Як отримати публікацію про вашу компанію у соцмережах Inweb — умови партнерства

Агенція диджитал-маркетингу Inweb відкрита до інформаційного партнерства у соцмережах. Ми можемо і хочемо розповісти про вас в наших соціальних мережах. В цьому матеріалі читайте, як ми бачимо наших партнерів, що пропонуємо зі свого боку, вимоги та матеріали, з якими не працюємо.

Портрет інфопартнера Inweb

Є певні критерії, що важливі для нас в інфопартнерах. Ми не приховуємо їх та чесно обираємо такі компанії до співпраці:

  • Сайт дає вичерпну інформацію про компанію та чим вона займається. Є розділ з послугами, контактна інформація, сучасний дизайн та зрозуміла навігація. Приклади інформативного сайту наших партнерів: Сollaborator, Turumburum.
  • Є команда маркетингу — окремий відділ, який відповідає за бренд компанії.
  • Експертиза — це кейси, статті, івенти, що відбулись, досвід роботи з відомими брендами. Всі матеріали, що показують досвід компанії.
  • Активність в соціальних мережах: регулярний постинг публікацій, історій. Кількість підписників в Instagram — не менше 1000. Кількість читачів у
  • Facebook — не менше 2500.
  • Кількість трафіку на сайті партнера за даними Similarweb — більше 25 000 відвідувань на місяць.

Якщо ваш бренд не відповідає одному чи двом критеріям, але вважаєте, що ваш інфопривід може бути цікавим аудиторії Inweb — напишіть нам про це.

Активні соцмережі Inweb

Вибір майданчика для шеру публікації, залишається на розсуд SMM-спеціаліста Inweb. Ми активно ведемо акаунти в таких соцмережах:

Саме SMM-спеціаліст Inweb, відповідальний за цей напрямок, вирішує, у якій соцмережі опублікувати партнерський матеріал. Зазвичай, це пост у Facebook та Instagram Stories.

Основні вимоги до публікацій

Є певні критерії для постів, які ми приймаємо для публікації. Їх дотримання — це гарантія швидкого випуску допису та коректного відображення матеріалів у наших соцмережах:

  • Текст для допису з усією необхідною інформацією. Inweb залишає за собою право на редагування тексту, але зі збереженням сенсів. В усіх інших ситуаціях ми узгоджуємо це разом із партнером.
  • Візуал для допису у Facebook формату 1200х630.
  • Візуал для Instagram Stories формату 1080х1920.
  • Посилання на всі ваші соціальні мережі, сайт тощо. Залежить від того, публікація якого посилання вас цікавить.
  • UTM-мітки у вигляді готових посилань, якщо ви хочете відстежувати джерело трафіку.

Матеріали, з якими не працюємо

Ми не візьмемо матеріали в публікацію, якщо це:

  • Дописи, які можуть спровокувати конфлікт бізнес-інтересів. Винятком стануть корисні події, вебінари для нашої цільової аудиторії або участь наших спеціалістів в них.
  • Сіра тематика: фінансовий напрямок, криптовалюта, бетинг та гемблінг (азартні ігри), свіпстейки (розіграші), дейтинг (знайомства з будь-якою метою), нелегальний адалт (теми для дорослих, якщо вони знаходяться у сірій зоні законодавства), нутра (недоказова медицина та ін.).

Терміни публікації матеріалів

Будь ласка, надайте матеріали для інформаційної підтримки мінімум за 5 робочих днів до дати виходу або анонсу. Це необхідно, щоб органічно вписати інфопартнерство з вами у наявний контент-план. Матеріали день в день — не публікуємо.

Тип контенту та вимоги до нього

Тип контенту або активностіКритерії

Новини:

  • вихід нових продуктів;
  • запуск рейтингів та їх результати;
  • запуск навчальних курсів;
  • послуги;
  • спеціальні умови;
  • знижки та спеціальні ціни;
  • безплатні пропозиції; (наприклад, аудит) тощо.
  • Новина є релевантною для нашої ЦА: власники бізнесу, диджитал-спеціалісти.
  • Ми впевнені в партнері та його досвіді. Партнер має відомих клієнтів, інформативний сайт, достатню експертизу тощо.
  • Кількість трафіку на сайті партнера через Similarweb — більше 25 000 відвідувань на місяць.

Стаття або кейс

  • Стаття або кейс є релевантним для нашої ЦА: власники бізнесу, диджитал-спеціалісти.
  • Ми впевнені в партнері та його досвіді. Партнер має відомих клієнтів, інформативний сайт, достатню експертизу тощо.
  • Стаття написана сумісно або прокоментована нашим спеціалістом.
  • Кількість трафіку на сайті партнера через Similarweb — більше 25 000 відвідувань на місяць.

Подія:

  • вебінар;
  • офлайн-подія.
  • Подія є релевантною для нашої ЦА: власники бізнесу, диджитал-спеціалісти.
  • Кількість трафіку на сайті партнера через Similarweb — більше 25 000 відвідувань на місяць.
  • Розміщення нашого лого з посиланням на головній сторінці події та/або згадка у дописах про івент.
  • Кількість глядачів з минулого івенту — не менше 200.
  • Кількість підписників партнера в Instagram — не менше 1000.
  • Кількість читачів у Facebook — не менше 2500.

Участь в опитуванні або дослідженні та його результати

  • Дослідження є релевантним для нашої ЦА: власники бізнесу, диджитал-спеціалісти.
  • Ми впевнені в партнері та його досвіді. Партнер має відомих клієнтів, інформативний сайт, достатню експертизу тощо.
  • Кількість трафіку на сайті партнера через Similarweb — більше 25 000 відвідувань на місяць.

 

Звісно, бувають винятки з правил. Наприклад, ваш трафік становить менше 25 000 відвідувань, але ви робите важливу подію, випускаєте крутий продукт чи маєте вражаючий кейс. Це привід запропонувати нам інфопартнерство в соцмережах.

Щоб запропонувати публікацію у соцмережах, напишіть на пошту Валерії Донецкової — v.donetskova@inweb.ua. Ви також можете написати напряму у наших соцмережах.

Кожне рішення приймається окремо по конкретному проєкту. Давайте ми розкажемо про вашу експертизу нашим читачам — це може стати початком продуктивного інфопартнерства!