>

Win-Win-Win: як працює партнерська програма в Inweb? Що важливо знати клієнтам та партнерам

Як ми заощаджуємо нашим клієнтам час, нерви та гроші? Якщо клієнт звертається до нас за аудитом, оптимізацією сайту в пошуку, запуском рекламної кампанії або аналітикою, але при цьому має список інших завдань, то ми пропонуємо підібрати перевіреного підрядника з числа наших надійних партнерів. Іншими словами, ми знімаємо головний біль через моніторинг ринку послуг, первинних дзвонів, опитування знайомих.

Статтю писала і для потенційних клієнтів агентства, і для таких потенційних партнерів. І тим, і іншим хочу сказати: з нами добре!

Ось як це працює:

Услуги Inweb и партнеров

За 10 років роботи на ринку ми налагодили широку партнерську мережу – сьогодні вона налічує понад 200 компаній – і назвали її Inweb Partners Family.

Inweb Partners Family — ком’юніті спеціалістів із різних сфер, міст та країн для комплексного вирішення бізнес-завдань. Тут можна знайти виконавців для будь-якого спрямування: від розробки маркетингових стратегій до впровадження CRM, від дизайну шаблонного сайту послуг до створення багатосторінкового інтернет-магазину. Це не просто компанії, що працюють на ринку, це ті, кому ми довіряємо, і наша співпраця регламентована юридично.
Схема працює і у зворотний бік: будь-яка з компаній Inweb Partners Family може передати проект онлайн-просування в агентство Inweb.

Якщо ви ще не є нашим клієнтом, але у вас є запит, ми надаємо вашу заявку до спільноти Inweb Partners Family, де на неї відгукнуться фахівці.

Як працює партнерська програма?

Часто наші клієнти не уявляють, що таке реклама, просування чи ці знання дуже поверхові. Спілкування починається з головного запиту:
“Я хочу заробляти online”. Але під час обговорення проекту з нашими менеджерами з’ясовується, що:

  1. Сайт не готовий до просування. Тоді ми радимо його повністю замінити. Inweb не бере в роботу нові проекти створення сайтів, але підказує, хто зможе зробити сайт під завдання замовника. Підрядника підберемо з огляду на завдання, ваш бюджет, терміновість. А ще розповімо про послуги, що допоможуть заощадити на майбутньому просуванні ресурсу в інтернеті.
  2. Сайт клієнта вимагає незначних доробок, щоб ми, як «продвигуни» у майбутньому змогли взяти цей сайт у роботу. Ми також звертаємось до партнерів, тільки не на розробку нового сайту, а на доопрацювання поточного. Зі свого боку, ми пропонуємо клієнту зробити безкоштовний seo-аудит, аудит контексту для того, щоб визначити перелік елементів на сайті, які необхідні для майбутнього просування.
  3. Сайту немає і ніколи не було. У такому разі відділ продажу першим обговорює з майбутнім клієнтом seo на етапі розробки. Після того, як сайт буде розроблений з урахуванням усіх рекомендацій, він буде максимально готовим до подальшого просування. Заява, яка передається партнеру з розробки нового сайту, містить інформацію про те, що ми продаватимемо клієнту послугу seo на етапі розробки. І партнер зі свого боку обговорює з ним цю саму послугу для того, щоб у процесі розробки впровадити всі необхідні рекомендації від Inweb. Можу з досвіду сказати, що коли впроваджується seo на етапі розробки сайту, клієнту потім працювати легше і вигідніше. А з партнера знімається ряд складних завдань із самостійного домислювання правильної структури сайту у процесі виробництва.

Важливо те, що ми даємо контакти клієнта своїм партнерам лише після його згоди поспілкуватись. Ніякого спаму, нав’язування послуг та незручності.

Клієнт отримує виконавців для своїх завдань, партнер нового клієнта, а ми впевненість, що проект у надійних руках.
win-win-win

Рейтинг партнерів

У нас є рейтинг партнерів, де ви можете обрати виконавця, переглянувши інформацію про нього.

