Тест на знання Google Merchant Center
Подейкують, що позитивна відповідь модерації Google Merchant Center – це як премія Оскар: довгоочікувана та радісна подія. Коли наші РРС-фахівці відправляють фід клієнта на модерацію, весь офіс, схрестивши пальці, чекає 3 дні. І в той момент, коли модерація надсилає позитивну відповідь, ми радіємо і вручаємо один одному невидимі статуетки.
А як добре ви знаєте вимоги Google Merchant Center? Чи змогли б забрати премію? Давайте перевіримо!
Коли у 2017 році я прийшла на співбесіду словосполучення «контекстна реклама» було набором знайомих букв, а коли попросили написати приклад рекламного оголошення, я накатала короткий твір десь на 1500 символів. Але з якоїсь причини мене таки взяли на посаду junior PPC IM і я почала відкривати для себе світ реклами. З того часу я знаю куди більше страшних слів ніж «PPC», забороняю домашнім блокувати рекламу в ютуб і google. Ридаю коли бачу ROI менше ніж 50% і буква А в слові кампанії для мене більше не помилка.