Що таке коллтрекінг і як він працює?

Перш, ніж робити вибір між сервісами коллтрекінга, пропоную повноцінно розібратися в цій послузі, з’ясувати, навіщо потрібен коллтрекінг, як він працює і що необхідно для його впровадження.

В цій статті:

  • відео —1 шт,
  • кейс — 1 шт,
  • порівняльна таблиця — 1 шт,
  • висновок, який допоможе тобі все це не читати й не дивитися.

Коллтрекінг – це технологія, яка відстежує звернення за телефоном і пов’язує їх з конкретним рекламним джерелом.

Про коллтрекінг і аналітику дзвінків

Якщо ти ще не знайомий з Романом Єфременко та його відеоблогом #На пальцях, то знай, ти втрачаєш багато корисної інформації.

У випуску Рома каже:

  • про проблеми, які вирішує коллтрекінг;
  • про алгоритм роботи коллтрекінга;
  • про користь яку ти отримуєш, запровадивши систему коллтрекінга;
  • про різницю між статичним і динамічним коллтрекінгом;
  • як зрозуміти, чи потрібен тобі коллтрекінг?
  • про страхи, які рухають людьми перед впровадженням коллтрекінга.

Фінальна нота – кейс меблевого магазину. Рентабельність рекламних кампаній в магазині виросла на 390% після впровадження коллтрекінга.

Відео цілком відмінне.

Кейс дивись з 9 хвилини.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

А як ще в реальному житті працює коллтрекінг?

У кейсі салону суконь La novale яскраво видно, як відстежити якісні канали трафіку і вкладати гроші в рекламу з розумом за допомогою коллтрекінга.

ВАЖЛИВЕ з кейса:

  • прослуховування дзвінків за допомогою сервісу дозволяє більш точно визначити потреби користувачів і підібрати нові ідеї для розширення семантики;
  • завдяки коллтрекінгу дізналися, що близько 60% випускниць і їхніх мам шукають плаття для випускного балу за запитами «вечірнє плаття». Тому перерозподілили бюджет і виділили на кампанію вечірніх суконь в пошуковій мережі на 40% більше запланованого бюджету.

Подивимося, які основні функції має в собі Ringostat та Phonet

Поспілкувавшись з менеджерами двох компаній, дізналися наступне:

comparison table

Вартість

Ціна – не вирішальний фактор при виборі. Тут не працює: дешевше = краще. Вибір залежить від функціонала та відгуках про систему. І все ж.

stoimost_phonet

 

stoimost_ringo

Висновки

  1. Алгоритм роботи коллтрекінга: користувач бачить унікальний номер, дзвонить в компанію і тут ми розуміємо звідки він до нас прийшов.
  2. Коллтрекінг визначає джерела і канали, які приносять більше звернень. Це дозволяє виявити рентабельні інструменти інтернет-маркетингу і витрачати гроші тільки на них.
  3. Завдяки прослуховуванню розмов менеджера з клієнтами, можна виявити слабкі місця і попрацювати над ними.
  4. Коллтрекінг підвищує конверсію сайту за допомогою віджета зворотного дзвінка.
  5. Коллтрекінг інтегрує дані з іншими аналітичними системами, наприклад Google Analytics, CRM-системи.
    1. Статичний коллтрекінг присвоює окремий номер кожному джерелу. Дає можливість маркетологу в цілому оцінити роботу джерела. Мінуси: якщо рекламних компаній багато, потрібно багато номерів і багато грошей. Поки з’ясуєш, яке джерело рентабельне, витратиш значну кількість коштів.
    2. Динамічний коллтрекінг привласнює конкретне відвідування конкретному дзвінку. При дзвінку в CRM-систему завантажуються дані про джерело і канали; видно, з якої рекламної кампанії прийшов клієнт; зафіксовано ключове слово, за яким користувач звернувся; помітно, які сторінки він дивився і як поводився на сайті.Яким буває коллтрекінг?
    3. Комбінація двох попередніх видів: для офлайну – листівки, білборди, використовують статичний коллтрекінг. Для онлайну – динамічний.
  1. Ціна питання? Вартість залежить від кількості трафіку і звернень. Стартова ціна від 40-50 $ / місяць.
  2. Що зазвичай входить у вартість?
  • Технічна підтримка.
  • Сервіс.
  • Оренда номерів.
  • Послуги переадресації.

Все інше – за додаткову плату.

  1. Як зрозуміти, що тобі потрібен коллтрекінг?
  • Ти витрачаєш гроші на рекламні кампанії й не знаєш, який канал приносить тобі дохід.
  • Частка конверсій за телефоном понад 30%.

У сервісів є безкоштовні періоди, які можеш використовувати та прийняти власне рішення за результатами роботи.

  1. Що тебе може зупинити?
  • Гарний номер телефону, який ти колись викупив у оператора.
  • «Все налаштую, з’ясую, яка компанія рентабельна, навчу менеджерів говорити з клієнтами телефоном і відключу через 2 місяці всі ці сервіси».

Так, так можна. Але пам’ятай, що кожен день з’являються нові інструменти, змінюються тенденції й ти не наздоженеш, якщо не будеш в епіцентрі подій.

Розповідаю щодо реальних сервісів та інструментів, якими ми користуємося. Працюють. І тобі цього бажаємо :)

Дзвінки частіше конвертуються в продажі, ніж заявки. За дорогими й складними товарами частіше звертаються телефоном. Особисте спілкування швидше притягує клієнтів.

P.S. Не важливо, які канали та інструменти ти використовуєш, якщо твій менеджер:

  • не ввічливий з клієнтом;
  • не вміє виявляти його потреби;
  • не розв’язує проблеми, а створює їх;
  • не виконує обіцянок даних клієнту;
  • емоційно нестабільний.

В цьому випадку всі маркетингові зусилля прямують до нуля.

banana-phone

Рішення:

  1. Поміняй банан на телефон.
  2. Поміняй Кіану Рівза на експертного менеджера.

Є теми в інтернет-маркетингу, в яких тобі хочеться розібратися?

Пиши в коментарях.

Будемо розбиратися в цій нелегкій і справі, яка надихає разом;)