У нас є рейтинг партнерів, де ви можете обрати виконавця, переглянувши інформацію про нього.
Це спеціальна сторінка для клієнтів, яка дозволяє зручно вибрати відповідного партнера під свої завдання. Партнер може записати відео презентацію своїх послуг та розмістити на сторінці рейтингів.
Цей рейтинг призначений для тих випадків, коли клієнт відмовився від передачі своїх контактних даних для спілкування з партнером, хоче самостійно ухвалити рішення, кого обрати. На сторінці рейтингу також є блок, в якому зазначено, що якщо з якихось причин не знайдено відповідного партнера з рейтингу, клієнт знову-таки може звернутися до Inweb, і ми надамо йому широкий вибір.

Контакти готового до співпраці замовника передаються виключно індивідуально із вступними даними щодо його завдань.

А навіщо вам морочитися з партнеркою?

Це питання ми чуємо часто. Відповімо чесно: залучаючи партнерів, ми досягаємо кількох цілей одночасно:

  1. Вирішуємо бізнес-завдання клієнта.
  2. Надаємо роботу партнеру.
  3. Прискорюємо співпрацю з нами, якщо сайт клієнта поки що не готовий до просування.
  4. Отримуємо клієнтів від вдячних партнерів.
  5. Розвиваємо агенцію, зміцнюємо свій бренд.

При цьому ми безпосередньо зацікавлені в тому, щоб клієнту допомогли професійно та якісно, ​​а нам потім цей сайт просувати. Є кейси, коли на одному проекті ми працюємо у колаборації з двома та більше партнерами. І такий підхід найкраще вирішує бізнес-завдання клієнта.

А далі інформація буде цікава лише партнерам. Клієнти вже зраділи і заспокоїлися: їхній проект точно буде в надійних руках.

Інформаційне партнерство не менш цінне

Завдяки партнерці ми розвиваємо бренд Inweb. Як саме? Компанії, з якими ми співпрацюємо, показують наш логотип на своїх сайтах у блоці «наші партнери». Там зазвичай розміщують логотипи та короткий опис компаній, з якими бренд взаємодіє чи рекомендує як добрих фахівців.

Нещодавно Inweb виступив як організатор івента вперше. Ми не лише розмістили логотипи наших партнерів на лендингу конференції, а й розповіли про них у перервах між доповідями.

Це і є інформаційне партнерство – встановлення партнерських, двосторонніх відносин із компаніями B2B/B2C.

Що ми можемо запропонувати нашому інформаційному партнеру?

  • e-mail-розсилку на 2800 адрес, невелика, але жива база. Open Rate такої бази — близько 25%. Цільова аудиторія розсилки — бізнес (40%) та digital-фахівці (60%);
  • анонс заходу у instagram stories;
  • розміщення гостьового поста в наших облікових записах соцмереж (приклад).

Як ми в Inweb заводимо партнерські відносини: де знаходимо, які критерії важливі для нас

Ми самі шукаємо партнерів, коли для нас цікавий/актуальний певний вид послуг і на нього є попит. Тоді ми шукаємо професіоналів у цій сфері. Буває так, що нас просто зацікавив якийсь сайт та специфіка роботи команди.
Шукаємо партнерів та у соціальних мережах. Тут нам допомагають LinkedIn та Facebook. На цих майданчиках легко знайти будь-які компанії/агенції різних галузей.

А ще у різних містах проходять онлайн та офлайн-конференції, де вже зібрано цільову аудиторію. Це і є великий майданчик для знайомств.
Також у нас на сайті є розділ «Партнерам», де будь-хто може ознайомитися з нашою партнерською програмою та заповнити відповідну анкету.

Для кого підходить цей вид співпраці?

  • для наших клієнтів, які хочуть, крім основних продажів своєї компанії, отримувати пасивний дохід;
  • для web-студій, дизайн-студій та рекламних агенцій, які хочуть розширити спектр своїх послуг, знизити вартість послуг або просто хочуть підвищити середній чек свого клієнта завдяки додатковим продажам;
  • фрілансерів.

