Контекстна реклама в Google для інтернет-магазину «Банка Спецій»: збільшення доходу на 66% і лідерство в сфері
![Контекстна реклама в Google для інтернет-магазину «Банка Спецій»: збільшення доходу на 66% і лідерство в сфері](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/banka-spices-01-1120x588.jpg)
У цьому кейсі ми показуємо, як допомогли клієнту «Банка Спецій» досягти бізнес-цілей та стати лідером своєї сфери за допомогою інструментів контекстної реклами. І все це вже після повномасштабного вторгнення росії в Україну в умовах невизначеності, зміни ринку та купівельної спроможності клієнтів.
Хто клієнт
«Банка спецій» — найбільший інтернет-магазин прянощів в Україні, працює з 2016 року. Виробництво та склад знаходяться у Вінниці, а магазин продає свою продукцію з доставкою по всій Україні (крім окупованих територій).
![Банка Спецій — лідер серед конкурентів по трафіку станом на 2023](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/banka-spets-y-l-der-sered-konkurent-v-po-traf-ku-stanom-na-2023.png)
Банка Спецій — лідер серед конкурентів по трафіку станом на 2023
Особливість проєкту — сезонність товарів, яка змінюється за категоріями. Наприклад, взимку більш затребувані прянощі для глінтвейну. Навесні краще купують спеції для м’яса. Влітку трафік просідає, а осінь вважається «низьким» сезоном, де продається все потроху.
Ми почали працювати з магазином «Банка Спецій» до повномасштабної війни, але, як і для більшості клієнтських бізнесів, з 24 лютого 2022 року повністю зупинили рекламу на три тижні. Але згодом клієнт вийшов на зв’язок, щоб відновити співпрацю.
![Згодом клієнт вийшов на зв’язок, щоб відновити співпрацю](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/zgodom-kl-nt-viyshov-na-zv-yazok-schob-v-dnoviti-sp-vpratsyu.png)
15 березня 2022 року ми почали відновлювати рекламні кампанії. Внесли налаштування в гео — прибрали всі тимчасово окуповані території. Запускали кампанії обережно через тестування гіпотез на маржинальному товарі.
Завдання клієнта
- Задовольнити попит клієнтів та збільшити кількість замовлень.
- Утримати СРО не вище 80 грн.
- Збільшити впізнаваність бренду інтернет-магазину «Банка Спецій».
Дії команди по відновленню роботи з проєктом після паузи
- Провели новий аналіз конкурентів та їх товарну пропозицію з урахуванням зовнішніх економічних змін. Такий аналіз допоміг нам визначитися зі стратегією реклами.
- Повторно пропрацювали семантику для створення оголошень під кожну спецію для максимального охоплення трафіку. Запустили пошукові кампанії.
- Постійно моніторили кампанії динамічного ремаркетингу. Щоб активніше повертати користувача, який залишив сайт, до завершення покупки.
- Повторно провели сегментацію пошукових кампаній з урахуванням зміни попиту. Розділили пошукові кампанії за загальним запитом, маржинальними товарами, топ-товарам.
- Підключили торгові кампанії Performance Max. Проаналізували коректність фідів товарів для показу у торговій видачі.
- Взаємодіяли з різними аудиторіями ремаркетингу. А це всі користувачі: ті, що переглянули товар, додали його в кошик, та відвідувачі блогу. Працювали з аудиторіями за допомогою кампаній динамічного ремаркетингу та в GDN.
Все це допомогло клієнту та команді Inweb майже одразу помітити ефективність — кількість замовлень з контекстної реклами почала зростати:
![Все це допомогло клієнту та команді Inweb майже одразу помітити ефективність — кількість замовлень з контекстної реклами почала зростати](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/vse-tse-dopomoglo-kl-ntu-ta-komand-inweb-mayzhe-odrazu-pom-titi-efektivn-st-k-lk-st-zamovlen-z-kontekstno-reklami-pochala-zrostati.png)
Редизайн сайту — важливий етап у роботі з проєктом
У червні 2022 року клієнт прийняв рішення про редизайн інтернет-магазину. Поставивши рекламу на паузу з 26 червня по 2 липня, ми переїхали на новий сайт.
Редизайн впливає на коефіцієнт конверсії сайту. Який, в свою чергу, дозволяє команді проєкту розширити інтелектуальні стратегії, що сприяють збільшенню трафіка і, як наслідок, кількості транзакцій.
![На графіку видно збільшення загальної кількості трафіку після переїзду на новий сайт](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/na-graf-ku-vidno-zb-lshennya-zagalno-k-lkost-traf-ku-p-slya-pere-zdu-na-noviy-sayt.png)
На графіку видно збільшення загальної кількості трафіку після переїзду на новий сайт
![А тут видно зростання всього транзакцій за цей же період](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/a-tut-vidno-zrostannya-vsogo-tranzakts-y-za-tsey-zhe-per-od.png)
А тут видно зростання всього транзакцій за цей же період
![Динаміка транзакцій з платного трафіку після редизайну](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/dinam-ka-tranzakts-y-z-platnogo-traf-ku-p-slya-redizaynu.png)
Динаміка транзакцій з платного трафіку після редизайну
Циклічність як підхід у роботі з рекламними кампаніями
Особливість підходу Inweb у роботі з проєктами з контекстної реклами — циклічність. Кожен цикл робіт ми покращуємо результати, а потім оптимізуємо кампанії і отримуємо результати ще краще. Розповідаємо, як вибудували процес роботи, які дії повторювали та як планували її:
- Команда проєкту проводить щотижневі стендапи та регулярні перевірки.
