+374% до конверсій при вузькому таргетингу — PPC-просування у ремонтно-будівельній сфері

+374% до конверсій при вузькому таргетингу — PPC-просування у ремонтно-будівельній сфері

Сфера діяльності
клієнта

Будівництво та ремонт

Період просування
у кейсі

лютий-квітень 2024 року

Регіон просування бізнесу

Львів та Львівська область

Використані інструменти

Пошукові кампанії
Performance Max
Google Anaytics


У цьому кейсі ділимося результатами роботи команди Inweb, яка допомогла RBK Kronos збільшити конверсії на +374% у ремонтно-будівельній сфері, завдяки ретельному тестуванню та оптимізації PPC-кампаній. 

Використовуючи вузьке таргетування та фокусуючись на конкретних категоріях товарів, ми досягли поставлених цілей, значно підвищивши ефективність реклами для клієнта.

Про клієнта

RBK Kronos — досвідчений гравець на ринку ремонтно-будівельних послуг, який працює на ринку Львову вже 12 років. Клієнт виконує весь комплекс робіт — від косметичного оздоблення до монтажу інженерних систем.

RBK Kronos

Компанія виділяє 4 пріоритетні переваги:

Переваги RBK Kronos

Пріоритет бренду — залучення клієнтів, які цікавляться виключно комплексним ремонтом квартир, новобудов та офісів у Львові.

Вхідні дані

Компанія RBK Kronos звернулась до нас у січні 2024 року із запитом на збільшення кількості замовлень та покращенням позицій сайту у пошуковій платній видачі. До співпраці з агенцією digital-маркетингу Inweb клієнт близько 6 років працював з різними підрядниками та не отримував бажаних результатів. 

Починаючи роботи над проєктом, ми та клієнт розуміли усі можливі складності, зокрема високу конкурентність та обмеженість регіону, низький попит на послуги через повномасштабне вторгнення та націленість лише на загальний комплекс послуг. Однак, попри усі труднощі, ми змогли вивести бізнес клієнта на новий рівень.

Задачі клієнта

  • Збільшити кількість замовлень за пріоритетними категоріями: дизайн квартир, ремонт квартир в новобудові, ремонт однокімнатних квартир та ремонт будинків.
  • Отримати 5-8 замовлень на місяць, включаючи усі канали просування.

Стратегія просування

При розробці стратегії ми націлились лише на пріоритетні категорії, які попередньо узгодили з клієнтом, а саме: дизайн квартир, ремонт квартир в новобудові, ремонт однокімнатних квартир та ремонт будинків.

Підготовчий етап

Для початку ми провели аудит облікового запису та виявили, що цілі в аналітиці були налаштовано некоректно. Тому команда аналітиків Inweb налаштувала нові цілі в Google Analytics 4. 

Також за нашою рекомендацією команда клієнта встановила систему Call Tracking для коректного відстеження, оскільки основний потік лідів йшов через дзвінки.

Окремо ми порекомендували покращити форму заявки на сайті, а саме — додати pop-up про відправлення форми. Це розв’язало проблему дублювання заявок клієнтами, адже до цього користувачу не приходило сповіщення щодо успішного відправлення запиту і це спричиняло їх дублювання. 

Вибір інструментів

Далі почали основну роботу: провели аналіз пріоритетних категорій та виявили головних конкурентів. Для запуску обрали найтепліші канали просування: пошукові кампанії та кампанії з максимальною ефективністю (Performance Max), оскільки на старті ще мали обмежений бюджет. 

У кампаніях Performance Max вирішили використати такі сигнали націлювання: 

  • відвідувачі сайту; 
  • пошукові теми;
  • конкуренти.

Старт просування

Запустили перші тестові рекламні кампанії.

1. Пошукові кампанії з розподілом за категоріями:

  • дизайн квартир; 
  • брендова кампанія; 
  • кампанія із загальними запитами по ремонту та кампанію за послугами (ремонт однокімнатних квартир, ремонт в новобудові та ремонт будинків).
Пошукові кампанії для RBK Kronos

2. Кампанії Performance Max з креативами за категоріями:

  • дизайн квартир, використовуючи сигнали на Відвідувачів сайту, Пошукові теми та Конкурентів;
  • ремонт з сигналом на Конкурентів, розділивши її на 3 групи об’єктів: ремонт однокімнатних квартир, ремонт в новобудові та ремонт будинків.
Кампанії Performance Max для RBK Kronos

У кампанії додали всі необхідні розширення та списки мінус-слів на рівні кампаній та на рівні облікового запису. Перші конверсії ми отримали в перший же тиждень після запуску кампаній.

За перший місяць просування ми отримали такі результати:

Результати за перший місяць просування RBK Kronos

Ми провели детальний аналіз та виявили, що більшість з отриманих конверсій були не цільовими, адже головне завдання — саме комплексні послуги з ремонту та дизайну, а заявки ми отримували на дрібні послуги, що були нерентабельні для клієнта. 

Робота над помилками

Після перших кампаній та отриманих результатів ми провели детальний аналіз кампаній, почистили всі нерелевантні пошукові запити, виключили певні URL-сторінки сайту з кампаній Performance Max та вирішили змінити структуру.

Пошукові кампанії поділили на більш детальні сегменти — усі послуги виділили окремо, оскільки за кожною категорією була різна ціна за клік, зробили крос-виключення між кампаніями. Окремо запустили пошукову кампанію з ключовим запитом «під ключ».

Перезапустили кампанії Performance Max — за кожною категорією запустили окремі кампанії та в межах кампаній використали різні сигнали націлювання: 

  • за інтересами (ремонт та дизайн);
  • пошукові запити за кожним видом послуги; 
  • на відвідувачів конкретних сторінок сайту; 
  • на оновлені списки конкурентів.

Після внесення значних коригувань витрати почали зменшувати, релевантність конверсій виросла, проте ціна за конверсію була незадовільна.

Результати за другий місяць просування:

Результати за другий місяць просування RBK Kronos

Оптимізація та масштабування

Оскільки ціна за конверсію нас та клієнта не влаштовували, ми провели оптимізацію. 

Залишили в роботі лише ті кампанії, які приносили релевантні конверсії — пошукову кампанію з ключовими запитами «під ключ», кампанію Performance Max на категорію «Дизайн квартир» та загальну кампанію на категорію «Ремонт».

Окремо також запустили кампанії Performance Max на інші сигнали:

  • зібрали список новобудов Львову, зданих в експлуатацію, та на такий сигнал запустили кампанію, у рамках якої розділили на 3 групи об’єктів за пріоритетними послугами;
  • запустили кампанію з сигналом на Інвесторів (обрали інтереси, які підходять під нашу ціль), у рамках якої теж розділили на 3 групи об’єктів за пріоритетними послугами.

На третій місяць роботи отримали наступні результати: 

Результати за третій місяць просування RBK Kronos

Ми збільшили кількість цільових лідів у 5 разів та знизили ціну за конверсії втричі (порівняно з попереднім місяцем). Кількість конверсій збільшили на 421%, а CPA знизили на 66,59%.

Результати роботи

За результатами трьох місяців співпраці за напрямком контекстної реклами завдяки тестам та правильній оптимізації ми змогли досягнути бажаних результатів та забезпечили ріст трафіку на сайт та збільшення цільових конверсій.

Підтвердження успіху реалізованих робіт 一 це +25% до трафіку на сайт та +374% до росту конверсій.
Результати за весь період просування RBK Kronos

Завдяки плідній праці команди Inweb та клієнта ми значно збільшили кількість замовлень за пріоритетними категоріями, що було основною вимогою клієнта.

Відгук клієнта

Співзасновник компанії Орест говорить:

Поки що ми з Inweb працюємо всього лиш 4 місяці, на даний час ми цілком задоволені нашою співпрацею. 

Найбільше запамʼятався початок співпраці, тому що ми отримали максимально швидку відповідь стосовно нашого запиту, коли конкуренти Inweb відповідали на 1 тиждень довше. А от найскладнішим було виведення в топ 1-3 основних ключових запитів, частину з них Inweb вивела, але ще маємо над чим працювати, тому продовжуємо роботу!

Всім рекомендуємо компанію Inweb!

Над проєктом працюють

Юлія Головнюк,
PPC Project Manager

Оксана Ілліна,
PPC Specialist


Про автора

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого