Збільшення органічного трафіку у 2,5 рази у сфері харчової промисловості — кейс SEO-просування

Обладнання для олійно-жирової промисловості — складна тематика, але команда Inweb знайшла точки росту та просунула сайт компанії, що продає таке устаткування. Ділимось, як саме ми це зробили.

Команда проєкту

Project Manager — Ольга Стукановська.
Internet Marketer — Аліна Іванова.
Період просування — 02.08.2022 – на момент публікації матеріалу продовжуємо співпрацю.
Регіон просування — Україна.

Про клієнта

Компанія «ТАН» випускає обладнання для олійно-жирової промисловості більше 20 років. Вона є беззаперечним експертом по модернізації та реконструкції підприємств України. Компанія виготовляє не лише найбільшу кількість обладнання, а й цілі технологічні лінії. Має гарантійне та постгарантійне обслуговування.

Компанія «ТАН» випускає обладнання для олійно-жирової промисловості більше 20 років

Цей бізнес найбільш актуальний у серпні, вересні, жовтні. Заводи будують з осені, щоб вже влітку, коли буде косовиця, почати переробляти врожай.

Причина звернення до Inweb

Клієнт мав ціль вивести новий сайт у пошукову видачу задля отримання трафіку. Нещодавно стався переїзд на новий домен, і треба було було починати просування з нуля, а перед тим перевірити коректність переїзду.

Завдання клієнта

Клієнт створив новий сайт, але переїзд був виконаний некоректно. Нам треба було:

  • виправити базові помилки по функціонуванню сайту: редиректи, контент, карта сайту, метатеги та ін.
  • перевірити переїзд сайту. Компанія отримала аудит нового сайту та рекомендації з покращення, які ми мали перевірити. Що вже впроваджено, чи дало це результат і чи треба переробити;
  • зробити базову оптимізацію сайту: окрім метатегів та редиректів це також перелінковка, написання нових текстів, вилучення сміттєвих сторінок, щоб вони не впливали негативно на позиції сайту;
  • вирішити проблему з перекладом сайту англійською, надання рекомендацій стосовно сторінок, яким потрібен переклад в першу чергу. Бізнес приваблює інвесторів з інших країн, тому важливо презентувати його англійською;
  • розпочати зовнішню оптимізацію сайту: крауд-посилання та закупівля Outreach-розміщень.

Складнощі та виклики

На початку повномасштабної війни виробничі потужності підприємства, що виробляє обладнання, дуже постраждали. Це вплинуло безпосередньо на виробництво устаткування.

Складність просування проєкту полягає у вузькоспеціалізованій сфері. Через це ми маємо невелику цільову аудиторію та малу кількість частотних запитів, ми були обмежені в можливості розширення структури сайту. Можна сказати, це якраз той випадок, коли мала кількість конкурентів — це недолік для можливостей просування бізнесу.

На початку співпраці були складнощі із впровадженням технічних завдань, оскільки колишні підрядники компанії не могли надати повноцінні доступи до сайту. Сайт був зареєстрований на хостингу, що належить колишньому підряднику. Це і досі створює складнощі з доступом до певного функціоналу. З цієї ж причини програміст не міг виконати весь спектр запланованих робіт.

Підготовка контенту ускладнювалась одразу кількома факторами:

  • важко підібрати теми статей для сайту та розміщень на зовнішніх майданчиках;
  • немає частотних запитів;
  • потрібен автор, що розбирається в темі, і якого складно знайти. Але, забігаючи наперед, ми знайшли того, хто став писати тексти достойної якості.

Сильні сторони проєкту та клієнта

Клієнт швидко погоджував технічні завдання, а також взяв на себе переклад текстів англійською. Матеріали цієї тематики досить складні та насичені термінологією. Окрім цього, клієнт вносив правки у контент згідно технічних вимог, завжди був ініціативний та йшов на зустріч.

Клієнт і зараз особисто контролює якість контенту та відсутність фактичних помилок. Це добре, бо ми відчуваємо залученість і дійсно працюємо разом над проєктом. Участь клієнта у просуванні проєкту — це значна частина успіху.

Дії агенції digital-маркетингу Inweb

Прописали метатеги для всіх комерційних та інформаційних сторінок. Вони важливі, бо таким чином пошукова система та читачі розуміють, про що саме ця сторінка. Також система оцінює, наскільки сторінка відповідає запиту користувача та оцінює відповідність — релевантність запиту. З метатегами вище ймовірність потрапити у видачу користувачу на його запит.

Приклад метатегів, що реалізовані на сайті

Приклад метатегів, що реалізовані на сайті

Написали тексти на всі комерційні сторінки, виконували завдання щодо дооптимізації існуючого контенту на сайті — вставляли додаткові ключові слова, що відповідають тематиці. Також додали авторів статей, що добре оцінює пошукова система.

Також ми додали на комерційні сторінки блок FAQ:

В кінці сторінки додали часті питання, щоб розмістити більше тематичного тексту

В кінці сторінки додали часті питання, щоб розмістити більше тематичного тексту

Проаналізували сайт на EAT-фактори і виконали завдання відповідно рекомендацій.

Збільшили швидкість завантаження сайту. Оскільки у нас немає доступів до сервісів і частина робіт по технічним завданням виконана на боці клієнта, швидкість поки що вдалось збільшити вдвічі.

Такими були показники швидкості на вересень 2022 року:

Такими були показники швидкості на вересень 2022 року

І такими на грудень 2023 року:

І такими на грудень 2023 року

Ми також постійно перевіряли сайт на наявність помилок сервісами Netpeak Spider та Google Search Console, а також вручну, виконували рекомендації по їх ліквідації. Наприклад, прибрали сміттєві сторінки на сайті. Серед них: помилки 404 (сторінка не існує), 301 (переміщено назважди), сторінки тегів тощо.

Приклад того, як виглядає сміттєвий URL, і це розповсюджена помилка саме на WordPress

Приклад того, як виглядає сміттєвий URL, і це розповсюджена помилка саме на WordPress

Прописали атрибут title для всіх посилань на сайті, ті самі метатеги, що дозволяють пошуковій системі краще орієнтуватися у контенті сайту. Приклад:

Прописали атрибут title для всіх посилань на сайті

Робота з профілем зворотних посилань. Сайт зайшов до нас в роботу з невеликою кількістю посилань на нього. З самого початку робіт ми поступово та постійно нарощували масу посилань.

Динаміка посилальної маси за даними Ahrefs

Динаміка посилальної маси за даними Ahrefs

Склали рекомендації по перелінковці на сайті.

Для покращення індексації сторінок та зручності роботи з сайтом додали спадне меню:

Приклад спадного меню для розділу «Технологічні лінії»

Приклад спадного меню для розділу «Технологічні лінії»

Зробили перелінковку на комерційних та інформаційних сторінках:

Приклад перелінкування на інформаційних сторінках

Приклад перелінкування на інформаційних сторінках

Результати просування

Під час оптимізації проєкту нам вдалося збільшити трафік в 2,5 рази. Завдяки нашій роботі сайт займає перші позиції по 50% своїх запитів, та майже 90% запитів знаходяться в топ-10. Зараз основний трафік клієнта — органічний.

Діапазон позицій за даними Serpstat

Діапазон позицій за даними Serpstat

За період нашої роботи ми змогли досягти таких результатів:

Дані по трафіку з Google Search Console за 16 місяців з серпня 2022 по грудень 2023 року

Дані по трафіку з Google Search Console за 16 місяців з серпня 2022 по грудень 2023 року

Дані по органічному трафіку з Google Analytics з вересня 2022 по вересень 2023 року

Дані по органічному трафіку з Google Analytics з вересня 2022 по вересень 2023 року

Дані по органічному трафіку з Google Analytics 4 з вересня 2022 по грудень 2023 року

Дані по органічному трафіку з Google Analytics 4 з вересня 2022 по грудень 2023 року

Коментарі спеціалістів

Пряма мова інтернет-маркетолога Аліни Іванової:

«Ми зуміли досягти цих результатів завдяки спільній меті та зацікавленості в роботі над проєктом. Дякую клієнту за співпрацю та оперативну реакцію на погодження та виконання завдань. Завдяки спільній роботі ми були успішними у досягненні цих результатів».

Пряма мова проєктного менеджера Ольги Стукановської:

«Через досить вузьку тематику було складно знайти фахового копірайтера для підготовки якісних текстів. Клієнт завжди уважно підходив до вичитки текстів, завдяки його зворотнього зв’язку ми змогли підібрати експертного спеціаліста та покращити якість контенту.

Швидка реакція клієнта на погодження завдань, дозволила нам оперативно виправляти критичні помилки».

Відгук Сергія Іванченко, комерційного директора ТОВ «ТАН», про співпрацю з Inweb

«Восени 2021 року керівництвом нашої компанії було прийнято рішення повністю оновити та розширити сайт, змінивши його дизайн та функціонал. У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії, роботи з сайтом затягнулися і сайт був готовий лише влітку 2022 року. Звичайно, всі позиції нашого сайту в пошукових мережах було втрачено, тому постало питання з просування нового сайту фактично з “0”.

Ознайомившись з пропозиціями і портфоліо різних компаній, а також отримавши кілька рекомендацій від спеціалістів в даній галузі, ми зробили свій вибір на користь компанії Inweb, про що не пожалкували жодного разу.

Компанія показала себе надійним партнером, виконуючи свої зобов’язання регулярно і в доволі стислі терміни. Представники команди компанії Inweb змогли досягти суттєвих результатів, особливо враховуючи дуже специфічну галузь, в якій працює наша компанія, і по сьогоднішній день стабільно забезпечують ріст показників трафіку».

Працюємо в складних умовах і отримуємо результат

За кілька місяців роботи ми підлаштувались під непрості умови просування. Окрім обмеженого доступу до функціоналу сайту та аналітики, ми також не можемо розширювати структуру сайту, що не дозволяє нам отримувати весь можливий трафік. Але ми почали і продовжуємо:

  • оптимізувати сторінки;
  • нарощувати посилальну масу;
  • виправляти технічні помилки на сайті.

Наразі працюємо над внутрішньою та зовнішньою оптимізацією для досягнення ще кращих результатів по проєкту. Невпинно пропонуємо клієнту нові можливості просування та впевнені, що виведемо бізнес клієнта на новий рівень навіть у таких умовах.

Якщо ви ставите перед собою такі ж цілі і шукаєте якісне SEO-просування, digital-агенція Inweb завжди рада допомогти. Звертайтесь!