Новорічний маркетинг 2024: прикраси, адвенти та благодійні ініціативи від українських брендів
Українські бренди використовують початок зими для запуску рекламних кампаній і комунікацій до новорічних свят. Щодня вони дивують новими ідеями: від нестандартного дизайну упаковок до інтерактивних рекламних кампаній у соцмережах.
Ми зібрали для читачів Media Inweb найцікавіші приклади, які не лише надихають, а й демонструють, як креативні рішення допомагають брендам зміцнити зв’язок зі своєю аудиторією й проявити активну громадянську позицію у святковий період.
Тематичні новинки
Прикраси від ювелірного дому SOVA
Святкова колекція прикрас ROUGE від українського ювелірного дому SOVA натхненна вінтажною естетикою 50–60-х років.
До колекції увійшли: браслети на оксамитовій стрічці, сережки, каблучки, кольє, чокер, брошки. Головний масивний елемент має кілька варіацій розмірів залежно від прикраси та балансується рухливими основами-ланцюжками. Матеріал прикрас — жовте золото з трьома варіантами вставок: рубін кабошон, рубін із діамантовою розсипкою, емаль кольору бургунді.
Прикраси від Oksana Boriychuk
Колекція етнічних прикрас «Вертеп» від бренду Oksana Boriychuk передає дух Різдва через гармонійне поєднання яскравих і стриманих елементів. Усі прикраси — ручної роботи. Поєднують у собі різноманітні деталі: барвисті розписи на намистинах із білої глини, золотисті акценти, латунні восьмипроменеві зорі, авторські форми та кутасики.
Колекція має два напрями: барвистий, що відображає радісну атмосферу Різдва, і монохромний, який символізує затишну тишу Святвечора. Попри різну стилістику, усі вироби об’єднані спільними елементами розпису та формами намистин.
Адвент-календар із прикрасами від YAROVA
Адвент-календар прикрас від бренду YAROVA хоч і створювали до свят, але розпочати його можна будь-коли, не прив’язуючись до дати.
В адвенті 12 базових прикрас, бестселерів і новинок. Це сережки, підвіски, каблучки, намисто, джгути.
Вишита кишенька від Мальви
Нова кишенька «Зірочка» від бренду «Мальви» — це сучасний аксесуар, натхненний українськими різдвяними традиціями та багатовіковою культурою. Вишитий орнамент у вигляді вертепної зірки символізує затишок і святкову атмосферу, яку поколіннями передавали в різдвяних обрядах.
У кожному шві та орнаменті цього аксесуару бренд відтворив дух традицій наших предків, для яких кишеньки, крайки й фартухи були важливими елементами вбрання — функціональними та водночас символічними.
Колекція «Щедрик» від SVARGA ДІМ
Колекція «Щедрик» від SVARGA ДІМ натхненна українською народною щедрівкою, яка завдяки композитору Миколі Леонтовичу стала символом Різдва у всьому світі. Поєднує елементи декору, які відображають дух українських різдвяних традицій.
До колекції увійшли: свічник, аромадифузор, лляний ранер, текстильні наволочки з лаконічним дизайном.
«Різдвяна кава» від Сільпо
Аромат новинки «Різдвяна кава» від «Сільпо» має нотки какао, горіхів і спецій, що підкреслюють святкову атмосферу.
Це суміш зернової колумбійської кави та кави без кофеїну власного обсмаження. Таке поєднання в складі — для м’якого смаку.
Різдвяне пиво від пивоварні «2085»
Пивоварня «2085» випустила лімітоване різдвяне пиво до премʼєри фільму «Потяг у 31 грудня» — Xmas Ale Kutya.
За словами команди, Xmas Ale Kutya — це різдвяне пиво з додаванням маку, меду, горіхів і лактози, що надає напою особливого смаку.
Magic Advent від goodwine
Magic Advent від goodwine — це адвент-календар із топовими продуктами й винами з різних відділів goodwine.
Два з 50 адвент-календарів містять додаткові подарунки: банку чорної ікри від Anna Dutch і кейс із винами, які сомельє goodwine обрали у 2024 році.
Колаборації
Прикраси від VOGUE UA і GUNIA Project
Vogue Ukraine спільно з брендом GUNIA Project презентували лімітовану колекцію прикрас, яка складається з 25 унікальних порцелянових підвісок ручної роботи з емалевим розписом і позолоченого ланцюжка. Форма підвіски символічна: вона нагадує квітку, хрестик і зірку водночас, а орнамент натхненний українськими килимами із Національного музею декоративного мистецтва.
