Етапи проведення робіт з просування мобільних додатків
Сьогодні бізнес звертає увагу на повний комплекс digital-послуг та шукає партнерів не лише для SEO просування сайту чи запуску
контекстної реклами, але й для промо свого мобільного додатку. Послуги просування мобільного додатка
різноманітні та застосовувати їх можна також по-різному. Розкрутка мобільних застосунків агенцією Inweb складається
з таких етапів.
-
Визначаємо завдання та аудиторії
Цілі з розкрутки мобільного додатка залежать від ніші та типу бізнесу, фінансових можливостей та бізнес-бажань
власника. Все це менеджери з підбору рішень обговорюють з клієнтом на першій зустрічі. На цьому ж етапі команді
необхідно зрозуміти, як і хто використовуватиме додаток, які плани щодо його розкручування. Орієнтуючись на цільову
аудиторію та завдання, ми складемо план робіт та позначимо бюджет проєкту.
-
Визначаємо кількісні KPI
KPI — це Key Performance Indicators або показники ефективності. Разом із клієнтом обговорюємо та визначаємо
бізнес-показники, за якими зможемо оцінити наскільки ефективна реклама мобільних додатків для цього бізнесу.
- Налаштовуємо та запускаємо кампанію
За рахунок підключення інструментів просування мобільних додатків, ASO та реклами, ми починаємо роботу по досягнення
цілей та охоплення цільової аудиторії.
- Аналіз та оптимізація
Під час кампанії ми постійно відстежуємо бізнес-показники та ефективність реклами, вносячи корективи в налаштування,
які могли б покращити KPI.
Перераховані вище етапи дозволяють досягти ефективних результатів у просуванні та оптимізації мобільних додатків.
Просування програми в App Store
Просування мобільних додатків у App Store, як і будь-яка послуга в digital, має свою особливість: необхідно добре
розбиратися в інструменті, щоб показати клієнту результат, оскільки на самій платформі є непроста модерація. Ми в
Inweb вміємо працювати з різними сторами, тому готові обговорювати завдання щодо збільшення видимості програми, в
тому числі і в App Store.
У разі просування вашого продукту в магазині Apple слід дуже велику увагу приділити ASO просуванню мобільного
додатка, оскільки в середньому до 70% їх завантажень відбувається саме з пошукової видачі. Потрібно якнайточніше і
правильніше для алгоритмів описати послугу чи продукт, який ви надаєте. При чому робити це не лише у назві
застосунка, а й на самій сторінці, в описі. Якісне наповнення картки додатку є одним із першочергових завдань для
досягнення збільшення кількості установок.
Замовити просування додатків в App Store важливо ще й тому, що слід дуже грамотно і точково налаштувати сповіщення
користувача, адже саме їх нав'язливість призводить до видалення програми більш ніж половиною потенційних клієнтів в
перші кілька днів і виставленню їй поганих оцінок. Виправити їх зчасом буде дуже складно, а алгоритми App Store
перестануть звертати увагу на додаток та видавати її у верхніх рядках пошуку.
Просування в Google Play
Просування Android-додатків дещо відрізняється від аналогічного процесу для iOS. Не варто забувати і тут про ASO
складову. Також важливою є і адаптація реклами під рекламу на різних платформах:
- сайтах та спеціалізованих форумах;
- соціальних мережах;
- пошукових системах за допомогою контекстної реклами;
- інших мобільних додатків тощо.
При просуванні в Google Play важливо використовувати такий інструмент як кросс-промоушн. Кросс-промоушн має на увазі
взаємну співпрацю кількох пропозицій. Зрозуміло, просування андроїд-додатків має відбуватися в комплексі з їхньою
рекламою ще й в App Store, щоб охопити якомога більше людей.
Послуги просування мобільних програм від Inweb: як це працює?
Ми в Inweb займаємось рекламою мобільних додатків кілька років і за цей час працювали з різними проєктами та над
різними завданнями. Замовити просування додатків у нас означає отримати:
- оцінку зі зрозумілими цілями та прозорим бюджетом;
- збільшення кількості завантажень;
- високу конверсію та цільові завантаження програми;
- цільових та лояльних клієнтів;
- підвищення рейтингу програми на платформі.
Ми займаємося комплексним просуванням мобільних додатків з усіх напрямків — від технічних нюансів до складання рекомендацій щодо просування продукту за допомогою
SMM у соціальних мережах.