Які маркетингові інструменти працюють у 2024 році

Які маркетингові інструменти працюють у 2024 році

Артем Сітніков, СЕО SITNIKS CRM, поділився трьома маркетинговими інструментами, які працюють у 2024 році.

А якщо хочете поділитися своїм досвідом з читачами Медіа Inweb — читайте, як надіслати статтю.
Фото: Що показали на Tesla Robotaxi 2024 — Robovan, Cybercab та танцюючі роботи Optimus

Задля того, щоб знайти працюючі інструменти, в першу чергу варто ознайомитися з основними перевагами кожного з них та визначити, які саме краще підійдуть для бізнесу.

У цій статті ми розглянемо основні плюси трьох маркетингових інструментів, що мають найбільшу популярність у 2024 році, поговоримо про поширені помилки у маркетингу, ключові KPI та ознайомимося з порадами для кращої організації реклами та просування продукту.

Ключові переваги трьох маркетингових інструментів

Наразі існує багато маркетингових інструментів, які різними способами допомагають захопити увагу аудиторії та підштовхнути до здійснення покупки. Однак, у 2024 році є три найпопулярніших, якими користується більшість підприємців. Нижче розповімо про їх головні переваги, що допоможе переконатися у користі кожної.

Таргетинг

Таргетинг — це потужний маркетинговий інструмент, який допомагає націлити рекламу на окремі сегменти користувачів, відповідно до їх поведінкових характеристик, уподобань, демографічних даних та ін.

Наприклад, магазин спортивного одягу BEZBRENDU таргетує рекламу на окремі позиції в каталозі, що знижує витрати на просування на 50% щомісяця.

У чому переваги таргетингу:

  • Надання більш цільових пропозицій, які привертають увагу клієнтів.
  • Можливість знизити витрати на рекламу завдяки чіткому розумінню інтересів та потреб кожного сегменту користувачів.
  • Використання реальних даних покупців, що дозволяє підвищити ефективність реклами та зацікавленість.

Недоліки таргетингу:

  • Зазвичай, таргетинг вимагає від підприємців достатньо великої кількості даних, що може стати на заваді малим організаціям.
  • У деяких випадках, таргетинг може викликати відчуття нав’язування та вторгнення в особистий простір.

Персоналізований маркетинг

Персоналізований маркетинг — це розробка індивідуальних пропозицій на основі даних клієнтів.

Проаналізувавши таку інформацію про вік, стать, поведінку, історію попередніх покупок, уподобання, інтереси, запити, попередні взаємодії з брендом тощо, можна створити персоналізовані маркетингові стратегії, які привернуть увагу споживачів.

Онлайн-магазин мобільної техніки та аксесуарів Anika Shop використовує аналіз попередніх покупок та надсилає персоналізовані пропозиції з товарами, які є актуальними для покупців. Таким чином компанія збільшила конверсію на 30% та підвищила обсяги продажів у два рази.

Переваги персоналізованого маркетингу:

  • Підвищення задоволеності та довіри клієнтів.
  • Збільшення відчуття важливості для бренду.
  • Можливість підвищити конверсію бізнесу.

Недоліки персоналізованого маркетингу:

  • У разі некоректного збору даних клієнтів, є ризик припуститися помилки та неправильно таргетувати рекламу, що може викликати негатив.
  • Збір особистої інформації може сприяти виникненню відчуття дискомфорту.

Інфлюенсер-маркетинг

Інфлюенсер-маркетинг передбачає співпрацю з блогерами та іншими впливовими людьми з метою просування вашого товару через їх соціальні мережі. Партнерство з інфлюенсерами дозволяє значно розширити горизонт аудиторії магазину та отримати високі показники конверсії.

Магазин доглядової косметики LR Beauty співпрацює з відомими блогерами та регулярно отримує 15% зростання підписників та збільшення продажів продуктів на 40%.

Переваги інфлюенс-маркетингу:

  • Автоматичний приріст клієнтів, які вже мають довіру до вашого продукту через рекомендацію.
  • Можливість отримання «вірусного» ефекту через соціальні мережі.
  • Різноманіття форматів демонстрації ваших товарів (пост в Instagram, Stories, Reels та ін.).

Недоліки та труднощі:

  • Пошук надійних інфлюенсерів може зайняти деякий час та сили.
  • У разі, якщо блогер потрапляє у складальну ситуацію — це може негативно вплинути на репутацію бренду.
  • Для малих компаній, вартість співпраці з відомими блогерами може бути надто високою.

Що необхідно для якісної організації маркетингу та просування продукту

Якщо вашою головною метою є просування власного бізнесу та організація ефективного маркетингу — в першу чергу, варто приділити достатню кількість уваги найму працівників, кожен з яких, повинен відігравати певну роль в організації.

Наприклад, компанія SITNIKS CRM оптимізувала маркетинг завдяки повноцінному складу команди співробітників:

  • Маркетолога, який створює ефективні стратегії та відповідає за всі процеси починаючи з розробки, закінчуючи реалізацією.
  • Менеджера контенту, завдяки якому, компанія створила унікальний стиль продукту, регулярно публікує якісний контент та має тісний зв’язок зі своєю аудиторією.
  • Аналітика, який моніторить KPI, слідкує за активністю користувачів, знаходить проблемні місця та приймає обґрунтовані рішення щодо покращення.
  • Фахівця з таргетингу, головною задачею якого є створення реклами у соціальних мережах (Instagram, Tik Tok, Facebook тощо).

Тож, щоб якісно організувати маркетинг та якомога краще просувати продукт, не варто нехтувати командою працівників й слід приділити достатню кількість уваги моніторингу ключових показників.

Основні KPI для кожного каналу маркетингу

Регулярний моніторинг ключових показників, за нашим досвідом — це 70% успіху компанії, тому що вивчення KPI дозволяє отримати краще розуміння слабких місць у маркетингу, виявити, які канали краще працюють та розробити нові шляхи до покращення.

Нижче ми поділимося ключовими KPI для кожного каналу маркетингу, які використовують компанії, що досягти значного успіху.

  • Соціальні медіа. Залученість аудиторії (коментарі під постами, лайки, реакції на Stories, поширення), конверсія, приріст підписників, CTR.
  • Email-маркетинг. CTR, кількість взаємодій листами, конверсія, кількість відмов від підписки, кількість відкритих листів.
  • Контент-маркетинг. Перегляди, кількість відмов, органічний трафік, час, який користувачі провели на сторінці вашого продукту.
  • Інфлюенсер-маркетинг. Конверсія, ріст підписників, які прийшли від блогера, кількість згадок у Stories.

Показники націлені на демонстрацію реальної ефективності маркетингу, що дозволяє знайти проблемні та дієві прийоми та прийняти обґрунтовані рішення щодо покращення.

Варто пам’ятати, що регулярний моніторинг KPI може допомогти розробляти якісний маркетинг, залучати користувачів до співпраці з брендом і збільшувати обсяги доходів.

Головні помилки у маркетингу

Успішний маркетинг зазвичай вимагає уваги до деталей та чітких прийомів, що дозволять отримати бажані результати.

Сучасні підприємці можуть припуститися помилок, які негативно впливають на ефективність маркетингових кампаній чи сприяють втраті лідів.

  1. Однією з найпоширеніших помилок у маркетингу є недостатня увага до аналітики даних. Продукт, який ігнорує важливість регулярного моніторингу стратегічно важливих даних має підвищений ризик даремної витрати бюджету. Компанії, що проводять детальний аналіз даних, починаючи з 2020 року, скоротили витрати на рекламу на 8% та отримати чітке розуміння невигідних каналів.
  2. Також, власники онлайн-бізнесу часто забувають про розробку чіткої стратегії. Деякі підприємці створюють надто загальні плани, без урахування особистих потреб власної аудиторії. Переосмислення та вивчення уподобань користувачів дозволяє вдвічі підвищити лояльність клієнтів та збільшувати кількість повторних покупок у два з половиною рази.
  3. Крім того, компанії, які працюють з великими обсягами даних інколи не розуміють важливості сторонніх помічників. У 2024 році існують надійні CRM системи, що дозволяють автоматизувати процес збору та аналізу даних, таким чином економити час працівників та підвищувати їх продуктивність. Автоматизація процесів допомагає уникати припущення людських помилок та зменшувати навантаження на співробітників відділу маркетингу.

Всі вищенаведені помилки у маркетингу можуть перешкоджати успішній діяльності бізнесу, тому, перш ніж розпочати розробку нових прийомів, варто ретельно обміркувати та переосмислити важливість деяких етапів.


Ефективний маркетинг — це не лише просування товарів, це чіткість та уважність. Щоб обрати кращий маркетинговий інструмент для вашого магазину, ми радимо експериментувати, використовувати допоміжні інструменти (CRM) з метою аналізу ефективності кожної з них та у разі необхідності оперативно вносити корективи.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого