Контекстна реклама для АЛЛО: DSA-кампанії як PPC-інструмент для збільшення доходу

Контекстна реклама для АЛЛО: DSA-кампанії як PPC-інструмент для збільшення доходу

Сфера діяльності

eCommerce, маркетплейс

Послуга

PPC — контекстна реклама

Інструменти

DSA — динамічні оголошення


Розказуємо, як маркетплейс АЛЛО запустив рекламні DSA-кампанії від Google і яких результатів досяг в рамках нового для себе інструменту. Все це — без кардинальних змін у бюджетах, виділених на платні канали трафіку.

Про клієнта

АЛЛО — один з лідерів українського ринку електроніки та гаджетів, має близько 300 магазинів по всій Україні та маркетплейс allo.ua, на якому представлені різноманітні товари, — від меблів до товарів для дітей і спортивного обладнання.

АЛЛО Маркетплейс входить до пʼятірки найкращих в Україні — тут розміщено понад 2 млн товарів від кількох тисяч продавців. За даними Similarweb, щомісяця сайт відвідує 3,5–4 млн людей (Unique Visitors). Він займає першу позицію у категорії магазинів електроніки.

АЛЛО у топ-5 серед українських маркетплейсів за даними Similarweb
АЛЛО — топ-1 у категорії електроніки

Під час повномасштабного вторгнення компанія продовжує відновлювати і відкривати нові точки продажу, шукає і знаходить ефективні способи просування в інтернеті. Впроваджує передові маркетингові практики для досягнення цілей: креативні історії, колаборації, яскраві брендингові кампанії. Окрема увага — кропіткій роботі з performance-інструментами, такими як пошукова оптимізація і PPC (Pay Per Click).

Цей кейс — про performance-маркетинг. Performance — концепція диджитал-маркетингу, де оплата за рекламні послуги залежить від досягнення чітко визначених результатів.

Inweb веде для АЛЛО кампанії у різних форматах і впроваджує різні гіпотези. У цьому кейсі розказуємо про DSA.

Задача клієнта

Серед завдань, які АЛЛО поставив перед агенцією digital-маркетингу Inweb:

  • переосмислити підхід до performance-інструментів, оптимізувати підходи;
  • знайти точки зростання у наявних performance-інструментах;
  • покращити охоплення у performance-каналах.

Головне — збільшувати цільовий трафік і коефіцієнт конверсії.

Що допомагає у роботі з клієнтом

В АЛЛО працює сильна інхаус-команда маркетологів, — це допомагає нам спілкуватися з замовниками однією мовою. Коли ми показуємо дані, ділимось ідеями і пропонуємо рішення, клієнт розуміє нас, і ми ведемо предметну комунікацію. Нам не треба пояснювати сутність інструментів чи виправданість їх застосування — клієнт розуміє це вже на етапі презентації нашої гіпотези. Це пришвидшує запуск рекламних кампаній.

З боку АЛЛО наша команда взаємодіє з експертом, який добре розбирається у PPC-інструментах і виконує роль менеджера у комунікації з нами.

Другий важливий момент — впізнаваність бренду впливає на показники CTR (Click Through rate). АЛЛО — потужний бренд, це допомагає витиснути максимум з performance-активностей.

Звісно, у кожного великого бренду є певні регламенти й узгодження, коли необхідно вичекати певний період, адаптувати взаємодію на початковому етапі роботи. Як клієнт, так і ми це розуміємо, тому вдало пройшли період адаптації у процесах.

Дії команди агенції digital-маркетингу Inweb

Насамперед ми проаналізували ринок — вивчили активності конкурентів, визначили їхні стратегії та характерні особливості просування. Так ми побачили можливі точки росту.

Спираючись на отримані дані, ми запропонували клієнту використати DSA-кампанії Google Ads для просування у пошуку. До цього клієнт не використовував такі кампанії.

