Як за рік збільшити органічний трафік на 701% – кейс для сайту продажу авто з США

Послуга: комплексне просування.
Тематика: продаж автомобілів зі США.
Регіон: Україна.
Сайт: lubeavto.com.ua.
Термін співпраці: з 10.07.2019 по 01.10.2020

Опис проєкту

Купівлею автомобіля зі Сполучених Штатів Америки здивувати складно: така послуга є дуже популярною серед українців, оскільки заощаджує декілька тисяч американських доларів. У цій справі головне підібрати сумлінного партнера, який допоможе з вибором та доставкою бажаного авто.

Автодилер «Lubeavto» — один з лідерів з купівлі та продажу автомобілів зі США та Канади. У компанії є акредитація на аукціонах Copart, Iaai, Impact. Всі угоди прозорі, проводиться сертифікація. Компанія працює під ключ: кожен покупець отримує готовий до експлуатації розмитнений автомобіль. Якщо клієнт не хоче чекати доставку з США, у «Lubeavto» є великий асортимент машин, які вже знаходяться в Україні.

Коли клієнт звернувся до нас за просуванням сайту, основним завданням стало збільшення органічного трафіку на сайт і, як наслідок, нарощування клієнтської бази — отримання більшої кількості заявок і дзвінків сайту.

Що ми зробили для досягнення результату

Перед тим, як відправити комерційну пропозицію, ми провели експрес-аудит сайту за всіма основними помилками. Навіть швидка SEO-перевірка дозволяє клієнту зрозуміти критичні моменти, точки зростання та можливості, а майбутній команді проєкту скласти перелік стратегічних завдань та підготувати детальний план робіт.

Такий звіт ми підготували й для «Lubeavto». Отже, як тільки проєкт надійшов в роботу, команда вже знала основні точки зростання проєкту:

  1. Відсутність російської версії сайту.
  2. Відсутність посадових сторінок під бренди автомобілів.
  3. Третій рівень вкладеності основних трафікогенерірующіх сторінок.
  4. Застарілий дизайн.

Працювали з семантичним ядром і структурою

  • на всі основні сторінки сайту зібрали семантичне ядро ​​(при чому зробили це і для російської версії, якій на старті співпраці не було);
  • проаналізували попит в ніші та поточні позиції сайту за допомогою SEO-інструменту Serpstat . Такий аналіз допоміг сформувати рекомендації по розширенню структури;
  • реалізували меню, що випадає з марками автомобілів, яке зменшило рівень вкладеності даних сторінок.

Коли клієнт звернувся до нас, ми помітили, що найбільш трафікогенеруючі сторінки — сторінки з марками автомобілів були третього рівня вкладеності. Це не дуже добре з точки зору оптимізації, через те, що такі сторінки гірше індексуються і, відповідно, недоотримують трафік. Цю проблему вирішив, що випадає. Після його впровадження, сторінки стали частіше скануватися, індексуватися і, отже, більш важливими на сайті.

Працювали з внутрішньою оптимізацією

  1. Створили російську версію сайту

    Одна з найскладніших й найдовших змін — створення російської версії сайту. Оптимізація мовних версій з точки зору SEO , як і створення функціоналу, не займає багато часу і ресурсів, але здійснити коректний переклад всіх розділів сайту, контенту, метатегів, адміністративних елементів – дуже трудомісткий процес, якому потрібно приділити не один місяць.

    Ми реалізували російську версію сайту силами наших розробників та контент-менеджера. Зараз вона приносить близько 40% органічного трафіку.

    Одне з важливих завдань SEO — забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії. Саме для цього ми завжди опрацьовуємо семантичне ядро ​​та створюємо додаткові посадкові сторінки, щоб боротися за клієнтів за всіма релевантними запитами, в тому числі інформаційними.

    Аналогічна ситуація з мовними версіями. Без наявності російської або української версії, сайт втрачає охоплення цільової аудиторії та не може конкурувати за релевантними запитами.

  2. Виправили технічні помилки

    1. Зробили розмітки BreadcrumbList, AutoDealer, FaQPage.
    2. Виправили помилки у внутрішніх посиланнях, щоб вони вели на існуючі сторінки та робили це без перенаправлень.
    3. Провели QA-тестування сайту. Виявили та виправили всі Можливі критичні помилки в кроссбраузерність, адаптивності та функціонал сайту.
    4. Закрили від індексації безліч дублікатів сторінок, які генерувалися CMS.
    5. Оптимізували вміст файлу Robots.txt. Прибрали зайві директиви та закрили від індексації всі сторінки через метатег robots
    6. Створили оновлену .xml карту сайту, яка не містить сміттєвих сторінок.
    7. оптимізували сторінки пагінацію, прописали на них унікальні метатеги, додав фрагмент «- Сторінка №Х».
    8. Прописали 301 редіректи з неіснуючих сторінок на релевантні документи.
  3. Прописали метатеги

    Для всіх сторінок сайту ми прописали релевантні метатеги з використанням символів юнікоду, виходячи з семантичного ядра, з метою підвищення CTR (відношення переходів до показів у видачі). Запровадили розмітку FaQPage, що теж позитивно вплинуло на кількість відвідувачів сайту.

    розмітка FaQPage

    релевантні метатеги

    використання символів юникода

    Ми завжди прописуємо релевантні метатеги та заголовок h1 для всіх сторінок сайту, які доступні до індексування пошуковими системами. Це позитивно впливає на місце в пошуковій видачі та допомагає залучити більшу кількість користувачів на сайт.

  4. Змінили дизайну сайту

    Як тільки проєкт надійшов в роботу, одразу стало ясно, що потрібно працювати з поточним дизайном сайту: він застарілий, проблеми з версткою є в кожному елементі. Що саме ми змінили в дизайні, розповідаємо далі.

      1. Оновили футер сайту
        Як було спочатку роботи нашої команди над проєктом:
        старий футер сайта Як стало:новий футер сайта Наш дизайнер оновив дизайн футера, а верстальник впровадив і зробив адаптивну версію для мобільних пристроїв:

    мобільна версія сайту

    1. Додали зображення на перший екранДля кожної марки автомобілів намалювали та впровадили зображення для першого екрану:
      изображения для первого экрана.
    2. Додали блок «Доставлені авто»Відмальований блок з доставленими машинами та їх характеристиками. Запровадили його на кожній сторінці марки автомобілів:
      Блок “Доставлені авто”
    3. Виправили помилки у верстанні
      Виявили безліч помилок у верстанні сайту на різних дивайсах. Усунули більшість, над іншими продовжуємо працювати (обмежений бюджет на залучення команди програмістів не дозволяє виправляти всі помилки оперативно).
  5. Налаштували веб-аналітику

    Провели повне налаштування аналітичних інструментів для коректного відстеження зміни динаміки органічного трафіку та кількості замовлень.

    Що конкретно зробили:

    Важливо! Ми не налаштовуємо через Google Analytics різні оповіщення стосовно просідання трафіку або конверсій. Такий функціонал є в особистому кабінеті кожного клієнта Inweb, який дозволяє всій команді проєкту отримувати такі повідомлення в Telegram та оперативно реагувати на зміни.

    повідомлення в Telegram .

    Працювали з зовнішніми факторами ранжування

    У перший місяць робіт ми провели аналіз поточної посилальної маси (це важливий момент, коли клієнт приходить від інших підрядників по SEO, як в цьому випадку). Особливих проблем не виявили, але все ж, все неякісні та неприродні посилання з бірж видалили, а що не змогли видалити — відхилили через інструмент Disavow Links.

    На поточний момент, нам вдалося розмістити трохи посилань, тому, що команда проєкт була сфокусована на усунення технічних помилок, роботі з дизайном і створенні російської версії сайту. Відповідно, більша частина бюджету була спрямована саме на це.

    Для цього проєкту ми використовували Outreach + крауд-маркетинг . Розмістили за весь час 9 Outreach і 80 крауд-посилань.

    Outreach

    Важливо! Усі розміщені посилання ми узгоджуємо з клієнтом і надаємо детальні звіти про виконану роботу та витрачені кошти.

    Кількість вхідних посилань і графік зростання посилань за даними Serpstat :

    графік зростання

    Результати, яких ми досягли

    За час роботи над проєктом (з липня минулого року), ми впровадили більшість необхідних змін, які сприяють значному зростанню органічного трафіку. І тільки у квітні поточного року вони дали результат. Багато задач вимагали глибинного рішення та великої кількості часу на їх впровадження, отже, і на реакцію пошукових систем.

    Зміни органічного трафіку за весь період роботи:

    трафік за весь період роботи

    Таблиця зміни трафіку за календарними місяцями:

    2019
    2020
    Січень
    0
    4 704
    Лютий
    0
    3 551
    Березень
    0
    3 120
    Квітень
    0
    4 265
    Травень
    0
    10 072
    Червень
    0
    12 451
    Липень
    1 436
    15 720
    Серпень
    2 941
    17 497
    Вересень
    3 612
    20 634
    Жовтень
    4 417
    Листопад
    4 455
    Грудень
    3 384

    За час роботи над проєктом, нам вдалося вивести багато високочастотні запити в ТОП Google:

    ВЧ запити в топ пошукової системи Google

    Розширення структури, а саме створення сторінок марок автомобілів, дозволило сайту добре ранжуватися. Позиції за брендом Citroen:

    Позиції за брендом Citroen:

    Динаміка зміни кількості ключових слів у домені за даними Serpstat :

    Динаміка ключових слів у домені

    Основні сторінки сайту, які приносять пошуковий трафік:

    пошуковий трафік

    В результаті роботи над оптимізацією, трафік з пошукових систем вдалося збільшити в 7 разів: с 2 941 до 20 634 сеансів. Політика NDA не дозволяє нам публікувати досягнуті результати щодо зростання заявок з сайту, однак, ми точно можемо сказати, що вони не є межею.

    Потенціал у сайту клієнта великий, точок для зростання досить, над ними продовжує працювати команда проєкту.

    Юля Заліховська

    фахівець з підбору маркетингових рішень

    Бажаєте таких самих результатів?

    Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

    Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

    Команда проєкту

    SEO Team Lead
    Middle SEO PM
    Junior SEO IM

    Відгук фахівця роботі з клієнтом

    Сергій Слібезун, Junior SEO IM

    Нам вдалося збільшити трафік на сайті в 7 разів завдяки оперативному зворотньому зв’язку від клієнта, готовності до глобальних змін та довірі клієнта до команди Inweb. Ми швидко усували технічні помилки, покращували дизайн і виконували інші завдання по SEO.

    Довіра з боку Андрія істотно прискорила всі процеси, ми не витрачали ресурси на часові обговорення якості посилань, текстів, не потрібно було доводити чому необхідно розширювати структуру. Всі ресурси команди були спрямовані на внесення необхідних змін та поліпшення сайту.

    Про роботу з командою від клієнта «ЛюбеАВТО»

    Андрій Дулик, керівник компанії

    «Компанія «ЛюбеАВТО» на ринку більш як три роки, питання розробки та вдосконалення сайту виникло одразу. Скажу чесно, користувались послугами багатьох агентств і, на жаль, безрезультатно, Inweb порадили друзі друзів, як хорошу компанію, що прогресує і результат не примусив себе чекати.

    Ми отримали оновлений сайт, ефективно налаштовану контекстну рекламу та якісну пошукову оптимізацію. Висококваліфіковані спеціалісти, позитивна команда і просто приємні й хороші люди. Рекомендую!».

    Висновки

    Навіть в умовах високої конкуренції можна досягти збільшення трафіку з пошукових систем в 7 разів за рік роботи. Зрозуміло, зростання пошукового трафіку почалося не одразу, а тільки після впровадження безлічі змін на сайті. Процес поліпшення займає час і вимагає ресурсів. Не варто очікувати від SEO результатів з перших місяців робіт.

    Коли клієнт звернувся до нас, його сайт не відповідав пошуковим запитам, оскільки був незручний у використанні, з відсутністю інформації про автомобілі та незрозумілою формою замовлення. Важливо розуміти, що навіть такий канал залучення трафіку, як контекстна реклама, теж не дав бажаного результату та точно був нерентабельним — сайт не задовольняв запит користувача повністю.

    В рамках робіт за проєктом lubeavto.com.ua, ми сконцентрувалися на внутрішній оптимізації та поліпшенні загальної якості сайту для користувачів. SEO — не просто купування посилань та накрутка факторів ранжирування, це регулярна робота над поліпшенням сайту та задоволення попиту користувачів.