На економiчному фронті. Як клієнти Inweb працюють під час війни

На економiчному фронті. Як клієнти Inweb працюють під час війни

Цей матеріал для тих, хто працює під час війни. Для власників бізнесу та працівників. Для тих, хто обрав для себе складний шлях підтримки економіки України, показуючи власним прикладом: так, виживання — це непроста річ. Але можлива.

За результатами останнього опитування Advanter Group, 20,6% підприємств малого та середнього бізнесу в Україні сьогодні не діють, а ще 28,5% перебувають на межі зупинки. При цьому 24,1% опитаних відзначили, що їхній бізнес працює на 40-60%, а 12,3% — що їх завантаження скоротилося лише до 70-90%. Ще 8,4% заявили, що діяльність бізнесу майже не змінилася, а 4% — що обсяги робіт навіть зросли. Деякі респонденти (2,2%) вказують, що обсяги зросли ще більше.

Статистика

Ми хвилюємося за своїх клієнтів, тому поставили питання тим з них, хто працює, і вирішили опублікувати відповіді, щоб публічно підтримати їх роботу:

  1. У яких містах України знаходяться офіси компанії та співробітники? Довелося змінювати місцезнаходження чи бізнес територіально залишився у своєму місті?
  2. Який вибір зробили для себе співробітники компанії: продовжувати працювати, займатися волонтерською діяльністю чи йти на фронт?
  3. Як ви підтримуєте працівників?
  4. Який ваш товар має найбільший попит під час війни?
  5. Які спеціальні пропозиції діють зараз для ваших клієнтів?
  6. Як виживати бізнесу під час війни: особистий досвід, пропозиції, рекомендації.
  7. Розкажіть про випадок, пов’язаний з вашим бізнесом під час війни: те, що ви особливо запам’ятали.

Друк патріотичної символіки — безкоштовно

«Декс Груп Універсал». Постачальник і дистриб’ютор рекламно-сувенірної продукції в Україні. Офіс знаходиться у Києві.

Декс Груп

Ірина, директор:

«Ми прийняли рішення залишатися в Києві. Дякуючи Богу та ЗСУ нічого з нашого виробництва не постраждало. Співробітників підтримуємо матеріально, вони зробили для себе вибір — продовжувати працювати, підтримуючи економіку України.

Вважаємо, що головне в цей складний час не падати духом і працювати ще краще, ніж раніше.

Зараз найбільшим попитом з нашої продукції користуються Футболки, кепки та power bank. В нас діє спеціальна пропозиція: друк патріотичної символіки до основного лого замовника — безкоштовно».

Виважений підхід до товарних акцій

«Мірад». Працює на ринку сантехніки та керамічної плитки ось уже більше 25 років. Магазини знаходяться в Рівному та Житомирі.

Мірад

Тихон, директор з розвитку:

«Локації змінювати не довелось, ми залишились у Рівному та Житомирі. Левова частка співробітників продовжує працювати. Деякі займаються волонтерством. Усім виплачуємо зарплату. Вирішили для себе, що зараз важливо бути пластичними у бізнесі. А це означає: якісно аналізувати товарну пропозицію, виважено підходити до товарних акцій. Виділяти цільову аудиторію та працювати безпосередньо з ними.

Найбільшим попитом з нашої продукції зараз користуються керамічна плитка та сантехніка. Зараз діють багато спеціальних пропозицій, ознайомитися з якими можна у відповідному розділі нашого сайту».

Залишаємо ціни на довоєнному рівні

«Ліквідатор». З 2014 року компанія спеціалізується на боротьбі з комахами і гризунами, дезінфекції та відлякуванні птахів. Головной офис наразі у Харкові.

Ліквідатор

Олена, директор:

«Зараз наша компанія надає послуги по всій Україні, крім окупованих територій. Якщо говорити про діяльність співробітників у відсотках, то 40% співробітників продовжують працювати. Близько 30% пішли у тероборону і 20% займаються волонтерською працею. Ще 10% виїхали за кордон або знаходяться на окупованій території.

Ті, хто працює, отримують заробітну плату, частині виплатили фінансову допомогу.

Найбільшим попитом зараз користуються послуги зі знищення клопів та тест-контроль для підприємств.

Ми не робили спеціальних пропозицій, а вирішили не піднімати ціни навіть при тому, що бензин подорожчав у 2 рази.

Порада, яку я можу дати всім колегам по бізнесу, така: головне не припиняти роботу, адже запускати все спочатку важче, ніж підтримувати бізнес у робочу стані».

Відправка товарів клієнтам під час ракетної атаки

«Easyvending». Компанія надає послуги в сфері вендингу, з величезною базою постійних клієнтів по всій території України.

Easyvending

Дмитро, директор:

«Ми відкрили нове складське приміщення у західній Україні. Наразі наші співробітники знаходяться в різних містах України та за її межами. Кожен працівник зробив свій власний вибір — продовжити працювати, займатися волонтерською діяльністю, піти на фронт чи евакуюватися в інше місце. Ми активно підстримуємо працівників, в залежності від ситуації, у якій вони опинились.