Критерії, які є важливими для Inweb при виборі партнера

  1. Наявність сайту, відгуків, портфоліо – клієнт перед прийняттям рішення про те, чи він хоче співпрацювати, вивчає все.
  2. Досвід – тут можна не пояснювати, правда?
  3. Кількість працівників – ми хочемо бути впевнені, що робота з нашим клієнтом не зависне.
  4. А ще хочемо, щоб партнери підходили нам за духом.
  5. І не мали конкуруючих послуг (хоча це не завжди важливо).
  6. Важливим є досвід реалізації рекомендацій seo-аудитів.
  7. І дуже бажаною є наявність відділу продажів/маркетингу.

Чому бути партнером Inweb здОрово та здорОво

Ми зацікавлені у міцній співпраці, тому переманювання клієнтів наших партнерів не займаємося. Фіксуємо вартість наших робіт у національній валюті, що дозволяє вам залучати більше клієнтів на обслуговування, і в результаті ви отримуєте більше прибутку.

Наші поточні та потенційні клієнти регулярно цікавляться такими послугами, як розробка сайту, smm, e-mail-маркетинг, виробництво відео/анімації, просування ютуб-каналів, створення чат-ботів, налаштуванням CRM та ін. Ці послуги успішно реалізують наші партнери. Якщо клієнт звертається до нас за контекстною або таргетованою рекламою, найчастіше він приходить з якимись напрацюваннями в соцмережах, а буває, і взагалі без них. У такому разі ми визначаємося зі станом поточних соціальних мереж, дивимося, чи потрібна робота над контентом тощо. Заявка подається партнерам, які займаються SMM.

Бувають ситуації, коли перелік послуг розширюється в процесі роботи з клієнтом. Наприклад, виникає ситуація, коли програміст клієнта завантажений поточною роботою і не готовий впоратися з тими завданнями, які ми на нього ставимо по SEO або контексту, щодо впровадження технічних завдань. Або покупець хоче паралельно змінити платформу, провести інтеграцію з CRM і т. д. У таких випадках РМ проекту детально обговорює, що конкретно потрібно від партнерів Inweb. Іноді клієнт просить, щоб він сам вибрав, із ким із партнерів йому спілкуватися. Підбір кожного клієнта робиться індивідуально.

Чому це вигідно:

  1. Якщо ви надаєте кілька послуг одразу, середній чек клієнта підвищується.
  2. Вам не потрібно виділяти цілу команду фахівців для послуг, які надає Inweb, і для власних клієнтів ви можете гарантувати послуги seo, PPC і аналітики за вищим розрядом.
  3. Ви збільшите кількість реалізованих проектів.
  4. Ви підвищите лояльність вашого клієнта, тому що зможете допомогти йому вирішити проблему з пошуком підрядника, якщо з якоїсь причини ви не можете взяти його на обслуговування.
  5. Ви отримуєте 10% щомісяця від оплати клієнта за партнерським (переданим нам) проектом протягом 12 місяців, якщо клієнт не розірвав договір раніше. А також 5% від сплати додаткових послуг, які ми продаємо клієнту в процесі роботи з ним.

Як стати партнером Inweb

Щоб стати нашим партнером потрібно:

1. Перейти на сайт Inweb и спуститися у футер. У розділі «Компанія» перейти до інформації для партнерів 🤝.

Информация для партнеров

2. Вивчити презентацію, де є відповіді на всі запитання, що часто задаються. Натиснути «Дізнатися деталі».

Узнать детали

3. Після цього заповнити анкету. Чим повнішою буде інформація, тим краще, оскільки маючи докладну інформацію, легше знайти точки дотику.

Заполнить анкету партнера

4. Далі вся інформація обробляється Partnership manager і згодом зв’яжуться для уточнення деталей.

Ми модернізували схему передачі лідів нашим партнерам. Створили телеграм канал, який так і називається Inweb Partners Family, але потрапити туди можуть ті, хто розуміє, що кохання має бути взаємним.
Ми зацікавлені в активних партнерах, які регулярно передають контакти та відкриті для спілкування. Щокварталу ми оновлюємо дані про активність партнера.

Для партнерів, які передають ліди нам, весь процес максимально спрощений і автоматизований, у кожного партнера індивідуальна форма, заявки одразу потрапляють до відділу продажів, і будь-якої миті можна перевірити статус поданої заявки.

Якщо у вас виникли питання / ідеї / пропозиції, зв’яжіться зі мною. Можна прямо тут, у коментарях.

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна раз на тиждень пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди