Торгові кампанії Meta Advantage+: шлях до максимальної ефективності

У цій статті ми розглянемо, як використання Shopping Campaign Advantage+ може посилити маркетингову стратегію. Стаття для тих, хто вже має досвід у запуску рекламних кампаній, та готовий дізнатися більше.

Торгові кампанії Advantage+ відносяться до продуктів Мета Advantage+, які використовують машинне навчання, щоб допомогти вам ефективно охопити цінні аудиторії, витрачаючи менше часу на налаштування.

Торгові кампанії Advantage+ можуть стати найбільш ефективним рішенням для рекламодавців, орієнтованих на результативність і які прагнуть збільшити онлайн-продаж.

У світі сучасного маркетингу торгові кампанії стали невід’ємною частиною стратегії просування бізнесів усіх масштабів. І у цій боротьбі за увагу клієнтів та підвищення продажів Meta Advantage+ стає потужним інструментом для реклами та створення торгових кампаній.

Попередня підготовка рекламного облікового запису перед запуском

Pixel

На сайті повинен бути встановлений код Meta Pixel.

На сайті повинен бути встановлений код Meta Pixel

Перевіряємо ID Pixel за допомогою розширення для Chrome «Meta Pixel Helper:

Перевіряємо ID Pixel за допомогою розширення для Chrome Meta Pixel Helper

Перевірте у Events Manager збіг Pixel ID. У нашому випадку — 40400.

Перевірте у Events Manager збіг Pixel ID

Тепер налаштуйте подію покупки в Pixel:

Тепер налаштуйте подію покупки в Pixel

Для великих рекламних облікових записів рекомендуємо налаштовувати Facebook Conversion API.

Для великих рекламних облікових записів рекомендуємо налаштовувати Facebook Conversion API

Каталог

Наступний етап: потрібно створити каталог у Commerce Manager з торгівлі та додати туди товар.

Бачимо доданий каталог

Бачимо доданий каталог

Зліва заголовок сторінки, ми бачимо, що знаходимося на сторінці Commerce Manager, і під ним назва облікового запису

Зліва заголовок сторінки, ми бачимо, що знаходимося на сторінці Commerce Manager, і під ним назва облікового запису

Після завантаження товару в каталог рекомендуємо створити набори товарів для реклами:

Набори товарів

Це дасть вам можливість розділити товар по:

  • категоріям;
  • брендам;
  • ціні;
  • топу продажів;
  • пріоритетності тощо.

Все залежить від цілей реклами. Наприклад, ваш товар — взуття. Можна розділити на жіноче та чоловіче для націлювання по статі користувача. Розділити категорії кросівки, черевики, кеди і тощо. Також групувати взуття за сезоном: літнє, демісезонне, зимове.

Як налаштувати

Створюємо кампанію: переходимо в Ads Manager і натискаємо кнопку «Створити»:

Створюємо кампанію, переходимо в Ads Manager і натискаємо кнопку «Створити»

Вибираємо мету кампанії — Продажі. І далі бачимо перше вікно створення кампанії з цілями, де вибираємо відповідну:

Вибираємо мету кампанії — Продажі. І далі бачимо перше вікно створення кампанії з цілями, де вибираємо відповідну

Вибираємо кампанії з типом Advantage+:

У нашому випадку це Advantage+. Її й будемо налаштовувати

У нашому випадку це Advantage+. Її й будемо налаштовувати

Налаштування кампанії

Інтерфейс налаштування кампанії має інший вигляд, на відміну від стандартної структури звичайної кампанії, яка налаштовується вручну. Дві замість трьох вкладок.

Налаштування кампанії

На першій вкладці вибираємо дію конверсії:

На першій вкладці вибираємо дію конверсії

Виберіть таргетинг у ті локації, які вас цікавлять, куди ви можете доставляти товар:

Виберіть таргетинг у ті локації, які вас цікавлять, куди ви можете доставляти товар

Бюджет та розклад:

Бюджет та розклад

 

Налаштування оголошення

Далі налаштуйте оголошення, тут так само які під час створення звичайної кампанії. Вибираємо джерело реклами — Каталог.

Налаштування оголошення

Тепер виберіть формат оголошення — одиночне зображення, карусель або колекція.

Тепер виберіть формат оголошення — одиночне зображення, карусель або колекція

Тепер обирайте потрібний Каталог, якщо у вас він не один, і Набір товарів, якщо ви вже створювали різні набори. Каталог обирається лише на рівні оголошення.

Тепер обирайте потрібний Каталог, якщо у вас він не один, і Набір товарів, якщо ви вже створювали різні набори. Каталог обирається лише на рівні оголошення

Далі прописуємо Основний текст та Заголовок. Тут пропишіть свої УТП (унікальна торгова пропозиція) та унікальний текст. Якщо ви використовуєте формат одного зображення, можна скористатися полями з каталогу за умови, що вони у вас коректно заповнені.

Далі прописуємо Основний текст та Заголовок

Тепер виберіть кнопку оголошення, яка залежатиме від цільової дії:

Тепер виберіть кнопку оголошення, яка залежатиме від цільової дії

Обов’язково пропишіть UTM-мітки для кампанії, щоб відстежувати трафік:

UTM-мітки

Основна відмінність Advantage+ — це мінімальна деталізація націлювання. Тому що основний принцип кампанії — це машинне навчання.

Якщо для ваших кампаній важливо крутити рекламу тільки на певний ґендер, вік чи плейсмент Meta, то Advantage+ вам не підійде.

Advantage+ — це унікальні переваги

Якщо у вас є поточні кампанії і вам не подобається ціна за результат, то з Advantage+ ви можете отримувати дешевше ліди в 2-2,5 рази за ті самі гроші. Вся справа у машинному навчанні.

На скриншотах ми бачимо дві кампанії та їх метрики. Кампанії витратили однакову кількість грошей за період, але мають різну результативність. Компанія Advantage+ принесла більше покупок, відповідно і ціна за покупку нижча ніж у звичайної кампанії вдвічі. Крім цього, й інші метрики краще — CPC, CTR, CPM.

Єдине, що краще у звичайної кампанії, — це охоплення. Але в такому типі кампанії це не має значення.

Єдине, що краще у звичайної кампанії, — це охоплення

Але в такому типі кампанії це не має значення

Через простоту налаштування кампанії ви будете витрачати мінімальний час для запуску такої кампанії. Для запуску кампанії достатньо визначити бюджет та географію реклами.

Кампанія відмінно працює на невеликих та великих бюджетах. Після тривалої роботи такої кампанії вона легко оптимізується під потрібний результат, не погіршуючи при цьому ключові параметри результативності.

Meta Advantage+ — це інструмент, з яким можна досягти максимальної ефективності торгових кампаній та збільшити успіх бізнесу, не маючи великого досвіду у націленні та часі на налаштування кампаній. Не забувайте оцінювати результати та адаптувати стратегії для досягнення найкращих результатів.