Що таке Inweb Tools і як ці SEO-інструменти, розроблені на досвіді Inweb, допомагають у проєктах
Доступ до якісних інструментів допомагає оптимізувати роботу, зменшити кількість механічних помилок та покращити результати. Ми в Inweb, спираючись на досвід наших SEO-спеціалістів, набутий у веденні проєктів клієнтів, розробили власні інструменти Inweb Tools.
Вони допомагають нашим спеціалістам заощаджувати години роботи над проєктами, краще розуміти індивідуальні особливості кожного проєкту та забезпечувати кращі результати для клієнтів.
І хоч ці інструменти розроблені для внутрішнього користування спеціалістами Inweb, ми відкрили доступ до них для всіх. Тому у статті детально пояснимо: що таке Inweb Tools, як це працює, для чого й для кого потрібно.
Що таке Inweb Tools і для кого це корисно
Вони допомагають в автоматизації певних завдань: аналіз частотності запитів, створення семантичного ядра, створення редиректів тощо.
Інструменти Inweb Tools знаходяться у відкритому доступі і їх можуть використовувати як SEO-спеціалісти, так і маркетологи, власники бізнесу, фрилансери тощо.
Основна мета цих інструментів — зібрати авторські утиліти Inweb, на які є найбільший запит серед наших клієнтів та спеціалістів в одному зручному просторі. Це допомагає економити час клієнтів й спеціалістів та автоматизовувати окремі завдання, уникаючи механічних помилок та краще розкриваючи особливість кожного з проєктів.
Які інструменти Inweb Tools доступні зараз:
- Відстань Левенштейна — автоматизація створення редиректів.
- Частотність запитів — масовий аналіз популярності ключових слів через API Serpstat.
- Завдання для текстів — підготовка ТЗ для копірайтерів на основі аналізу конкурентів.
- Збір семантичного ядра — автоматизований збір ключових фраз на основі даних конкурентів.
- Index Now — швидке сповіщення пошукових систем про нові чи змінені сторінки у Bing.
- Аналіз ТОП-10 — аналіз сайтів у топ-10 за групою запитів для оптимізації контенту.
З часом ми плануємо оновлювати та доповнювати цей список новими інструментами, якщо на це будуть запити від спеціалістів.
У чому переваги Inweb Tools для спеціалістів та клієнтів
Перш за все, Inweb Tools — це авторські інструменти, розроблені на основі досвіду спеціалістів Inweb. При цьому вони доступні для широкого кола користувачів, тож будь-хто може випробувати їх чи застосувати у своїх проєктах.
Альтернативні інструменти часто коштують дорого, для малих проєктів чи спеціалістів, які тільки починають працювати це не завжди рентабельна інвестиція. Окрім того, як відмічають наші спеціалісти, сервіси працюють з аналізом безпосередніх конкурентів, тому дані які вони надають точніші.
Також плюс цих інструментів у тому, що вони максимально відповідають потребам SEO, копірайтерів і власників бізнесу, які хочуть самостійно покращити сайти.
Окрім того, Inweb Tools зібрані в одному просторі. Тобто, не потрібно додавати різні вкладки, щоб організувати процес — все зібрано під рукою та економить значний ресурс.
Інструменти успішно використовують наші партнери, спеціалісти та клієнти, що підтверджує їхню практичну користь. І ми завжди на звʼязку з користувачами Inweb Tools, оскільки самі зацікавлені в покращенні.
Короткий огляд інструментів Inweb Tools та застосування на практиці
Коротко розглянемо кожен з інструментів Inweb Tools на практиці, аби допомогти зрозуміти — для кого він буде корисним та як використовувати для максимальної ефективності.
Відстань Левенштейна — допомога в автоматизації створення редиректів
Для кого корисний інструмент: SEO-спеціалісти, розробники, власники сайтів.
Інструмент допомагає автоматично створювати редиректи зі старих сторінок на нові. Це корисно для сайтів, які зазнають серйозних змін, наприклад, після переїзду на інший домен.
За допомогою алгоритму Левенштейна, він підбирає найбільш схожі адреси на старому домені та новому, спрощуючи процес перенаправлення і мінімізуючи ризики втрати трафіку.
На практиці, завантаживши у поля список сторінок старого і нового сайту отримуєте список редиректів для перенаправлення. Також знатимете, якщо якісь зі сторінок не мають перенаправлення і можуть втратитися при переїзді. Це дозволяє швидко зреагувати, мінімізувати кількість помилок при переїзді та створенні редиректів.
«Інструмент працює тільки по назві. Тобто, якщо клієнт чи спеціаліст змінив формування URL, він може не допомогти. Проте сервіс покаже у відсотках, наскільки ця сторінка може бути схожа по назві на сторінку на старому сайті»,— Іван Гречанюк, SEO Specialist в Inweb.
Цим інструментом може скористатися кожен, у кого є потреба звірити чи перевірити сторінки сайту після переїзду. Він не потребує API чи додаткових оплат. Єдине, що вам знадобиться — сервіс для того, щоб вивантажити усі URL з обох сайтів, це може бути Netpeak Spider чи Screaming Frog.
Частотність запитів — масовий аналіз популярності ключових слів
Для кого корисний: контент-маркетологи, SEO-спеціалісти, журналісти, власники сайтів.
Інструмент дозволяє швидко перевірити популярність ключових фраз у вибраних регіонах і пошукових системах за допомогою API Serpstat. Створювали його до того, як Serpstat додав такий же функціонал.
