За весь час роботи ми розмістили більше 200 посилань. Варто відзначити, що всі розміщені посилання ми завжди узгоджуємо з клієнтом, так само як і завдання з їх розміщення.

Приклад звіту з крауд-маркетингу для клієнта:

 Приклад звіту з крауд-маркетингу для smart-service.ua

Динаміка зміни кількості посилань на сайт

 Динаміка зміни кількості посилань на сайт smart-service.ua

Результати, яких ми досягли

  1. Зростання трафіку

    За весь період роботи ми збільшили трафік на сайт клієнта з 2 294 сеансів на місяць до 16 365, у 7,5 раз.

    Кожен місяць протягом тривалого періоду був незначний ріст органічного трафіку — кількість відвідувачів стабільно йшла вгору. І тільки в травні 2020 року, після поновлення алгоритмів пошукової системи Google May Core Update , трафік виріс з 7 300 сеансів до 16 000 за місяць.

    Позитивна динаміка в цей період зумовлена, в тому числі, і зростанням позицій за інформаційними запитами, під які ми регулярно писали статті.

    Наприклад, стаття « Чому не працює мікрофон в Air Pods » принесла майже 4 000 сеансів на місяць. Інформаційні матеріали генерують більшу частину трафіку з пошукових систем. Варто врахувати, що це не « порожній трафік », а якраз навпаки — він приносить велику кількість звернень за ремонтом в сервісний центр.

    Основною точкою зростання даного проекту є розвиток блогу і регулярна публікація інформаційних матеріалів.

    Графік зростання органічного трафіку

     Графік зростання органічного трафіку на сайт smart-service.ua

    Динаміка трафіку за роками і місяцями

    Месяц201820192020

    Січень

    3 110

    4 056

    6 768

    Лютий

    2 963

    3 731

    7 203

    Березень

    2 990

    3 788

    6 799

    Квітень

    2 714

    4 059

    7 318

    Травень

    2 731

    4 644

    8 844

    Червень

    2 723

    4 753

    12 387

    Липень

    3 345

    5 960

    16 045

    Серпень

    3 412

    6 656

    16 365

    Вересень

    3 275

    6 267

    15 039

    Жовтень

    3 975

    5 108

    13 178

    Листопад

    3 812

    5 099

    12 005

    Грудень

    3 712

    5 434

    11 935

    Разом:38 76259 555109 946

    Виходить, що в 2020 році, в порівнянні з 2019, загальний органічний трафік виріс майже в 2 рази.

  2. Зростання позицій сайту за пріоритетними послугами

    Для клієнта були дуже важливі позиції з ремонту техніки Apple, оскільки саме вони користуються великим попитом і приносять значну частину прибутку сервісного центру.

    Завдяки спільній роботі нам вдалося виконати це завдання і, практично всі, пріоритетні запити вивести у топ 5:

     Позиції сайту smart-service.ua за пріоритетними категоріями у топ-5 видачі Google

    Позиції сайту за непріоритетними категоріями нам теж вдалося значно поліпшити і вивести в топ видачі Google:

     Позиції сайту smart-service.ua за непріоритетними категоріями в топі видачі Google

  3. Динаміка зміни кількості ключових фраз в базі Serpstat

 Динаміка зміни кількості ключових фраз smart-service.ua в базі Serpstat

Різкий стрибок кількості ключових фраз в жовтні 2019 року — це оновлення бази ключових слів в сервісі Serpstat . Адже, судячи з даних Google Analytics, в цей час не було будь-яких значних змін в органічному трафіку.

Найбільш відвідувані сторінки з пошукових систем за даними Serpstat

 Найбільш відвідувані сторінки сайту smart-service.ua з пошукових систем за даними Serpstat

Якщо порівнювати з даними Google Analytics – ситуація ідентична. Найбільш трафіковий сторінками є кілька успішних інформаційних матеріалів, головна сторінка та пріоритетні послуги з ремонту.

 Трафікові сторінки на сайті smart-service.ua

Команда проекту

Євген Кравчук
Євген Кравчук
SEO Team Lead
Сергій Слібезун
Сергій Слібезун
Junior SEO IM
Максим Григор'єв
Максим Григор'єв
Middle SEO PM

Відгук фахівця по роботі з проектом

Довгу співпрацю з проектом smart-service точно можна назвати плідною — коли клієнт всіляко йде на зустріч, результат не змусить себе чекати. Олександр оперативно погоджував всі технічні завдання, довіряв нашій експертизі, завжди давав зворотний зв’язок, активно розширював лінійку послуг і пропонував різні поліпшення проекту зі своєї сторони. Завдяки довірливим відносинам і взаємодії нам вдалося отримати хороші результати за проектом, на яких зупинятися наша команда не планує.

Сергій Слібезун, Junior SEO IM

Висновки

Щоб поліпшити показники органічного трафіку в 7,5 раз, потрібно:

  1. налагодити спільну роботу з клієнтом і стати експертом в його очах;
  2. підготувати інформативний SEO-аудит, який стане планом робіт спочатку співпраці;
  3. провести аналіз конкурентів і розставити пріоритети в завданнях;
  4. зробити сайт максимально зручним для користувачів і роботів пошукових систем.

Працювати над просуванням центру « Smart Service » цікаво, драйвово і продуктивно. А все тому, що клієнт максимально залучений, сфокусований на результаті і довірі до команди проекту.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна раз на тиждень пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди