– сервіс дозволяє скласти семантичне ядро, виходячи з посадочних сторінок конкурентів, які знаходяться в топі. Всі дані за ключовими словами або топу фраз ми отримуємо з Serpstat.
Інструмент містить в собі 2 методу збору семантичного ядра:
1. За маркерним фразам – отримуємо топ 10 по пошуковому запиту, беремо url-адреси з топ10 та отримуємо їх список ключових фраз. Якщо ключова фраза є у 5 з 10 конкурентів - додається у підсумкове семантичне ядро.
2. За URL-адресами конкурентів – отримуємо список ключових фраз за якими ранжуються зазначені сторінки, виходячи з обраної кількості перетинів видаємо підсумковий список загальних запитів.
Вкажіть токен API Serpstat, маркерну фразу/url-адреси конкурентів, кількість перетинів, регіон та пошукову систему.
Виникли питання про роботу інструменту, є ідеї, як його ще поліпшити або знайшли баг? Пишіть на пошту v.naumov@inweb.ua або в телеграм @Aibis