Як клієнти Inweb працюють під час війни. Продовження

Як клієнти Inweb працюють під час війни. Продовження

Це продовження статті про клієнтів Inweb, які працюють, і цим підтримують економіку України під час війни. На щастя, цих людей так багато, що їх історії ми не змогли вмістити в один матеріал. Отже, ми задали працюючому бізнесу декілька питань:

  1. У яких містах України знаходяться офіси компанії та співробітники? Довелося змінювати місцезнаходження чи бізнес територіально залишився у своєму місті?
  2. Який вибір зробили для себе співробітники компанії: продовжувати працювати, займатися волонтерською діяльністю чи йти на фронт?
  3. Як ви підтримуєте працівників?
  4. Який ваш товар має найбільший попит під час війни?
  5. Які спеціальні пропозиції діють зараз для ваших клієнтів?
  6. Як виживати бізнесу під час війни: особистий досвід, пропозиції, рекомендації.
  7. Розкажіть про випадок, пов’язаний з вашим бізнесом під час війни: те, що ви особливо запам’ятали.

Їх відповіді — це реальні приклади незламності і патріотизму. Наша команда хоче, щоб якомога більше людей знали, що бізнес працює, не здається, шукає шляхи для подолання труднощів. І наша команда в цьому питанні разом з нашими клієнтами.

Повна зарплата при неповній роботі

«Super Pupers». Магазин подарунків. Офіс знаходиться в Києві.

Super Pupers

Владислав, власник:

«Наша команда вирішила для себе — продовжувати працювати. Тільки так бізнес може вижити. Ми підтримуємо працівників тим, що виплачуємо повну зарплату при неповній роботі. В нас немає спеціальних акцій, але є так звані хіти — продукція, яку купують найбільше.

Не можу привести прикладу щодо особливих подій у роботі магазину під час війни, а от з іншим бізнесом, кафе, був випадок.

На телефоні в додатку охорони спрацьовує 4 сигналізації. У кафе розбиті 3 вікна, відкриті двері.Ми одразу подумали, що то мародери. І тут чуємо величезний вибух…. Прилетіло в ТРЦ «Ретровіль», а наше кафе поряд».

Говорити і домовлятися з партнерами

«MARGO». Гіпермаркет меблів. Офіс знаходиться у Києві.

Margo

Олександр, Project Manager компанії:

«Наш офіс у Києві, але фізичні магазини і склади знаходяться як у Києві, так і у Маріуполі, Одесі, Хмельницькому.

Офіс працює віддалено, приблизно половина працівників або виїхали, або зараз служать у ЗСУ, друга половина продовжує працювати.

Всі магазини і склади працюють в залежності від міста, в якому вони знаходяться. Якщо в Маріуполі все знищено і, звичайно, всі працівники виїхали звідти, то в інших містах частина залишилась і ми намагаємось запускати роботу, виплачуючи хоча б частину заробітної плати усім нашим працівникам.

Меблі важко назвати товарами першої необхідності і ми тільки почали запускати наші магазини, але бачимо, що попит зростає, особливо на дивани і крісла.

Зараз дуже багато проблем з логістикою, закупівлею і тд., але ми до останнього намагаємось втримати ціни на наші товари.

Щодо конкретних порад про те, як вживати бізнесу, їх в мене декілька:

  • по-перше, максимально скорочувати витрати, де це можливо, крім зарплати для своїх людей;
  • по-друге, важливо розуміти, зараз всі ми в одному човні, тому треба вміти говорити і домовлятися з партнерами; (орендодавці, виробники і тд.), багато хто йде на поступки і допомагає;
  • по-третє, не зупинятися, а працювати, працювати, працювати, навіть якщо здається, що в цьому немає сенсу, в решті решт це дасть результат.

Дуже хотілось би підкреслити те, як бізнес об’єднався і почав разом працювати на армію і країну, це дуже мотивує і надихає».

10% з кожного продажу — на допомогу ЗСУ

«Mushka». Магазин шкарпеток. Компанія знаходиться у місті Одеса.

Mushka

Лариса, співзасновник компанії:

«Компанія знаходиться у місті Одеса. Фабрика, з якою мали довгострокові стосунки, була у місті Рубіжному і вона знищена.

