Від 0 до 80 000: кейс з просування інтернет-магазину кондитерської сировини

Від 0 до 80 000: кейс з просування інтернет-магазину кондитерської сировини Тематика: Кондитерська сировина та інвентар
Регіон: Україна
Послуга: Комплексне просування
Період надання послуг: з листопада 2015 року по цей момент.

Інформація про сайт:

Інтернет-магазин займається продажем сировини та інвентарю для кондитерів. Асортимент товарів досить великий, в магазині є все необхідне для приготування випічки та різних солодощів.

Сайт українською мовою, тематика низькоконкурентна. Ми перейшли до роботи з абсолютно новим сайтом і доменом.

Для досягнення максимального результату із залучення цільового трафіку клієнту була запропонована схема роботи «Комплексне просування». На нашу думку, щоб досягти максимального результату, необхідно працювати над оптимізацією всього сайту, а не тільки окремих його категорій.

Виконані роботи по проєкту:

  1. Для всіх сторінок сайту зібрана семантика. Частотних ключових фраз вийшло не так багато, бо попит на продукцію невеликий.
  2. На кожній сторінці сайту прописані релевантні метатеги та заголовки h1, виходячи з семантичного ядра.
  3. Закрито від індексації технічні сторінки сайту, які не містять корисної інформації ні для користувачів, ні для пошукових систем.
  4. На підставі семантичного ядра були складені технічні завдання написання контенту для пріоритетних напрямків.
  5. Створено файл Robots.txt і прописані правила сканування сторінок сайту.
  6. Виправлені технічні помилки:
    • Під час запиту неіснуючої сторінки тепер коректно віддається код 404 і сторінка 404 помилки.
    • Були склеєні дзеркала, основне дзеркало вибрали з www.
    • З усіх сторінок, які містять / в кінці url-адреси були написані 301 редіректи на відповідну сторінку без / в кінці url.
    • З усіх дублікатів головної сторінки були прописані 301 редіректи, дублікати з’явилися через особливості CMS сайту.
    • Додали на всіх картках товарів хлібні крихти, бо вони повністю були відсутні. Додали для хлібних крихт розмітку, з метою збільшити CTR.
  7. Для всіх карток товарів була додана розмітка Product.
  8. Прописали для всіх карток товарів шаблонні метатеги з використанням різних змінних з метою унікалізації.
  9. Додали модуль “Схожі товари” з метою поліпшити розподіл ваги між картками товарів, а також для зручності користувачів.
  10. На сторінки категорій був доданий модуль “Наші новинки” у верху лістингу товарів.
  11. Складено перелік рекомендацій щодо поліпшення конверсії на сайті.
  12. Встановлена електронна торгівля, а також налаштовані всі необхідні цілі для відстеження конверсій і багато іншого.

Додавання російської версії сайту

Після того як для української версії сайту було досягнуто хороших результатів, ми запропонували розробити російськомовну версію сайту для більшого охоплення цільової аудиторії. Клієнт розуміє цінність цього завдання — ми швидко отримали добро і перейшли до розробки.

Нами була розроблена з нуля російська версія сайту з можливістю додавання товарів на обидві мовні версії з однієї адміністративної панелі. Додати мовну версію в теку виявилося не рентабельною задачею, бо це фреймворк, і щоб це зробити потрібно було б переробляти повністю сайт. Тому ми вирішили додати мовну версію на піддомен. Було переведено понад 500 описів товарів. Після завершення розробки російської версії ми взялися за її оптимізацію, продублювавши багато завдань на новий піддомен, такі як оптимізація файлу Robots.txt, генерація карти сайту по крону, прописали атрибут rel=”alternate” для вказівки пошуковим системам які мови є на сайті.

Додавання блогу на сайт

Окрім комерційного трафіку ми на сайті розвиваємо та інформаційний. Додали модуль блогу та почали писати статті на сайт:

https://tortino.com.ua/stati/

Попадання в нульову видачу

Провели аналіз запитів та конкурентів. Після цього додали на сторінках категорій та підкатегорій таблицю з товарами:

сирна продукція

Тепер по більшій частині запитів, пов’язаній з ціною у нас нульова видача. Приклад:

Результат виконаної роботи:

Трафік з пошукових систем за період з листопада 2015 року по грудень 2022 року:

Трафік з пошукових систем за період з листопада 2015 року по грудень 2022 року

На цьому графіку бачимо зростання безкоштовного пошукового трафіку з 0 до 80 000 сеансів на місяць.

Видимість та динаміка зміни ранжирування пошукових фраз у сервісі Serpstat.com:

динаміка видимості

динаміка ключових слів

 

 

 

 

 

 

Евгений Кравчук
Евгений Кравчук
• SEO Team Lead
Агенція digital-маркетингу Inweb
У 2011 закінчив ОНПУ. У 2012 році став частиною команди відділу SEO в компанії Inweb і багато часу приділяв роботі. Завдяки наполегливості та інтересу до пошукової оптимізації у 2017 став Team lead of SEO IM. Зібрав свою команду, де займаюся і допомагаю кожному її учаснику розкрили свій потенціал і вирости як фахівця. Крім роботи цікавлюся спортом, зокрема кроссфітом, люблю активний відпочинок. З моїх кумедних звичок: в будь-якому місці, країні та місті світу намагаюся випити пива і спробувати кальян.
Більше цікавого