Просування мобільних застосунків

Просування мобільних застосунків від Inweb:

Виведення застосунків у топ App Store та Google Play Market.

Ми забезпечимо вашому застосунку 4З:

  • Збільшення кількості встановлень;
  • Збільшення конверсій з користувачів в установки;
  • Затримання користувачів у вашему застосунку на довгий період;
  • Збільшення довіри, поліпшення рейтингу.

Отримати індивідуальну пропозицію

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

Ми пропонуємо наступні види просування застосунків

Просування мобільних додатків – ASO
ASO
Хороше АSO – це поліпшення ранжирування за ключовими словами для полегшення пошуку у сторах, зростання органічних установок та видимості застосунку.

Використовуємо у роботі текстову та візуальну оптимізацію (назва, опис, ключові слова, іконка та скріншоти), роботу з відгуками та рейтингом. Ваш профіль швидко знайдуть у App Store та Google Play.
Просування мобільних додатків – ASA
ASA
Використовуємо всю потужність рекламних кампаній заради збільшення кількості установок. Google Ads, Facebook та Instagram-кампанії, Apple Search Ads.

Утримуємо та повертаємо ваших клієнтів за допомогою ремаркетингу у Facebook, Instagram та Google Ads. Органічне та пошукове просування краще працює разом.
Налаштування аналітики для застосунку
Налаштування аналітики
Збираємо аналітику за допомогою універсальних інструментів Google Firebase, AppsFlayer. Слідкуємо за динамікою позицій, кількістю завантажень по локалях.

Аналізуємо дані застосунків ваших конкурентів. Інструменти аналітики допоможуть оцінити ефективність проведених кампаній.

Етапи робіт з просування застосунку

Разові
Налаштування аналітичних інструментів
  • підготуємо технічне завдання на встановлення GTM та Firebase;
  • підготуємо ТЗ на відстеження подій у додатку для коректної виронки та ремаркетингу;
  • протестуємо встановлену систему;
  • зв'яжемо акаунти Google Firebase з Google Ads;
  • підготуємо дашборд для відстеження ефективності реклами мобільного додатка.
Оптимізація застосунку
  • складемо семантичне ядро під кожну локаль;
  • складемо метадані для застосунку;
  • проведемо аналіз конкурентів та складемо дашборд за їх показниками;
  • складемо рекомендації для скріншотів;
  • складемо текстовий опис застосунку;
  • складемо рекомендації щодо створення короткого відеоогляду застосунку;
  • складемо рекомендації щодо роботи з відгуками та оцінками застосунку.
Google Ads
  • підготуємо технічне завдання щодо створення креативів для рекламних кампаній;
  • запросимо доступи до Google Play Console;
  • імпортуємо цілі з Firebase до облікового запису Google Ads;
  • додамо додаткові розширення у пошукові кампанії на завантаження застосунку;
  • запустимо універсальну кампанію на встановлення застосунку (майданчики, ключові слова, аудиторії вибираються автоматично);
  • підберемо аудиторію, розташування, майданчики для запуску КМС;
  • запустимо кампанії в КМС з посиланням на застосунок;
  • проведемо тестування рекламних креативів та замінимо банери, що вигоріли.
Apple Search Ads
  • запросимо доступ до кабінету Apple Search Ads;
  • встановимо зв'язок APP Store Connect з App Search Ads;
  • створимо обліковий запис Advanced Search Ads (для ручних налаштувань) / Basic Search Ads(для автоматичних);
  • підготуємо структуру облікового запису та підготуємо семантику за темами;
  • підбір аудиторії для таргетингу;
  • визначимо таргет;
  • запустимо рекламні кампанії;
  • щоденний моніторинг облікових записів.
Facebook
  • підготуємо технічне завдання для реєстрації на сайті Facebook Developers та отримання спеціального ID;
  • налаштуємо зв'язок застосунків IOS та Android з Buisness Manager Facebook;
  • створимо нові Ads Manager для кожного застосунку IOS та Android;
  • завантажимо списки клієнтів у кожен Ads Manager та налаштуємо Lookalike аудиторії;
  • складемо технічне завдання на створення банерів для реклами у Facebook;
  • складемо технічне завдання створення відео для реклами у Facebook;
  • створимо набір збережених аудиторій для тестування таргетингу;
  • виконаємо налаштування та запуск кампаній під встановлення програм;
  • проведемо аналіз ефективності плейсментів, аудиторій, креативів;
  • проведемо тестування рекламних креативів та заміну банерів, що вигоріли;
Щомісячні
Проведемо щоденний моніторинг облікових записів
  • вартість кліку;
  • налаштування;
  • вартість установки програми;
  • популярність пошукових запитів;
  • повторні завантаження.
Звітність
  • складемо дашборд щодо відстеження ефективності реклами мобільного застосунку;
  • надамо статистику динаміки зміни KPI;
  • надамо щомісячну звітність щодо виконання KPI та ефективності реклами;
  • надамо щомісячну звітність за позиціями застосунку.
Регулярні завдання
  • проведемо тестування рекламних креативів та замінимо банери, що вигоріли;
  • проведемо регулярну оптимізацію реклами з метою виконання поставлених KPI;
  • проведемо моніторинг позицій програми;
  • проведемо аналіз поточного семантичного ядра та регулярно будемо актуалізувати;
  • проведемо А/Б тестування;
  • проведемо дооптимізацію метаданих застосунків.

Особистий кабінет клієнта Inweb

Мета особистого кабінету прозорість перед клієнтом.

Завдяки особистому кабинету ви у будь-який момент можете:

  • Ознайомитися з виконаними роботами і поточними завданнями.
  • Знайти будь-які документи по проекту. Від договору до текстів.
  • Дізнатися на що і коли витрачені кошти.
  • Подивитися виконання KPI по проекту.
  • Відстежувати зміни основних показників у порівнянні з конкурентами.
Особистий кабінет клієнта Inweb

Команда проєкту

Менеджер з просування застосунку
Менеджер проєкту
Головний відповідальний за зв'язку «клієнт+команда». Менеджер приймає завдання, відповідає на запитання, обговорює плани та результати роботи з клієнтом.
ASO-тімлід
Team Lead
Розробляє стратегію просування мобільного додатку. Перевіряє гіпотези, аналізує конкурентів, контролює якість застосування завдань, гнучко змінює стратегію за необхідності.
ASO-фахівець
ASO-фахівець
Працює над зростанням кількості установок. Перевіряє гіпотези, аналізує конкурентів, ставить завдання копірайтеру та дизайнерам. Контролює впровадження завдань.
Копірайтер
Копірайтер
Приймає в роботу чіткі та зрозумілі ТЗ від ASO-спеціаліста з написання контенту для опису програми. Матеріали готує після вивчення тематики бізнесу.
Веб-аналітика для мобільного застосунку
Веб-аналітик
Здійснює налаштування відстеження подій всередині програми для коректного відстеження KPI. Агрегує всі дані по додатку до єдиного дашборду від Google Data Studio.
ASA-фахівець
ASA–фахівець
Налаштовує рекламні кампанії Google Ads та Facebook. Складає стратегію залучення користувачів із платних каналів трафіку.
Ціна просування мобільного додатку від Inweb

Вартість просування мобільного застосунку

Заповніть форму та ми прорахуємо вартість просування вашого мобільного застосунку. Врахуємо всі фактори та покажемо калькуляцію. На вартість просування впливають:

Рівень конкуренції у ніші мобільних додатків

Рівень конкуренції у ніші

Кількість локалей для просування

Кількість локалей

Тематика мобільного застосунку

Тематика застосунку

Цілі просування мобільного застосунку

Цілі та терміни їх досягнення

Переваги нашої команди

  • ТОП 3 SEO-агентств Одеси
    ТОП 3 SEO-агентств Одеси
  • ТОП 5 агентств інтернет-маркетингу України
    ТОП 5 агентств інтернет-маркетингу України
  • ТОП 10 SEO-агентств України
    ТОП 2 SEO-агентств України
    За версією IT rating 2020
  • ТОП 10 агентств з контекстної реклами
    ТОП 10 агентств з контекстної реклами
    За версією Ringostat 2020
  • Сертифіковані партнери Google
    Сертифіковані партнери Google
  • Особистий кабінет у кожного клієнта Inweb
    Особистий кабінет у кожного клієнта Inweb
  • SEO & PPC за оплатою по KPI
    Робота з оплатою за результат
  • Фіксація цін у національній валюті
    Фіксація цін у національній валюті

Про нас говорять

Є питання щодо просування застосунків? Ви за крок від відповіді!
Залишіть заявку на просування в Google Play та App Store або замовте зворотній дзвінок та отримайте вичерпну інформацію від менеджеру.
Спасибі!
Ми вам незабаром передзвонимо
Не вийшло
Ввести номер ще раз
Або зателефонуйте нам: +38 (048) 770‒10‒70

Завжди готові відповісти на питання

Вадим
Вадим
Менеджер з розвитку
Юлія
Юлія
Керівник відділу продажу
Олександр
Олександр
Менеджер по підбору рішень
Тетяна
Тетяна
Менеджер SEO-проектів
Сергій
Сергій
Менеджер SEO-проектів
Костянтин
Костянтин
Тімлід РРС-проектів
Максим
Максим
Менеджер SEO-проектів
Вадим
Вадим
Менеджер SEO-проектів
Дар'я
Дар'я
Менеджер по підбору рішень
Сергій
Сергій
Менеджер PPC-проектів
Юрій
Юрій
Менеджер PPC-проектів
Діана
Діана
Менеджер PPC-проектів
Леся
Леся
Менеджер SEO-проектів
Катерина
Катерина
Менеджер по підбору рішень
Вадим
Вадим
Специаліст Google for Nonprofits