Динамічні пошукові оголошення (DSA) — пошукові рекламні оголошення, які створюються автоматично на основі контенту сайту. Такі кампанії особливо корисні для компаній з дуже великою кількістю товарних позицій.

За нашою гіпотезою, DSA дозволив би збільшити цільовий трафік.

Як це працює з погляду користувача. Людина відкриває пошук Google і робить запит, який її цікавить. Серед видачі вона бачить рекламне оголошення АЛЛО — це оголошення сформовано автоматично інструментами Google.

Так виглядають DSA-оголошення для користувача

Крім того — це екологічний формат рекламної взаємодії з покупцями. Формат ненавʼязливий, людина отримує саме ту пропозицію, яку шукає, і завдяки якій закриває свою потребу. У конкурентній боротьбі великих брендів важливо вести комунікацію, яка не викликає негативу серед цільової аудиторії. Дослідження підтверджують, що покупці приймають рішення, спираючись не лише на ціну, але і на те, чи близький по духу їм бренд продавця.

Роботу виконали у два етапи

Етап 1

  1. Провели аналіз пошукової видачі конкурентів, зробили висновки.
  2. Спираючись на дані Similarweb ми виявили, що DSA буде точкою росту.
  3. Підготували комплексну стратегію просування, DSA — один з інструментів стратегії.
  4. Визначили категорії товарів, з якими насамперед працюватимемо.

Етап 2

  1. Поставили завдання розробникам на створення фіда для DSA-кампаній — електронної таблиці з URL-адресами для найточнішого націлювання.
  2. Віддали клієнту технічне завдання — він запровадив налаштування зі свого боку.
  3. Сформували структуру кампаній, план робіт по кожній. Це виглядало так:
  • розділення за бізнесами;
  • розділення за категоріями та брендами в середині кампанії;
  • розділення аудиторій: всі користувачі та користувачі зі списку ремаркетингу;
  • виділення акційних товарів в період промо: «Чорна п’ятниця», «Новий рік».
Фід також ділили за категоріями

DSA-кампанії ми запустили у листопаді 2023 року.

Для того, щоб представники АЛЛО бачили важливі показники у реальному часі в будь-який зручний момент — ми створили зручний дашборд. Він забезпечує прозорість, дозволяє приймати правильні рішення, спираючись на динаміку і важливі показники.

Так виглядає дашборд з поточним станом рекламних кампаній. Ми закрили показники, оскільки це NDA

Результат

DSA-кампанії склали 6% прибутку і трафіку від загальних показників з платних каналів (paid traffic). Це лише перші результати за два місяці роботи, ми продовжуємо масштабувати використання цього інструменту. Просте, але ефективне рішення.

Цей кейс доводить, що завжди можна зробити краще, ніж є зараз. На прикладі одного простого інструменту ми побачили, як можна посилити ключові показники для одного з лідерів ринку. Працюємо над новими гіпотезами та впроваджуємо нові інструменти, щоб досягти кращих результатів.

Коментар Дмитра Дядюха, Senior PPC в АЛЛО:

Цей кейс є яскравим свідченням про те, як професіоналізм та інноваційний підхід можуть допомагати знаходити нові точки росту, навіть в найтрадиційнішому типі рекламних кампаній. Співпраця з рекламною агенцією Inweb є важливим елементом для досягнення наших KPI на ринку онлайн-рітейлу, правильно вибрана агенція для партнерства — це важливий бізнес-крок до досягнення амбітних цілей.

Генерація інноваційних гіпотез, які відкривають нові можливості для розбудови рекламних стратегій, а також швидке та якісне виконання завдань є критично важливими в нашому співробітництві. Ми цінуємо високу швидкість реакції та здатність агенції структурувати комунікацію з нашою компанією.

Звітування є невід’ємною частиною ефективної співпраці, і ми пишаємося тим, як агенція забезпечує нас якісною інформацією про результати та прогрес проєктів. Відмінний приклад того, як спільна робота може приносити значні результати.
Про автора

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого