Serpstat SEO Plugin — розширення для швидкого аналізу сайтів. Огляд.

Про плагін

Скільки ресурсу ви витрачаєте на SEO-аналіз? Якщо шукати кожен показник вручну, може не залишитися часу і сил на роботу над самим проєктом. У цій статті ми розповімо, як плагін Serpstat Website SEO Checker від сервісу Serpstat може полегшити та прискорити роботу SEO- і PPC-фахівців, маркетологів і копірайтерів.

Плагін доступний для Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera і Microsoft Edge. Щоб почати ним користуватися, потрібно просто встановити його у зручний браузер. Завдяки розширенню, для сканування домену або сторінки достатньо клікнути на позначку на панелі браузера. У спливаючому вікні, ви отримуєте набір базових SEO-показників: видимість, трафік, кількість ключових слів, головних конкурентів в регіоні та т.і.

Вхід в плагін від Sepstat і можливості

Зараз плагін складається з трьох розділів:

  • параметри SEO на сторінці;
  • аналіз сторінки;
  • аналіз домену.

Для роботи деяких функцій потрібно зареєструватися або авторизуватися в сервісі та згенерувати токен для API в особистому кабінеті.

Авторизація або реєстрація в сервісі

Якщо токен вже є, натисніть на кнопку «Копіювати» і введіть його у відповідне поле меню налаштувань або на вкладці «Авторизація / реєстрація».

Введення токена API для використання сервісу

Кожен, зареєстрований в сервісі, користувач (і платний, і безкоштовний) отримує повний доступ до всіх функцій плагіна, але є істотна відмінність в кількості запитів, які ви плануєте робити: для власників безкоштовних акаунтів є 100 запитів в день та 1 запит раз на 5 секунд; для власників платних акаунтів — 1000 запитів в день і 1 запит раз на 5 секунд в залежності від тарифу. За кількістю доступних запитів можна стежити в правому куті таблиці.

Додатково в меню плагіна ви можете:

  • змінити мову інтерфейсу на російську та англійську;
  • налаштувати автозапуск вкладки «SEO-параметри» і підсвічування елементів на сторінці в настройках інструменту;
  • подивитися свою історію запитів;
  • звернутися в підтримку сервісу та ознайомитися з оновленнями;
  • вийти та очистити історію запитів.

Можливості меню плагіна

SEO-параметри

Першою зображатися загальні відомості про сайт. Тут розміщені дані про код сторінки та дата реєстрації домену. Багато матеріалів залишаються в топі пошуку за замовчуванням. Вік аналізованої сторінки підкаже маркетологам та копірайтерам актуальність теми, щоб створити цікавий контент. Також, з цією метою, можна відстежувати активність передплатників на Facebook і Pinterest, статистика яких є в кінці розділу «Загальна інформація».

Розділ «Загальна інформація»

Для SEO-фахівців в таблиці «Індексація файлів» зібрані robots.txt, sitemap, XML sitemap файли для перевірки та налаштування доступу до матеріалів на сайті. Також тут можна побачити сумарний звіт з інформацією про CMS та інших встановлених сервісах, запросити схожі ресурси у видачі Google. У таблиці «W3C валідатор» можна дізнатися про помилки та попередження, щоб поліпшити трафік, полегшити роботу браузера і збільшити швидкість завантаження сторінок.

Маркетологам і PPC-фахівцям рекомендуємо звернути увагу на розділ «Вихідні посилання». Він показує джерела внутрішніх і зовнішніх посилань на сайт, за допомогою яких можна ознайомитися з мережами конкурента і його контентом. Відповідно, можна знайти нові варіанти та формати розміщення своїх матеріалів. Для зручності, всю необхідну інформацію ви можете вивантажити та отримати в форматі CSV.

Як експортувати дані в формат CSV

Щоб спроєктувати структуру сайту, оптимізувати сторінки під запити, проаналізувати та знайти ключі конкурентів пропонуємо вивчити показники Open Graph і Schema.org в розділі «мікророзмітки».

Розділ «мікророзмітки»

За допомогою грамотно налаштованих тегів, ви зможете надати пошуковим роботам всю необхідну інформацію про контент на сторінці, тим самим поліпшити пошукове ранжування.

Поліпшити SEO-показники допоможе та аналіз метаданих сайтів (і свого, і конкурентів) в розділі «Заголовки та метатеги». Ми зібрали тут інформацію по заголовках H1-H6, при необхідності ви можете запросити їх детальну ієрархію.

Розділ «Заголовки і метатеги»

У розділі «Зображення та медіа» є вся необхідна інформація про кількість медіа-матеріалів на сторінці, їх параметрах і форматі. Проаналізувавши медіаконтент, ви зможете відстежити та оцінити поведінкові фактори користувача, які згодом допоможуть збільшити час його перебування і підвищити юзабіліті сайту.

Розділ «Зображення та медіа»

Для цього ж стане в пригоді інформація по стилях шрифту з розділу «Аналіз тексту». У верхній таблиці ви зможете побачити лічильник слів і символів на сторінці. Їх число важливо враховувати для поліпшення оцінки тексту пошуковими системами, які допомагають сайтам краще ранжуватися і виходити в топ.

Розділ «Аналіз тексту»

Для поліпшення показників переходу, потрібно знати швидкість завантаження сайту. У розділі «Швидкість, оптимізація» є окремі показники для комп’ютера та мобільного пристрою. Ви можете отримати детальний звіт з рекомендаціями, в якому описано, що впливає на швидкість завантаження, як виправити та поліпшити цей показник.

Розділ «Швидкість і оптимізація»

У розділі «Інструменти» можна знайти код стану HTTP-сервера, щоб проаналізувати та дізнатися, як сервер реагує на заголовки HTTP-запиту.

Розділ «Інструменти»

Аналіз сторінки

Одне з першорядних завдань маркетолога — правильно визначити та проаналізувати конкурентів. Для SEO і копірайтерів важливо ще і визначити правильні ключі, щоб використовувати їх для написання унікального цікавого матеріалу.

Аналіз сторінки - ТОП 10 ключових слів

Щоб прискорити цей процес, в розширенні від Serpstat є розділ аналізу сторінки. Після запиту у віконці плагіна, буде доступний список топ-10 ключових фраз по URL.

У такому звіті видна позиція, кількість запитів, вартість, кількість конкурентів сторінки у видачі та результати ключа. Проаналізувавши ключові фрази сторінки, конкурентів та упущені запити, за якими аналогічні URL ранжуються в топі, ви зможете знайти втрачені ключі для своєї сторінки.

В кінці розділу за необхідності запросіть сумарний звіт SEO- і PPC-аналізу, в якому зазначено, по яких групах ключових фраз налаштована реклама конкурента.

Аналіз домену

Розділ поділяється на дві вкладки. У першій ви знайдете показники трафіку і видимості домену, кількість ключових фраз в органічному пошуку та їх показники. Тут доступна інформація з індексації домену для Google, Bing, Baidu, Яндекс, Google картинки та рейтинг Alexa. Це важливо для вивчення аудиторії пошукових систем і для підготовки статей та інших матеріалів.

У правому верхньому куті є лічильник трафіку, де можна обрати необхідну для показників країну і пошукову систему. Нижче є графік з видимістю домену за рік. За допомогою його аналізу можна перевірити результати вашої маркетингової стратегії та конкурентоспроможність проєкт.

Аналіз домену: інформація, індексація, видимості

У другій вкладці знаходиться сумарний звіт про посильні домени, входящі посилання та кількість проіндексованих посилань.

Також тут розміщені URL-адреси найбільш трафікогенерірующіх сторінок-лідерів з кількістю доменів, що посилаються на сторінки та IPs. Тут можна побачити динаміку посильних доменів на ваш сайт на графіку.

Розділ «Вхідні посилання»

Сервіси

Для зручності, в плагіні є додатковий розділ, де зібрані посилання на всі ключові інструменти сервісу. З розширення на сайт можна переходити за посиланням і продовжувати працювати з необхідними параметрами. Детальніше про можливості кожної функції сервісу читайте в блозі Serpstat.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди