>

$10000 на рекламу, або як отримати Google Ad Grants

Отримати гроші від «корпорації добра» реально, якщо ви уявляєте громадську організацію і чітко знаєте алгоритм роботи з Google Ad Grants. Ми проходили цей шлях багато разів. Так що просто дотримуйтесь наших рекомендацій і ви зможете запустити досить дорогу рекламну кампанію для своєї організації, вклавши тільки свого часу.

Що таке Google Ad Grants?

Google Ad Grants — програма Google, яка дозволяє щомісяця розміщувати рекламу на суму $ 10 000 в пошуковій мережі Google на безстроковій основі.

Навіщо це Google? Компанія прагне до поліпшення світу, підтримки хороших ідей і корисних ініціатив. А ще це хороший спосіб оптимізації податкового навантаження.

Що необхідно для отримання гранту?

  1. Зареєстрована некомерційна організація:
    1. Благодійна організація / фонд.
    2. Громадська організація.
    3. Релігійна організація.
    4. Міжнародна некомерційна організація.
  2. Веб-сайт соціальної спрямованості.

Яка вигода від гранту?

  1. Підвищення впізнаваності організації.
  2. До 20 000 нових відвідувачів в місяць.
  3. Можливість використовувати дані про 20 000 потенційних клієнтів для ремаркетингу FB, Google, Yandex, VK, Mail.ru.
  4. Більше 500 контактів, зацікавлених у вашій діяльності, — дані, відповідні GDPR вимогам (email, номери телефонів, імена).
  5. Безкоштовний акаунт G Suit (пакет хмарних сервісів Google).
  6. Знижки на платний ліцензований софт через сервіс TechSoup (Microsoft, Adobe і багато іншого).
Чому це працює?
Згідно з дослідженням , в середньому, компанії отримують $ 2 доходу на кожен долар, витрачений на рекламу Google Ads.

Як подати заявку, якщо некомерційна організація вже є?

Процес складається з 3 кроків
Крок 1. Реєстрація в системі TechSoup
Крок 2. Реєстрація в Google NonProfits
Крок 3. Налаштування рекламного кабінету Google Ads

Реєстрація в Techsoup

Щоб почати процес подачі заявки, потрібно зареєструвати вашу організацію і сайт на techsoup.org :

Організація і сайт techsoup

Реєстрація користувача
Email
Пароль
Підтвердження пароля
Ім’я представника організації: (латиницею) Ім’я
Прізвище
Посада (у вашій організації)

Реєстрація організації:
Основний напрямок роботи організації (вибрати те, що підходить) Основний напрямок роботи
Основна діяльність
Повна назва організації (латиниця)
Електронна пошта – еmail організації (не особиста пошта), до нього будуть прикріплені ліцензії
Адреса (годі й латиницею)
Місто
Індекс
Область
Номер телефону організації
Веб-сайт
Річний бюджет
Код єдиного державного реєстру (ЄДРПОУ) Ідентифікатор юридичної особи (4 цифри) – необов’язково
Підтвердіть, що ваша організація не бере участі в дискримінації
Завантажте документи некомерційної організації: свідоцтво про реєстрацію організації (PDF)
Завантажте документи некомерційної організації: виписка з Єдиного державного реєстру (PDF)
Завантажте документи некомерційної організації: довідка про неприбутковість організації (PDF / jpg)
Профіль організації на Facebook
Місія організації (можна скопіювати з вашого сайту)
Як ви дізналися про TechSoup (можете вказати Inweb)

Після цього відкриється сторінка з можливістю завантаження сканів документів — їх можна не додавати, якщо вони були завантажені при реєстрації.

Після реєстрації перевірте у своєму кабінеті, завантажилися чи прикріплені документи.

ВАЖЛИВО: реєструватися потрібно до подачі заявки в Google
Після реєстрації в Techsoup ви отримуєте токен (код-ключ). Він використовується при реєстрації в Google for nonprofits за посиланням google.com/nonprofits

Реєстрація в Google for nonprofits

Підтвердження реєстрації займає 1-2 дні. Якщо ваш сайт не відповідає вимогам програми, ви отримаєте повідомлення про це.

