Що робити в разі блокування рекламних кампаній у Google

Що робити в разі блокування рекламних кампаній у Google Рекламні кампанії Google допомагають привертати увагу потенційних лідів до сайту. Однак при порушеннях правил Google, кампанію можуть заблокувати, що зробить неможливим її подальше просування. Ми зібрали найпоширеніші причини блокування РК, а також варіанти дій, які допоможуть розблокувати рекламну кампанію та поради, як уникнути блокування кампаній Google надалі.

Чому Google блокує рекламні кампанії

Що робити в разі блокування рекламних кампаній у Google

У Google є чіткий набір правил і вимог до рекламного контенту, який може публікуватися на платформах компанії. Цей набір правил охоплює різні аспекти, включно з якістю контенту, відсутністю маніпуляцій, наявністю актуального опису пропозиції тощо. Порушення цих правил карається блокуванням рекламних кампаній (далі РК) або рекламних кабінетів, акаунтів.

Причини блокування рекламних кампаній у Google

  • Мова ворожнечі: якщо у кампанії використовуються дискримінаційні сенси або вона натякає на насильство, азартні ігри, наркотики, ненависть — це може бути причиною блокування кампанії.
  • Гіперболізація та введення в оману: використання маніпулятивних суджень, гіперболізація ефекту, просування неправдивих даних, може стати причиною блокування РК. Сюди ж можна віднести маніпуляцію з відгуками.
  • Неякісна цільова сторінка: навіть якщо оголошення якісне, проте воно веде на сторінку, яка має великий відсоток відмов, або не завантажується у всіх користувачів правильно, може бути відхилене Google. Оголошення може бути відхилене, якщо на сайті не дотримано мінімальної політики конфіденційності, якщо немає контактів компанії, сторінки з гарантіями та поверненням, доступної для користувачів.
  • Порушення правил конфіденційності: зловживання трекінгом може бути розпізнане як «Використання шкідливого програмного забезпечення», а також несанкціонований збір даних користувачів без попередження, можуть стати причиною блокування РК. Тому важливо перевіряти сайти на наявність шкідливого ПЗ перед тим як запускати рекламні кампанії.
  • Порушення авторських прав: якщо зображення, відео чи анімація, текст, порушують авторські права рекламною кампанією, її можуть заблокувати.
  • Погана якість оголошень: низка якість оголошень, погана граматика, неправильно підібрана цільова аудиторія одні з найпоширеніших причин блокування.
  • Проблеми з отриманням оплати: Google важливо, щоб карта, яку привʼязали до акаунту мала кошти та не викликала проблем з оплатою. Якщо проблема зі списаннями оплати повторюється, в очах Google рекламна кампанія та акаунт стають ненадійними і є ризик блокування цілого акаунту.
  • Спам: часте прокручування одних і тих самих оголошень або використання тактик, які можуть сприйматися як нав’язливі.
  • Порушення правил реклами для специфічних категорій: певні категорії товарів та послуг (фармацевтичні препарати, фінансові послуги) мають спеціальні вимоги та обмеження, на які варто звернути увагу, щоб РК не заблокували.

Перш за все, при блокуванні РК потрібно розібрати, з якої з цих причин вашу кампанію могли заблокувати. У наступному розділі ми розберемо детально, як діяти, якщо РК у Google заблокували.

Що робити, якщо РК у Google заблокували — 2024

Що робити, якщо РК у Google заблокували — 2024

У більшості випадків заблоковану рекламну кампанію Google можливо відновити після блокування. Для початку, потрібно розглянути повідомлення від Google Ads. Зазвичай, у ньому є вказана причина, чому РК заблокували та що потрібно виправити. Якщо дані незрозумілі, завжди можна звернутися до служби підтримки Google Ads.

Покроково, шлях розв’язання проблеми із заблокованою РК Google виглядатиме так:

  1. Виявлення причини блокування.
  2. Внесення необхідних коректив.
  3. Оформлення запиту на перегляд кампанії.
  4. Очікування результатів перегляду.

Залежно від результатів запит на розблокування після виправлення помилок можуть відхилити, або підтвердити. Відповідно до цього потрібно буде повторити дії по кроках, або відразу звернутися до служби підтримки.

Розбір кроків для розблокування рекламної кампанії

Що робити в разі блокування рекламних кампаній у Google

Послідовно пройдемося по кроках, щоб детальніше розглянути, яких заходів потрібно вжити для того, щоб розблокувати рекламну кампанію у Google.

Найперше, — це виявлення причини блокування РК. Перевірте електронну пошту, привʼязану до акаунту Google. Зазвичай, при блокуванні РК, компанія відправляє листа, який містить пояснення причини блокування. Деякі повідомлення можуть здаватися загальними, тому їх потрібно навчитися інтерпретувати, щоб винести для себе те, що підтримка Google вважає порушенням і чи не було воно помилковим.

У Google є набір поширених запитань, щодо заблокованих рекламних кампаній. Додатково можна ознайомитися з ним. А також потрібно ще раз звернути увагу на правила РК, які ми прикріпили вище.

Додатково можна звернутися до служби підтримки Google, однак відповідь може затягнутися, тому варто відразу давати максимально розгорнуті дані про причину звернення, заблоковану РК, що не зрозуміло тощо. Щоб спеціаліст служби підтримки відразу увійшов у контекст та допоміг вам без додаткових запитань.

Для того, щоб звернутися до служби підтримки, потрібно перейти у розділ «Допомога» і натиснути «Звʼязатися з нами». Далі розпишіть своє звернення, підготоване заздалегідь.

Після того, як причина ідентифікована, потрібно виправити помилки у рекламній кампанії Google. Для цього необхідно перейти до вкладки всіх рекламних оголошень, знайти те, що заблокували з боку Google та натиснути «Редагувати». Вносимо корективи, відповідно до правил Google. Якщо не впевнені у тому, що виправили усе — спробуйте проконсультуватися зі спеціалістами.

Відредагувавши рекламну кампанію, відповідно до зауваг Google, відправте її на перевірку. Повторна перевірка може зайняти від кількох годин до кількох днів — залежно від типу помилки та завантаження системи. Перевіряйте статус кампанії час від часу, щоб не пропустити додаткових правок.

Якщо виправлення здійснити правильно, запит схвалять і дозволять демонстрування рекламної кампанії далі. У разі відмови, прийде ще один лист від Google з вказаними помилками, які потрібно буде виправити.

Блокування рекламних кампаній можливе і помилково, якщо всі пункти із посібника Google дотримані, а сайт відповідає вимогам. У такому разі потрібно подати на апеляцію, розписавши причину проблеми та надати докази того, що кампанія не порушує правил. У деяких випадках це може спрацювати. Однак не слід зловживати цим, якщо не впевнені у правдивості тверджень. Ліпше двічі перевірити, а тоді подавати на апеляцію.

Як запобігати блокуванням РК у Google

Як запобігати блокуванням РК у Google

Найкращим способом запобігати блокуванню рекламних кампаній в Google є уважне вивчення правил та їх дотримання. Час від часу важливо перечитувати правила, щоб не забувати інформацію, ознайомлюватися з нововведеннями від компанії.

Також ми зібрали декілька порад, щоб запобігти блокуванню РК у Google:

  • Дотримуйтеся правил Google. Ознайомтеся з ними, пропрацьовуйте спірні моменти до запуску РК, радьтеся з колегами.
  • Слідкуйте за сторінками, на які ведуть РК. Google надає перевагу якісним сайтам, з унікальним та корисним контентом, зручним інтерфейсом для мобільної та десктоп версій, швидким відгуком тощо. Якщо сайт має з цим проблеми, краще завчасно їх усунути перед тим, як стартувати РК.
  • Правильні ключові слова. Не використовуйте заборонених ключових слів, намагайтеся не спамити, формувати підбірки слів, відповідно до цільових сторінок.
  • Аналізуйте РК та поведінку користувачів і робіть висновки. Якщо РК не працює, проаналізуйте її, обговоріть з колегами, спробуйте внести правки.
  • Слідкуйте за тенденцією росту РК: що спрацьовує, а що — ні на певні аудиторії. Відповідно до цього формуйте дієві стратегії.

Якість РК — ключ до успіху. Слідкуйте за доцільністю, зрозумілістю та якістю креативів й повідомлень у РК. Вони мають бути якісними, виділятися з-поміж конкурентів та надавати перевагу. Тестуйте різні підходи, висувайте теорії, намагайтеся досягти максимальної ефективності для РК.

Сподіваємося, що наша стаття стала вам у пригоді й допомогла розв’язати проблему з блокуванням РК Google. Підписуйтеся на наш телеграм-канал Inweb, щоб не пропустити нових порад від експертів та цікавих статей про digital-маркетинг і не тільки.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого