Візуальний стиль Inweb 2023 — на рівні сенсів

Візуальний стиль Inweb 2023 — на рівні сенсів У 2023 році агенція digital-маркетингу Inweb переосмислила свій візуальний стиль, і почала втілювати його на сторінках сайту. Дизайнерка Беата Цеюкова розказує, які сенси криються за новими візуальними рішеннями. Передаємо їй слово.

Агенція вже 12 років на ринку, має великий досвід роботи, гарну репутацію, а отже багато задоволених клієнтів. Команда зростає і дорослішає, а разом з нею змінюється і сприйняття її світом.

Ці зміни Inweb відображає і в новому дизайні. Перше, на що треба звернути увагу, так це на темно-зелений колір у логотипі компанії. Раніше він був не таким насиченим і сприймався більш поверхнево. Зараз зелений став темнішим, теплішим, а разом з тим більш солідним та глибоким. Логотип має контрастні та виразні контури.

logo-inweb

 

Відштовхуючись від лого, ми використовуємо темно-зелений колір як основу для сайту. Цей колір фігурує на перших сторінках сайту, у важливих блоках сторінки, що допомагає звернути увагу читача на важливу інформацію. Чергуємо з основним білим кольором, використовуємо анімацію hover з білого на зелений, яка є одночасно стриманою, але акцентною. Це саме те, що транслює Inweb — акцент на головному, все чітко, прозоро і лаконічно.

Важливий елемент в новій стилістиці сайту — листя. Ми використовуємо натуральні кольори та матеріали, тому що Inweb — це про стабільність і врівноваженість у відносинах між командою і клієнтами, людяність і дбайливість. Про чіткий план дій, чесний і відвертий зворотній зв’язок, а також про гармонію в спілкуванні між обома сторонами. Адже Inweb виводить ваш бізнес на новий рівень та зростає разом з клієнтами. Все це природно, стримано і закономірно. Що і відображено в оновленому візуальному стилі.

montsera-inweb-green

На сайті ми використовуємо два шрифти: Roboto Light & Regular та Montserrat Regular & Black. Вони гарно виглядають на контрасті один з одним. Використовуємо Montserrat тільки для заголовків, пишемо caps lock, бо текст, написаний таким чином, сам по собі стає графічним елементом і привертає увагу читача. Такий дизайн є змістовним, не потребує додаткових елементів, його сміливо можна використовувати на першому екрані і це виглядає максимально акцентно і стримано водночас.

Inweb у ЗМІ

Варто зазначити, що Inweb має другий яскравий колір — салатовий, він освіжає дизайн сайту та прекрасно поєднується з зеленим. Використання його тільки для кнопок дає зрозуміти користувачу, що це колір, який спонукає до дії та подальшої комунікації з командою. Салатовий — колір природній, гарно поєднується з темно-зеленим, а також асоціюється зі світлофором. Це колір, який дає людині дозвіл та схвалення, і спонукає до дії. Всі кнопки на сайті не мають гострих кутів, їх форма обтікаюча, тобто природна. 

Новий дизайн ми поступово розповсюджуємо у всю візуальну комунікацію бренда — сайт, презентації, рекламні креативи тощо. 

Підсумовуючи новий візуальний стиль компанії, можна стверджувати, що він повністю відображає внутрішній світ Inweb, його ставлення до роботи і досягнення нових бізнес-вершин клієнтів.

Monica with love — Inweb

Якщо вам було цікаво, запрошуємо познайомитись ближче з нашою командою на сторінці «Про нас».

Роман Скрупник
Роман Скрупник
• Головний редактор Медіа Inweb
Керую Медіа Inweb. Повʼязаний з журналістикою і маркетингом понад 10 років, колись давно починав у продажу, IT і маркетингу. Зараз — Head of Content в агенції Inweb. Ви можете написати мені на email: r.skrupnyk@inweb.ua
Більше цікавого