Таргетована реклама

Таргетована реклама в соціальних мережах — один з найефективніших інструментів платного трафіку. Детальне налаштування показу рекламних оголошень забезпечує залучення цільової аудиторії на ваш сайт — аудиторії, яка зацікавлена купити ваш товар або послугу.

Ми в Inweb

з 2011 року вміємо робити так, щоб про ваш продукт дізналися і це принесло вам дохід від рекламних кампаній в соціальних мережах.

Отримати індивідуальну пропозицію

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

Плейсменти, з якими ми працюємо

Facebook Стрічка новин

Facebook Stories

Facebook Messengers

Facebook Правий стовпець(для ПК)

Instagram Стрічка новин

Instagram Stories

Цілі, яких допомагаємо досягти

  • Лідогенерація за допомогою таргетованої реклами
    Лідогенерація
  • Збільшуємо кількість передплатників у соціальних мережах
    Збільшення числа передплатників
  • Збільшення охоплення цільової аудиторії
    Охоплення
  • Досягнемо максимум конверсій із таргетованої реклами
    Максимум конверсій
  • Збільшення трафіку іх соціальних мереж Facebook та Instagram
    Трафік

Як ми будуємо робочий процес

1
1-3 день
Розробка індивідуальної стратегії
онлайн просування бізнесу
  • Обговорення бізнес-цілей, ключових показників ефективності (KPI)
  • Аналіз шляху клієнта до здійснення покупки, побудова воронки продажів за методологією AIDA / AARRR / STDC
  • Аналіз історичних даних рекламного аккаунта: маркетинговий та технічний аудит
  • Аналіз онлайн-просування конкурентів: джерела трафіку, пошукові запити, УТП
  • Брейн-шторм команди проекту зі стратегічного планування просування на перший спринт (місяць)
2
1-7 день
Технічна підготовка рекламного аккаунта і складання технічних завдань / Налаштування веб-аналітики
  • Створення облікового запису Google Tag Manager (GTM), формування ТЗ для установки тега на сайті
  • Створення облікового запису Google Analytics (GA) і установка коду в GTM
  • Налаштування необхідних фільтрів трафіку в уявленнях
  • Налаштування загальних і сегментованих списків ремаркетингу
  • Створення Pixel Facebook і установка коду в GTM
  • Налаштування загальних і сегментованих списків ремаркетингу в FBM
  • ТЗ на додавання розширеного тега ремаркетингу FB Pixel в код сайту для динамічного ремаркетингу
  • ТЗ на створення фида для динамічного ремаркетингу в FB
5
25-30 день
Формування звіту про виконану роботу і плану на наступний спринт (місяць)
  • Ретроспектива: аналіз статусу виконання завдань на поточний спринт (звітний місяць): виконана / в роботі / не виконано
  • Брейн-шторм команди проекту
  • Складання списку завдань із зазначенням виконавців, термінів і цілей
  • Составление скорректированного Медиа-плана на следующий спринт (прогноз эффективности рекламных кампаний)
  • Тестування нових аудиторій для таргетованої реклами/ремаркетингу (в т.ч. lookalike аудиторій)
  • Тестування нових регіонів показу
  • А/Б тестування нових меседжів (CTA, креатив, emoji і т.д.) в оголошеннях
  • А/Б тестування креативів (зображення, відео)
  • А/Б тестування цільових сторінок
  • Запуск рекламних кампаній на аукціонні/сезонні/святкові пропозиції для різної ЦА
  • Узгодження підготовлених матеріалів клієнту, обговорення і внесення коригувань

Схема роботи
PPC

3
4-9 день
Налаштування рекламних кампаній в Facebook/Instagram
  • Налаштування узгоджених рекламних кампаній і груп оголошень відповідно до медіа-плану
  • Налаштування загальних ремаркетінгових кампаній
  • Налаштування кампаній по динамічному ремаркетингу
  • Налаштування бюджетів, ставок, критеріїв оптимізації
  • Вибір і настройка рекламних оголошень (не менше 2-3 на групу)
4
5-30 день
Моніторинг та оптимізація рекламний кампаній
  • Контроль використання та оптимізація денного бюджету РК
  • Коригування ставок
  • A/B-тестування креативів, місць розміщень, аудиторій та стратегій оптимізації показу
  • Відключення неефективних РК / груп оголошень / ключових слів / оголошень
  • Коригування розкладу показу (відключення реклами в неефективне час доби)
  • Зміна геотаргетинга (відключення реклами в неефективних регіонах)

Вартість послуги і терміни робіт

Налаштування таргетированной реклами входить в пакетні рішення по контекстній рекламі. Вибираючи пакет просування, ви отримуєте одночасну роботу більшої кількості інструментів реклами. Це дозволяє швидше відчути результат рекламної кампанії та заощадити кошти.

PPC Market Leader

  • Налаштування реклами в тизерних мережах
  • Налаштування реклами в онлайн-кінотеатрах
  • Налаштування реклами на RTB-платформах

20 500 грн.

PPC Optimal

  • Налаштування торгових кампаній Google
  • Налаштування пошуковий кампаній
  • Налаштування реклами в КМС і ремаркетингу
  • Налаштування реклами в YouTube, Gmail

12 000 грн.

Налаштування кампаній

Налаштування таргетированной реклами

7 500 грн.

Про нас говорять

Є питання? Ви за крок від відповіді!
Залиште заявку на таргетовану рекламу або замовте зворотний дзвінок і отримаєте вичерпну інформацію від менеджерів.
Дякуємо!
Ми вам скоро передзвонимо
Не вийшло
Ввести номер ще раз
Або зателефонуйте нам: +38 (048) 770‒10‒70

Завжди готові відповісти на питання

Вадим
Вадим
Business Development Manager
Юлія
Юлія
Team Lead of Sales
Катерина
Катерина
SDR
Олександр
Олександр
Менеджер по підбору рішень
Сергій
Сергій
Менеджер по підбору рішень
Тетяна
Тетяна
Middle SEO PM
Сергій
Сергій
Middle SEO PM
Костянтин
Костянтин
Junior PPC PM
Юлія
Юлія
Middle SEO PM
Максим
Максим
Junior SEO PM
Вадим
Вадим
Junior SEO PM
Микита
Микита
Junior PPC PM