Просування мобільних застосунків

Розкрутка мобільних додатків у Inweb

Виведення в топ App Store та просування в Google Play Market від mobile-команди агенції digital-маркетингу. Допомагаємо залучити цільову аудиторію до вашого мобільного додатку.

Ми забезпечимо вашому додатку:

  • Збільшення кількості установок.
  • Збільшення конверсій з користувачів в установки.
  • Утримання користувачів.;
  • Поліпшення рейтингу.

Отримати індивідуальну пропозицію

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

Ми пропонуємо наступні види просування застосунків

Просування мобільних додатків – ASO
ASO або App store optimization
ASO-просування мобільних додатків — це покращення ранжування за ключовими словами для полегшення пошуку магазинів додатків; зростання органічних установок та видимості додатка.

Використовуємо в роботі текстову та візуальну оптимізацію (назви, описи, ключових слів, іконки та скріншотів), роботу з відгуками та рейтингом. Просування застосунка в Google Play Market та просування аплікації в App Store від Inweb дозволить швидко знайти ваш профіль у сторах.
Просування мобільних додатків – ASA
Реклама мобільних додатків
Використовуємо всю потужність рекламних кампаній для збільшення кількості установок. Google Ads, Facebook- та Instagram-кампанії, Apple Search Ads.

Утримуємо та повертаємо ваших клієнтів за допомогою ремаркетингу у Facebook, Instagram та Google Ads. Органічне та пошукове просування застосунка краще працює разом.
Налаштування аналітики для застосунку
Налаштування аналітики
Збираємо аналітику за допомогою універсальних інструментів Google Firebase, AppsFlyer. Слідкуємо за динамікою позицій мобільних додатків, кількістю завантажень по країнах. Аналізуємо дані мобільних аплікацій ваших конкурентів.

Інструменти аналітики мобільних додатків допоможуть оцінити успіх та ефективність проведених рекламних кампаній та зрозуміти, як працює розкрутка мобільних застосунків.

Етапи проведення робіт з просування мобільних додатків

Сьогодні бізнес звертає увагу на повний комплекс digital-послуг та шукає партнерів не лише для SEO просування сайту чи запуску контекстної реклами, але й для промо свого мобільного додатку. Послуги просування мобільного додатка різноманітні та застосовувати їх можна також по-різному. Розкрутка мобільних застосунків агенцією Inweb складається з таких етапів.

  1. Визначаємо завдання та аудиторії

    Цілі з розкрутки мобільного додатка залежать від ніші та типу бізнесу, фінансових можливостей та бізнес-бажань власника. Все це менеджери з підбору рішень обговорюють з клієнтом на першій зустрічі. На цьому ж етапі команді необхідно зрозуміти, як і хто використовуватиме додаток, які плани щодо його розкручування. Орієнтуючись на цільову аудиторію та завдання, ми складемо план робіт та позначимо бюджет проєкту.

  2. Визначаємо кількісні KPI

    KPI — це Key Performance Indicators або показники ефективності. Разом із клієнтом обговорюємо та визначаємо бізнес-показники, за якими зможемо оцінити наскільки ефективна реклама мобільних додатків для цього бізнесу.

  3. Налаштовуємо та запускаємо кампанію

    За рахунок підключення інструментів просування мобільних додатків, ASO та реклами, ми починаємо роботу по досягнення цілей та охоплення цільової аудиторії.

  4. Аналіз та оптимізація

    Під час кампанії ми постійно відстежуємо бізнес-показники та ефективність реклами, вносячи корективи в налаштування, які могли б покращити KPI.

Перераховані вище етапи дозволяють досягти ефективних результатів у просуванні та оптимізації мобільних додатків.

Просування програми в App Store

Просування мобільних додатків у App Store, як і будь-яка послуга в digital, має свою особливість: необхідно добре розбиратися в інструменті, щоб показати клієнту результат, оскільки на самій платформі є непроста модерація. Ми в Inweb вміємо працювати з різними сторами, тому готові обговорювати завдання щодо збільшення видимості програми, в тому числі і в App Store.

У разі просування вашого продукту в магазині Apple слід дуже велику увагу приділити ASO просуванню мобільного додатка, оскільки в середньому до 70% їх завантажень відбувається саме з пошукової видачі. Потрібно якнайточніше і правильніше для алгоритмів описати послугу чи продукт, який ви надаєте. При чому робити це не лише у назві застосунка, а й на самій сторінці, в описі. Якісне наповнення картки додатку є одним із першочергових завдань для досягнення збільшення кількості установок.

Замовити просування додатків в App Store важливо ще й тому, що слід дуже грамотно і точково налаштувати сповіщення користувача, адже саме їх нав'язливість призводить до видалення програми більш ніж половиною потенційних клієнтів в перші кілька днів і виставленню їй поганих оцінок. Виправити їх зчасом буде дуже складно, а алгоритми App Store перестануть звертати увагу на додаток та видавати її у верхніх рядках пошуку.