Для SEO-спеціалістів інструмент допомагає оперативно отримувати точні дані для аналізу та формування контент-стратегій. Журналісти та контент-маркетологи можуть знайти для себе ідеї для статей під актуальні тематики.
«Сервіс працює на API Serpstat, але це набагато краще ніж Serpstat. Поясню чому: якщо запит дуже низькочастотний, то Serpstat скоріше за все не покаже складність фрази. Тобто частотність буде вказана один, а в розділі складність n/a. Але якщо ми перевіримо цей запит за допомогою цього інструменту, ми побачимо складність. Це допомагає вигравати у конкурентних сферах», — Іван Гречанюк, SEO Specialist в Inweb.
Як це працює:
- Отримуєте API токен у Serpstat за номером телефону.
- Вписуєте токен, обираєте регіон та систему пошуку.
- Вписуєте запити з нового рядка.
- Запускаєте аналіз.
По завершенню отримуєте таблицю з аналізом ключових слів. Її можна виділити та вставити у Google Таблиці й це матиме гарний вигляд.
Підготовка ТЗ для тексту на основі конкурентного аналізу
Для кого корисний: копірайтери, контент-маркетологи, SEO-спеціалісти, власники сайтів, журналісти.
Інструмент аналізує контент конкурентів і на його основі створює зрозуміле та оптимізоване завдання для копірайтера. В ньому можна вказати конкретні URL-адреси конкурентів або використовувати маркерні фрази для збору даних.
Скориставшись сервісом, отримуєте чітке ТЗ для написання текстів з аналізом ключових слів, заголовків і метатегів конкурентів. За допомогою нього можна створювати контент, який краще ранжуватиметься у пошукових системах та потенційно буде кориснішим та кращим за контент конкурентів.
Як це працює:
- Обираєте спосіб формування ключових слів: з токеном Serpstat чи за конкурентами.
- Заповнюєте необхідні поля.
- Натискаєте «Отримати завдання».
Потім завдання можна скопіювати та надати рекомендації для копірайтера чи журналіста.
Збір семантичного ядра для оптимізації на основі конкурентів
Для кого корисний: SEO-спеціалісти, власники бізнесів.
Інструмент збирає ключові фрази на основі аналізу конкурентів, потім складає семантичне ядро для просування сайту. Вказавши URL-адреси конкурентів або маркерні фрази, спеціалісти можуть створити релевантне ядро для покращення позицій.
Цей сервіс теж має УТП, тому що він підсвічує фрази й запити, які є дотичними до введених, чим допомагає спеціалісту передбачити семантичне ядро. Умовно, якщо шукаєте у Serpstat запити під «кігтеточка для котів» вам не покажуть запити «дряпка для котів». Сервіс Inweb покаже, чим спростить збір семантичного ядра для сайту і не дасть випустити важливі ключі.
Скориставшись інструментом, отримуєте детальне семантичне ядро для конкретної сфери, що допоможе структурувати сайт і покращити його видимість у пошукових системах.
Швидка індексація нових сторінок за допомогою Index Now
Для кого корисний: SEO-спеціалісти, розробники, власники сайтів.
Інструмент дозволяє швидко повідомити пошукові системи про зміни на сайті або нові сторінки. Це допомагає прискорити індексацію нових розділів або сторінок сайту. Одночасно можна завантажити до індексації до 10 000 url-адрес.
Оцінка 10 конкурентів для аналізу ситуації та ухвалення рішень
Для кого корисний: SEO-спеціалісти, аналітики, власники сайтів.
Інструмент аналізує сайти, що займають топові (до 10ї) позиції у видачі за групою запитів, що дозволяє ухвалити рішення щодо структури контенту. Ви можете побачити, чи достатньо однієї сторінки для всієї групи запитів або краще розділити їх на кілька сторінок.
Це допомагає отримати дані про конкурентів, щоб проаналізувати їх результати в оптимізації сайту, ухвалити рішення про створення нових сторінок тощо.
Спеціалісти Inweb про Inweb Tools — як застосовуються інструменти на практиці
Для SEO-спеціалістів і розробників Inweb, ці інструменти стали частиною робочого процесу. Завдяки автоматизації багатьох процесів, фахівці можуть швидше виконувати завдання та зосереджуватися на стратегічних рішеннях для клієнтів.
Наприклад, збір семантичного ядра та частотність запитів автоматизували процеси, що раніше займали значний час. При ручній перевірці через Serpstat можна було пропустити синоніми запитів, які здаються неочевидними (наприклад кігтеточка, дряпка, точилка для кігтів, царапка тощо), це б призвело до гірших результатів у SEO.
Формування ТЗ для копірайтерів займало б більше часу, відповідно, робота б над завданням у спеціалістів йшла довше, через що страждали б показники й час впровадження текстів на сайт. А від цього теж залежить результат клієнта.
При оцінці сторінок SEO-спеціалістам у специфічних сферах буває важко виділити чи потрібно розділяти сторінку сайту на дві різних, чи це один запит. У таких випадках оцінка 10 конкурентів для аналізу ситуації допомагає наочно побачити відмінності й ухвалити рішення, орієнтуючись на конкретні дані від конкурентів, а не на припущення.
Якщо ви хочете покращити сайт самостійно — можете скористатися Inweb Tools. Якщо ж вас цікавить комплексний та ефективний підхід — звертайтеся до команди Inweb, яка знайде нові точки росту для вашого бізнесу.
Перевірив: Владислав Наумов, Chief Operating Officer (COO) в Inweb