«Баранець бажань» від Glossary Eco Foundation і GUSHKA
«Баранець бажань» від Glossary Eco Foundation і GUSHKA — це різдвяний проєкт, який об’єднує традиції та естетику, а також популяризує творчість і турботу про природу.
Набір містить екологічні матеріали, що відповідають принципам сталого розвитку.
Адвент-календар від Foundation Coffee Roasters та Укрзалізниця
Адвент-календар від Foundation Coffee Roasters та Укрзалізниці — це святковий набір у вигляді потяга, що об’єднує подорожі та каву.
Набір містить мікс із 10 дрипів у п’яти різних дизайнах. Можна щодня відкривати новий дрип і знайомитися з новими смаками кави.
Шарфи від ahentsiia та Feb
Бренд в’язаних речей Feb та PR-агенція ahentsiia представили лімітований дроп шарфів. У колекцію увійшли три аксесуари ручної роботи з мериносової вовни.
Дизайн шарфів розробив Feb відповідно до брендових кольорів агенції ahentsiia. Це рожевий із зеленим, сірий і багатоколірний, що отримав назву «крейзі».
Усі шарфи українські майстрині виготовили вручну. Кожен виріб має святкове паковання та передбачення на 2025 рік.
Пивний адвент від Beermaster і «Сільпо»
Beermaster і «Сільпо» представили святковий адвент-календар, що об’єднав 12 різних сортів пива. Деякі позиції пива можна спробувати лише в цьому адвенті.
Благодійні ініціативи
Вистава «Казкове відділення» від Нової пошти й АЗК WOG
Колаборація Нової пошти та АЗК WOG реалізувала святковий проєкт для дітей під назвою «Казкове відділення». У межах цієї ініціативи організували новорічну виставу з якою відвідали протягом грудня 19 українських міст.
Головним персонажем вистави став лев Воггі, який разом з ельфами Нової пошти розважав дітей інтерактивними іграми. Учасники отримували смаколики від АЗК WOG, а також мали змогу зануритися в атмосферу свята. Для участі потрібно було лише попередньо зареєструватися.
Локація для дітей від Milk Bar і SOVA
Milk Bar і ювелірний дім SOVA створили дитячу локацію в Wonderland. У центрі розташований чарівний будиночок, що відтворює світ дитячої радості та казкових образів. Щоранку калейдоскоп оживає й демонструє візерунки, натхненні солодощами та деталями колекції дитячих прикрас Wonderland.
Кожний, хто візьме участь у цій благодійній ініціативі, автоматично стане учасником розіграшу сертифіката на прикраси з колекції Wonderland.
Прикраси від Dukachi й патронатної служби «Янголи»
Ювелірний бренд Dukachi та патронатна служба «Янголи» презентували благодійну колекцію прикрас-підвісок у вигляді янгола. Кожна підвіска символізує захист, надію та підтримку, а також слугує інструментом для реальної допомоги.
У кампейні взяли участь медичні кураторки патронатної служби — ті, хто забезпечують допомогу пораненим бійцям і постійно підтримують їх під час реабілітації.
Різдвяний проєкт від Ґроно, Кредобанку й музичного гурту Курбаси
Різдвяний проєкт «Коляда» від Ґроно, Кредобанку та етногурту «Курбаси» об’єднав музику, мистецтво й українські традиції. У межах цього проєкту створили ялинкові прикраси, натхненні сюжетами автентичних колядок.
Етногурт «Курбаси» записав добірку колядок і щедрівок із шести регіонів України: Львівщини, Чернігівщини, Харківщини, Рівненщини, Бойківщини та Гуцульщини. Ілюстратор і тату-художник Олександр Луцишин розробив серію ілюстрацій, які відображають сюжети колядок і прикрашають колекцію ялинкових куль. Кожна ялинкова куля передає сюжет однієї з колядок, розповідаючи історію про український характер, силу духу та світло, яке українці несуть крізь часи.
Щоби передати магію української коляди й наповнити Різдво особливим змістом, на початку грудня у Львові відбувся благодійний концерт «Коляда».
Хай креативні ідеї комунікацій від українських брендів надихнуть вас на створення власних оригінальних ідей та активностей!