Щоб рішення було позитивним, у сайту повинні бути:

  • домен організації;
  • чітко сформульована місія організації;
  • захищений HTTPS-протокол: більшість сучасних хостингів надають цю послугу безкоштовно; задача вашого програміста простежити, щоб на сайті після включення захищеного протоколу продовжувало все працювати;
  • хороша швидкість завантаження ( провести тест );
  • тільки робочі посилання (перевірити через додаток для Chrome « Check my Links » або за допомогою його аналогів);
  • статті без комерційного посилу. Якщо ви на сайті щось продаєте, має бути чітке пояснення: на що йдуть кошти;
  • блог або інформаційна стрічка повинні підлягати періодичному оновленню, само собою — унікальний контент;
  • користь для суспільства;
  • заборонено розміщувати рекламу, не пов’язану з вашою сферою.

Докладний список вимог до сайту.

У ході розгляду може зайняти 2-3 дні. Після схвалення сайту на пошту прийдуть 3 листи з підтвердженням реєстрації. І на основній сторінці Google for nonprofits буде відповідне сповіщення:

Продукти google для некомерційних організацій

Вітаємо, грант схвалений! Але для того, щоб він приніс результат, необхідно правильно налаштувати свою кампанію в рекламному кабінеті. І періодично вносити зміни, щоб не втратити гранту.

Що робити, якщо грант не схвалили?

Google пояснить в повідомленні, чому ваша заявка відхилена. Після внесення правок можете подати заявку повторно. Кількість заявок не обмежена.

Як налаштувати рекламу відповідно до вимог Google Ad Grants

Створювати можна тільки пошукові кампанії. Це означає, що ваші оголошення будуть відображені виключно в пошуковику.

Ключові слова повинні бути тісно пов’язані з тематикою сайту, інакше ваш рекламний аккаунт можуть заблокувати.

Згідно з рекомендаціями та вимогами Google, кампанія повинна включати:

  1. Мінімум дві групи оголошень.
  2. Кілька конкретних ключових слів.
  3. Не менш двох якісних рекламних повідомлень і релевантних цільових сторінок.
  4. Як мінімум два розширення оголошень для додаткових посилань.

Як знайти підходящі ключові слова?

  1. Використовувати Google Keyword Planner:

    Інтерфейс Google Keyword Planner

    Шукати в ньому можна не тільки за словами, що належать до вашої сфері, але і вводячи URL свого сайту в пошуковій системі.

    Нові ключові слова в Google Keyword Planner

    Графік Google Keyword Planner

  2. Використовувати Google, ввівши в пошуковий рядок слова, пов’язані з темою сайту:

    Підказки Google по темі сайту

  3. Сегментувати ключові слова по групах оголошень. Ось приклад того, як ми робимо це в Inweb.

    Сегментування ключових слів по групах оголошень

Група оголошень має бути максимально релевантна пошуковим запитам.

Як написати оголошення

Після додавання ключових слів потрібно написати оголошення. Кілька вдалих формул для створення рекламних текстів:

  • ключове слово + цифра;
  • ключове слово + перевага;
  • ключове слово + бренд;
  • перевага + бренд;
  • social proof + бренд.

Кожне оголошення повинно містити чіткий заклик до дії.

Приклад добре продуманої реклами:

Приклад добре продуманої реклами

Схема побудови оголошення:

Схема побудови оголошення

  1. ключове слово. Основна мета даної групи;
  2. брендовий запит / Назва організації;
  3. заклик до дії, додаткова інформація;
  4. опис;
  5. уточнення;
  6. додаткові посилання та інші розширення.

Правила розміщення реклами

Відповідальність розміщення реклами в рамках Google Ad Grants:

  1. У вас повинно бути мінімум дві групи оголошень, релевантні ключові слова, якісний текст оголошення та не менше двох розширень для додаткових посилань.
  2. Використовуйте релевантний геотаргетинг.
  3. Наприклад, якщо хочете просувати свою справу по Європі, США і на Близькому Сході — необхідно створити окрему рекламну кампанію для кожного регіону.

