Кейс SEO для «Модної Кішки»: як підвищити дохід сайту на 371% за допомогою комплексного просування

Кейс SEO для «Модної Кішки»: як підвищити дохід сайту на 371% за допомогою комплексного просування Послуга: Комплексне просування.
Тематика: Інтернет-магазин жіночих прикрас.
Регіон просування: Україна, пріоритет Одеса.
Період просування: з червня 2017 року.

Основний біль та цілі клієнта

Бренд Модної Кішки на ринку України існує вже понад 10 років. За цей період мережу офлайнових магазинів в Одесі зросла з 1 до 8 точок і приносить стабільний дохід. В онлайні бренд представлений всього кілька років. Замовник не використовував інтернет-магазин як повноцінний інструмент продажів до моменту звернення в агентство Inweb. Мета, яку поставив перед нами замовник, була простою і зрозумілою — збільшити продажі магазину в онлайні. Для досягнення мети ми запропонували клієнту послугу комплексне просування сайту.

Стратегічний план

Найважливіший етап у розвитку будь-якого нового проєкту — складання та обговорення з клієнтом і SEO-фахівцями стратегічного плану робіт, який дозволяє розставити пріоритети по задачах, виходячи з їх важливості та впливу на ранжування сайту. На основі проведеного аналізу конкурентів і технічного аудиту сайту ми визначили основні проблемні місця:

  • відсутність базової оптимізації сайту;
  • наявність великої кількості сміттєвих і неякісних сторінок в індексі пошукових систем;
  • слабо розвинена структура товарних категорій;
  • дублікати категорій і товарів через однакових найменувань;
  • незручна та обмежена мобільна версія сайту;
  • велика вкладеність товарних категорій;
  • відсутність системи фільтрації в товарних категоріях.

Проблемні зони не давали можливості сайту ранжуватися відповідно до своєї релевантності та приносити клієнту стабільний потік замовлень.

Як ми вирішували ці завдання

  1. Технічні помилки.
    В першу чергу було складено кілька об’ємних технічних завдань щодо виправлення помилок в базовій оптимізації, а саме:
    1. Внесли корективи в файл Robots.txt, заборонивши таким чином пошуковим системам сканувати сміттєві сторінки сайту (сторінки фільтрації в каталозі, реєстрації, wishlist і ін.).
    2. Виправили помилки генерації xml карти сайту, видаливши з неї неіснуючі сторінки, реалізували запуск генерації карти сайту по крону, раз на тиждень. Це необхідно для наявності в xml-карті сайту списку актуальних для індексування сторінок.
    3. Склали рекомендації по склеюванню дзеркал сайту. Сайт був доступний одразу за двома url-адресами: https://www.modnayakoshka.com https://modnayakoshka.comВибрали основне дзеркало з www, бо переважна більшість сторінок було проіндексовано саме з www. З неголовного дзеркала прописали 301 редирект на відповідні сторінки. У зв’язку з цим зміною внесли правки в поточні внутрішні посилання.
  2. Оптимізували сторінки пагінації в каталозі. Для цього ми реалізували такі зміни:
    1. прописали шаблон генерації мета тегів і заголовка h1 для сторінок пагінації;
    2. прописали на всіх сторінках пагінацію rel = “canonical” на основній сторінці категорії;
    3. додали атрибути rel = “next” і rel = “prev”, відповідно до рекомендацій пошукової системи Google;
    4. змінили внутрішнє посилання у пагінацію на першу сторінку;
    5. прописали 301 редирект з першої сторінки пагінацію на основній сторінці категорії.
  3. Оптимізували мобільну версію сайту. Відповідно до рекомендацій пошукових систем, внесли кілька змін на сайті з метою вказати пошуковим системам альтернативну версію сайту для мобільних пристроїв.Прописали на кожній сторінці піддомена m.modnayakoshka.com тег rel = “canonical” на відповідній сторінці версії сайту для ПК. На версії сайту для ПК вказали тег rel = “alternate” із зазначенням версії сторінки для мобільних пристроїв.
    Більш докладно про те, як оптимізувати мобільну версію сайту ви зможете прочитати в нашій статті.
    1. Видалили зі всіх сторінок сайту мета тег:meta name=yandex; robots=noindex, nofollow
    2. Виправили проблему, через яку в мобільній версії URL-адреси сторінок пагінації відрізнялися від URL-адреси пагінації основної версії сайту.
  4. Структура і наповнення сайту товарами. Для залучення на сайт додаткового трафіку по низько- і середньочастотних запитах ми почали обговорювати з клієнтом можливість розширення структури сайту. Зокрема, пропонували розбивати об’ємні товарні категорії на більш дрібні внутрішні.Однак складність виконання завдання полягала в особливостях CMS сайту, які не дозволяли нам прив’язати той самий товар до декількох однотипних розділів. Створення нових розділів на сайті означало або дублювання товарів, або розподіл асортименту навмання. Ні один з варіантів не міг дати потрібного нам результату. Знадобилося кілька місяців переговорів з розробниками CMS та додаткове фінансування доопрацювання з боку клієнта для спільного вирішення проблеми. Повністю була змінена система формування URL-адрес товарів з прив’язкою до головної категорії. З усіх колишніх вже проіндексованих сторінок товарів був прописаний 301-й редирект на відповідній їм нові. Після оновлення CMS сайту ми все ж змогли повернутися до питання розширення структури та створення фільтрів за кольором металу, кольором каменю, матеріалу, розміром і т.д. Наприклад, тільки «Браслети» трансформувалися одразу в кілька окремих розділів:
  5. Дизайн і зміна структури мобільної версії сайту. Мобільна версія сайту спочатку була винесена на піддомен і не мала адаптивного дизайну, більш того – мала дуже обрізаний функціонал. Щоб купити що-небудь на сайті з мобільного, користувачеві доводилося робити багато зайвих кроків. Звичайно, такі недоліки впливали на конверсії сайту. Адже на поточний момент 70% відвідувань на сайті припадає саме на мобільні пристрої.

Що ми зробили

Ми створили спільно з дизайнерами та верстальниками адаптивну версію сайту для мобільних пристроїв.
Були намальовані такі макети:

  1. Головна сторінка.
  2. Сторінка каталогу.
  3. Сторінки карток товарів.
  4. Адміністративні сторінки (про нас, доставка та ін).
  5. Сторінки кошика та оформлення замовлення.

Вирішення проблем з індексацією товарних категорій. Структура каталогу сайту була побудована спочатку по принципу ланцюжка. Щоб потрапити в потрібну сторінку, наприклад, «Металеві браслети», користувачеві потрібно було поетапно зайти з головної сторінки до категорії «Бралети», знайти там категорію «Біжутерія» і тільки звідти – в «Металеві бралети».

Головна ➡️ Біжутерія ➡️ Браслети ➡️ Браслети металеві

Погодьтеся, це не дуже зручно. Рішенням стало створення наскрізного меню, що випадає з посиланнями на всі основні розділи сайту. За допомогою реалізації меню вдалося вирішити одразу 2 проблеми: надати доступ до товарних категорій користувачам і зменшити рівень вкладеності сторінок, бо посилання на всі сторінки сайту були додані в меню у вигляді списку.

Результати

Досягнуті позиції За час роботи з проєктом було зібрано семантичне ядро на пріоритетні розділи сайту. У підсумку вийшло трохи більше тисячі запитів, за якими ми відстежували динаміку.

Розподіл запитів по топу:

  • Top 1 – 14,4%
  • Top 3 – 43,2%
  • Top 5 – 59,6%
  • Top 10 – 80,4%

Динаміка зміни кількості ключових слів за даними Serpstat:

Дані вказані за весь період. Динаміка зміни кількості органічного трафіку за даними Serpstat:

Дані вказані за весь період.

Зміни в органічному трафіку

Рівень пошукового трафіку був значно збільшений тільки через 7 місяців після старту робіт. Такий тривалий термін пов’язаний з наявністю великої кількості глобальних проблем, вирішити які за короткий час неможливо. Тільки після впровадження більшої частини правок з’явилася позитивна динаміка, яку можна спостерігати на графіку:
У порівнянні з першим місяцем робіт органічний трафік вдалося збільшити на 413%. Звичайно ж, перед Новим Роком, трафік був ще вище, оскільки попит на продукцію зростав.

Електронна торгівля

Завдяки зростанню органічного трафіку більш ніж на 400% за весь період співпраці, показники доходу через сайт значно зросли.

СегментЗміна
Кількість транзакцій+223%
Дохід з сайту+371%
Середній чек+237%
Коефіцієнт транзакцій+29%

Також нам вдалося істотно збільшити середній чек внаслідок залучення цільової аудиторії на дорожчі категорії товарів.

Висновки:

Проєкт став успішним завдяки кільком важливим факторам:

  1. Команда проєкту на першому етапі виявила основні проблеми, які варто вирішити для досягнення результату.
  2. Клієнт, SEO-фахівці та розробники працювали злагоджено для вирішення поставлених завдань і розуміли мету.
  3. Регулярна робота команди проєкту над поліпшенням сайту і виконанням KPI.


Роман Журавльов
Роман Журавльов
• PPC Client Project Manager
Агенція digital-маркетингу Inweb
Захоплююсь Performance-маркетингом. Своєю основною ціллю вважаю детальне вивчення проєкту, з яким працюю, та доведення його до необхідного результату. Зараз на посаді PPC Client Project Manager — відповідальний за планування, контроль та виконання поставлених завдань.
Більше цікавого