Збір семантичного ядра

Як інструмент допомагає SEO-фахівцям?

– сервіс дозволяє скласти семантичне ядро, виходячи з посадочних сторінок конкурентів, які знаходяться в топі. Всі дані за ключовими словами або топу фраз ми отримуємо з Serpstat.

Інструмент містить в собі 2 методу збору семантичного ядра:

1. За маркерним фразам – отримуємо топ 10 по пошуковому запиту, беремо url-адреси з топ10 та отримуємо їх список ключових фраз. Якщо ключова фраза є у 5 з 10 конкурентів - додається у підсумкове семантичне ядро.

2. За URL-адресами конкурентів – отримуємо список ключових фраз за якими ранжуються зазначені сторінки, виходячи з обраної кількості перетинів видаємо підсумковий список загальних запитів.

Вкажіть токен API Serpstat, маркерну фразу/url-адреси конкурентів, кількість перетинів, регіон та пошукову систему.

Нюанси та обмеження
  • переконайтеся, що токен для доступу до API Serpstat робочий і містить ліміти;
  • пошуковий запит повинен бути в базі Serpstat = містить частотність;
  • чим більше вкажете перетинів - тим більш релевантні та чистіше буде список пошукових запитів.

Виникли питання про роботу інструменту, є ідеї, як його ще поліпшити або знайшли баг? Пишіть на пошту v.naumov@inweb.ua або в телеграм @Aibis

Алгоритм роботи
  1. Вибираєте пошукову систему і регіон.
  2. Вказуєте робочий токен API Serpstat.
  3. Вказуєте url-адреси конкурентів або маркерну фразу.
  4. Вибираєте кількість перетинів.
  5. Отримуєте семантичне ядро для кластеру.
Збір семантичного ядра
Пошукова система
Регіон
Токен API Serpstat
Частотність
Конкуренти
Кількість перетинів

Стоп слова Не обов'язково