«Ви питаєте — ми відповідаємо» — агенція Inweb дає відповіді на поширені питання

«Ви питаєте — ми відповідаємо» — агенція Inweb дає відповіді на поширені питання

За 13 років роботи агенції ми чули найрізноманітніші питання від клієнтів. І це добре, адже до вибору маркетингової компанії варто підходити з усією серйозністю. У цьому матеріалі відповідаємо на найбільш розповсюджені заперечення і сумніви.

З будь-якими запитаннями ви можете звернутися до наших менеджерів. Ми підтримуємо прозорість, чесність та чіткість, тому раді відповісти на ваші зауваги чи заперечення.
Фото: «Ви питаєте — ми відповідаємо» — агенція Inweb дає відповіді на поширені питання

Де знаходиться Inweb і чому не приймає клієнтів офлайн

Більшість спеціалістів агенції Inweb працюють віддалено. Ми побудували такі процеси та правила роботи, які не просто не зменшують нашу ефективність у віддаленої роботи, а навпаки — дозволяють використовувати всі переваги віддаленого формату і збільшувати ефективність кожного окремого спеціаліста й агенції в цілому.

Inweb входить у велику групу компанії Netpeak Group, тому використовує напрацювання понад 20 компаній, які входять у групу.
Фото: Де знаходиться Inweb і чому не приймає клієнтів офлайн
Карта перебування спеціалістів Inweb у світі

Практика віддаленого формату роботи зародилася ще під час пандемії COVID-19, коли безпека співробітників і клієнтів стала пріоритетом. Згодом розпочалася повномасштабна війна, тому потреба забезпечити можливість працювати віддалено з різних куточків світу для спеціалістів стала ще більшою.

Частина нашої команди мігрувала в межах країни для власної безпеки, а частина була змушена покинути Україну — через це ми прийшли до висновків, що працювати віддалено буде найкращим рішенням.

У нас є офіси для співробітників по Україні, зокрема є офіс в Одесі та коворкінг у Києві, але більшість фахівців, включаючи менеджерів, працюють віддалено з різних міст та країн.

Вся комунікація з клієнтами здійснюється онлайн, що дозволяє оперативно відповідати на запитання і погоджувати всі деталі. Такий підхід навіть покращує конверсію і скорочує час прийняття рішень. Наші клієнти — АЛЛО, Orner, Yakaboo та інші також відчувають на собі переваги віддаленого формату.

Чому над проєктом працює команда, але можуть знадобитися послуги розробника чи іншого спеціаліста

SEO, PPC, SMM, вебаналітика — вимагають глибокого розуміння різних аспектів. Ми впевнені, що неможливо досягти високих результатів, якщо всі обов’язки виконує лише одна людина. Справжні професіонали мають робити саме свою частину роботи, занурюючись і контролюючи всі нюанси на глибокому рівні.

У нашій агенції кожен фахівець відповідає за свій напрямок: SEO-спеціаліст проводить аналіз і розробляє технічні завдання, а програміст впроваджує зміни на сайті. Цей розподіл обов’язків гарантує, що кожен етап виконується професіоналом своєї справи, що суттєво економить час і, на практиці, забезпечує кращі результати.

Коли над проєктом працює команда, це дозволяє зекономити час клієнта, адже спеціаліст, який кожен день займається конкретною задачею, виконає її швидше і якісніше, ніж універсальний фахівець.

У комерційну пропозицію ми додаємо слайд з підібраною командою для проєкту — на ньому детально зазначаємо: хто та за що відповідає. Тож клієнт завжди в курсі робочого процесу.
Фото: Де знаходиться Inweb і чому не приймає клієнтів офлайн
Додаткове залучення програміста чи іншого спеціаліста на стороні клієнта справді може знадобитися, якщо рішення не було зафіксоване у нашій з клієнтом домовленості. Ми відверто повідомляємо про такі випадки на початку співпраці, тому у клієнта завжди буде можливість обдумати своє рішення.

Також у нас є велика база партнерів, тому за потреби ми можемо надати контакти перевірених спеціалістів, до яких можна звернутися.

Чому в робочий чат не додають технічного спеціаліста, а спілкування відбувається з менеджерами

Ми дотримуємося принципу, що кожен має виконувати свої завдання. Часті сповіщення відволікають фахівців, відповідальних за технічні аспекти, через це страждатиме якість та швидкість їх роботи.

Особливість Inweb у тому, що наші проєктні менеджери проходять відповідне навчання і мають достатню кваліфікацію, щоб відповідати на технічні питання клієнтів. Це відрізняє нашу роботу серед інших агенцій.

Також технічні спеціалісти не завжди можуть у зрозумілому для клієнтів вигляді суть проблеми чи відповісти на запитання, — адже вони використовують професійні терміни, зрозумілі тільки спеціалістам. Тому ми залучаємо менеджерів як «перекладачів», які пояснюють суть у зрозумілій формі.

