Команда Inweb

DIGITAL-ЕКСПЕРТИ,
СФОКУСОВАНІ НА РЕЗУЛЬТАТІ
INWEB ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ НА КРАЩЕ
МИ ВИКОНУЄМО СВОЮ МІСІЮ:
  • вивчаємо та застосовуємо новітні digital-інструменти;
  • бачимо сильні сторони бізнесу та розкриваємо його потенціал;
  • підтримуємо професійний та особистісний розвиток колег;
  • піклуємось про співробітників, клієнтів, партнерів.
13
РОКІВ ДОСВІДУ У ПРОСУВАННІ БІЗНЕСУ
95
експертних ПРАЦІВНИКІВ У КОМАНДІ
14
МІСЯЦІВ — CЕРЕДНІЙ ЛАЙФТАЙМ КЛІЄНТА АГЕНЦІЇ
ЦІННОСТІ ТА
ПІДХІД ДО РОБОТИ

Коли ми говоримо про агенцію, ми завжди маємо на увазі команду. Люди — наша найбільша цінність. І ці люди здатні поєднувати в собі досить різні поняття. В цьому їх унікальність.

У культурний код Inweb ми заклали професійну робочу етику, фокус на конкретних результатах і радикальну чесність перед клієнтом. Це наші цінності. Це те — в чому наша сила.

Олексій Мамонтов,
CEO Inweb
Олексій Lexus
Розвиток
Ми прагнемо стати кращими, підвищити експертизу. Ставимо і досягаємо амбітних цілей.
Чесність
Ми чесні перед собою, перед колегами та перед клієнтами.
Залученість
Ми поруч — показуємо правильні кроки, супроводжуємо у рішеннях і підтримуємо на шляху до досягнення цілей.
Структурованість
Чіткість та організованість — наша основа. Ми — ефективні як всередині команди, так і зовні.
Серед тих,
хто нам довіряє
Клієнти Inweb
Yakaboo
Kodi
Auto Ria
Flopi
Журнал доктора Комаровського
Техно їжак
Checkbox
Hipp
paramedic
intertelecom
ecosoft
elmir
medikom
mast-group
КОРПОРАТИВНО- СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АГЕНЦІЇ
Допомогаємо неприбутковим організаціям отримати $10 000 на рекламу в Google щомісячно

Наша головна мета — змінювати життя. Колег, клієнтів, партнерів, українців. В тому числі через інструменти соціальної відповідальності. Ми виявили, що 95% некомерційних та соціально-спрямованих організацій або не чули про програму Google Ad Grants, або не користуються нею.

Ігор Мутерко,
Founder & BDM Inweb
Ігор Мутерко
КЛІЄНТИ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ГРАНТИ
Клієнти Inweb які отримали гранти
Хвиля 91
Spend With Ukraine
Коло
повернись живим
superhumans
культурний десант
Хвиля 91
Spend With Ukraine
Коло
повернись живим
superhumans
культурний десант
Обговорімо індивідуальну стратегію digital-просування для вашого бізнесу
Керівна команда агенції
Юлія Заліховська
Юлія Заліховська
Head of Sales
Ігор Мутерко
Ігор Мутерко
Co-founder & BDM
Олексій Мамонтов
Олексій Мамонтов
СЕО Inweb
Аліна Глазиріна
Аліна Глазиріна
Head of Marketing
Катерина Ніколаєва
Катерина Ніколаєва
Head of Analytics
Владислав Наумов
Владислав Наумов
Chief Process Officer
Вадим Усатенко
Вадим Усатенко
Head of Partnership Department
Тетяна Авксентієва
Тетяна Авксентієва
Head of PM Team
Наталя Форостенко
Наталя Форостенко
Chief Financial Officer
Сергій Чердінцев
Сергій Чердінцев
Head of PPC Department
Ігор Генов
Ігор Генов
Head of SEO Department
Роман Скрупник
Роман Скрупник
Head of Content at Marketing Department
Микола Данченко
Микола Данченко
Head of Nonprofit Marketing
Підписуйтесь на нас у соціальних мережах. Будьте в курсі digital-новин!
ПРО НАС У МЕДІА

250 малих і середніх компаній. Нова хвиля

2 липня 2024 року

Співробітники Inweb про те, як потрапили у диджитал з зовсім інших сфер діяльності

6 березня 2024 року

Як вивести бізнес в онлайн та отримати з цього прибуток

18 березня 2024 року

Від журналісток до засновниць агенцій: 10 жінок, які визначили та змінили маркетинг

7 березня 2024 року

Штучний інтелект замінить людину? – експерти про загрозу ринку праці

20 березня 2024 року

«Жодна диджитал-агенція не гарантує ТОП-1 на завтра» — інтерв’ю з Head of Sales Inweb

24 березня 2024 року

Як створити контент-стратегію за 9 кроків

7 червня 2023 року

Як за 14 місяців збільшити трафік на сайт клініки майже вдесятеро

14 березня 2023 року

Контекста реклама не впливає на позиції сайта: інтерв’ю

6 жовтня 2023 року

Як налаштувати відстеження подій в онлайн-чатах. Інструкція

7 лютого 2023 року

Хто такий особистий асистент?

4 травня 2023 року

Як зібрати на армію, коли українці менше донатять. Поради від фондів та SMM

16 травня 2023 року

Турбота про співробітників та максимально комфортні умови для розвитку

7 серпня 2023 року

SMM для ріелторів: як підійти до створення контент-плану