Більшість працівників компанії поїхали до Молдови і там займаються волонтерською діяльністю. А люди, що працювали на фабриці — до Західної України. Хто зміг продовжити працювати, продовжує.

Наш товар — це яскраві шкарпетки, перший місяць ми передавали безкоштовно частину товару ЗСУ та теробороні. На продаж не працювали. Потім відв’язали із фабрикою зі Львова нові шкарпетки у патріотичному стилі і запустили продажі знову. На даний момент ці шкарпетки становлять більший відсоток продажів.

Спеціальних пропозицій для клієнтів немає. Але 10% з кожного продажу йде на допомогу ЗСУ. Рандомно даруємо додаткові шкарпетки клієнтам, які перебувають у найбільш постраждалих від обстрілу містах.

Щоб вижити під час війни, треба продовжувати працювати та адаптуватися під реалії. Якщо товар, послуга стають неактуальними, але є база постійних і хороших клієнтів, потрібно змінювати товар, послугу для своєї аудиторії та виробляти продукт, який є актуальним та корисним. Так само, за можливості, інтегруватися на європейський ринок.

Під час війни багато компаній показали себе з хорошого боку, допомагали ЗСУ, використовували свої виробничі потужності для створення термінових та необхідних товарів. Але з’явилися й ті, які в такий складний час стали обманювати та красти. Ми зіткнулися з тим, як наші малюнки та дизайни вкрали кілька цілком пристойних виробників шкарпеток, яким важко придумати щось своє. З виправданням, що це нормально. Це вкрай неприємно і неприйнятно, тому що ми намагаємося підтримувати дизайнерів, платимо за малюнки, знаходимо варіанти допомагати українцям, а хтось просто краде, не переживаючи на рахунок авторського права і зовсім не оплачуючи працю українців у такий час».

Робота дасть свої плоди

«Новини планети». Портал новин, працює з 2013 року.

Новини планети

Денис, власник:

«Наш бізнес територіально залишився у своєму місті. Команда продовжує працювати та займається волонтерством, я кажу всім працівникам, що все буде добре, і ми пройдемо цей важкий період.

Наразі найбільшим попитом користується розміщення рекламних статей, а для постійних клієнтів ми робимо знижки.

Потрібно працювати, хоч дохід упав. Рано чи пізно це дасть свої плоди. У перші дні війни кілька днів взагалі не працювали, була дуже складна ситуація».

Не здаватися та продовжувати працювати

«Matla Flowers» інтернет-магазин з продажу саджанців квітів. Офіс знаходиться у Тернопільській області, с.Лошнів.

Matla Flauers

Тарас, власник:

«Ми залишилися у своєму населеному пункті. Продовжили працювати та частково займаємось волонтерською діяльністю.

Ми розпланували роботу так, щоб в кожного працівника була робота і ще взяли декілька працівників з частково окупованої території.

Зараз особливим попитом у нам користується лляний килимок для вирощування мікрогріну.

В нас розпочався сезонний розпродаж, тому на весь асортимент квітів весняної посадки діє знижка від 10 до 40%. Також діють знижки на саджанці троянд та клематисів.

Хочу побажати всім колегам по бізнесу не здаватися та продовжувати працювати, наскільки це можливо. Вірити в те, що навіть в війну ваш товар чи послуга, якою б вона не була, буде комусь потрібна. Рекомендація по рекламі: використовуйте дані від власних клієнтів, а не тільки їх збирайте.

Ми виростили більше 100 тис. тюльпанів та купили 35 тис. голландських для перепродажу і з всього цього продали максимум 40 тис. Наш бізнес зазнав великих збитків, але ми не здалися і цей час я запам’ятаю назавжди, тепер ми стали ще сильнішими».

В першу чергу повертати робочі місця

«Чіла», інтернет-магазин з продажу побутової хімії і госптоварів. Офіс знаходиться у місті Ірпінь.

Chila

Наталія, маркетолог:

«Співробітники компанії знаходяться зараз частина — закордоном, частина — на Західній Україні, частина вже в Ірпіні.

Роботу відновлювати почали ще в березні місяці, коли частина команди знаходилась ще в м. Тернопіль, звідти і замовлення відправляли. Та в травні, як тільки зʼявилась можливість, вже частково повернулись в Ірпінь. На сьогодні ми працюємо звідти.

Все по можливості: хтось працює, хтось волонтерить, хтось ще на фронті.

Працівників підтримуємо морально, а тих, хто вже має змогу працювати — фінансово.

Найпопулярніші товари зараз у нас — це медичні шприци, перев’язочні матеріали, антисептики, рукавички.

На постійній основі діє програма лояльності «кешбек 3% з кожної покупки на сайті»— вона діє до сих пір, ми точно її не збираємось виключати.

Щодо порад для колег по бізнесу:

  • нам всім потрібно памʼятати, що сьогоднішні обставини роблять кожного ще сильнішими та кращими;
  • у нас зʼявилось багато вільного часу, за який можна підтягнути всі задачі, які часто відкладались;
  • якщо співробітники знаходяться на безпечних територіях, то цей час можна присвятити навчанню, розширити свої знання, розпочати/продовжити вивчення іноземних мов. Це зараз в багатьох випадках безкоштовно.

Я запамʼятала той день, коли отримала відео, на якому був вщент згорівший наш склад, площа якого складала 800 кв.м. Нічого не вціліло, все вигоріло до попелу.

І ось на хвилину думаєш, що все пропало, закінчилось.

Але розумієш, що з тим досвідом роботи, який ти отримав за всі 8 років роботи в цій компанії, точно вдасться все відновити якнайшвидше.

Головне — це наша команда, яка налічувала більше 80 чоловік. В першу чергу потрібно повернути їм робочі місця.

Наша основна ціль зараз — це вийти на ті показники роботи, які були до 24 лютого».

Все для збереження команди

«Ваш Перевізник». Фірма у сфері вантажоперевезень. Офіс знаходиться у Києві.

Ваш перевізник

Андрій, заступник директора:

«Ми маємо таку ситуацію зараз:

  • частина співробітників працює віддалено;
  • водії їздять по Києву та Україні;
  • частина водіїв — у ЗСУ, деякі на передовій;
  • частина — у теробороні;
  • інші — працюють або очікують на роботу;
  • деякі волонтерять.

Всі хто працює — отримують повну зарплату. Всі, хто в ЗСУ — мінімальну зарплату та підтримку 5000 грн кожен місяць.

Хто зараз не працює — отримує мінімальну зарплату.

Все робиться на перспективу та для максимального збереження команди.

Найбільшим попитом в нас зараз користуються перевезення продуктів харчування, медикаментів, гуманітарки.

На жаль, багато клієнтів поводять себе непорядно, затримують платежі, не оплачують ще довоєнні борги, прикриваються війною і т.д. На цьому ринку завжди намагались вижати з перевізника все, на жаль — нічого не змінилось.

Хочу порадити всім колегам ніколи не здаватись, не панікувати, робити максимально все від тебе залежне, тримати слово і виконувати свої зобов’язання перед партнерами, не дивлячись на обставини.

Не можу привести конкретного випадку, пов’язаного з війною. Але кожен день ми стикаємось з новими викликами, намагаємось вижити та зберегти команду, щоб мати можливість допомагати нашим бійцям в ЗСУ та в майбутньому мати потужності для ефективної роботи та відбудови України».

Робота відволікає, згуртовує та дає змогу допомогти іншим

«HimOpt». Магазин побутової хімії. Офіс знаходиться у місті Ковель.

HimOpt

Вікторія, керівник відділу продажів:

«Ми залишаємось у своєму місті і продовжуємо працювати.

Надаємо кожному робоче місце та вчасно виплачену заробітну плату.

Найбільшим попитом користуються товари першої необхідності — підгузники, засоби догляду, гігієни.

Кожні 2 тижні оновлюємо акції на різні товари, розсилаємо персональні промокоди, надаємо безкоштовну доставку перевізником.

Перш за все бути в безпечному місці з працівниками і мати товар, залишатись актуальними в плані асортименту, ціни та наявності.

Робота відволікає, згуртовує та дає змогу допомогти іншим».

І останнє

Inweb також підтримує бізнес під час війни. Ми працюємо для українського ринку і віримо, що перемога буде за нами. Якщо ви хочете просувати свій сайт, запускати контекстну рекламу, або отримати консультацію по SMM — звертайтесь до нас.

Зараз діє дуже цікава пропозиція для українського бізнесу.

new-business@inweb.ua

https://t.me/Inweb_OP

+38 (048) 770-10-70

Спеціальна пропозиція від Inweb

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого