Як отримати публікацію про вашу компанію у соцмережах Inweb — умови партнерства
Агенція диджитал-маркетингу Inweb відкрита до інформаційного партнерства у соцмережах. Ми можемо і хочемо розповісти про вас в наших соціальних мережах. В цьому матеріалі читайте, як ми бачимо наших партнерів, що пропонуємо зі свого боку, вимоги та матеріали, з якими не працюємо.Портрет інфопартнера Inweb
Є певні критерії, що важливі для нас в інфопартнерах. Ми не приховуємо їх та чесно обираємо такі компанії до співпраці:
- Сайт дає вичерпну інформацію про компанію та чим вона займається. Є розділ з послугами, контактна інформація, сучасний дизайн та зрозуміла навігація. Приклади інформативного сайту наших партнерів: Сollaborator, Turumburum.
- Є команда маркетингу — окремий відділ, який відповідає за бренд компанії.
- Експертиза — це кейси, статті, івенти, що відбулись, досвід роботи з відомими брендами. Всі матеріали, що показують досвід компанії.
- Активність в соціальних мережах: регулярний постинг публікацій, історій. Кількість підписників в Instagram — не менше 1000. Кількість читачів у
- Facebook — не менше 2500.
- Кількість трафіку на сайті партнера за даними Similarweb — більше 25 000 відвідувань на місяць.
Якщо ваш бренд не відповідає одному чи двом критеріям, але вважаєте, що ваш інфопривід може бути цікавим аудиторії Inweb — напишіть нам про це.
Активні соцмережі Inweb
Вибір майданчика для шеру публікації, залишається на розсуд SMM-спеціаліста Inweb. Ми активно ведемо акаунти в таких соцмережах:
Саме SMM-спеціаліст Inweb, відповідальний за цей напрямок, вирішує, у якій соцмережі опублікувати партнерський матеріал. Зазвичай, це пост у Facebook та Instagram Stories.
Основні вимоги до публікацій
Є певні критерії для постів, які ми приймаємо для публікації. Їх дотримання — це гарантія швидкого випуску допису та коректного відображення матеріалів у наших соцмережах:
- Текст для допису з усією необхідною інформацією. Inweb залишає за собою право на редагування тексту, але зі збереженням сенсів. В усіх інших ситуаціях ми узгоджуємо це разом із партнером.
- Візуал для допису у Facebook формату 1200х630.
- Візуал для Instagram Stories формату 1080х1920.
- Посилання на всі ваші соціальні мережі, сайт тощо. Залежить від того, публікація якого посилання вас цікавить.
- UTM-мітки у вигляді готових посилань, якщо ви хочете відстежувати джерело трафіку.
Матеріали, з якими не працюємо
Ми не візьмемо матеріали в публікацію, якщо це:
- Дописи, які можуть спровокувати конфлікт бізнес-інтересів. Винятком стануть корисні події, вебінари для нашої цільової аудиторії або участь наших спеціалістів в них.
- Сіра тематика: фінансовий напрямок, криптовалюта, бетинг та гемблінг (азартні ігри), свіпстейки (розіграші), дейтинг (знайомства з будь-якою метою), нелегальний адалт (теми для дорослих, якщо вони знаходяться у сірій зоні законодавства), нутра (недоказова медицина та ін.).
Терміни публікації матеріалів
Будь ласка, надайте матеріали для інформаційної підтримки мінімум за 5 робочих днів до дати виходу або анонсу. Це необхідно, щоб органічно вписати інфопартнерство з вами у наявний контент-план. Матеріали день в день — не публікуємо.
Тип контенту та вимоги до нього
Тип контенту або активності | Критерії |
Новини:
|
|
Стаття або кейс |
|
Подія:
|
|
Участь в опитуванні або дослідженні та його результати |
|
Звісно, бувають винятки з правил. Наприклад, ваш трафік становить менше 25 000 відвідувань, але ви робите важливу подію, випускаєте крутий продукт чи маєте вражаючий кейс. Це привід запропонувати нам інфопартнерство в соцмережах.
Щоб запропонувати публікацію у соцмережах, напишіть на пошту Валерії Донецкової — v.donetskova@inweb.ua. Ви також можете написати напряму у наших соцмережах.
Кожне рішення приймається окремо по конкретному проєкту. Давайте ми розкажемо про вашу експертизу нашим читачам — це може стати початком продуктивного інфопартнерства!