Кейс з просування інтернет-магазину кондитерської сировини

Тематика: Кондитерська сировина та інвентар
Регіон: Україна
Послуга: Комплексне просування
Період надання послуг: з листопада 2015 року

Інформація про сайт:

Інтернет-магазин займається продажем сировини та інвентарю для кондитерів. Асортимент товарів досить великий, в магазині є все необхідне для приготування випічки та різних солодощів.

Сайт українською мовою, тематика низькоконкурентна. Ми перейшли до роботи з абсолютно новим сайтом і доменом.

Для досягнення максимального результату із залучення цільового трафіку клієнту була запропонована схема роботи «Комплексне просування». На нашу думку, щоб досягти максимального результату, необхідно працювати над оптимізацією всього сайту, а не тільки окремих його категорій.

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Виконані роботи проекту:

  1. Для всіх сторінок сайту зібрана семантика. Частотних ключових фраз вийшло не так багато, бо попит на продукцію невеликий.
  2. На кожній сторінці сайту прописані релевантні метатеги та заголовки h1, виходячи з семантичного ядра.
  3. Закрито від індексації технічні сторінки сайту, які не містять корисної інформації ні для користувачів, ні для пошукових систем.
  4. На підставі семантичного ядра були складені технічні завдання написання контенту для пріоритетних напрямків.
  5. Створено файл Robots.txt і прописані правила сканування сторінок сайту.
  6. Виправлені технічні помилки:
    • Під час запиту неіснуючої сторінки тепер коректно віддається код 404 і сторінка 404 помилки.
    • Були склеєні дзеркала, основне дзеркало вибрали з www.
    • З усіх сторінок, які містять / в кінці url-адреси були написані 301 редіректи на відповідну сторінку без / в кінці url.
    • З усіх дублікатів головної сторінки були прописані 301 редіректи, дублікати з’явилися через особливості CMS сайту.
    • Додали на всіх картках товарів хлібні крихти, бо вони повністю були відсутні. Додали для хлібних крихт розмітку, з метою збільшити CTR.
  7. Для всіх карток товарів була додана розмітка Product.
  8. Прописали для всіх карток товарів шаблонні метатеги з використанням різних змінних з метою унікалізації.
  9. Додали модуль “Схожі товари” з метою поліпшити розподіл ваги між картками товарів, а також для зручності користувачів.
  10. На сторінки категорій був доданий модуль “Наші новинки” у верху лістингу товарів.
  11. Складено перелік рекомендацій щодо поліпшення конверсії на сайті.
  12. Встановлена електронна торгівля, а також налаштовані всі необхідні цілі для відстеження конверсій.

Додавання російської версії сайту

Після того як для української версії сайту було досягнуто хороших результатів, ми запропонували розробити російськомовну версію сайту для більшого охоплення цільової аудиторії. Клієнт розуміє цінність цього завдання — ми швидко отримали добро і перейшли до розробки.

Нами була розроблена з нуля російська версія сайту з можливістю додавання товарів на обидві мовні версії з однієї адміністративної панелі. Додати мовну версію в теку виявилося не рентабельною задачею, бо це фреймворк, і щоб це зробити потрібно було б переробляти повністю сайт. Тому ми вирішили додати мовну версію на піддомен. Було переведено понад 500 описів товарів. Після завершення розробки російської версії ми взялися за її оптимізацію, продублювавши багато завдань на новий піддомен, такі як оптимізація файлу Robots.txt, генерація карти сайту по крону, прописали атрибут rel=”alternate” для вказівки пошуковим системам які мови є на сайті.

Результат виконаної роботи:

Українська версія сайту

Трафік з пошукових систем за період з листопада 2015 по квітень 2017:

konditer-1

На цьому графіку ми бачимо зростання безкоштовного пошукового трафіку з 0 до 17 620 осіб на місяць.

Видимість сайту за поточною семантикою в сервісі allpositions.ru становить 75%.

konditer-2

Видимість і динаміка зміни ранжирування пошукових фраз в сервісі Serpstat.com:

konditer-3

Приклад позицій по деяких запитах:

konditer-4

Російська версія сайту

Російська версія сайту була повністю запущена в березні 2017 року.
konditer-5

Видимість сайту в сервісі allpositions.ru зросла з нуля до 15% за кілька місяців:

konditer-6

Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності