7 питань, які має задати підприємець про контекстну рекламу

 

#новачкам 

Контекстна реклама допомагає будь-якому бізнесу, який має свій майданчик в інтернеті (сайт) продати. Послугу чи товар — не важливо.

Якщо ви шукаєте сантехніка, тому що у вас тече кран, ви набираєте в Google запит «сантехнік Одеса» та дивитесь посилання, які видав пошуковик. Потім клікаєте на кілька різних сайтів і обираєте людину, яка зможе вам допомогти. Якщо вам потрібно купити холодильник певної марки, ви знову йдете до Google із запитом «придбати холодильник Атлант Україна», або «придбати холодильник Атлант Одеса зі знижкою». І далі дивитесь, які варіанти пропонує вам пошукова система.

Також ви можете попросити Google за цільовими запитами (що стосуються вашого товару або послуги) показувати ваш сайт у видачі. Google, як і інша пошукова система, у цьому випадку відіграє роль посередника, який бере гроші за такі покази.

Тобто ви платите за ключові слова, за якими ваш товар/послугу шукатимуть потенційні клієнти в Google. Вони переходять на ваш сайт та купують.

Саме тому контекстна реклама працює на продаж. Адже запити «купити», «ціна» задає людина, яка чогось потребує тут і зараз, і готова це придбати.

Якщо ви хочете зробити з вашого сайту інструмент продажу, дочитайте цю статтю до кінця.

Як запустити рекламну кампанію в Google?

Щоб реклама почала з’являтися в Google Пошуку, потрібно створити кампанію в Google Рекламі. У рекламному кабінеті ви зможете вказати, скільки готові витратити і де хочете показувати оголошення.

Ви зможете самі налаштувати цілі кампанії (наприклад, збільшення трафіку сайту, продажів, потенційних клієнтів), вибрати ключові слова і встановивши бюджет, створити оголошення. Після всіх налаштувань вже поповнений рекламний кабінет починає працювати: показувати вашу рекламу. Загалом цілком можна розібратися самому, підключивши довідкові матеріали Google.

За що тоді бере гроші рекламне агентство?

Якщо ви налаштовуєте рекламу самі, то не завжди виходить дійти до бажаного результату. Можна найняти людей, які добре розуміються у цій сфері, мають досвід і експертність в оптимізації рекламних кампаній Google або інших пошукових систем.

Докладніше про те, що входить у налаштування та ведення ми описали у статті

 

Як дізнатися, чому не працює рекламна кампанія?

Буває так, що рекламний обліковий запис не приносить тих результатів, які ви хочете. Або підрядник, який працює з вашим проектом, не знає, як масштабувати проект. Для цього ми проводимо аудит рекламного акаунту. Наші фахівці переглядають усі технічні налаштування, шукають помилки поточних підрядників, визначають точки зростання, дають рекомендації та гіпотези у вигляді плану робіт щодо покращення ефективності.

Якщо поточний стан справ перестає вас влаштовувати, ви починаєте шукати фахівців агентства — тих, хто швидко та якісно допоможе оптимізувати рекламу та вийти на необхідний результат.

Як знайти підрядника, який підніме ваші продажі?

Є фрілансери, які працюють поодинці і запускають вам рекламні кампанії. А є рекламні агенції. Ви маєте визначитися, кому довіряти. І нехай на ваш вибір ціна питання за послуги впливає лише побічно, тому що вам зараз важливий результат, гарантії, досвід, комфорт під час процесу.

Як обрати підрядника ми розповіли тут. 

 

Наприклад, якщо ви хочете зрозуміти, на що саме йдуть ваші гроші, ви повинні це ясно побачити. Якщо ви хочете поставити запитання щодо рекламної кампанії, то не повинні чекати відповіді три дні. Щоб спростити вибір, ми зібрали найважливіші питання, які клієнт повинен поставити виконавцю перед запуском рекламної кампанії. Ось вони:

 

  • Який розмір комісії агентства за проведення рекламної кампанії?
  • За якого мінімального бюджету співробітництво відбудеться?
  • Поєднання яких інструментів дасть найбільший ефект для вашого завдання?
  • Як можна здешевити рекламну кампанію без втрати ефективності?
  • Чи вже працювали в агентстві з клієнтами з вашої галузі?
  • Як перед вами будуть звітувати (формат та періодичність)?
  • Які показники ефективності використовує агентство?
  • Які важливі для бізнесу речі фіксуються у договорі?

 

Ці питання взяті зі статті про те, як працює Inweb із клієнтами. Якщо ви хочете пройти весь цикл роботи клієнта з агентством, радимо прочитати.

схема работы PPC

Співробітники, які в Inweb найчастіше розмовляють із клієнтами про запуск рекламних кампаній у пошукових системах, зібрали всі найбільші страхи та заперечення, і написали про це.

Також ви можете ознайомитися з кейсами наших клієнтів, які підняли продаж за допомогою контекстної реклами під кураторством наших фахівців:

Кейс із контекстної реклами інтернет-магазину подарунків

 

Контекстна реклама інтернет-магазину товарів для дому: зріст кількості транзакцій на 1100%. Кейс РРС для сайту на Хорошоп

 

Кейс із контекстної реклами для інтернет-магазину домашнього текстилю: ROMI 347%

 

Кейс PPC: снижуємо ціну кліку на 18% й збільшуємо продажі на 110%. Доставка їжі

З якими темами працює Inweb?

Наші часті партнери — інтернет-магазини доставки їжі, побутової техніки, товарів для дому, одягу та взуття. Також ми працюємо з сайтами, що надають різноманітні послуги: навчання за кордоном, медичні та санітарно-профілактичні послуги, автосервіс, фотографія. Якщо це вузькопрофільна тема, ми робимо попередній аналіз трафіку. Для нас важливо показати результати, тому ми не беремося за роботу, якщо не зможемо привести ту кількість трафіку, яку хоче клієнт. Також ми не працюємо із забороненими тематиками: політикою, різними махінаціями, алкогольною продукцією. А щоб було наочніше, можна просто почитати відгуки клієнтів про нас.

Як я зрозумію, що реклама працює і через який час я отримаю результати?

 

Робота рекламних оголошень залежить від багатьох чинників, насамперед, від тематики та конкуренції. Для того, щоб дізнатися, добре чи погано працює реклама, ми з вами від початку визначимося з метами проекту — ключовими показниками ефективності (KPI).

 

На запуск реклами зазвичай закладаємо 14 робочих днів. Але це максимальний термін за умови запуску з нуля. Якщо, наприклад, клієнт вже має робочий обліковий запис, ми можемо підтримувати його кампанії і працювати над паралельним запуском нових. Потім необхідно близько двох місяців на те, щоб фахівці розібралися з конверсійними інструментами і після цього за допомогою алгоритмів Google покращили рекламний обліковий запис під потреби клієнта.

А за результатами ви зможете стежити щодня за допомогою інструментів, які ми вам надамо. Це так званий динамічний дашборд – “розумна” панель управління, що відображає дані в реальному часі. Ви зможете відстежувати результати щодня.

 

  • Допустимо, у вас є інтернет-магазин взуття. Ваша мета – збільшення кількості клієнтів на п’ятдесят осіб щомісяця. Ціль визначена. Які дії допоможуть досягти цієї мети? Це можуть бути: збільшення інтенсивності розміщення публікацій у соцмережах,
  • збір та публікація відгуків клієнтів,
  • запуск розсилки з пропозиціями та знижками.

І насамкінець, Ми в Inweb завжди готові допомогти і роз’яснити необхідні робочі моменти, а для економії вашого часу – пишемо відповіді на питання, що часто задаються, відразу у формі статей на блог.
Якщо ви хочете зрозуміти, який бюджет вам потрібен для запуску РК, як швидко ви зможете запустити рекламу і почати продавати, краще поговорити про це з фахівцем.

Чи залишилися ще питання? Ви завжди можете поставити їх нам на Ask Inweb або в наших соцмережах. Оперативно відповімо на будь-яке питання у сфері контекстної реклами та просування сайтів.

Завжди на зв’язку!