Регіональне просування: як отримати більше клієнтів + ​​приклади, як зробити

SEO-фахівці використовують різні способи залучити користувачів з різних регіонів та покращити ранжування сторінок сайту за геозалежними запитами. Серед них – створення піддоменів, підпапок чи окремих доменів.

Локальне просування має підвищувати видимість веб-сайту у місці, регіоні чи області. Місцева аудиторія дізнається про ваш продукт, з більшою ймовірністю купує, тому що є найцільовішою.

Як досягти відмінних результатів? Розберімось разом.

Багато запитів у пошукових системах – геозалежні. Тому задайте своєму сайту правильний регіон. Локальна прив’язка приверне більше потенційних клієнтів до продукту чи послуги. Це є обов’язковим для продажу регіональних послуг чи бізнесу, пов’язаного з певним населеним пунктом.

Google автоматично визначає розташування сайту, зчитуючи дані доменної зони, а саме код країни (.ua, .kz, .com.ua). Якщо такі дані вказані, Google самостійно визначить регіон просування та змінити його не вдасться.

Google автоматично визначає розташування сайту, зчитуючи дані доменної зони, а саме код країни (.ua, .kz, .com.ua). Якщо такі дані вказані, Google самостійно визначить регіон просування та змінити його не вдасться.

Якщо доменна зона не має коду країни, наприклад .org, .com, .net, але ваша компанія працює у певному регіоні, вкажіть регіон у панелі Google Search Console. Налаштування можна змінити за допомогою інструмента «Таргетинг країн і мов».

 Налаштування можна змінити

Використання Google Business Profile

Для реєстрації в Google Business Profile слід мати фактичну адресу в обумовленому регіоні так, як код підтвердження найчастіше надходить поштою, рідше – телефоном.

Цей спосіб сприяє показу в Google Картах і пошуковій видачі, оскільки алгоритми пошукової системи пропонують локальні компанії поблизу користувача.

алгоритми пошукової системи пропонують локальні компанії поблизу користувача

Оптимізація сайту під регіон

Використовуйте в контенті сайту ключові слова з топонімами (назвами населених пунктів), вказуйте їх у метаданих, заголовках.

Використовуйте в контенті сайту ключові слова з топонімами (назвами населених пунктів), вказуйте їх у метаданих, заголовках

Додайте топоніми у футер (підвал) або хедер (шапку) сайту:

Додайте топоніми у футер (підвал) або хедер (шапку) сайту

Для визначення регіональності сайту вкажіть адресу та номери телефонів на сторінці «Контакти»:

Для визначення регіональності сайту вкажіть адресу та номери телефонів на сторінці «Контакти»

Використання регіональних сторінок

Ще один спосіб регіонального просування – використання регіональних сторінок такого формату:

У цьому прикладі реалізації не треба переносити всі сторінки сайту, що просуваються, в підпапку. Ви вибірково створюєте регіональні сторінки під запити, що просуваються.

Ви вибірково створюєте регіональні сторінки під запити, що просуваються

Як це зробити

  1. Cтворіть сторінки під вибраними регіонами. Рекомендуємо зберігати послідовність вкладеності URL-адреси основної послуги + приставка «регіон». Приклад: https://site.ua/telefony/odessa або https://site.ua/telefony-v-odessa.
  2. Вкажіть у метаданих та заголовку потрібний регіон.
  3. Пишіть унікальний контент із зазначенням потрібного топоніму.

Якщо ви хочете займатися лише обробкою замовлень, що їх число росте, зверніться за регіональним просуванням до спеціалістів Inweb! Ми маємо досвід для локальної розкрутки та залучання цільових клієнтів.

 

Вам потрібен результат у вигляді клієнтов, замовлень та прибутку? Тисніть сюди, й наші спеціалисти зроблять вам індивідуальну пропозицію!

Приклади таких сторінок

Так реалізувала регіональне просування компанія з продажу шин. Регіон – Одесса.

компания по продаже шин. Регион – Одесса

Другий приклад – служба зі знищення тарганів та її сторінка регіонального просування Києвом. На цій же сторінці – стаття на тему з перевагами компанії.

служба по уничтожению тараканов и ее страница регионального продвижения по Киеву

Просування за допомогою піддоменів

Використання піддоменів добре підходить для сайтів агрегаторів, великих інтернет-магазинів. Цей метод можна використовувати у пошуковій системі Google. Приклади регіональних піддоменів:

 Примеры региональных поддоменов

Як зробити для кожного регіону

  1. Створіть піддомени.
  2. Створіть окремі сторінки «Контакти» для кожного регіону, вкажіть унікальні адреси.
  3. Пропрацюйте технічні моменти: налаштуйте захищений протокол для кожного регіону, додайте свій файл robots.txt і sitemap.xml для кожного піддомену.
  4. Пропишіть унікальні метадані та додайте топоніми.
  5. Додайте організації до Google Business Profile.
  6. Перелінкуйте основний домен із піддоменами.

Піддомени можуть дублювати контент основного домену, але для ефективного просування оптимізуйте під геозалежні запити, додавши топоніми в заголовках і тексті.

Приклади таких сторінок

Сервіс «Кабанчик» створив сторінки онлайн-замовлення для Одеси, Львову, Києва та інших українських міст. Таким чином, персоналізується пропозиція і користувач розуміє, що він робить замовлення на правильній сторінці.

Сервіс «Кабанчик» створив сторінки онлайн-замовлення

Просування за допомогою підпапок

У цьому випадку прив’язка до регіонів задається в межах одного домену через створення підпапок для конкретного регіону. Приклад регіональних піддоменів, звертайте увагу на структуру написання адрес:

Основний сайт: https://site.ua/.

Його підпапки:

Просування за допомогою підпапок

Як це зробити

  1. Створіть підпапку під вибраний регіон. При цьому домен залишається тим самим. Це виглядає так: https://site.ua/odessa/, https://site.ua/kiev/.
  2. Вкажіть у метаданих та заголовку топоніми.
  3. На сторінку «Контакти» додайте адреси відповідних населених пунктів.
  4. Додайте сторінки підпапок до файлу sitemap.xml.

Сторінки регіональних папок можуть дублювати контент основного домену, але для ефективного просування оптимізуйте підпапки під геозалежні запити, додаючи топоніми у заголовках та тексті.

Приклади таких сторінок

Перший приклад – сторінка купівлі смартфонів на сайті «Епіцентр» по регіону Одеса.

сторінка купівлі смартфонів

Так само це реалізовано на сайті Comfy. Категорія така сама – сматфони.

Так же это реализовано на сайте Comfy. Категория такая же – сматфоны

Використання пагінації

Для просування регіональних сторінок можна також заточувати сторінки пагінації під міста.

Для просування регіональних сторінок можна також заточувати сторінки пагінації під міста.

Як це зробити

  1. Для кожного порядкового номера сторінки пагінації присвоюємо регіон:
    • Page 2 – Одеса.
    • Page 3 – Харків.
    • Page 4 – Дніпро.
  2. Для першої сторінки категорії залишаємо основний регіон. Наприклад, це може бути «Україна» чи «Київ». Відповідно, для основного регіону сторінку пагінації не потрібно оптимізувати.
  3. Вказуємо в метаданих та заголовку топоніми.
  4. Прибираємо canonical зі сторінок пагінації.
  5. Пишемо унікальний контент із зазначенням потрібного топоніму.

Приклади таких сторінок

Сторінка з продажу мобільних телефонів на сайті Rozetka по регіону Одеса. Зверніть увагу на адресу сторінки:

Сторінка з продажу мобільних телефонів на сайті Rozetka по регіону Одеса

Нижче на сторінці – текст із геозалежними ключовими словами та згадкою регіону сторінки – Одеси.

Нижче на сторінці – текст із геозалежними ключовими словами та згадкою регіону сторінки – Одеси

Такий же підхід бачимо на сайті продавця натуральної тайської косметики:

Такий же підхід бачимо на сайті продавця натуральної тайської косметики

Висновки

Основні тези, що ми можемо витягти з матеріалу:

  1. Регіональна прив’язка є одним з основних факторів ранжування сайту. За допомогою інструментів Google можна присвоїти регіон сайту, що допоможе конкурувати у локальній видачі.
  2. Сьогодні найефективнішими методами просування в регіонах для Google є використання піддоменів, підпапок та регіональних сторінок.
  3. Для кожного сайту вибирайте оптимальний метод просування для регіональних ресурсів.
  4. Для невеликих інтернет-ресурсів оптимально створення регіональних сторінок. Це нескладно в реалізації, якщо порівнювати зі створенням підпапок та піддоменів.
  5. Для великих інтернет-магазинів та сайтів-агрегаторів краще створювати окремі піддомени чи підпапки. Це складніше з технічного боку, але ефективніше для просування.
  6. Створення сторінок пагінації – індивідуальний підхід. Цей метод найлегший у реалізації, та його краще тестувати. Він підходить не для всіх сайтів та не у всіх тематиках. Відпрацювання на сайті цього методу потрібно перевіряти ще раз після впровадження.

Не знаєте, який спосіб вибрати? Довіртеся експертам. Inweb знає все про регіональне просування та особливості різних тематик. Залишіть заявку на сайті, а ми перетелефонуємо!