За необхідності, ми можемо організувати зустріч із технічним спеціалістом, наприклад, під час щомісячних звітів. Клієнт має можливість поставити запитання саме технічному спеціалісту.

Чому ми не надсилаємо комерційні пропозиції без зустрічі з клієнтом

Ми завжди надсилаємо комерційну пропозицію з підсумками після її презентації. Підготовка пропозиції вимагає залучення команди фахівців і часу, тому для нас важливо представити її вам особисто, щоб донести всю цінність роботи. Зустріч проводимо у Google Meet, Zoom або іншому, зручному для клієнта, сервісі.

Онлайн-зустріч дозволяє отримати відповіді на всі питання в реальному часі, обговорити стратегію, і, за необхідності, внести корективи. Це складно зробити у повідомленнях, адже додатково у вас може виникати багато запитань — ми за зустріч, щоб відповідати на них і забезпечувати прозорість між клієнтом та агенцією.

Inweb вважає цей підхід важливим для досягнення спільного розуміння та успішної співпраці. Зустріч допомагає сформувати однакові очікування один від одного, проговорити всі деталі, почути емоцію і проговорити абсолютно всі моменти з потенційним клієнтом. Зустріч — важливий етап роботи, який не можна пропускати.

Inweb працює з нашим конкурентом. Як бути впевненими, що наша інформація не потрапить до них?

Часто клієнти висловлюють побоювання через те, що Inweb може працювати з їхніми конкурентами. Це викликає сумніви й заперечення, пов’язані з можливим розголошенням комерційної таємниці або використанням їхніх напрацювань у роботі з іншими. Проте ми пропонуємо поглянути на це питання з іншого боку.

— Наявність досвіду агенції у вашій сфері діяльності — це перевага

Наша агенція володіє унікальними знаннями та досвідом у різних сферах завдяки співпраці з багатьма клієнтами. Це означає, що ми не будемо витрачати багато часу на дослідження ринку та пошук оптимальних рішень — ми вже знаємо, як діяти.

Ми знаємо особливості ваших конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони, розуміємо, як їх обійти в певних категоріях товарів чи послуг. Крім того, ми вже працювали з цільовою аудиторією конкурентів, тому розуміємо її потреби та вподобання.

Зокрема, ми:

  • знаємо, на які унікальні торгові пропозиції звертає увагу ваша аудиторія;
  • писали тексти, працювали з лінкбілдінгом, тож маємо донорів й відповідні майданчики;
  • чітко розуміємо, які дії дадуть максимальний результат, базуючись на нашому досвіді з подібними проєктами.

Співпраця з нами дозволяє досягти результатів швидше, оскільки ми вже знаємо, що працює, а що — ні. Ви можете зекономити на експериментах інших команд, адже ми не будемо пропонувати рішення, які в минулому не дали результату.

Важливо — ми робимо так, щоб одна команда не вела проєкти конкурентів одночасно, якщо на це є запит у клієнта, щоб запобігти конфлікту інтересів.

— Не всі стратегії конкурентів універсальні, не всі рішення працюють однаково

Одне з найпоширеніших заперечень серед клієнтів полягає в тому, що стратегії, які працюють у вас, можна віддати конкурентам і очікувати таких самих результатів. Проте кожен бізнес унікальний, і навіть якщо дві компанії працюють у тій самій сфері, їхні потреби, можливості, ресурси та аудиторія можуть суттєво відрізнятися.

— Кожен бізнес — це індивідуальність

Рекламні бюджети, рівень розвитку бренду, можливості сайту, стратегії та навіть цілі можуть кардинально відрізнятися між компаніями прямих конкурентів. Тому підхід, який спрацював для одного клієнта, може не дати такого ж ефекту для іншого.

У вас може бути інший асортимент товарів або відрізняється спосіб комунікації з клієнтами. Відповідно, підходи до SEO, контенту чи реклами теж повинні бути адаптовані під унікальні умови.

— Адаптація під реалії ринку

Важливо враховувати, що ринок постійно змінюється. Те, що працювало рік тому, сьогодні може бути неактуальним. Саме тому універсальних рішень у маркетингу не існує. Спеціалісти Inweb завжди аналізують актуальну ситуацію, враховують нові тренди та адаптують стратегії під реальні потреби.

Наша агенція не просто повторює те, що працювало раніше, ми розробляємо індивідуальні рішення, які враховують всі фактори й дозволяють досягати максимальних результатів.

— Ми дотримуємося суворих стандартів конфіденційності

Кожен наш клієнт підписує NDA (договір про нерозголошення), що гарантує захист усіх даних та напрацювань.

Конфіденційність — це основа нашої роботи, і без дотримання цього принципу ми не змогли б отримати рекомендації та довіру багатьох клієнтів. Це може підтвердити портфоліо наших кейсів та персональні відгуки від клієнтів.

Фото: Ми дотримуємося суворих стандартів конфіденційності

Агенція, яка поки не працює з конкурентами у вашій сфері, не гарантує, що через тиждень чи більше зможе відмовити такому конкуренту, якщо він звернеться до неї. Ми ж віддаємо перевагу прозорості, чесності та чіткості.

Все ще турбує питання з конкурентами?

Якщо після прочитаного вас все ж турбує питання конкуренції, Inweb може залучити іншу команду, яка не працювала з конкурентом. Це створить здорову конкуренцію між командами, мотивуючи їх досягати найкращих результатів.

Крім того, ми можемо обговорити ексклюзивні умови, за яких не будемо брати інших клієнтів з вашої сфери. Ми відкриті для пропозицій і розглянемо та обговоримо їх.

Послуги Inweb дорогі, агенція X пропонує їх дешевше чи взагалі безкоштовно

У деяких конкурентів ціни на послуги справді можуть бути нижчими, але це часто означає спрощений підхід до виконання завдань. Ми підходимо до кожного проєкту максимально відповідально і заглиблюємося в усі деталі.

Наприклад, SEO-переїзд для Inweb — це не просто технічний процес. Ми ретельно аналізуємо сайт, робимо перенаправлення, намагаємося зберегти позиції в пошукових системах і враховуємо безліч технічних нюансів. Інші агенції можуть не надавати таких послуг, а просто виконувати запит переїзду.

Також занижені ціни можуть означати відсутність глибинного опрацювання запиту клієнта, що в майбутньому може призвести до проблем та втрат коштів для бізнесу. Ми завжди націлені на якісні й довгострокові результати, і наше портфоліо й відгуки підтверджують це.

Не раз в Inweb ми стикалися із тим, що клієнти обирали безкоштовні чи дешевші послуги, а потім поверталися до нас, оскільки якість надання послуг конкурентами не задовольняла їх.

Ми вкрай серйозно ставимось до того, щоб клієнт був задоволений роботою з нами. До нас часто звертаються за рекомендаціями клієнтів, які вже з нами працювали.

Проте ми завжди готові обговорити питання ціни та оптимальних рішень, які будуть раціональними як для клієнта, так і для агенції. Адже ми комунікуємо за принципом «дорослий — дорослий» і підтримуємо прозорість бізнес-стосунків, чіткість та взаємоповагу до роботи спеціалістів, як з нашої, так і зі сторони клієнта.

Не хочемо, щоб Inweb формували кейс за нашою роботою, бо цей досвід можуть перейняти конкуренти

Часто виникає занепокоєння, що кейси, засновані на проєктах, можуть стати джерелом інсайтів для конкурентів. Зрозуміле бажання зберегти конкурентні переваги, але варто зазначити, що створення кейсів — це не просто демонстрація роботи, а спосіб підкреслити професіоналізм і ефективність співпраці з агенцією.

— Ми захищаємо інтереси клієнтів і надаємо лише загальну інформацію

Формуючи кейси, в Inweb завжди дотримуються принципу конфіденційності й не розкривають специфічних бізнес-даних, стратегій чи внутрішніх процесів, які можуть використати інші компанії.

У публікаціях фокусується увага лише на загальних результатах та досягненнях, без згадок конкретних цифр бюджетів, показників чи стратегій, що можуть зашкодити проєкту. Такий підхід гарантує безпеку і водночас дає можливість демонструвати професіоналізм агенції. Адже в Inweb зацікавлені в тому, щоб саме бізнес нашого клієнта був лідером.

— Кейс — це про win-win

Кейс — це не лише демонстрація виконаної роботи, але й підтвердження успішності бізнесу на ринку. Такі тексти демонструють співпрацю з провідною агенцією та свідчить про новаторство, сталість й використання ефективної стратегії. Публікація кейсу у медіа — це піар для клієнта.

Бізнес отримує багато переваг від публікації такого тексту — згадку в профільному медіа, увагу від спеціалістів (які потенційно можуть зацікавитися роботою), увагу від потенційних клієнтів, визнання власних досягнень на широкий загал.

А для конкурентів подібні тексти — це сигнал, що бізнес працює з сильною командою, яка допомагає зберігати лідерські позиції.

Ми розуміємо, що це лише невелика частина заперечень та запитань, які виникають під час вибору агенції чи в процесі комунікацій. Наша мета — створити максимально комфортні умови для співпраці, а це неможливо без відкритості. Тому ви завжди можете ставити свої запитання й озвучувати заперечення менеджерам, вони радо дадуть відповідь на них.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого