Яка ціна контекстної реклами та за що платить клієнт агенції – детальна відповідь із цифрами

Одне з найпопулярніших питань при зверненні до Inweb – чому контекстна реклама коштує саме стільки? Ми вирішили докладно пояснити, із чого складається вартість.

Почнемо з того, що контекстна реклама є ефективним інструментом. Онлайн-бізнес може круто масштабуватися і добре заробити, але лише за умови грамотного налаштування кампанії. Що буде, якщо цього зробити?

  • Витрачені гроші не повернути, не буде продажів, заявок та низька репутація – ви не потрапили у свою цільову аудиторію та не задовольнили її потреби.
  • Мало кліків за оголошенням – це низький CTR та низькі позиції в майбутньому.

Така реальність для новачка, якщо він почав налаштовувати контекстну рекламу, не маючи досвіду. Саме для запобігання такій ситуації потрібні послуги агенції.

Сума, яку ви сплачуєте фахівцям Inweb – це оплата праці команди. Їх знань, досвіду, експертизи та гарантії того, що бюджет буде витрачено цільові завдання.

Ключове завдання – не обігнати конкурентів, витративши більше, а вкласти рекламний бюджет з максимальною ефективністю та «вихлопом» у вигляді переходів, заявок та лідів. Тут залежить від того, які KPI ми з вами встановлюємо до початку співпраці.

Принцип нашої роботи звучить коротко і просто: більше продажів за меншу кількість ваших грошей.

Ціна та цінність контекстної реклами

У послугу налаштування контекстної реклами входить:

  • Розробка стратегії, ведення рекламної кампанії.
  • Налаштування аналітики.
  • Масштабування результатів.
  • Контроль якості акаунту та супровід рекламної активності: перевірка та чищення пошукових запитів, місць розміщення реклами та видалення нерелевантних майданчиків, коригування кампаній на основі бізнес показників-проєкту, ставок та стратегій по геолокації.

Ще до початку роботи наші проєктні менеджери та менеджери з продажів детально вивчають ваш проєкт, виявляючи, чи можуть ефективно вам допомогти.

У нас дійсно є ситуації, коли Sales Manager може сказати, що нам нема чого запропонувати: це може залежати від вихідних даних – специфіки сайту/інтернет-магазину, сфери діяльності проєкту чи переговорів перед запуском. Нам важливо вивчити всі аспекти бізнесу, швидкодію сайту, роботу відділу продажів, специфіку асортименту, і лише після цього складати комерційну пропозицію для проєкту. Його ми окремо презентуємо, щоби клієнт розумів цінність вкладень. Рекламний бюджет у цьому випадку – це інвестиція. Потрібно повернути вкладене та заробити на ньому – допомогти бізнесу зростати.

Ціна налаштування та ведення контекстної реклами в Inweb стартує від 17 000 грн. за місяць роботи всієї команди. Для зручності всі бюджети ми поділили на три категорії – Basic, Optimal, Market leader – залежно від масштабів наших клієнтів.

Від чого бюджет залежить?

  • Мета рекламної кампанії.
  • Необхідні інструменти для охоплення аудиторії.
  • Кількість товарів та їх груп для рекламних показів.
  • Терміни на досягнення результатів.
  • Сфера діяльності та можливі обмеження/складності по роботі з конкретним товаром/послугою.

Що впливає на ціну контекстної реклами

Почнемо з того, що конкуренція на ринку диктується кількістю суперників, їх досвідом. Як результат – змінюється вартість кліку.

На вартість переходу також впливають:

  • релевантність оголошення запиту користувача;
  • CTR оголошень;
  • розширення та доповнення;
  • релевантність цільової сторінки.

Окрім цього, на бюджет контекстної реклами впливає:

  • кількість товарів та послуг;
  • кількість каналів, з якими належить працювати;
  • швидкість запуску кампаній та щільність завдань на відрізок часу.

Також звертаємо вашу увагу, що нові акаунти та кампанії без репутації сплачуватимуть спочатку трохи більше досвідчених суперників.

На кінцеву вартість також впливає те, що над кампанією працює команда фахівців Inweb:

  • Team Lead: бере участь у прийнятті рішень, розробці стратегії, контролює дотримання затверджених KPI.
  • Project Manager: збирає дані про бізнес, ставить завдання та відповідає за комунікацію між компанією та нашою командою. Він буквально щоранку перевіряє останні зміни кампанії, щоб нічого не проґавити.
  • Internet marketing specialist: визначає стратегію просування, оскільки знає інструмент, можливості та шляхи досягнення ефективності як ніхто. Він же відстежує аналітику, збирає дані, робить висновки щодо ефективності та вносить корективи до стратегії.
  • Junior PPC IM: збирає ключові слова, кластеризую запити та ін.

Фахівці Inweb працюють в умовах, що стрімко змінюються, а значить, стратегія рекламної кампанії на кожному етапі їх враховуватиме. Такий досвід робить РК гнучкою, а стратегію – рухливою та ефективною. Також це все зрештою впливатиме на вартість кліка.

Робота команди – це якісне виконання завдань від аудиту до зростання прибутку. Така кількість фахівців збирає достатньо даних, щоб гіпотези були максимально виправдані та спрацьовували безвідмовно.

Співпрацюючи з агентством, ви також оплачуєте експертизу. Тільки агентство має таку кількість досвіду, що дозволяє спрогнозувати ще до запуску, наскільки успішною буде стратегія. А це означає – немає зайвих витрат, усі гроші працюють на вас та приносять прибуток.

Коли в команді більше одного спеціаліста, це створює додаткову систему контролю. Ви також не витрачаєте час на навчання контекстної реклами з нуля, не повинні сидіти над збиранням ключових слів і особисто прописувати тексти оголошень, яких може бути кілька десятків чи сотень – залежить від обсягів вашого бізнесу. Все це ми беремо на себе. Звертайтесь!

Безумовно, кількість учасників команди може змінюватись.

Що ще робить агентство у налаштуванні контекстної реклами?

  • Тонка взаємодія між відділом продажу та спеціалістом з контекстної реклами. Залежно від отриманих даних, можливе коригування вартості кліка, фіксація налаштувань за цільовими аудиторіями та сегментами, активність реклами переслідування. Також відділ продажу може багато розповісти про непрямі продажі, що також дає багато цінної інформації.
  • Якість аналітики, отриманої з відділу продажу та Google Analytics, та глибина проведеної роботи з цими даними; коректна інтерпретація.
    Зміна ставок та бюджетів для категорій товарів чи послуг. Це особливо актуально, якщо рекламні кампанії працюють відразу для кількох груп товарів, і вони відрізняються, наприклад, середнім чеком, і ця різниця може бути втричі і більше. Тобто для кожної категорії буде своя стратегія, і якщо компаній п’ять, то і стратегій – теж п’ять.
  • Стратегія рекламної кампанії, яка може бути не одна всередині проєкту. Наприклад, можна одну кампанію направити на широку аудиторію та охопити максимум потенційних клієнтів. Друга ж буде покликана робити з користувачів, які виявили інтерес, реальних покупців.
  • Ви можете замовити послугу з аналізу конверсії сайту, тобто наскільки добре ваш сайт конвертує відвідувача в покупця. Якісний сайт буде вашим союзником у збереженні бюджету рекламної кампанії та одержанні прибутку. Якщо ресурс нелогічний, а юзабіліті низький, ефективність рекламної кампанії буде теж низькою. Наш аналітик дає рекомендації, як покращити сайт та складає технічні завдання для впровадження. Внести покращення може ваш власний або наш програміст. Це оплачується окремо.

Крім того, з агенцією ви отримуєте:

  • Безперебійність. Якщо ламається техніка або співробітник погано почувається, підміни відбуваються за лічені хвилини. Якщо ми розуміємо, що ми готові запустити більше рекламних кампаній, ми збільшуємо команду перевіреними фахівцями, щоб знову не ризикувати вашими грошима.
  • Кейси з детальною інформацією щодо наших проєктів. Наші спеціалісти з контекстної реклами активно пишуть звіти щодо співпраці з компаніями. Якщо проєкт під NDA (договором про нерозголошення), ми погодимо частину інформації, яку можемо показати нашим читачам.

кейсы

  • Постійний розвиток та підтвердження статусів. Лідируючі позиції в топах digital- та агенцій з контекстної реклами та звання преміального партнера Google, що підтверджує нашу кваліфікацію експерта у веденні контекстних рекламних кампаній.

Ось як пояснює статус партнера сам Google:

 статус партнера

  • Звітність. Ви можете погодити формат звітів із нашим проєктним менеджером, щоб усі цифри мали зрозумілий вираз. Ви будете наочно бачити, скільки грошей вкладено та скільки отримано від цієї інвестиції.

Як вплинути на ціну контекстної реклами особисто?

Коли ми розпочинаємо співпрацю, то відразу повідомляємо, що нам потрібна допомога власника бізнесу та всієї команди, щоб РК відповідала очікуванням. Ніхто не знає бізнес та нішу краще, ніж засновник та його команда. Контекстологи в процесі ведення рекламної кампанії можуть звертатися за уточненнями та даними до бізнесу. І тут важливо розуміти, якою може бути взаємодія:

  1. Постановка цілей, KPI (показників ефективності) проходить спільно, те саме стосується стратегії РК.
  2. Виявлення та фіксація переваг кампанії, щоб оголошення мали найкращий CTR.
  3. Впровадження технічних завдань по сайту вчасно та без затримок (критично важливо, якщо ресурс має помилки).
  4. Наявність коректних даних щодо залишків та наявності товару на складі. Якщо реклама є, а продавати нічого – це закінчиться плачевно.
  5. Робота над конверсією. Наприклад, виявлення найбільш маржинальних товарів, якими можна сміливо збільшувати бюджет. Те саме стосується невигідних позицій, які краще відключити та не рекламувати, щоб не витрачати гроші даремно. Ці дані про продаж завжди на стороні клієнта, і ми просимо їх.

На основі ваших даних ми зможемо створити виграшну стратегію та коригувати її для підтримки максимальної ефективності та кращої ціни за клік для вашого бізнесу. А також ми можемо проаналізувати ваш бізнес та рекомендувати як доповнення чи альтернативу інші інструменти, наприклад, таргетовану рекламу в соціальних мережах або рекламу на YouTube. Чим більше функціоналу ви задієте, тим більше залучення необхідно.

Не пропустіть