  4. Використовуйте цільову сторінку (Лендінгем), яка відповідає вимогам Google .
  5. Відстежуйте конверсію за допомогою Google Analytics або Google Ads. Через місяць після активації кампаній змініть стратегію на « Максимум конверсій », « Цільова ціна за конверсію » або « Цільова рентабельність інвестицій ». Ці стратегії звільняють компанії від обмеження ставки в $ 2.
  6. Не перевищуйте межу денного бюджету в $ 329.
  7. Подбайте про свій рахунок: Ctr не повинен опускатися нижче 5%: якщо це правило не дотримується протягом двох місяців, акаунт анулюється.
  8. Реклама не працює сама по собі. Створіть графік відстеження. Періодично створюйте нові кампанії та групи, а також пишіть статті в блогах на актуальні теми і з використанням ключових слів.
  9. Використовуйте автоматизовані правила і сценарії для підвищення продуктивності.

Відстеження та аналіз реклами

Перевіряти аналітику відвідуваності сайту і змінювати налаштування рекламної кампанії рекомендується не рідше одного разу на два тижні.

ВАЖЛИВО: при створенні облікового запису в Google Ads встановіть і налаштуйте інструмент Google Analytics для відстеження динаміки на сайті.

Google Analytics — це буквально рентген веб-сайту. Він відображає будь-яку інформацію про його сильні та слабкі сторони.

Ключові показники в Google Ads:

Ключові показники в Google Ads

Ви можете знайти ці дані можна через кнопку в настройках:

Отчет ключевых показателей в Google Ads

Відстеження даних Google Analytics

Google Analytics може відстежувати все, що відбувається на сайті: показує найбільш відвідувані сторінки, час проведений на сайті, сторінки з найбільшою кількістю конверсій і т.д.

Ось, наприклад, два звіти рекламних кампаній щодо впливу платного трафіку:

  1. Розподіл трафіку.

    Розподіл трафіку в Google Analytics

  2. Модель атрибуції конверсій.

Тут ви побачите роль реклами у формуванні конверсії.

Модель атрибуції конверсій

Інструменти Inweb для структурування і відстеження даних

Ми в Inweb використовуємо Google Data Studio. Цей сервіс дозволяє створювати інтерактивні звіти, куди можна імпортувати дані з різних систем (в тому числі Google Analytics) і аналізувати їх в реальному часі. А також оформляти їх у формі таблиць і діаграм.

Графіки з даними в сервісі Google Data Studio 1

Графіки з даними в сервісі Google Data Studio 2

Графіки з даними в сервісі Google Data Studio 3

Щоб використовувати наш шаблон для своїх проектів, скопіюйте його за посиланням .

  1. Якщо у вас вже є аккаунт Google Data Studio, просто скопіюйте шаблон:

    Шаблон в сервісі Google Data Studio

  2. Потім виберіть джерело даних:

    Джерело даних в сервісі Google Data Studio

Юля Заліховська

Керівник відділу продажів

Дізнайтеся про рекламу для вашого бізнесу!

Задайте Юлі питання про просування сайту в інтернеті.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Активно підтримуйте рекламну кампанію

Рекламну кампанію потрібно коригувати з урахуванням даних аналітики. Вам належить:

  1. Переглядати та розширювати ключові слова.
  2. Сегментувати ключові слова по групах оголошень і кампаній. А також використовувати їх при генеруванні унікального контенту на сайті.
  3. Розробляти нові оголошення.
  4. Налаштовувати пошукові кампанії.
  5. Підбирати і тестувати автоматизовані стратегії.
  6. Дослідити тенденції і впроваджувати їх в кампанії.

Наостанок ми хочемо поділитися відео про результати, яких можна досягти, беручи участь в програмі Google Ad Grants і правильно налаштувавши рекламну кампанію.


Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна раз на тиждень пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди