Новорічний маркетинг 2024: прикраси, адвенти та благодійні ініціативи від українських брендів

Новорічний маркетинг 2024: прикраси, адвенти та благодійні ініціативи від українських брендів

Українські бренди використовують початок зими для запуску рекламних кампаній і комунікацій до новорічних свят. Щодня вони дивують новими ідеями: від нестандартного дизайну упаковок до інтерактивних рекламних кампаній у соцмережах.

Ми зібрали для читачів Media Inweb найцікавіші приклади, які не лише надихають, а й демонструють, як креативні рішення допомагають брендам зміцнити зв’язок зі своєю аудиторією й проявити активну громадянську позицію у святковий період.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Тематичні новинки

Прикраси від ювелірного дому SOVA

Святкова колекція прикрас ROUGE від українського ювелірного дому SOVA натхненна вінтажною естетикою 50–60-х років.

До колекції увійшли: браслети на оксамитовій стрічці, сережки, каблучки, кольє, чокер, брошки. Головний масивний елемент має кілька варіацій розмірів залежно від прикраси та балансується рухливими основами-ланцюжками. Матеріал прикрас — жовте золото з трьома варіантами вставок: рубін кабошон, рубін із діамантовою розсипкою, емаль кольору бургунді.

Прикраси від Oksana Boriychuk

Колекція етнічних прикрас «Вертеп» від бренду Oksana Boriychuk передає дух Різдва через гармонійне поєднання яскравих і стриманих елементів. Усі прикраси — ручної роботи. Поєднують у собі різноманітні деталі: барвисті розписи на намистинах із білої глини, золотисті акценти, латунні восьмипроменеві зорі, авторські форми та кутасики.

Колекція має два напрями: барвистий, що відображає радісну атмосферу Різдва, і монохромний, який символізує затишну тишу Святвечора. Попри різну стилістику, усі вироби об’єднані спільними елементами розпису та формами намистин.

Адвент-календар із прикрасами від YAROVA

Адвент-календар прикрас від бренду YAROVA хоч і створювали до свят, але розпочати його можна будь-коли, не прив’язуючись до дати.

В адвенті 12 базових прикрас, бестселерів і новинок. Це сережки, підвіски, каблучки, намисто, джгути.

Вишита кишенька від Мальви

Нова кишенька «Зірочка» від бренду «Мальви» — це сучасний аксесуар, натхненний українськими різдвяними традиціями та багатовіковою культурою. Вишитий орнамент у вигляді вертепної зірки символізує затишок і святкову атмосферу, яку поколіннями передавали в різдвяних обрядах.

Кишенька — це універсальна маленька сумочка для зберігання найцінніших дрібниць. Вона поєднує традиції й сучасність, гармонійно доповнюючи як народні строї, так і повсякденне вбрання. Особливо пасує до традиційних спідниць, довгих сорочок чи крайок.

У кожному шві та орнаменті цього аксесуару бренд відтворив дух традицій наших предків, для яких кишеньки, крайки й фартухи були важливими елементами вбрання — функціональними та водночас символічними.

Колекція «Щедрик» від SVARGA ДІМ

Колекція «Щедрик» від SVARGA ДІМ натхненна українською народною щедрівкою, яка завдяки композитору Миколі Леонтовичу стала символом Різдва у всьому світі. Поєднує елементи декору, які відображають дух українських різдвяних традицій.

До колекції увійшли: свічник, аромадифузор, лляний ранер, текстильні наволочки з лаконічним дизайном.

«Різдвяна кава» від Сільпо

Аромат новинки «Різдвяна кава» від «Сільпо» має нотки какао, горіхів і спецій, що підкреслюють святкову атмосферу.

Це суміш зернової колумбійської кави та кави без кофеїну власного обсмаження. Таке поєднання в складі — для м’якого смаку.

Різдвяне пиво від пивоварні «2085»

Пивоварня «2085» випустила лімітоване різдвяне пиво до премʼєри фільму «Потяг у 31 грудня» — Xmas Ale Kutya.

Цей ель створив співвласник і головний пивовар «2085» Назар Дребіт у 2016 році під час роботи в США. У новій колаборації пиву зробили святкову обкладинку, натхненну фільмом.

За словами команди, Xmas Ale Kutya — це різдвяне пиво з додаванням маку, меду, горіхів і лактози, що надає напою особливого смаку.

Фото: Новорічний маркетинг 2024: прикраси, адвенти та благодійні ініціативи від українських брендів

Magic Advent від goodwine

Magic Advent від goodwine — це адвент-календар із топовими продуктами й винами з різних відділів goodwine.

Два з 50 адвент-календарів містять додаткові подарунки: банку чорної ікри від Anna Dutch і кейс із винами, які сомельє goodwine обрали у 2024 році.

Колаборації

Прикраси від VOGUE UA і GUNIA Project

Vogue Ukraine спільно з брендом GUNIA Project презентували лімітовану колекцію прикрас, яка складається з 25 унікальних порцелянових підвісок ручної роботи з емалевим розписом і позолоченого ланцюжка. Форма підвіски символічна: вона нагадує квітку, хрестик і зірку водночас, а орнамент натхненний українськими килимами із Національного музею декоративного мистецтва.

Усі кошти від продажу колекції спрямують до фонду Veteranka, який підтримує жінок-військовослужбовиць на фронті та допомагає їм повернутися до цивільного життя.

«Баранець бажань» від Glossary Eco Foundation і GUSHKA

«Баранець бажань» від Glossary Eco Foundation і GUSHKA — це різдвяний проєкт, який об’єднує традиції та естетику, а також популяризує творчість і турботу про природу.

Набір містить екологічні матеріали, що відповідають принципам сталого розвитку.

З продажу кожного набору Glossary Eco Foundation і GUSHKA перераховуватимуть 200 грн на видання дитячої казки про екологію та довкілля, яка має вийти наступного року.

Адвент-календар від Foundation Coffee Roasters та Укрзалізниця

Адвент-календар від Foundation Coffee Roasters та Укрзалізниці — це святковий набір у вигляді потяга, що об’єднує подорожі та каву.

Набір містить мікс із 10 дрипів у п’яти різних дизайнах. Можна щодня відкривати новий дрип і знайомитися з новими смаками кави.

Шарфи від ahentsiia та Feb

Бренд в’язаних речей Feb та PR-агенція ahentsiia представили лімітований дроп шарфів. У колекцію увійшли три аксесуари ручної роботи з мериносової вовни.

Дизайн шарфів розробив Feb відповідно до брендових кольорів агенції ahentsiia. Це рожевий із зеленим, сірий і багатоколірний, що отримав назву «крейзі».

Усі шарфи українські майстрині виготовили вручну. Кожен виріб має святкове паковання та передбачення на 2025 рік.

Кампейн дропу зняв Антон Орехов, а моделями стали художниця Ірина Максимова, маркетолог Влад Болсун і автор подкастів і шоу Антон Полєсков.

Пивний адвент від Beermaster і «Сільпо»

Beermaster і «Сільпо» представили святковий адвент-календар, що об’єднав 12 різних сортів пива. Деякі позиції пива можна спробувати лише в цьому адвенті.

Благодійні ініціативи

Вистава «Казкове відділення» від Нової пошти й АЗК WOG

Колаборація Нової пошти та АЗК WOG реалізувала святковий проєкт для дітей під назвою «Казкове відділення». У межах цієї ініціативи організували новорічну виставу з якою відвідали протягом грудня 19 українських міст.

Головним персонажем вистави став лев Воггі, який разом з ельфами Нової пошти розважав дітей інтерактивними іграми. Учасники отримували смаколики від АЗК WOG, а також мали змогу зануритися в атмосферу свята. Для участі потрібно було лише попередньо зареєструватися.

Локація для дітей від Milk Bar і SOVA

Milk Bar і ювелірний дім SOVA створили дитячу локацію в Wonderland. У центрі розташований чарівний будиночок, що відтворює світ дитячої радості та казкових образів. Щоранку калейдоскоп оживає й демонструє візерунки, натхненні солодощами та деталями колекції дитячих прикрас Wonderland.

Поруч із будиночком розташований QR-код, за яким можна задонатити на підтримку фонду Gen.Ukrainian й допомогти дітям, які постраждали від війни.

Кожний, хто візьме участь у цій благодійній ініціативі, автоматично стане учасником розіграшу сертифіката на прикраси з колекції Wonderland.

Прикраси від Dukachi й патронатної служби «Янголи»

Ювелірний бренд Dukachi та патронатна служба «Янголи» презентували благодійну колекцію прикрас-підвісок у вигляді янгола. Кожна підвіска символізує захист, надію та підтримку, а також слугує інструментом для реальної допомоги.

30% від продажу прикрас перерахують до Фонду патронатної служби «Янголи» на підтримку та реабілітацію тяжкопоранених військовослужбовців Третьої окремої штурмової бригади ЗСУ. Мета колаборації — зібрати 500 000 грн.

У кампейні взяли участь медичні кураторки патронатної служби — ті, хто забезпечують допомогу пораненим бійцям і постійно підтримують їх під час реабілітації.

Різдвяний проєкт від Ґроно, Кредобанку й музичного гурту Курбаси

Різдвяний проєкт «Коляда» від Ґроно, Кредобанку та етногурту «Курбаси» об’єднав музику, мистецтво й українські традиції. У межах цього проєкту створили ялинкові прикраси, натхненні сюжетами автентичних колядок.

Етногурт «Курбаси» записав добірку колядок і щедрівок із шести регіонів України: Львівщини, Чернігівщини, Харківщини, Рівненщини, Бойківщини та Гуцульщини. Ілюстратор і тату-художник Олександр Луцишин розробив серію ілюстрацій, які відображають сюжети колядок і прикрашають колекцію ялинкових куль. Кожна ялинкова куля передає сюжет однієї з колядок, розповідаючи історію про український характер, силу духу та світло, яке українці несуть крізь часи.

Щоби передати магію української коляди й наповнити Різдво особливим змістом, на початку грудня у Львові відбувся благодійний концерт «Коляда».

Завдяки благодійним активностям і коштам із продажу вхідних квитків на подію зібрали 227 тис. грн, які передали до фонду оперативного забезпечення Сил оборони «1991 на закупівлю засобів радіоелектронної боротьби (РЕБ)».


Хай креативні ідеї комунікацій від українських брендів надихнуть вас на створення власних оригінальних ідей та активностей!

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого