Кейс з просування інтернет-магазину алкогольної продукції: ROI 232,44%

Тематика: Алкогольна продукція
Регіон: Україна
Послуга: трафіковий просування
Період надання послуг: ~ 13 місяців.

Завдання агентства:

Зняти ручні санкції з попереднього домену сайту. Збільшити пошуковий трафік на сайт і підвищити продажі маржинальних для клієнта груп товарів.

Вихідні дані:

  • початок просування в агентстві: кінець лютого 2014;
  • на початку співпраці ситуація з сайтом була наступна: на попередній домен було накладено ручні санкції від Google. Зміну домену клієнт здійснив з 301 перенаправленням, що давало високу ймовірність передачі санкцій на поточний домен. Тому першим нашим завданням було зняття ручних санкцій зі старого домену;
  • Пошуковий трафік на момент початку просування в агентстві становив близько 9000 відвідувань в місяць або в середньому 300 відвідувань (сеансів) на добу.

Дані про проведені роботи.

Внутрішня оптимізація:

  • зняті ручні санкції: проаналізовані всі вхідні посилання на сайт. За допомогою інструменту від Google “disavow links” було відхилено всі неякісні посилальні донори. Після повторного запиту в Google санкції були зняті;
  • проведений повного аудиту сайту;
  • прописано правильне ЧПУ на сайті, складені файли robots.txt і sitemap.xml;
  • усунені повні та неповні дублі сторінок сайту;
  • зібрана семантика для даної тематики: понад 2000 ключів;
  • виходячи із зібраної семантики була створена правильна структура сайту, розширено список підкатегорій і статичних фільтрів для максимального охоплення цільової аудиторії;
  • оптимізовані вручну теги title, description, h1-h6;
  • написано понад 90 оптимізованих текстів на всі основні категорії та підкатегорії сайту. Таким чином вдалося залучити додатково значну кількість конверсійного НЧ і СЧ-трафіку з пошукових систем.
  • на сайт було встановлено, а також налаштований модуль e-commerce для відстеження електронної торгівлі.

А також зробили багато інших нудних, але дуже важливих для пошукових систем і для відвідувачів речей.

Зовнішня оптимізація:

З другого місяця просування була складена посилальна стратегія для сайту і розпочато плавне збільшення посилальної маси. Закуповувалися переважно орендні посилання, відібрані вручну, оскільки в автоматичному режимі вкрай складно отримати потрібну кількість якісних донорів.

Результати:

Кількість безкоштовного пошукового трафіку на момент початку робіт (лютий 2014 року):

Кейс з просування інтернет-магазину алкогольної продукції: ROI 232,44%

Кількість безкоштовного пошукового трафіку (Грудень 2015):

Кейс з просування інтернет-магазину алкогольної продукції: ROI 232,44%

Або в середньому 2607 відвідувань на добу в грудні 2014.

І тут я трохи злукавив:) Оскільки грудень вважається показовим. За багатьма тематиками в цей місяць припадає пік пошукового трафіку. Думаю, з причини цього писати не варто, ви самі це розумієте.

Але і не показати хороших результатів, досягнутих спільними зусиллями, я не міг.

А ось порівняти два аналогічних місяці має сенс. І хоча написана стаття була тільки у середині лютого все ще згадували славний день Св. Валентина, 14 лютого, динаміка змін все ж наочно видно. Крім того, не можна забувати, що минулого лютого був більш сприятливий, як у сфері екомерса, так і для більшості офлайн бізнесів України.

Кількість безкоштовного пошукового трафіку в порівнянні:

Кейс з просування інтернет-магазину алкогольної продукції: ROI 232,44%

Якщо говорити про середньодобової відвідуваності, то нескладним шляхом отримуємо в середньому: +1322 відвідування в лютому 2015 vs 330 відвідувань в лютому 2014.

Але, звичайно ж, весь трафік і його зростання не важливо без конкретних цифр, про найголовніше: ROI.

Тому, нижче всі розрахунки:

Дохід з сайту = 866895 грн. (За період з 01.03.14 по 31.01.15)

Маржа = 25% (середня маржа за даними, отриманими від клієнта)

Оплата послуг агентства за весь час просування = 65191 грн.

Загальний прибуток = 866895 * 0,25 = 216723 грн.

ROI = (Прибуток – Витрати за весь час просування) / Витрати на просування.

ROI = (216723 – 65191) / 65191 * 100% = 232,44%

Для тих, хто вважає, що під час  розрахунку ROI не треба було враховувати грудень:

Дохід з сайту = +601552 грн. (За період з 01.03.14 по 31.01.15 без урахування грудня)

Маржа = 25% (середня маржа за даними, отриманими від клієнта)

Оплата послуг агентства за весь час просування = 57820 грн.

Загальний прибуток = 601552 * 0,25 = 150388 грн.

ROI = (Прибуток – Витрати за весь час просування) / Витрати на просування.

ROI = (150388 – 57820) / 57820 * 100% = 160%

Хотілося б також зауважити, що частина продажів (приблизно 40%) припадає на замовлення телефоном.

Зважаючи на відсутність сервісу відстеження дзвінків (наприклад Ringostat) і їх каналів надходження, на жаль, неможливо порахувати ці продажі.

Тому всі розрахунки доходу взяті виключно з Google Analytics.