Формування фіда для торгових кампаній на Opencart без допомоги розробника

Формування фіда для торгових кампаній на Opencart без допомоги розробника Велика частина фахівців з інтернет-маркетингу використовують шаблонні технічні завдання для реалізації певних завдань. Хоча, якщо розібратися, в кожної CMS-системі є вже готові рішення – модулі, які можна використовувати. Вони дозволяють прискорити впровадження необхідних правок і спростити всім життя.

Наприклад, ось так виглядає шаблонне технічне завдання для створення фіда Google Merchant Centre очима програміста:

Google Merchant Centre

Шутка 🙂

Тепер серйозно. А ось так подібні вбудовані функції виглядають в різних CMS-системах:

  1. Хорошоп. Створення фида вже вбудовано в системуХорошоп
  2. WordPress. Плагін експорту Google Merchant CenterWordpress

Про що це каже? Про те, що якщо можна зробити правильно, просто і швидко, без підключення команди програмістів, потрібно робити! У цій статті я детальніше хочу зупинитися і розповісти, як формувати фід даних для сайту на Opencart. Маю велику надію, що моя інструкція прискорить і полегшить роботу фахівців з контекстної реклами, адже вони зможуть створювати фід для торгових кампаній Google самостійно.

З чого почати

  1. Переконатися, що у вас сайт на CMS-системі Opencart.
  2. Придбати модуль вивантаження фіда товарів: UNIXml Pro 5.9 .
  3. Далі, встановлюємо придбаний модуль на сайт. Зробити це можна самостійно або, в крайньому випадку, все ж закликати на допомогу програміста.
  4. Якщо модуль встановлений коректно, переходимо до налаштування.

Налаштування модуля фіда товарів для Opencart

    1. Переходимо в розділ «Налаштування / Інформація» і включаємо потрібне нам вивантаження

фид для Opencart

    1. Відкриваємо вкладку «Google», переходимо в базові налаштування:

базовые настройки

Кожне поле налаштування містить примітку: наведіть на знак питання, ознайомтеся з описом і використовуйте його під час налаштування фіда.

описание

Поля «Назва компанії» і «З якого поля беремо id товару» ми заповнюємо вручну. Решті – вибираємо з переліку.

Название компании

Детальніше зупинимося на полі «Формула націнки. Синтаксис php! ».

синтаксис

Сюди можна вставляти будь-який php код. У моєму випадку, я тягну в фід значення

 — висновок категорії товару, використовуючи код:

if(!isset($category_types[$product['category_id']])){
	$all_category = $this->getPathByCategory($product['category_id']);
	$all_category_array = explode('_', $all_category);
	$category_full = array();
	foreach($all_category_array as $cat_id){
		$sql = "SELECT name FROM " . DB_PREFIX . "category_description
		WHERE category_id = '" . $cat_id ."'";
		$cat_info_query = $this->db->query($sql);
		if($cat_info_query->num_rows){
			foreach($cat_info_query->rows as $row){
				$category_full[$row['name']] = $row['name'];
			}
		}
	}
	$category_types[$product['category_id']] = implode(' > ', $category_full);
}

$product['attributes'][] = array('name'=>'g:product_type','text'=>$category_types[$product['category_id']]);

Приклад, як буде виглядати:

вывод категории товара

Рухаємося далі і заповнюємо ті поля, які потрібні в ваших рекламних оголошеннях:

рекламные объявления

  1. Переходимо до додаткових налаштувань

Вказуємо наступні значення:

настройки значений

В поле 21 – «Шаблон генерації назв товарів» – я вказав змінну тега h1 ((pd.meta_h1)). Ось це поле в адмінці сайту:

Шаблон генерации названий товаров

Якщо ж вам, наприклад, потрібно тягнути назва товару, то просто виберете іншу змінну з переліку:

список переменных

Налаштовуємо категорії і бренди:

категории

бренды

Налаштовуємо фото і атрибути

фото и атрибуты

Переходимо до опису товарів і отримання посилання на фід

шаблон генерации товаров

  1. Зберігаємо налаштування

Ми отримали готовий до використання фід для торгових кампаній, який потрібно завантажити в Merchant Center.

Merchant Center

Вище я описав базові налаштування, щоб ваш фід був робочим і повноцінним. Модуль UNIXml Pro 5.9 дуже гнучкий. Використовуючи його ви можете створити свій унікальний фід для Merchant Center.

FAQ

  1. Як часто оновлюється фід даних? Один раз на добу. В той час, який визначить фахівець з контекстної реклами в самому Merchant Center.
  2. Як перевірити чи коректно сформований фід? В особистому кабінеті Merchant Center буде інформація у всіх помилках фіда, виявлених системою, з описом проблеми, яку необхідно усунути.

Вывод

РРСшнікі, перед тим, як ставити завдання програмісту сформувати фид для кампаній Google Shopping з об’ємним технічним завданням, зупиніться і пошукайте інформацію. Можливо, про ваш сайт вже подбали і створили готовий модуль, який прискорить цей процес. Це дозволить всім стати щасливішим: розробник зможе продовжувати виконувати якесь свое понад-завдання, спеціаліст з контексту оперативно налаштувати і запустити рекламу, ну а клієнт швидше почне заробляти гроші. А чи не це нам всім треба? 🙂

P.S. Корисне доповнення від автора

Автор модуля «Unixml pro 5.9», про який я написав в цій статті, підготував окремий сайт, де відповідає на найпопулярніші питання, що виникають під час його налаштування та використання.

  • Приклад №1кастомный код
  • Приклад №2атрибуты кода

Якщо у вас є питання, відповіді на яке немає на сайті, можна безпосередньо написати автору на пошту info@microdata.pro і він його розгляне. Ну або запитуйте тут, в коментарях, будемо розбиратися разом і доповнювати розділ FAQ цієї статті.

Евгений Кравчук
Евгений Кравчук
• SEO Team Lead
Агенція digital-маркетингу Inweb
У 2011 закінчив ОНПУ. У 2012 році став частиною команди відділу SEO в компанії Inweb і багато часу приділяв роботі. Завдяки наполегливості та інтересу до пошукової оптимізації у 2017 став Team lead of SEO IM. Зібрав свою команду, де займаюся і допомагаю кожному її учаснику розкрили свій потенціал і вирости як фахівця. Крім роботи цікавлюся спортом, зокрема кроссфітом, люблю активний відпочинок. З моїх кумедних звичок: в будь-якому місці, країні та місті світу намагаюся випити пива і спробувати кальян.
Більше цікавого