Збір семантичного ядра

Як інструмент допомагає SEO-фахівцям?

– сервіс дозволяє скласти семантичне ядро, виходячи з посадочних сторінок конкурентів, які знаходяться в топі. Всі дані за ключовими словами або топу фраз ми отримуємо з Serpstat.

Інструмент містить в собі 2 методу збору семантичного ядра:

1. За маркерним фразам – отримуємо топ 10 по пошуковому запиту, беремо url-адреси з топ10 та отримуємо їх список ключових фраз. Якщо ключова фраза є у 5 з 10 конкурентів - додається у підсумкове семантичне ядро.

2. За URL-адресами конкурентів – отримуємо список ключових фраз за якими ранжуються зазначені сторінки, виходячи з обраної кількості перетинів видаємо підсумковий список загальних запитів.

Вкажіть токен API Serpstat, маркерну фразу/url-адреси конкурентів, кількість перетинів, регіон та пошукову систему.

Нюанси та обмеження
  • переконайтеся, що токен для доступу до API Serpstat робочий і містить ліміти;
  • пошуковий запит повинен бути в базі Serpstat = містить частотність;
  • чим більше вкажете перетинів - тим більш релевантні та чистіше буде список пошукових запитів.

Виникли питання про роботу інструменту, є ідеї, як його ще поліпшити або знайшли баг? Пишіть на пошту v.naumov@inweb.ua або в телеграм @Aibis

Алгоритм роботи
  1. Вибираєте пошукову систему і регіон.
  2. Вказуєте робочий токен API Serpstat.
  3. Вказуєте url-адреси конкурентів або маркерну фразу.
  4. Вибираєте кількість перетинів.
  5. Отримуєте семантичне ядро для кластеру.
Збір семантичного ядра
Пошукова система
Регіон
Токен API Serpstat

Стоп слова Не обов'язково