- На щотижневих зустрічах визначаємо завдання щодо розвитку проєкту на наступний тиждень.
- Для досягнення кожного окремого завдання розробляємо тижневий план дій.
- Постійно аналізуємо та оптимізуємо рекламні кампанії, щоб вони показували зростання бізнес-показників.
Якщо зобразити схематично, то циклічність у роботі виглядає так:
![Циклічність як підхід у роботі з рекламними кампаніями](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/tsikl-chn-st-yak-p-dh-d-u-robot-z-reklamnimi-kampan-yami.png)
Деякі з регулярних перевірок щодо облікових записів, які ми проводимо:
Інструмент Paid Search
Щотижня: Перевірка видачі пошукових кампаній
Щодня:
- Перевірка показників ефективності (кліки, CTR, CPC).
- Перевірка показників конверсійності в динаміці (кількість конверсій, CPA).
- Динаміка витрат.
- Перевірка показників конкуренції.
Інструмент Google Shopping / Performance Max
Щотижня: Перевірка видачі кампанії
Щодня:
- Перевірка показників ефективності (кліки, CTR, CPC).
- Перевірка показників конверсійності у динаміці (кількість конверсій, CPA).
- Динаміка витрат.
- Чистка товарів: виділення в окремі кампанії товарів без показів та з дорогим CPO.
Роботи з семантикою
- пропрацювали семантику під кожну спецію для максимального охоплення по трафіку;
- перевірили частотність запитів та додали до облікового запису нові ключі;
- додали пошукові запити для нових товарів;
- запустили пошукові кампанії за структурою: одна спеція — одна група оголошень.
Аналіз попиту
- регулярно аналізували попит по спеціям з метою виділити сезонні та запускати рекламні кампанії на них;
- робили акценти на сезонні спеції (для глінтвейну, для шашлику, для копчення тощо);
- провели аналіз попиту за певними спеціями, порівняння з отриманого трафіку по тижнях;
- оперативно вносили коригування, якщо падав трафік.
Нижче на скрині показуємо результати такого підходу роботи з рекламними кампаніями клієнтів або як виглядає інтернет-магазин «Банка Спецій» у видачі:
![Видача оголошень по запиту «купити молотий перець» в 2023 році](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/vidacha-ogoloshen-po-zapitu-kupiti-molotiy-perets-v-2023-rots-.png)
Видача оголошень по запиту «купити молотий перець» в 2023 році
Результати контекстної реклами інтернет-магазину в Google Ads за період з 2022 по 2023 роки
![Результати контекстної реклами інтернет-магазину в Google Ads за період з 2022 по 2023 роки](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/rezultati-kontekstno-reklami-nternet-magazinu-v-google-ads-za-per-od-z-2022-po-2023-roki.png)
- Дохід зріс на 66%.
- Кількість транзакцій збільшилась на 57%.
- Середній чек збільшився на 8,5%.
Метою клієнта по відновленню робіт з березня 2022 року було утримати CPO на рівні менше 80 гривень. Щоб виконати це завдання, ми:
- виділяли в торгових кампаніях товари без показів або з дорогим CPO в окремі Shopping-кампанії з метою контролювати такі товари в ручному режимі;
- постійно корегували інтелектуальні стратегії у пошукових кампаніях.
Така стратегія спрацювала:
![Метою клієнта по відновленню робіт з березня 2022 року було утримати CPO на рівні менше 80 гривень](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/metoyu-kl-nta-po-v-dnovlennyu-rob-t-z-bereznya-2022-roku-bulo-utrimati-cpo-na-r-vn-menshe-80-griven.png)
Ось так виглядає динаміка показників за всіма джерелами трафіку у 2023 році в порівнянні з 2022 роком:
![Ось так виглядає динаміка показників за всіма джерелами трафіку у 2023 році в порівнянні з 2022 роком](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/os-tak-viglyada-dinam-ka-pokaznik-v-za-vs-ma-dzherelami-traf-ku-u-2023-rots-v-por-vnyann-z-2022-rokom.png)
- Кількість транзакцій збільшилася на 78%.
- Дохід виріс на 87%.
- Кількість користувачів зросла на 94%.
Як перевірити, чи зростає впізнаваність бренду
Справжні лідери ринку мають значний брендовий трафік. Тому впізнаваність бренду — важливий показник:
- він забезпечує клієнтську базу;
- визначає кількість лояльних користувачів;
- показує, що бренд увійшов до числа провідних гравців у своїй сфері.
Щоб зрозуміти, чи є зростання впізнаваності, потрібно перевірити, як збільшилася кількість брендових запитів (запит + назва бренду).
Проаналізували та порівняли брендові запити в Google Ads за 2022 та 2023 роки:
![Проаналізували та порівняли брендові запити в Google Ads за 2022 та 2023 роки](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2024/04/proanal-zuvali-ta-por-vnyali-brendov-zapiti-v-google-ads-za-2022-ta-2023-roki.png)
Кількість користувачів за брендовими запитами зросла на 78%. При цьому кількість транзакцій із брендового трафіку також збільшилася на 88%, а прибуток від пошукової брендової кампанії на більш ніж 100%.