Просування в Google Play

Просування Android-додатків дещо відрізняється від аналогічного процесу для iOS. Не варто забувати і тут про ASO складову. Також важливою є і адаптація реклами під рекламу на різних платформах:

  • сайтах та спеціалізованих форумах;
  • соціальних мережах;
  • пошукових системах за допомогою контекстної реклами;
  • інших мобільних додатків тощо.

При просуванні в Google Play важливо використовувати такий інструмент як кросс-промоушн. Кросс-промоушн має на увазі взаємну співпрацю кількох пропозицій. Зрозуміло, просування андроїд-додатків має відбуватися в комплексі з їхньою рекламою ще й в App Store, щоб охопити якомога більше людей.

Послуги просування мобільних програм від Inweb: як це працює?

Ми в Inweb займаємось рекламою мобільних додатків кілька років і за цей час працювали з різними проєктами та над різними завданнями. Замовити просування додатків у нас означає отримати:

  • оцінку зі зрозумілими цілями та прозорим бюджетом;
  • збільшення кількості завантажень;
  • високу конверсію та цільові завантаження програми;
  • цільових та лояльних клієнтів;
  • підвищення рейтингу програми на платформі.

Ми займаємося комплексним просуванням мобільних додатків з усіх напрямків — від технічних нюансів до складання рекомендацій щодо просування продукту за допомогою SMM у соціальних мережах.

Кейси просування мобільних додатків від Inweb

Етапи робіт з просування застосунку

Разові
Налаштування аналітичних інструментів
  • підготуємо технічне завдання на встановлення GTM та Firebase;
  • підготуємо ТЗ на відстеження подій у додатку для коректної вирви та ремаркетингу;
  • протестуємо встановлену систему;
  • зв'яжемо акаунти Google Firebase з Google Ads;
  • підготуємо дашборд для відстеження ефективності реклами мобільного додатка.
Оптимізація застосунку
  • складемо семантичне ядро під кожну локаль;
  • складемо метадані для застосунку;
  • проведемо аналіз конкурентів та складемо дашборд за їх показниками;
  • складемо рекомендації для скріншотів;
  • складемо текстовий опис застосунку;
  • складемо рекомендації щодо створення короткого відеоогляду застосунку;
  • складемо рекомендації щодо роботи з відгуками та оцінками застосунку.
Google Ads
  • підготуємо технічне завдання щодо створення креативів для рекламних кампаній;
  • запросимо доступи до Google Play Console;
  • імпортуємо цілі з Firebase до облікового запису Google Ads;
  • додамо додаткові розширення у пошукові кампанії на завантаження застосунку;
  • запустимо універсальну кампанію на встановлення застосунку (майданчики, ключові слова, аудиторії вибираються автоматично);
  • підберемо аудиторію, розташування, майданчики для запуску КМС;
  • запустимо кампанії в КМС з посиланням на застосунок;
  • проведемо тестування рекламних креативів та замінимо банери, що вигоріли.
Apple Search Ads
  • запросимо доступ до кабінету Apple Search Ads;
  • встановимо зв'язок APP Store Connect з App Search Ads;
  • створимо обліковий запис Advanced Search Ads (для ручних налаштувань) / Basic Search Ads(для автоматичних);
  • підготуємо структуру облікового запису та підготуємо семантику за темами;
  • підбір аудиторії для таргетингу;
  • визначимо таргет;
  • запустимо рекламні кампанії;
  • щоденний моніторинг облікових записів.
Facebook
  • підготуємо технічне завдання для реєстрації на сайті Facebook Developers та отримання спеціального ID;
  • налаштуємо зв'язок застосунків IOS та Android з Buisness Manager Facebook;
  • створимо нові Ads Manager для кожного застосунку IOS та Android;
  • завантажимо списки клієнтів у кожен Ads Manager та налаштуємо Lookalike аудиторії;
  • складемо технічне завдання на створення банерів для реклами у Facebook;
  • складемо технічне завдання створення відео для реклами у Facebook;
  • створимо набір збережених аудиторій для тестування таргетингу;
  • виконаємо налаштування та запуск кампаній під встановлення програм;
  • проведемо аналіз ефективності плейсментів, аудиторій, креативів;
  • проведемо тестування рекламних креативів та заміну банерів, що вигоріли;
Щомісячні
Проведемо щоденний моніторинг облікових записів
  • вартість кліку;
  • налаштування;
  • вартість установки програми;
  • популярність пошукових запитів;
  • повторні завантаження.
Звітність
  • складемо дашборд щодо відстеження ефективності реклами мобільного застосунку;
  • надамо статистику динаміки зміни KPI;
  • надамо щомісячну звітність щодо виконання KPI та ефективності реклами;
  • надамо щомісячну звітність за позиціями застосунку.
Регулярні завдання
  • проведемо тестування рекламних креативів та замінимо банери, що вигоріли;
  • проведемо регулярну оптимізацію реклами з метою виконання поставлених KPI;
  • проведемо моніторинг позицій програми;
  • проведемо аналіз поточного семантичного ядра та регулярно будемо актуалізувати;
  • проведемо А/Б тестування;
  • проведемо дооптимізацію метаданих застосунків.

Особистий кабінет клієнта Inweb

Мета особистого кабінету прозорість перед клієнтом.

Завдяки особистому кабинету ви у будь-який момент можете:

  • Ознайомитися з виконаними роботами і поточними завданнями.
  • Знайти будь-які документи по проекту. Від договору до текстів.
  • Дізнатися на що і коли витрачені кошти.
  • Подивитися виконання KPI по проекту.
  • Відстежувати зміни основних показників у порівнянні з конкурентами.
Особистий кабінет клієнта Inweb

Команда проєкту

Менеджер з просування застосунку
Менеджер проєкту
Головний відповідальний за зв'язку «клієнт+команда». Менеджер приймає завдання, відповідає на запитання, обговорює плани та результати роботи з клієнтом.
ASO-тімлід
Team Lead
Розробляє стратегію просування мобільного додатку. Перевіряє гіпотези, аналізує конкурентів, контролює якість застосування завдань, гнучко змінює стратегію за необхідності.
ASO-фахівець
ASO-фахівець
Працює над зростанням кількості установок. Перевіряє гіпотези, аналізує конкурентів, ставить завдання копірайтеру та дизайнерам. Контролює впровадження завдань.
Копірайтер
Копірайтер
Приймає в роботу чіткі та зрозумілі ТЗ від ASO-спеціаліста з написання контенту для опису програми. Матеріали готує після вивчення тематики бізнесу.
Веб-аналітика для мобільного застосунку
Веб-аналітик
Здійснює налаштування відстеження подій всередині програми для коректного відстеження KPI. Агрегує всі дані по додатку до єдиного дашборду від Google Data Studio.
Фахівець з реклами мобільних додатків
Фахівець з реклами мобільних додатків
Налаштовує рекламні кампанії Google Ads та Facebook. Складає стратегію залучення користувачів із платних каналів трафіку.

FAQ з послуги Просування мобільних додатків

З якими мовами та регіонами ви можете працювати?


Можемо просувати додаток практично будь-якою мовою. Є досвід просування навіть тайською, в'єтнамською та іспанською мовами. Якщо необхідно – знайдемо нейтива для перевірки текстів та метаданих.


У вас є копірайтер, який може допомогти з текстами?


Так, у нас є копірайтери. Можемо писати контент для додатку українською, англійською та російською мовами. Якщо потрібен копірайтер зі знаннями інших мов, наприклад, польської чи німецької – знаходимо нейтива під це завдання.


У вас є дизайнер для створення скріншотів?


Так, є дизайнер з досвідом створення скріншотів для додатків. Ми знаємо вимоги та нюанси, тому якщо у вас немає дизайнера – ми можемо виконати це завдання.


Який у вас досвід роботи з ASO та реклами, з ким працювали?


Ми працювали по ASO та рекламі з додатками різних тематик: магазин книг, створення інвойсів, навчання шахів, системи для проведення уроків, криптовалюта та ін.


Що входить до ваших щомісячних робіт?


На сайті є зразковий план робіт. Кожен проект оцінюється індивідуально, проводитиметься аналіз конкурентів, додатки та готуємо план робіт (щомісячний чи разовий, залежить від цілей за проектом).


💙 ASO просування мобільного додатка: Аналізуємо конкурентів, формуємо стратегію просування додатку, нарощуємо органічні інстали та видимості.
💛 Збір семантичного ядра: Досліджуємо та підбираємо ключові запити, релевантні тематиці мобільного додатку для його виведення в топ Play Market & App Store.
📱 Реклама мобільного додатка: Залучаємо нових користувачів, збільшуємо кількість інсталів додатку за допомогою рекламних кампаній.
🌟 Налаштування аналітики метрик (KPI): Відстежуємо динаміку позицій, покази та установки. Оцінюємо поточні позиції мобільного додатку та KPI реклами застосунку.
📱Звіти, висновки та планування: Оцінюємо показники звітного періоду, обговорюємо нові точки зростання, які лягають у новий план робіт з ASO та релами.
Ціна просування мобільного додатку від Inweb

Вартість просування мобільного застосунку

Заповніть форму та ми прорахуємо вартість просування вашого мобільного застосунку. Врахуємо всі фактори та покажемо калькуляцію. На вартість просування впливають:

Рівень конкуренції у ніші мобільних додатків

Рівень конкуренції у ніші

Кількість локалей для просування

Кількість локалей

Тематика мобільного застосунку

Тематика застосунку

Цілі просування мобільного застосунку

Цілі та терміни їх досягнення

Сертифікати та нагороди

Про нас говорять

Є запитання? Ви в одному кроці від відповіді!
Залишіть заявку на просування в Google Play та App Store або замовте зворотній дзвінок та отримайте вичерпну інформацію від менеджеру.
Дякуємо!
Ми вам скоро зателефонуємо
Не вдалось
Ввести номер ще раз
Або зателефонуйте нам: +38 (048) 770‒10‒70