Озираючись назад, хочу дати пораду колегам по бізнесу: тим, хто закрився, починати працювати, а тим, хто тримається, продовжувати це робити, і не закривати бізнес. Був випадок, коли ракети в небі летіли, як кажуть, прямо над головою, а ми в цей час товар готували для відправки клієнтам. І все ж ми не закрилися.

Зараз найбільшим попитом у нас користуються кава, чай, інгредієнти для вендінгу (вершки, шоколад, капучино). Для всіх бажаючих у нас діють акційні пропозиції».

Inweb також підтримує бізнес під час війни. Якщо ви хочете просувати свій сайт, запускати контекстну рекламу, або отримати консультацію по SMM — звертайтесь до нас.

Зараз діє дуже цікава пропозиція для українського бізнесу.

new-business@inweb.ua

https://t.me/Inweb_OP

+38 (048) 770-10-70

Спеціальна пропозиція від Inweb

Організація віддаленого формату робочого процесу

«Чудо Острів». Національна мережа дитячих магазинів, яка нараховує 39 магазинів по всій Україні.

Чудо Остров

Іван, керівник інтернет-магазину:

«Місцезнаходження офісів не змінилося. Проте всі співробітники інтернет-магазину «Чудо Острів» перейшли на віддалену роботу. Територіально співробітники працюють як з України, так і з-за кордону.

Співробітники та компанія підтримують ЗСУ та волонтерські центри в Україні. Здебільшого фінансово. Деякі співробітники компанії безпосередньо почали займатись волонтерством. Наприклад, одна з моїх колег — Ольга Христєва, активно підключилась до волонтерського руху. Опікується низкою підрозділів ЗСУ на півдні України, та допомагає населенню Миколаєва та Миколаївської області.

Власники компанії в перший місяць війни провели виплату фінансової допомоги співробітникам. Згодом компанія вимушено пішла на оптимізацію витрат, але після запуску значної кількості магазинів поступово стабілізуються виплати робітникам.

Ми продаємо дитячі іграшки. Попит не зазнав значних змін у порівнянні з попереднім роком. Проте ми бачимо, що можна відокремити популярні іграшки, пов’язані з військовою тематикою. А також бачимо зростання запитів, судячи з усього, з боку волонтерських організацій або інших клієнтів, по тематиці квадрокоптерів, біноклів тощо. Проте в нас в наявності виключно дитячі іграшки, що не відповідають потребам військових. Такий ось цікавий момент.

Повністю діють всі програми, що працювали і до початку війни: програма лояльності, акції та інше. Окремо в багатьох магазинах організовані збори іграшок для гуманітарних центрів в Україні, куди можна принести власні іграшки чи придбати і залишити нову іграшку. Компанія також регулярно виділяє частину іграшок та додає до загального фонду допомоги, який передає волонтерським центрам.

Раджу колегам по бізнесу по можливості адаптуватися до нових умов. Не заморожувати товарні активи. Використовувати доступні варіанти оптимізації, що не впливають на загальні процеси життєдіяльності компанії. На мій погляд, динаміка ринків значно підвищилась під час війни для більшості сфер економіки. У нашій країні більшість економічних агентів відчуває власну відповідальність у формуванні сильної економічної складової тилу. Тому вони за першої ж нагоди відновили роботу в тому чи іншому форматі. Це додає чималого імпульсу всім процесам.

А також потрібна інформаційна підтримка співробітників з боку компанії, послідовність та відкритість з самих складних питань, що безпосередньо стосуються робітника.

Під час війни я зрозумів, що, на жаль, забуваю звички, що були частиною мого відділу — навіть найпростіші (наприклад, перерва на каву). Самі по собі, без колективу — це не те. І мабуть, формат віддаленої роботи все ж таки мені не підходить на такий тривалий термін».

Підтримка українського бізнесу

Ми зробили для вас добірку корисних посилань, які можуть стати у нагоді бізнесу:

Як працює державна програма релокації бізнесу

Гранти на підтримку бізнесу на порталі Дія

Урядові програми та ініціативи з підтримки бізнесу

Знижки на послуги до 40%

«Ніка Тайм». Клінінгової компанія.Офіс знаходиться в Одесі.

Ніка Тайм

Сергій, керівник:

«Ми продовжили працювати в Одесі. Працівники зробили для себе вибір — працювати. Компанія підтримує співробітників грошима. Колегам по бізнесу раджу згуртуватися, скоротити розходи, але не закриватися. Нашим клієнтам наразі предоставляємо знижки до 40%».

Замість висновку

Ми в Inweb хочемо подякувати всім представникам бізнесу, які не розгубилися, змогли зібратися і продовжити роботу. Якщо у вас є поради для колег по бізнесу, або цікаві ідеї щодо того, як ефективно працювати в цей складний час, пишить їх у коментарях під статтею. Все буде Україна!

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого