Зростання продажів вдвічі в умовах високої конкуренції — PPC-просування інтернет-магазину косметики
Сфера діяльності
eCommerce
б’юті-сфера
Період просування у кейсі
жовтень-грудень 2023 року
Інструменти
Performance Max
Shopping Ads (торгові кампанії)
Google Analytics
Просування у бʼюті-сфері — це завжди виклик, адже доводиться конкурувати з лідерами ринку. Експерти Inweb прийняли виклик, знайшли точки росту та завдяки правильній сегментації збільшили кількість покупок удвічі.
Про клієнта
Задачі від клієнта
Клієнт звернувся до Inweb з конкретними запитами:
- збільшити кількість продажів з сайту через канали PPC;
- наростити трафік та збільшити впізнаваність;
- утримати частку рекламних витрат каналів на рівні 15%.
Особливості проєкту
Сфера Milano Beauty — складна: по-перше, на бʼюті-ринку висока конкуренція. По-друге, ми стикнулись з блокуванням товарів у Merchant Center. Разом з тим у бʼюті-сфері можна не обмежуватись геолокацією кампанії, щоб не втрачати аудиторію та трафік з різних областей України.
Стратегія просування
Розпочали роботу з аудиту поточного стану сфери діяльності та рекламного облікового запису. Визначили, що бізнесу притаманна сезонність у період вересень-січень.
Окремо пропрацювали з цільовою аудиторією — зʼясували вікові та гендерні особливості відвідувачів сайту.
Ми розробили індивідуальне рішення структури рекламного акаунту для цього проєкту. У роботі обрали використання двох інструментів — Performance Max і звичайних торгових кампаній з товарним фідом в Google Ads та цільовим ROAS (Return on Ad Spend) для кожної окремої кампанії.
Аби правильно сегментувати аудиторію ми запустили одну рекламну кампанію по всій Україні, крім окупованих районів. Використовували україномовний і російськомовний фіди, оскільки багато запитів українці роблять все ще російською мовою.
На цьому етапі ми натрапили на проблему з окремою категорією товарів — адвент-календарі. Цей продукт має сезонний попит протягом новорічних свят, але через ціну та кількість кліків на цей товар витрати в кампаніях виросли, а весь бюджет витрачався лише на рекламу адвент-календарів.
Для того аби оптимізувати бюджет, ми разом з клієнтом вирішили запустити окрему торгову рекламну кампанію на цю категорію товару.
Це спрацювало і ми отримали такі результати у кампаніях:
Щотижня ми оцінювали ROAS кожної кампанії, змінювали цільовий ROAS та прибирали товари, які витрачали бюджет та не приносили цінності. Дорогі товари або товари, які не приносили продажів, ми додали в окрему рекламну кампанію, контролюючи в ній цільовий CPC для того, аби досягати потрібної частки рекламних витрат.
Результати просування
Ми досягли головного завдання клієнта — збільшили кількість покупок вдвічі та зменшили частку рекламних витрат (ЧРВ) на 21%, перевиконавши KPI та утримуючи її на рівні 10%:
За період роботи з жовтня по грудень 2023 року експерти Inweb збільшили кількість показів на 38%, а переходів — на 41%:
Команда проєкту
- Олег Дадіжа, Project Manager
- Олександра Кубіцька, PPC Specialist