Кейс для BOX Сatering: як за допомогою контекстної реклами підвищити оберт на 344%. Доставка їжі

Тематика: доставка їжі.
Регіон: Україна, Одеса, Київ.
Послуга: контекстна реклама.
Період надання послуг: з травня 2018 року.

Наш клієнт, BOX Catering — перша доставка готової їжі в коробках. В меню сервісу 85 боксів з закусками, десертами та гарячими стравами. Замовлення клієнти залишають на сайті, в соціальних мережах або за телефоном.

Початок співпраці

На момент старту робіт у клієнта вже був налаштований аккаунт в Adwords з різними кампаніями, але всі вони працювали виключно на ремаркетинг, а нові клієнти не залучалися. Крім того, був ряд аудиторій, які так і не змогли назбирати 100 користувачів, а тому реклама не показувалася. Основним джерелом залучення аудиторії на сайт були соціальні мережі.

Наші дії на початковому етапі

В першу чергу, ми рішили поміняти стратегію і націлитися на залучення нової аудиторії, а старі кампанії реструктурувати:

  • відключити неефективні ключові слова;
  • розширити семантику;
  • перерозподілити бюджети;
  • сегментувати аудиторію і почати збір нового переліку ремаркетингу.

В результаті отримали такі результати за перший місяць:

Кейс для BOX Сatering: як за допомогою контекстної реклами підвищити оберт на 344%. Доставка їжі

Якщо врахувати, що у квітні у клієнта з контексту було 93 транзакції, а ми почали працювати 1 травня, результат в 109 конверсій не такий вже й крутий, щоб писати цей кейс. Тому ми не зупинилися і пішли далі.

Упор на події та свята

Ми зрозуміли, що відкладати ремаркетинг не варто, а важливо працювати з обома напрямками (і нові, і старі клієнти), але робити це більш конкретизовано:

  • виділили кампанії щодо подій (дні народження, корпоративи, свята та ін.);
  • виділили кампанії під повсякденні приводи (кава-брейк, в дорогу, обід в офіс, бізнес-зустрічі, презентації);
  • налаштували медійні кампанії щодо подій;
  • налаштували медійні кампанії під повсякденні події;
  • запустили брендовий ремаркетинг;
  • запустили ремаркетинг з особливих аудиторій.

І отримали наступні результати за липень:
Кейс для BOX Сatering: як за допомогою контекстної реклами підвищити оберт на 344%. Доставка їжі

140 транзакцій, що на 33% вище попереднього результату. Для досягнення цієї мети використовувалися такі інструменти:

  • пошукові кампанії:
    • бренд (Київ та Одеса окремо);
    • у свята (День Нарождення, корпоратив, дівич-вечір, …);
    • з приводу(бізнес зустріч, кава брейк, …);
  • медійні кампанії:
    • бренд;
    • з приводу;
    • щодо подій;
  • динамічні пошукові кампанії;
  • ремаркетінгові кампанії:
    • пошукові;
    • медійні;
    • динамічний ремаркетинг;
  • відеокампанія на впізнаваність бренду;
  • розумні кампанії в медійній мережі.

Також для автоматизації ставок були застосовані інтелектуальні стратегії (Target CPA, Максимум конверсій) і оптимізатор ціни за конверсію.

Але і на цьому ми не зупинилися.

Об’єднання кампаній в соціальних мережах і контексті

У серпні вирішили об’єднати зусилля з рекламою в соціальних мережах, де клієнт працював самостійно. Була прийнята стратегія синхронізації кампаній, які “наздоганяють” потенційних замовників з Фейсбуку в Adwords і навпаки. На той час у клієнта відкрився новий напрям: ланчбокси для пікніків, і ми його активно використовували:

  • старт в соц.мережах:
    • запуск публікацій з боксами на пікнік;
  • сегментація аудиторій;
  • медійні кампанії:
    • привід – пікнік;
  • пошукова кампанія із запитами “пікнік”;
  • ремаркетінгові кампанії:
    • пошукові;
    • медійні.

*Всі креативи були присвячені цьому приводу і наочно демонстрували перевагу боксів на пікніку для різних цільових аудиторій.

І отримали наступні результати за серпень:

Кейс для BOX Сatering: як за допомогою контекстної реклами підвищити оберт на 344%. Доставка їжі

Цією синхронізацією ми домоглися 187 транзакцій, що означало збільшення доходу компанії на 238% в порівнянні з тими результатами, які були до нас. Але і на цьому не зупинилися.

Всі інструменти Google Ads в одній коробці

Восени ми використовували розумні кампанії в КМС, а також нам надали у вигляді бета-тестування можливість працювати з адаптивними пошуковими оголошеннями.

В цей час сезон пікніків закінчився та у нас, в основному, конверти брендових кампаній та деякі приводи.
У підсумку, в грудні ми отримали 256 транзакцій, що на 275% більше старту, а в грошовому еквіваленті дохід виріс на 344%.

Кейс для BOX Сatering: як за допомогою контекстної реклами підвищити оберт на 344%. Доставка їжі

Відгук фахівця про роботу з проектом

З проектом цікаво працювати й ми вдячні BOX Catering за довіру та авантюризм! Саме завдяки готовності сторін побувати нове і відкритості до раціональних експериментів ми досягли таких результатів. Крім того, потрібно відзначити цінність поєднання всіх наявних інструментів реклами. Коли єдина стратегія об’єднує одразу кілька каналів залучення аудиторії, це підсилює ефективність кожного з них.

Кейс для BOX Сatering: як за допомогою контекстної реклами підвищити оберт на 344%. Доставка їжі

Над матеріалом працювали: Middle PPC IM Олена Сергєєва, Blog Editor Таня Бондар.

Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності